Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kuo labiau rekordiškai daug surenka pinigų į biudžetą - tuo labiau nėra pinigų.
    Gal baikit, ką? Kam šitie "valdžia vagiai" lygio pareiškimai? Visų darbuotojų atlyginimai rekordiniai. Degalų kainos rekordinės. Bet ir gyvenimo kokybė Vilniuj rekordinė. Manot, reiktų asignavimus nuo kažkokių sričių nukarpyt ir už tuos pinigus pastatyt pėsčiųjų viaduką ties Didlaukio gatve? Iš ko konkrečiai?

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Gal baikit, ką? Kam šitie "valdžia vagiai" lygio pareiškimai? Visų darbuotojų atlyginimai rekordiniai. Degalų kainos rekordinės. Bet ir gyvenimo kokybė Vilniuj rekordinė. Manot, reiktų asignavimus nuo kažkokių sričių nukarpyt ir už tuos pinigus pastatyt pėsčiųjų viaduką ties Didlaukio gatve? Iš ko konkrečiai?
      Ne "vagiai", o prioritetai blogi. Geriau sodins medžius tramvajaus trasoje negi A juostas nupieš.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Ne "vagiai", o prioritetai blogi. Geriau sodins medžius tramvajaus trasoje negi A juostas nupieš.
        Apie bet kurias artimu metu planuojamas įrengti ar jau įrenginėjamas A juostas, tai nė vienoj nėra tiesiog papaišymas, o visur yra gatvių rekonstrukcijos projektai, kurie reikalauja plėsti važiuojamąją dalį ir siaurinti juostas, ir jų kaina tikrai nesilygina su medžių sodinimo kaina.

        Ir apie medžius: jie atlieka ir atliks labai svarbią rolę skatinant žmones išlipti iš automobilio. Net su tramvajum nemaža kelionės dalis laiko prasme išliks pėsčiomis, tai jeigu gatvės bus baisios, pilkos, be jokio šešėlio vasarą visi ir toliau važiuos automobiliais, nepaisant to ar bus tramvajus, ar metro. Išlaipint žmogų iš automobilių yra ir bus žymiai daugiau pastangų reikalaujantis darbas negu medelių persodinimas (pvz dabar kai griovė stadiono griaučius, medžius persodino).

        Comment


          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

          Apie bet kurias artimu metu planuojamas įrengti ar jau įrenginėjamas A juostas, tai nė vienoj nėra tiesiog papaišymas, o visur yra gatvių rekonstrukcijos projektai, kurie reikalauja plėsti važiuojamąją dalį ir siaurinti juostas, ir jų kaina tikrai nesilygina su medžių sodinimo kaina.

          Ir apie medžius: jie atlieka ir atliks labai svarbią rolę skatinant žmones išlipti iš automobilio. Net su tramvajum nemaža kelionės dalis laiko prasme išliks pėsčiomis, tai jeigu gatvės bus baisios, pilkos, be jokio šešėlio vasarą visi ir toliau važiuos automobiliais, nepaisant to ar bus tramvajus, ar metro. Išlaipint žmogų iš automobilių yra ir bus žymiai daugiau pastangų reikalaujantis darbas negu medelių persodinimas (pvz dabar kai griovė stadiono griaučius, medžius persodino).
          Na tai taip, rekonsturoja gatves net ten kur gali ir nupiešti (kaip 5 metus "jau kitais metais" busianti narbuto gatvės rekonsturkcija)

          Ne, tramvajų blokuojantys medžiai niekaip neskatins žmones išlipti iš automobilio. Bet va jeigu vietoj dviejų automobilių juostų staiga paliktų viena automobilių ir viena autobusų juosta - tada persėdančių tikrai būtų.

          Comment


            ''Vos'' po 33 metų nuo Pilaitės statybų pradžios, prasidėjo Smalinės g. tęsinio po Pilaitės prospekto esamais viadukais statybos. Nuotraukos iš FB Pilaitės grupės (autorė Idilija Lapin):

            Click image for larger version

Name:	279964270_7687921267914629_2532083627426216647_n.jpg
Views:	2386
Size:	1,08 MB
ID:	1966546
            Click image for larger version

Name:	279953671_7687922617914494_1483691034151260770_n.jpg
Views:	2350
Size:	606,5 kB
ID:	1966548
            Attached Files

            Comment


              Oho, labai geros naujienos! Įdomu, ar pro ten bus paleistas 4G ir ar bus naikinamas kairys posūkis iš Pilaitės pr. į Papilėnų g.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Bus ir bus.

                Comment


                  Bet buvo kalbama, kad 4G važiuos pakeista trasa tiesiai Pilaitė pr. ir Karaliaučiaus gatve?

                  Comment


                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                    Bet buvo kalbama, kad 4G važiuos pakeista trasa tiesiai Pilaitė pr. ir Karaliaučiaus gatve?
                    A, nu, žiū.. nežinau aš tikslių maršrutų numerių, bet tas autobusas, kuris dabar suka kairėn į Papilėnų g., pagal viską, turėtų judėti Smalinės g. ir tada į Vydūno g. Numatytos stotelės, o prieš kelias dienas ir Papilėnų g. projekto svarstymo metu tą sakė projektuotojai. Kur stos tas autobusas prie Papilėnų g. - neaišku. Išvažiuojant projektuojama nauja stotelė Vydūno g.

                    Beje, kalbant apie Papilėnų g. Svarstymo metu savivaldybės atstovė gana atvirai diskutavo ir priiminėjo idėjas. Išsakytas ne kartą siūlymas dėl to įvažiavimo iš Pilaitės pr. naikinimo (kad net iš Pilaitės pr. nebūtų galima įsukti), įdomu ar sutiks.

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Bet buvo kalbama, kad 4G važiuos pakeista trasa tiesiai Pilaitė pr. ir Karaliaučiaus gatve?
                      Galėtumėt daugmaž priminti, kur apie tai buvo kalbama?

                      Šiai dienai iš tiesų 4G yra patogesnis Vydūno gatvėje, negu prospekte, nes "tarybinėje" Pilaitėje gyventojų koncentracija daug didesnė negu "naujojoje".

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        A, nu, žiū.. nežinau aš tikslių maršrutų numerių, bet tas autobusas, kuris dabar suka kairėn į Papilėnų g., pagal viską, turėtų judėti Smalinės g. ir tada į Vydūno g. Numatytos stotelės, o prieš kelias dienas ir Papilėnų g. projekto svarstymo metu tą sakė projektuotojai. Kur stos tas autobusas prie Papilėnų g. - neaišku. Išvažiuojant projektuojama nauja stotelė Vydūno g.

                        Beje, kalbant apie Papilėnų g. Svarstymo metu savivaldybės atstovė gana atvirai diskutavo ir priiminėjo idėjas. Išsakytas ne kartą siūlymas dėl to įvažiavimo iš Pilaitės pr. naikinimo (kad net iš Pilaitės pr. nebūtų galima įsukti), įdomu ar sutiks.

                        Aš vis galvoju, negi negalima to įvažiavimo padaryti tarp požeminės perėjos įėjimų? Ir nebūtų to keisto vingio, ir būtų lengviau įsukti, ir pagerėtų matomumas (nes dabar tas betoninis įėjimas užstoja perėją). Antžeminė perėja, žinoma, liktų.

                        Comment


                          Ten yra sklypas suformuotas.

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Jeigu skolintis, tai mano prioritetai būtų užbaigti dviračių takų ir VT juostų tinklą, sutvarkyti šaligatvius, humanizuoti gyvenamąją aplinką ir pilnai atnaujinti visas VT transporto priemones.
                            Jaunų šeimų prioritetai turbūt yra pastatyti trūkstamus darželius ir mokyklas.
                            Kai kurie pasakytų, kad svarbiausias dalykas miestui dabar yra naujos VT rūšies įvedimas.

                            Daug skirtingų prioritetų, tad skolintis dėl vienos grupės priorietų būtų neatsakinga.

                            Dėl ko sutinku, kad sparčiai augančiam Vilniui turi būti arba didinama atitenkanti GPM dalis, arba leista daugiau skolintis bendrai.
                            Pilnai sutinku, kad labai svarbu tai ką išvardinote ir tai turėtų būti prioritetų viršūnėje. Noriu pastebėti, kad, visgi, galbūt, pirmiausia vertėtų užbaigti pagrindinių gatvių tinklą ir tuomet plėtoti likusią infrastruktūrą. Tos pačios A juostos, už kurias esu pilnai už, eitų užbaigtu gatvių tinklu bei gatvės aptarnautų didelę dalį gyventojų.

                            Gatvių tinklas - lyg skeletas ant kurio tvirtinasi organai ir audiniai. Dar galima pavadinti kraujagyslėmis. Hmm, sunkokas pasirinkimas prioritetuose, bet pagal prioritetą duočiau taip: 51% pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui ir 49 kiti dalykai. O gal būtų galima abu dalykus vienu metu daryti?

                            Idėja finansavimui: būtų galima padaryti išimtį teisiniuose aktuose šios infrastruktūros darbams finansuoti skirtų lėšų pasiskolinimui bei skirti miestui visus 100% jo surenkamų lėšų iki tol kol bus grąžinti pinigai, o tuomet vėl grįžti į kokį pvz 60/40 rėžimą, kuomet 60 lieka miestui. Tokie pasvarstymai ,,garsiai''.

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą

                              Pilnai sutinku, kad labai svarbu tai ką išvardinote ir tai turėtų būti prioritetų viršūnėje. Noriu pastebėti, kad, visgi, galbūt, pirmiausia vertėtų užbaigti pagrindinių gatvių tinklą ir tuomet plėtoti likusią infrastruktūrą. Tos pačios A juostos, už kurias esu pilnai už, eitų užbaigtu gatvių tinklu bei gatvės aptarnautų didelę dalį gyventojų.

                              Gatvių tinklas - lyg skeletas ant kurio tvirtinasi organai ir audiniai. Dar galima pavadinti kraujagyslėmis. Hmm, sunkokas pasirinkimas prioritetuose, bet pagal prioritetą duočiau taip: 51% pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui ir 49 kiti dalykai. O gal būtų galima abu dalykus vienu metu daryti?

                              Idėja finansavimui: būtų galima padaryti išimtį teisiniuose aktuose šios infrastruktūros darbams finansuoti skirtų lėšų pasiskolinimui bei skirti miestui visus 100% jo surenkamų lėšų iki tol kol bus grąžinti pinigai, o tuomet vėl grįžti į kokį pvz 60/40 rėžimą, kuomet 60 lieka miestui. Tokie pasvarstymai ,,garsiai''.
                              Nežinau ar įmanomas toks dalykas kaip užbaigtas gatvių tinklas, nes kiekviena nauja gatvė ar nauja kelių lygių sankryža išsprendžia eismo problemas vienoj vietoje, bet dažniausiai tuo pačiu problemos persikelia į kitą vietą ar atsiranda naujjos problemos dėl padidėjusios paklausos (induced demand), tad užbaigę dabar planuojamas gatves, turbūt labai greitai turėtume sąrašiuką ką dar reikia padaryti kad būtų užbaigtas gatvių tinklas, ir taip be galo, be krašto. Su tokiu mąstymu prieini prie tokio vaizdo kaip Los Andžele, ir vis tiek visi stovi kamščiuose.

                              Click image for larger version  Name:	55fb18a3ce341ac0883d85da0dd92c75.jpg Views:	0 Size:	126,6 kB ID:	1967148

                              Comment


                                Teisingas perspėjimas nenueiti tokiu keliu. Visgi pastebėjimas - (A) nepabaigtas gatvės tiesimas (nenutiestas visas gatvės ilgis pagal projektą, sustojęs tiesimas dėl įvairių priežasčių) nėra tas pats kas (B) papildomų gatvių ar jų atkarpų tiesimas prie jau nutiestų (baigtų tiesti) gatvių. Aš kalbu būtent apie (A) atvejį. Įgyvendinus A atvejį toliau reikėtų koncentruotis į viešajį transportą, automobilizmo neskatinimą ir panašiai.

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                  Idėja finansavimui: būtų galima padaryti išimtį teisiniuose aktuose šios infrastruktūros darbams finansuoti skirtų lėšų pasiskolinimui bei skirti miestui visus 100% jo surenkamų lėšų iki tol kol bus grąžinti pinigai, o tuomet vėl grįžti į kokį pvz 60/40 rėžimą, kuomet 60 lieka miestui. Tokie pasvarstymai ,,garsiai''.
                                  Aš siūlyčiau niekada negrįžti į 60/40 režimą (more like 50/50 dabar). Kodėl miesto infratruktūra turi kentėti nes puse mokesčių šelpiame kitus miestus? Jau ir taip valstybinius kelius miestas tvarko iš savo lėšų.
                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                  Nežinau ar įmanomas toks dalykas kaip užbaigtas gatvių tinklas, nes kiekviena nauja gatvė ar nauja kelių lygių sankryža išsprendžia eismo problemas vienoj vietoje, bet dažniausiai tuo pačiu problemos persikelia į kitą vietą ar atsiranda naujjos problemos dėl padidėjusios paklausos (induced demand), tad užbaigę dabar planuojamas gatves, turbūt labai greitai turėtume sąrašiuką ką dar reikia padaryti kad būtų užbaigtas gatvių tinklas, ir taip be galo, be krašto. Su tokiu mąstymu prieini prie tokio vaizdo kaip Los Andžele, ir vis tiek visi stovi kamščiuose.
                                  Jūs maišote kamieninių gatvių tinklą su kažkokiu nesveiku automobilistų planavimu. Kaip kolega minėjo tas užbaigtas tinklas visų pirma būtų naudingas viešajam trnasportui, kuris beje pievomis nevažinėja.
                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Šulinių prioritetas
                                  Girtumo testas - įkrisi neįkrisi.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    Nežinau ar įmanomas toks dalykas kaip užbaigtas gatvių tinklas, nes kiekviena nauja gatvė ar nauja kelių lygių sankryža išsprendžia eismo problemas vienoj vietoje, bet dažniausiai tuo pačiu problemos persikelia į kitą vietą ar atsiranda naujjos problemos dėl padidėjusios paklausos (induced demand), tad užbaigę dabar planuojamas gatves, turbūt labai greitai turėtume sąrašiuką ką dar reikia padaryti kad būtų užbaigtas gatvių tinklas, ir taip be galo, be krašto.
                                    Vilniaus atveju tai būtų nutiesta Šiaurinė gatvė ir dar ML. Visur kitur užtenka smulkių patobulinimų ties sankryžomis, kaip pvz. įvažiavimas į vakarinį aplinkkelį iš Oslo. g. ar Žalgirio - Rinktinės g. sankryža. Tokių darinių statyti tikrai nereikia.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Vilniaus atveju tai būtų nutiesta Šiaurinė gatvė ir dar ML. Visur kitur užtenka smulkių patobulinimų ties sankryžomis, kaip pvz. įvažiavimas į vakarinį aplinkkelį iš Oslo. g. ar Žalgirio - Rinktinės g. sankryža. Tokių darinių statyti tikrai nereikia.
                                      Aš dar paminėčiau šias ''globalias'' gatves/sankryžas:
                                      • Pavilionių/Zamenhofo - reikalinga normaliai jungčiai su VA
                                      • Gatvių tinklo užbaigimas Pilaitėje (Karaliaučiaus, Smalinės, Gilužio, Taurupės, Šešuolių jungtis su Pilaitės pr.) - reikalinga sutvarkyti susisiekimui su Pilaite, taip pat kad Pilaitėje būtų galima normaliai paleisti VT, o ne tik sovietinėje dalyje
                                      • GV/Žalgirio/Ukmergės dviejų lygių sankryžos užbaigimas
                                      • Viadukas virš Pedagoginio žiedo
                                      Dar žiūrint į BP, tai yra Ozo ir Šešuolių jungtis su tuneliu per Viršuliškes, bet čia pakaktų patobulinimų Laisvės pr./Viršuliškių sankryžoje (pvz. posūkis nuo Lazdynų link Akropolio ne per papildomą sekciją, o per atskirą nereguliuojamą salelę, kaip posūkis iš Žalgirio g. į GV link Santariškių).

                                      Comment


                                        VMS požiūriu begalinį ir neįmanomą įgyvendinti svajonių sąrašą siūlau iškelti į atskirą temą pvz.: Šiaip svajonės
                                        Anot Šimašiaus turėjome važiuoti VA 1 etapu jau 2020 metais.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Vilniaus atveju tai būtų nutiesta Šiaurinė gatvė ir dar ML. Visur kitur užtenka smulkių patobulinimų ties sankryžomis, kaip pvz. įvažiavimas į vakarinį aplinkkelį iš Oslo. g. ar Žalgirio - Rinktinės g. sankryža. Tokių darinių statyti tikrai nereikia.
                                          Dar pridėk Ozo gatvės pabaigimą ir galima būtų pritarti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X