Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galima aišku juoktis (gal net ir reikia) iš jo labai automobilistinio požiūrio, bet dėl kelių būklės jis teisus. Gali nors visą parą žiūrėti į VMS skaičiukus ir liaupsinti Šimašių, bet kai pavažiuoji gyvai gatvėmis (nebūtinai automobiliu, VT ir dviračiai irgi jautrūs dangai), tai tikrai supranti, kad kažkas ne taip. Vien ko verta, kad praeitais metais taisė Pylimo gatvę, bet kaip buvo visa gatvė nerealiai banguota ir provėžuota, su įkritusiais šuliniais, taip ir liko. Tas pats liečia ir nuramintas Didlaukio ar gatvelę prie VRCP.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Galima aišku juoktis (gal net ir reikia) iš jo labai automobilistinio požiūrio, bet dėl kelių būklės jis teisus. Gali nors visą parą žiūrėti į VMS skaičiukus ir liaupsinti Šimašių, bet kai pavažiuoji gyvai gatvėmis (nebūtinai automobiliu, VT ir dviračiai irgi jautrūs dangai), tai tikrai supranti, kad kažkas ne taip. Vien ko verta, kad praeitais metais taisė Pylimo gatvę, bet kaip buvo visa gatvė nerealiai banguota ir provėžuota, su įkritusiais šuliniais, taip ir liko. Tas pats liečia ir nuramintas Didlaukio ar gatvelę prie VRCP.
      Tai, kaip pastaruoju metu yra lopomos gatvės Vilniuje yra kažkas už suvokimo ribų. Toks jausmas, kad visi darbuotojai išėjo iš darbo ir priimta be jokios patirties alkoholikų šaika. Nes kitaip sunku paaiškinti, kaip galima taip užlopyti gatvę, kad po remonto ji pasidaro dar labiau nepakenčiama važiuojant, nei prieš remontą (na, tik tiek, kad nelieka kur ratą palikti). Kaip pvz. Laisvės prospektas nuo lazdynų link spaudos rūmų - pernai kai užlopė, tai važiuojant kiek greičiau - jautiesi kaip per linksmuosius kalnelius skraidytum, tik kad nelinksma.
      Naujausias pavyzdys - Narbuto g. leidžiantis nuo kalno. netoli apačios buvo gan stipriai subangavęs asfaltas, duobė susidariusi antroje juostoje. Prieš kelias dienas užlopė. Tai kas važiuosit - atkreipkite dėmesį kaip kokybiškai tai atlikta

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

        Tai, kaip pastaruoju metu yra lopomos gatvės Vilniuje yra kažkas už suvokimo ribų. Toks jausmas, kad visi darbuotojai išėjo iš darbo ir priimta be jokios patirties alkoholikų šaika. Nes kitaip sunku paaiškinti, kaip galima taip užlopyti gatvę, kad po remonto ji pasidaro dar labiau nepakenčiama važiuojant, nei prieš remontą (na, tik tiek, kad nelieka kur ratą palikti). Kaip pvz. Laisvės prospektas nuo lazdynų link spaudos rūmų - pernai kai užlopė, tai važiuojant kiek greičiau - jautiesi kaip per linksmuosius kalnelius skraidytum, tik kad nelinksma.
        Naujausias pavyzdys - Narbuto g. leidžiantis nuo kalno. netoli apačios buvo gan stipriai subangavęs asfaltas, duobė susidariusi antroje juostoje. Prieš kelias dienas užlopė. Tai kas važiuosit - atkreipkite dėmesį kaip kokybiškai tai atlikta
        Visiškai pritariu. Kartais atrodo, kad geriau gal kokio betono papiltų į duobę, nes kai dabar išfrezuoja iš užasfaltuoja, tai pasidaro blogiau, nei buvo.

        Šuliniai Vilniuje – išvis atskira tema. Kartais paraportuoju įsmukusius šulinius per tvarkaumiesta.lt, tai jei šulinys yra lietaus kanalizacijos, jį Grinda po kurio laiko sutvarko. Jei ne – „informacija perduota“, bet tvarkymas taip ir neįvyksta. Pilna pavojingai įdubusių šulinių net tame pačiame Konstitucijos pr., juos sutvarkyti prašyta ne kartą jau daug metų iš eilės. Niekas nedaroma
        Lietuva visiems.

        Comment


          Esu pastebėjęs, kad yra ir kokybiškai lopomų gatvių - kuomet važiuojant to naujo lopo praktiškai nesijaučia. Nesu tikras ar tai priklauso nuo rangovo, ar nuo kelio kategorijos.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą

            Kas kiek maždaug metų turėtų būti perasfaltuojama gatvė, kad ja dar dar būtų galima važiuoti? Vilniuje reikėtų iš asfaltuojamų gatvių išmesti beveik visą senamiestį ir tada liktų kiek? Palei 1400 km? Tuomet, tarkime, jei kasmet perasfaltuojama 70 km, tai gatvė išeina, kad perasfaltuojama kas 20 metų. To pakaktų ar?
            Priklausomai nuo eismo inteisyvumo ir prižiūrėjimo (ar leidžiama susidaryti duobėms ir pan) tai kas 5-10 metų. Taigi ne, kas 20 metų nepakaktų.
            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

            Apie Lenkijos "prastus kelius" niekas jau nekalba kokius 10 - 15 metų. Kad visur būtų tokie autobanai, kaip Lenkijoje.

            O Vilniuje gatvės taip, žiaurios, šaligatviai daug kur irgi. Žymiai blogesnės būklės netgi už kai kurių rajoninių miestelių gatves. Beje, lygiai tas pats pastebėtina apie daugiabučių renovaciją - Vilniuje ji atsilieka net nuo rajonų.
            Žiūrint kur. Autostrados tikrai sutvarkytos, bet pvz pietinėje dalyje dar tikrai galima rasti tų legendinių "nepravažiuojamų" kelių.
            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Visiškai pritariu. Kartais atrodo, kad geriau gal kokio betono papiltų į duobę, nes kai dabar išfrezuoja iš užasfaltuoja, tai pasidaro blogiau, nei buvo.

            Šuliniai Vilniuje – išvis atskira tema. Kartais paraportuoju įsmukusius šulinius per tvarkaumiesta.lt, tai jei šulinys yra lietaus kanalizacijos, jį Grinda po kurio laiko sutvarko. Jei ne – „informacija perduota“, bet tvarkymas taip ir neįvyksta. Pilna pavojingai įdubusių šulinių net tame pačiame Konstitucijos pr., juos sutvarkyti prašyta ne kartą jau daug metų iš eilės. Niekas nedaroma
            Kad tas sutvarkymas yra toksdėl vaizdo. Pvz perkūnkiemio gatvėje buvo duobė ties šuliniu. Sutvarkė. Tai po mėnesio duobė buvo dar didesnė. Dabar ten automobiliai šoka į priešpriešinę eismo juostą kad apvažiuoti duobę.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Labiau į šiaip liūdna tiktų, kad ES sostinės net pagrindinės gatvės atrodo blogiau nei dabar Mariupolio ar kokio Murmansko.

              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ju-221-1123902
              Mariupolyje ar Bučoje gatvės išdaužytos raketų ir artilerijos sviedinių, gatvėse krūva lavonų, griūvėsių nuo aplinkinių pastatų, sudegusių automobilių ir karinės technikos. Prašau susilaikyti nuo tokių idiotiškų palyginimų.

              Comment


                Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                Apie Lenkijos "prastus kelius" niekas jau nekalba kokius 10 - 15 metų. Kad visur būtų tokie autobanai, kaip Lenkijoje.
                Vietinės reikšmės keliai Lenkijoje daug kur tebėra siaubingos būklės, primena tai, ką matėm tarptautiniuose maršrutuose prieš 20 metų. Yra naujų gražių ruožų, yra visiškai šokiruojančiai prastų. Kol leki magistralinėm trasom, viskas puiku. Bet kalbant apie vietinius kelius, rajoniniai keliai aplink kokią nors Jonavą, yra geresni, nei apie kokią nors Legnicą.

                Comment


                  Šiandien VMS darė pristatymą Algirdo g., galvoja palikti vienpusi eismą, kad daugiau parkingo būtų.

                  Comment


                    Kertinis aspektas ar liks apsaugos zona 0,5–0,75 m. nuo priparkuotų statmenai / įstrižai arba lygiagrečiai:

                    Click image for larger version  Name:	Apsaugos_zonos.jpg Views:	0 Size:	42,2 kB ID:	1961394
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Vietinės reikšmės keliai Lenkijoje daug kur tebėra siaubingos būklės, primena tai, ką matėm tarptautiniuose maršrutuose prieš 20 metų. Yra naujų gražių ruožų, yra visiškai šokiruojančiai prastų. Kol leki magistralinėm trasom, viskas puiku. Bet kalbant apie vietinius kelius, rajoniniai keliai aplink kokią nors Jonavą, yra geresni, nei apie kokią nors Legnicą.
                      Dar vienas niuansas, kad ir didmiesčiai ten aptvarkyti. Lietuviai apie Lenkiją susidaro įvaizdį: sutvarkyta droga krajowa (dažnai europinio E kelio dalis), sutvarkyta visiškai nauja autostrada, sutvarkytas didmiestis. Į kaimus bendrai nelabai lendama, ypač Lenkijos gilumoj, arba tiesiog laikoma "ai, kažkoks Lenkijos užkaborius" ir net pamiršta, kad pro ten važiavo

                      Lenkijos kelius šiek tiek lyginčiau su Kauno gatvėmis sutvarkymo prasme. Pagrindiniai keliai daugiau mažiau liuks (minus šuliniai), Kaunas pagerėjo, duobių miesto statusas nuimtas, bet iš šoninių keliukų galima tikėtis visko.

                      Vilniuje tiesiog tolygiau tvarkoma. Aišku, norėtųsi Balstogės, Varšuvos, Krokuvos, kur situacija šiek tiek geresnė, bet nežinau kas atsitiko pas mus su miestų tvarkymu mums įžengiant į 21 amžių, kodėl tiek daug apleistos infrastruktūros, gatves buvo vos spėjama lopyti. Per 2010-2020 laikotarpį tikrai negalėjom spėti viską sutvarkyti, tik tam tikrus taškus, ir kad tik pavyktų ateityje apsitvarkyti kiek įmanoma. Lenkija didmiesčius gal prieš 10-15 m. pradėjo tvarkyt, apie 2010-uosius tikrai jautėsi stiprus kokybinis šuolis po Lietuvos. Dabar skirtumai kiek įmanoma mažėja, bet vis dar egzistuoja.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.09, 13:06.

                      Comment


                        PoDV tamsta irgi savo nuomonę projektuoji. Man teko pasivažinėti po Lenkijos "užkaborius" šen bei ten per paskutinius 15 metų ir beveik visada stebėdavausi kokie tvarkingi maži miesteliai infrastruktūros prasme. Kur čia tų užkaborių radai, aš nežinau. Gal nebent kur apie Liubliną, nes ten nesu buvęs. Mano nuomonė tokia.

                        Comment


                          Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
                          PoDV tamsta irgi savo nuomonę projektuoji. Man teko pasivažinėti po Lenkijos "užkaborius" šen bei ten per paskutinius 15 metų ir beveik visada stebėdavausi kokie tvarkingi maži miesteliai infrastruktūros prasme. Kur čia tų užkaborių radai, aš nežinau. Gal nebent kur apie Liubliną, nes ten nesu buvęs. Mano nuomonė tokia.
                          Geresnis erdvės išnaudojimas sukuria šį įspūdį visoje Lenkijoje, nors šiaip ten lengvas bardakas, tik iš posovietinės erdvės pusės kažkas labiau wow Jaučias, kad vėlyvuoju sovietmečiu SSRS buvo iš esmės tankams statyta, plačios gatvės, nenaudojamų erdvių n+k. Estetika ir karo sritis, patys matom, nelabai suderinami dalykai
                          Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.09, 13:23.

                          Comment


                            Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                            Šiandien VMS darė pristatymą Algirdo g., galvoja palikti vienpusi eismą, kad daugiau parkingo būtų.
                            Kaip supratau, svarsto tris variantus:
                            1. Pabaigti pagal projektą - dvipusis eismas su mažiau parkingo.
                            2. Vieną juostą atiduoti parkavimui ir palikti vienpusį eismą (tik nuo Kauno g. į šiaurinę pusę, o į pietinę pusę link Geležinkelio g. kaip suprantu nemato poreikio vienpusiam eismui nes ir daugiau vietos, ir nauji daugiabučiai kurie turi savo parkingus, o ne palei gatvę tik tai gali parkuotis).
                            3. Daryti “ramų” dvipusį eismą su daugiau parkavimo atkarpomis, kas reikštų poreikį vietomis sustoti už priparkuotų mašinų ir praleisti priešpriešinį eismą - principe legalizuota situacija kuri ir taip pasitaiko siaurose dviejų juostų gatvėse kai turi apvažinėti per priešingą juostą sustojusius šone ant avarinio.
                            Paskutinis taisė Kristisz; 2022.04.09, 18:04.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              2. Vieną juostą atiduoti parkavimui ir palikti vienpusį eismą (tik nuo Kauno g. į pietinę pusę, o į šiaurinę pusę link Geležinkelio g. kaip suprantu nemato poreikio vienpusiam eismui nes ir daugiau vietos, ir nauji daugiabučiai kurie turi savo parkingus, o ne palei gatvę tik tai gali parkuotis).
                              Lyg tamstos mentalinis žemėlapis aukštyn kojom: nuo Kauno gatvės stotis yra į pietus, o santuokų rūmai į šiaurę. ;-)

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Lyg tamstos mentalinis žemėlapis aukštyn kojom: nuo Kauno gatvės stotis yra į pietus, o santuokų rūmai į šiaurę. ;-)
                                Teisingai, pataisiau

                                Comment


                                  Biškį kilo klausimas, nuo kurio aš (ir matyt ne tik) buvau biškiuką atitrūkęs paskutiniu metu. Tiesą sakant, prisiminti padėjo Algiaus Ramanausko postas FB apie Vilniaus gatvių kokybę. Kokia situacija su gatvių perasfaltavimais Vilniuje? Prieš kelis metus buvo toks kaip ir gatvių asfaltavimo mini-bumas. Buvo aiškinama, kad va jau dabar gatvės bus tvarkomis ir t.t. Bet situacija labai daugelyje gatvių toliau prastėja, lopas ant lopo, šuliniai sudubę, danga tragiška. Atrodo, kad grįžom į kokius 2010 pagal tai. Ar kažkas planauojama šiemet ir kitiems metams? Turiu omeny ne mažų gatvelių rekonstrukcijas, bet pagrindinių gatvių ištisinius perasfaltavimus kaip Savanorių pr., Ozo g., Kareivių g. ir t.t.

                                  Comment


                                    Kasmet savivaldybė vis mažina Vilniuje asfaltuojamų gatvių kiekį/atstumą. Šiems metams plano net nerodo. Gal ir visai nieko nedarys - darnus judumas ir karo grėsmė.

                                    Comment


                                      Po John pranešimo man tapo labai įdomu, ar tiesiant A juostą Kareivių gatvėje bus atnaujinta ir ten tiesiog tragiška asfalto danga. Iš pradžių bandžiau ieškoti informacijos oficialiame pranešime žiniasklaidai (beje atkreipkite dėmėsį į statybų pradžios datą; jos dar neprasidėjo):

                                      Infrastruktūriniai pokyčiai užtikrins patogesnį judėjimą visiems eismo dalyviams. Šiuo metu Kareivių gatvė yra 4 eismo juostų, viešasis transportas čia neturi atskiros eismo juostos. Kareivių gatve kursuoja 6 ir 10 maršrutų troleibusai ir 5G bei 7 maršruto autobusai. Įrengus viešojo transporto juostą Kareivių gatvėje, kiekvienas keliaujantis čia piko metu (tiek viešuoju transportu, tiek automobiliu) per metus sutaupys po 4,96 valandas laiko. Viešojo transporto važiavimo laikas piko metu sutrumpės 51 proc., važiavimo greitis padidės 40 proc. Po remonto darbų aplinka bus sutvarkyta ir papildomai apželdinta. Projektuotojai įvertino abiejose važiuojamosios gatvės dalies pusėse esamą želdinių situaciją, inventorizavo medžius. Bus šalinamas vienas žuvęs medis, šeši invaziniai uosialapiai klevai. Dėl infrastruktūros remonto darbų nepavyks išsaugoti keliolikos brandžių medžių ir krūmų: trijų eglių, keturių amerikinių uosių ir vienos paprastosios pušies, aštuonių putinalapių pūslenių, penkiolikos kalninių pušų. Už šiuos medžius bus sumokėta atkuriamoji vertė – 2 538 Eur. Rekonstrukcijos darbai finansuojami Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. Numatoma darbų pradžia 2022 m kovo mėnuo, pabaiga – 2023 m pavasarį.

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=89402207
                                      Ok, paminėjot apie n+1 medžių rūšį, kuri tik medžių talibanui įdomi, bet atsakymo į klausimą dėl dangos aš taip ir neradau. Įlendam į projekto dangų planą (nors tikrai nemanau, kad į tokį paprastą klausimą reikėtų lįsti į pirkimo dokumentus):
                                      Click image for larger version

Name:	kareiviu.png
Views:	504
Size:	683,9 kB
ID:	1961654 Na ir kaip matom, dangos per visą gatvės plotį niekas nekeis, net tą posūkio į dešinę pusjuostės dangos, kuri taps VT juostos dalimi, niekas nekeis.

                                      Dabar net nežinau, ar čia VMS jau visai nupušo su medžiu manija, ar čia tiesiog aš atsilikęs ir nesuprantu, kaip žiauriai cool yra važiuoti gatve su medžiais, bet stabdyti iki 20km/h prie kiekvieno šulinio.


                                      Comment


                                        Prie to paties, juk Vilniaus finansai paskutinius kelis metus tikrai atrodo neblogai. Paties Šimašiaus aiškinimu, pirmąją kadenciją prioritetas buvo sutvarkyti skolas ir pastatyti miestą ant kojų. Dabar antros kadencijos pabaiga (7+ metai), bet tokie elementarūs dalykai, kaip gatvių dangos būklė, yra ne geresnėje situacijoje, nei prieš 7 metus. Kas nutinka su tais Vilniaus biudžeto pinigais? Kam jie išleidžiami? Dviračių takai realiai kainuoja centus. Autobusų parko atnaujinimas, ok reiškmingas projektas. Kas dar? Kur išeina visi tie sutaupyti pinigai ir kur išmokėtų skolų rezultatai? Jei problema ne piniguose, tai kur? Nes visgi nėra ok, kai po beperecedenčio miesto ekonominio kilimo (2015-) važiuojant pagrindinėmis miesto gatvėmis atrodo, kad esi 1995 Rusijoje, o ne 2022 Europos Sąjungoje. Kur problema?
                                        Paskutinis taisė John; 2022.04.10, 23:20.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Dabar net nežinau, ar čia VMS jau visai nupušo su medžiu manija, ar čia tiesiog aš atsilikęs ir nesuprantu, kaip žiauriai cool yra važiuoti gatve su medžiais, bet stabdyti iki 20km/h prie kiekvieno šulinio.

                                          Situaciją su gatvių danga Vilniuje galėčiau palyginti su keliais miestais, kuriuose buvau per paskutinius ~5 metus: Gardinas, Ryga, Daugpilis. Tai vat tokiame lygyje esame. Paguoda, kad Rygoje irgi yra nekokie reikalai. gardinas ir Daugpilis - šiknaskylės, kur to galima būtų tikėtis. Visur kitur aplinkui situacija yra nepalyginamai geresnė, nekalbant apie visokias Skandinavijas ir Vokietijas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X