Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Nebus išmintingas mano postas, bet norisi išsisakyt. Ilgus metus vilniečiai žiūrėjo iš aukšto į kauniečius (ir visi kartu - į Lenkiją), kad ten esą prastos gatvės ir keliai. Bet dabar tenka konstatuoti, kad padėtis iš esmės pasikeitė - VLN gatvių dangos kokybė tapo - tragiška. Veik nėra normalių gatvių: provėžos, duobės, nevykę sulopymai. Aš nežinau, ar VMS mato, kad esame šiknoje? Pavyzdinis maršrutas: Savanoriai-Pylimo gatvė.
    Kaune pėsčiųjų takai ir daugiabučių kiemai tragiškos būklė ir nelabai matosi kad juos bandytu tvarkyti. Tiesiog Kaune visi pinigai suėjo į gatvių rekonstrukcijas, o mažiau matomi kiemai liko pamiršti. Tuo tarpu Vilniuje dalis lėšų nueina ir kiemams. Tačiau reikia pripažinti, kad Kaunas tvarkosi šiek tiek geriau.

    Comment


      Vilniuje pastaraisiais metais atsisakoma matijošaitiško perasfaltavimo/pertrinkeliavimo vajaus, jau buvo kažkokie žingsniai žengiami, kai buvo paliekami asfalto plotai, bordiūrai 1960-ųjų vietose. Ačiū Dievui to po truputį atsisakoma, ir skiriamas dėmesys detalėms. Vilnietiškas modelis yra tolygus pasiskirstymas darbų, nesistengiant kurti gražaus fasado (gal ir pasiteisinantis modelis, tikintis, kad stabiliai dirbant viskas susitvarkys).
      Gavom situaciją, kai kai kurios paradinės (pagrindinės) gatvės atrodo šiaip sau, kaip ir kai kurios paradinės smulkesnės vietos.

      Kaunas labai stipriai jojo ant grynai perasfaltavimų ir pertrinkeliavimų. 2010-201x m. laikotarpiui to labai trūko, ir to labai reikėjo.
      Dabar Kaunui labai trūksta to dėmesio detalėms. Trūksta dviračių perėjų, saugių perėjimų pėstiesiems. Kaip buvo, taip ir liko nepopuliaru vaikščioti pėsčiomis, kai kuriais atvejais ir dviračiais.
      Paskutinis taisė PoDV; 2022.03.30, 14:26.

      Comment


        Taip, yra sutvarkytų atkarpų, nesiginčiju, bet vis tiek bendras jausmas (bent man), kad tai būtent ATKARPOS. Tolydumo jausmo, kad važiuotum miestu ramiai, nesivangstydamas, nėra. Šiandien važiuodamas pagrindinėmis Kauno gatvėmis jautiesi komfortiškiau. Bet čia gal ne VLN ir KAU supriešinime esmė, galima ir nepriešint, tiesiog VLN daug (daug kur) yra prastai: Pylimas-Savanoriai-Ateities-Kauno. Geriau - mikrorajonuose.

        Comment


          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

          Kaune pėsčiųjų takai ir daugiabučių kiemai tragiškos būklė ir nelabai matosi kad juos bandytu tvarkyti. Tiesiog Kaune visi pinigai suėjo į gatvių rekonstrukcijas, o mažiau matomi kiemai liko pamiršti. Tuo tarpu Vilniuje dalis lėšų nueina ir kiemams. Tačiau reikia pripažinti, kad Kaunas tvarkosi šiek tiek geriau.
          Dėl kiemų ir šaligatvių - pritariu.

          Comment


            Parašė Knope Rodyti pranešimą
            Nebus išmintingas mano postas, bet norisi išsisakyt. Ilgus metus vilniečiai žiūrėjo iš aukšto į kauniečius (ir visi kartu - į Lenkiją), kad ten esą prastos gatvės ir keliai. Bet dabar tenka konstatuoti, kad padėtis iš esmės pasikeitė - VLN gatvių dangos kokybė tapo - tragiška. Veik nėra normalių gatvių: provėžos, duobės, nevykę sulopymai. Aš nežinau, ar VMS mato, kad esame šiknoje? Pavyzdinis maršrutas: Savanoriai-Pylimo gatvė.
            Praktiškai visi Lietuvos miestai apie 2013-2014 pajudėjo su infrastruktūros darbais po krizinio sąstingio, vieni greičiau, vieni lėčiau. Vilnius šiek tiek pasiremontavo centrines gatves 2013 iš Vyriausybės pinigų, kai Butkevičius numetė Zuokui keliasdešimt milijonų kad kelias iš oro uosto į centrą nedarytų gėdos prieš užsienio svečius. O Kauno atotrūkis atsirado apie 2014-2015 kai Kupčinsko populiarumas pradėjo smarkiai kristi ir paskutiniais metais prieš rinkimus Kupčinskas metė didžiulį finansavimą gatvių tvarkymui, ir Matijošaitis atėjo jau tiesiai ant darbų užbaigimo (prisiminkime pasivažinėjimą su savo Ferrari estiškais BBD numeriais ant baigiamo statyti Panemunės tilto, kurio statybas pradėjo Kupčinskas). Tuo tarpu Šimašius rado praskolintą biudžetą ir pora metų rūpinosi skolos stabilizavimu, nuostolingų projektų uždarinėjimu ir panašiai, tik į kadencijos galą atėjo aktyvūs darbai ir per metus buvo išsasfaltuojama virš 80 km gatvių. Paskui vėl darbų tempas sulėtėjo kai prasidėjo ne tik važiuojamosios dalies perasfaltavimas, bet kaip ir aukščiau minėta, visos gatvės perprojektavimas.

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

              Praktiškai visi Lietuvos miestai apie 2013-2014 pajudėjo su infrastruktūros darbais po krizinio sąstingio, vieni greičiau, vieni lėčiau. Vilnius šiek tiek pasiremontavo centrines gatves 2013 iš Vyriausybės pinigų, kai Butkevičius numetė Zuokui keliasdešimt milijonų kad kelias iš oro uosto į centrą nedarytų gėdos prieš užsienio svečius. O Kauno atotrūkis atsirado apie 2014-2015 kai Kupčinsko populiarumas pradėjo smarkiai kristi ir paskutiniais metais prieš rinkimus Kupčinskas metė didžiulį finansavimą gatvių tvarkymui, ir Matijošaitis atėjo jau tiesiai ant darbų užbaigimo (prisiminkime pasivažinėjimą su savo Ferrari estiškais BBD numeriais ant baigiamo statyti Panemunės tilto, kurio statybas pradėjo Kupčinskas). Tuo tarpu Šimašius rado praskolintą biudžetą ir pora metų rūpinosi skolos stabilizavimu, nuostolingų projektų uždarinėjimu ir panašiai, tik į kadencijos galą atėjo aktyvūs darbai ir per metus buvo išsasfaltuojama virš 80 km gatvių. Paskui vėl darbų tempas sulėtėjo kai prasidėjo ne tik važiuojamosios dalies perasfaltavimas, bet kaip ir aukščiau minėta, visos gatvės perprojektavimas.
              Per metus 80 km.?

              Comment


                2016-2021 m. buvo perasfaltuota apie 255 km gatvių:

                2016 https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/
                2017 https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/
                2018 https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/
                2019 https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/
                2020 https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/
                2021 https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/

                P.S. Wiki rašo, kad Kaune - 900 km gatvių: https://lt.wikipedia.org/wiki/Kaunas
                Vilniaus duomenimis, mieste yra 1177 km gatvių:https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...urimos-gatves/

                P.P.S. Kauno ataskaitoje 2019-2020 m. teigiama, kad atnaujinta 42,4 km gatvių: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...-2019-2020.pdf (27 psl.)
                Paskutinis taisė Creatium; 2022.03.30, 15:21.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  2016-2021 m. buvo perasfaltuota apie 255 km gatvių:

                  <...>

                  P.S. Wiki rašo, kad Kaune - 900 km gatvių: https://lt.wikipedia.org/wiki/Kaunas
                  Vilniaus duomenimis, mieste yra 1177 km gatvių:https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...urimos-gatves/

                  P.P.S. Kauno ataskaitoje 2019-2020 m. teigiama, kad atnaujinta 42,4 km gatvių: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...-2019-2020.pdf (27 psl.)
                  2021 - tik 12 km.

                  Comment


                    Parašė Knope Rodyti pranešimą
                    Taip, yra sutvarkytų atkarpų, nesiginčiju, bet vis tiek bendras jausmas (bent man), kad tai būtent ATKARPOS. Tolydumo jausmo, kad važiuotum miestu ramiai, nesivangstydamas, nėra. Šiandien važiuodamas pagrindinėmis Kauno gatvėmis jautiesi komfortiškiau. Bet čia gal ne VLN ir KAU supriešinime esmė, galima ir nepriešint, tiesiog VLN daug (daug kur) yra prastai: Pylimas-Savanoriai-Ateities-Kauno. Geriau - mikrorajonuose.
                    Vilniaus tvarkymas tolygesnis. Pylimo g. ar ties Onos bažnyčia situacija tikrai nėra gera, bet visokie užkaboriai sulaukia tvarkos ir netgi nuolatinio darnaus judumo entuziastų dėmesio, kad Vilniuje tvarkos ir komforto daugėtų. Norisi tikėtis, kad neapleidžiant šios srities, reikalai judės.
                    Šiaip esu Vilniaus tvarkymo modelio fanas. Geriau mažiau, bet kokybiškiau.

                    Kaune, taip su pagrindinių gatvių dangomis jau viskas ok, išskyrus šulinius, bet kiekvieną dieną gyvenant kontrastai tarp pvz. daugiabučių kiemų ir pagrindinių gatvių gana erzinantys, vietomis ten blogiausia padėtis kokia įmanoma įsivaizduoti. Dar labiau erzina, kai norisi daugiau iš pačių tvarkomų vietų, ne tik dangų ir trinkelių. Geriems pokyčiams likusioje Lietuvoje už Vilniaus ribų reikia daugiau inercijos.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2022.03.30, 15:54.

                    Comment


                      Ne visos gatvės, buvusios sąrašuose, perasfaltuotos. Pvz. Janonio g. sąrašuose buvo du metus 2018-2019, tačiau taip ir nesulaukusi naujo asfalto, iš sąrašų dingo.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Ne visos gatvės, buvusios sąrašuose, perasfaltuotos. Pvz. Janonio g. sąrašuose buvo du metus 2018-2019, tačiau taip ir nesulaukusi naujo asfalto, iš sąrašų dingo.


                        paziurejau 2021 metus...tai kad kelios pozicijos dar ir dabar neasfaltuotos...12 km gatviu nesugebejo isasfaltuot, kai mieste berods 1500 km...cia sakyciau koks tai Panevezio lygis ir tikrai ne sostines...su kiekvienais metais artejam ir panasejam i Kauna iki Matijosaicio..liudnoka.

                        Comment


                          Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

                          paziurejau 2021 metus...tai kad kelios pozicijos dar ir dabar neasfaltuotos...12 km gatviu nesugebejo isasfaltuot, kai mieste berods 1500 km...cia sakyciau koks tai Panevezio lygis ir tikrai ne sostines...su kiekvienais metais artejam ir panasejam i Kauna iki Matijosaicio..liudnoka.
                          Kas kiek maždaug metų turėtų būti perasfaltuojama gatvė, kad ja dar dar būtų galima važiuoti? Vilniuje reikėtų iš asfaltuojamų gatvių išmesti beveik visą senamiestį ir tada liktų kiek? Palei 1400 km? Tuomet, tarkime, jei kasmet perasfaltuojama 70 km, tai gatvė išeina, kad perasfaltuojama kas 20 metų. To pakaktų ar?

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą

                            Kas kiek maždaug metų turėtų būti perasfaltuojama gatvė, kad ja dar dar būtų galima važiuoti? Vilniuje reikėtų iš asfaltuojamų gatvių išmesti beveik visą senamiestį ir tada liktų kiek? Palei 1400 km? Tuomet, tarkime, jei kasmet perasfaltuojama 70 km, tai gatvė išeina, kad perasfaltuojama kas 20 metų. To pakaktų ar?
                            O kažkada Šimašius nesakė, kad gatves perasfaltuoti reikia kas 10 metų. Beje kaip matom Vilnius nevisada ir 20 km per metus nevisada sugeba perasfaltuoti.

                            Comment


                              Parašė Knope Rodyti pranešimą
                              Nebus išmintingas mano postas, bet norisi išsisakyt. Ilgus metus vilniečiai žiūrėjo iš aukšto į kauniečius (ir visi kartu - į Lenkiją), kad ten esą prastos gatvės ir keliai. Bet dabar tenka konstatuoti, kad padėtis iš esmės pasikeitė - VLN gatvių dangos kokybė tapo - tragiška. Veik nėra normalių gatvių: provėžos, duobės, nevykę sulopymai. Aš nežinau, ar VMS mato, kad esame šiknoje? Pavyzdinis maršrutas: Savanoriai-Pylimo gatvė.
                              Apie Lenkijos "prastus kelius" niekas jau nekalba kokius 10 - 15 metų. Kad visur būtų tokie autobanai, kaip Lenkijoje.

                              O Vilniuje gatvės taip, žiaurios, šaligatviai daug kur irgi. Žymiai blogesnės būklės netgi už kai kurių rajoninių miestelių gatves. Beje, lygiai tas pats pastebėtina apie daugiabučių renovaciją - Vilniuje ji atsilieka net nuo rajonų.
                              Snowflakes will attack U <3

                              Comment


                                beveik šiaip linksma
                                Attached Files

                                Comment


                                  Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                  Apie Lenkijos "prastus kelius" niekas jau nekalba kokius 10 - 15 metų. Kad visur būtų tokie autobanai, kaip Lenkijoje.

                                  O Vilniuje gatvės taip, žiaurios, šaligatviai daug kur irgi. Žymiai blogesnės būklės netgi už kai kurių rajoninių miestelių gatves. Beje, lygiai tas pats pastebėtina apie daugiabučių renovaciją - Vilniuje ji atsilieka net nuo rajonų.
                                  Reikia investuoti ne "į asfaltą", o į angeliukus.

                                  Comment


                                    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                    beveik šiaip linksma
                                    O šitas triznius dar nenucancelintas? Juk sėdi iš Rakausko kišenės.

                                    Comment


                                      Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                                      O šitas triznius dar nenucancelintas? Juk sėdi iš Rakausko kišenės.
                                      dėl Rakausko manau panašiai kaip su patreonu laukia kol pasiaiškins Rakauskas.

                                      Comment


                                        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                        dėl Rakausko manau panašiai kaip su patreonu laukia kol pasiaiškins Rakauskas.
                                        Heh, senas geras alkanų Lietuvos žvaigždučių hipokritizmas.

                                        Comment


                                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                          beveik šiaip linksma
                                          Labiau į šiaip liūdna tiktų, kad ES sostinės net pagrindinės gatvės atrodo blogiau nei dabar Mariupolio ar kokio Murmansko.

                                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ju-221-1123902
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X