Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Prie to paties, juk Vilniaus finansai paskutinius kelis metus tikrai atrodo neblogai. Paties Šimašiaus aiškinimu, pirmąją kadenciją prioritetas buvo sutvarkyti skolas ir pastatyti miestą ant kojų. Dabar antros kadencijos pabaiga (7+ metai), bet tokie elementarūs dalykai, kaip gatvių dangos būklė, yra ne geresnėje situacijoje, nei prieš 7 metus. Kas nutinka su tais Vilniaus biudžeto pinigais? Kam jie išleidžiami? Dviračių takai realiai kainuoja centus. Autobusų parko atnaujinimas, ok reiškmingas projektas. Kas dar? Kur išeina visi tie sutaupyti pinigai ir kur išmokėtų skolų rezultatai? Jei problema ne piniguose, tai kur? Nes visgi nėra ok, kai po beperecedenčio miesto ekonominio kilimo (2015-) važiuojant pagrindinėmis miesto gatvėmis atrodo, kad esi 1995 Rusijoje, o ne 2022 Europos Sąjungoje. Kur problema?
    Medžiai ir krūmai nėra jau tokie pigūs
    Kiek Remigijus yra sakęs sodins krūmų? 10 mln? Krūmų sodinukas kainuoja nuo 5 eur iki ... Tai minimum 50 miljonų eurų meras pasiryžęs krūmams skirti.

    Iš savaitgalio Žaliosios bangos, Savanorių pr. (prie kino teatro) sodino krūmus tarp gatvės ir šaligatvio. Šaligatvio plytelės labai senos, kreivos, suskilnėjusios, plotis neatitinka savivaldybės naujų standartų, gatvės važiuojamoji dalis per plati, kreiva, šonuose stovi balos, jų vanduo bus taškomas ant naujų, jaunų krūmų.
    Nesu prieš krūmų ir medžių sodinimą, bet pasirenkamos vietos labai neaišku pagal ką... Kas iš tų krūmų jei aplink esanti infrastruktūrą apgailėtinos būklės ir išvaizdos.
    Galėtų sodinti ten kur nesenai sutvarkytos gatvės, kaip Šiaurės miestelio gatvės, Žirmūnų g., Laisvės pr.

    Click image for larger version  Name:	278081157_348712433953461_5775096554073143836_n.jpg Views:	0 Size:	552,0 kB ID:	1961683
    Paskutinis taisė Kaid; 2022.04.11, 08:05.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Prie to paties, juk Vilniaus finansai paskutinius kelis metus tikrai atrodo neblogai. Paties Šimašiaus aiškinimu, pirmąją kadenciją prioritetas buvo sutvarkyti skolas ir pastatyti miestą ant kojų. Dabar antros kadencijos pabaiga (7+ metai), bet tokie elementarūs dalykai, kaip gatvių dangos būklė, yra ne geresnėje situacijoje, nei prieš 7 metus. Kas nutinka su tais Vilniaus biudžeto pinigais? Kam jie išleidžiami? Dviračių takai realiai kainuoja centus. Autobusų parko atnaujinimas, ok reiškmingas projektas. Kas dar? Kur išeina visi tie sutaupyti pinigai ir kur išmokėtų skolų rezultatai? Jei problema ne piniguose, tai kur? Nes visgi nėra ok, kai po beperecedenčio miesto ekonominio kilimo (2015-) važiuojant pagrindinėmis miesto gatvėmis atrodo, kad esi 1995 Rusijoje, o ne 2022 Europos Sąjungoje. Kur problema?
      John, kažkaip kaip ir prieš tai temoje vienas asmuo, truputį, manau, persūdai. Tiek su nepagerėjusia situacija nei lyginant prieš 7 metus, tiek ir neasfaltavimu pagrindinių ruožų. Palyginimas prieš 7 metus (tik iš atminties rašau):
      - Perasfaltuotas Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų iki pat Litexpo.
      - Oslo g. nuo Gariūnų iki sankirtos su Vakariniu aplinkeliu.
      - Atidarytas paskutinysis Vilniaus vakarinio aplinkkelio ruožas.
      - Dalies Olandų g. perasfaltavimas.
      - Naujosios Vilnios plentas perasfaltuotas.
      - Reikšmingo ruožo Geležinio Vilko g. ištisinis perasfaltavimas - tiek link Santariškių, tiek po tuneliu, Padagoginio tiltas.
      - Ukmergės g. pakalnės perasfaltavimas.
      - Antakalnio g. reiškingo ruožo perasfaltavimas.
      - Žirmūnų g. nuo Iki žiedo kartu su visu žiedu iki Šilo tilto.
      - Atidarytas Liepkalnio tunelis.
      - Pertiestas dalies Žirnių g. asfaltas.
      Ir dar būtų galima toliau vardinti. Pagrindinis man nustebimas buvo kai prieš kokius 4 metus iš automobilių salonų klusterio Ukmergės g.pasiėmiau automobilį testuoti, skau pakabą reikia išbandyti prastomis gatvėmis tai pasuksiu per Šeškinę. Apvažiavau ir supratau, kad likau neišbandęs pakabos, nes važiavau geru asfaltu

      Tai va - pastabų turiu miestui nemažai dėl gatvių - Savanorių pr., Šeimyniškių, Upės g., tačiau nuveikti darbai tikrai nėra menkučiai ir "prie Šimašiaus" kokybė pagerėjo ryškiai.

      Comment


        Vienos gatvės praasfaltuotos, kitos gatvės artėja prie katastrofos. Panašiai ir prieš 7-10 metų buvo.

        Tos naujai asfaltuotos juk irgi ne užkonservuotos, o naudojamos. Su laiku jas vėl reikės tvarkyti.

        Comment


          Katastrofos? Katastrofa tai būtų jei gatvėje krateriai būtų ir pamestum ratus važiuodamas. Nedaug tokių yra.
          Tai aišku, kad naujai perasfaltuotos naudojamos, bet dabar argumentus mėtai vien tik tam, kad mėtyt. Jei šiemet perasfaltuotų kokį 100 km tikriausiai irgi būtų blogai, nes nu jos gi vėl dėvėsis!

          Comment


            Kalba buvo apie tai, kad gatvių atnaujinimas sulėtėjo pernai-šiemet. O prieš tai iš tikrųjų maloniai nuteikdavo (kai lyg irgi buvo taupoma). Tai kas atsitiko dabar? Suprantama, kad darbų kainos auga, bet surenkami mokesčiai auga dar labiau.
            Šiems metams net plano nerandame, ankstesniais metais buvo pateikiami. Kame čia reikalas?

            Comment


              Infrastruktūra yra viena iš miesto sričių. Ji Šimašiui nėra prioritetas. Kai biudžete padaugėja pinigų, jie kreipiami kitiems reikalams, pirmiausia švietimui. Naujos mokyklos ir daželiai, senų mokyklų geresnis aprūpinimas, nauji etatai, popamokinis ugdymas, privačių mokyklų parama 100 eurų krepšeliu ir kt. Tada dar yra sveikatos apsauga, kur savivaldybė savanoriškai primoka gydytojams, perka visokius remontus ir kt. Sporto sritis taip pat viena iš prioritetų, kur daug investuojama paskutinius kelerius metus. Taip pat kainuoja Covid suvaldymo akcijos, dabar pagalba ukrainiečiams ir kitos veiklos, kurios finansuojamos iš valstybės biudžeto, bet savivaldybė savanoriškai dar prideda finansų.

              Kaune pavyko proveržis gatvių tvarkyme todėl, kad kitose srityse finansavimas buvo apkarpytas, o atlaisvintos lėšos mestos į infrastruktūrą.

              Comment


                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Katastrofos? Katastrofa tai būtų jei gatvėje krateriai būtų ir pamestum ratus važiuodamas. Nedaug tokių yra.
                Tai aišku, kad naujai perasfaltuotos naudojamos, bet dabar argumentus mėtai vien tik tam, kad mėtyt. Jei šiemet perasfaltuotų kokį 100 km tikriausiai irgi būtų blogai, nes nu jos gi vėl dėvėsis!
                Su tuo kiek dabar perasfaltuojama per metus, link to ir judam.

                100km būtų gerai jei tai būtų stabiliai metai iš metų. Tada būtų palaikoma gatvių tinklo kokybė. Jei kartą per 10 metų išasfaltuoji 100km.. Tada nekažką.

                Comment


                  Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                  Infrastruktūra yra viena iš miesto sričių. Ji Šimašiui nėra prioritetas. Kai biudžete padaugėja pinigų, jie kreipiami kitiems reikalams, pirmiausia švietimui....
                  Tai yra suprantama, jei būtų iškomunikuota oficialiai, gal ir nebūtų pretenzijų. Be gatvių išgyventi galima, be švietimo ir, juolab, sveikatos - ne.


                  Comment


                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                    John, kažkaip kaip ir prieš tai temoje vienas asmuo, truputį, manau, persūdai. Tiek su nepagerėjusia situacija nei lyginant prieš 7 metus, tiek ir neasfaltavimu pagrindinių ruožų. Palyginimas prieš 7 metus (tik iš atminties rašau):
                    - Perasfaltuotas Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų iki pat Litexpo.
                    - Oslo g. nuo Gariūnų iki sankirtos su Vakariniu aplinkeliu.
                    - Atidarytas paskutinysis Vilniaus vakarinio aplinkkelio ruožas.
                    - Dalies Olandų g. perasfaltavimas.
                    - Naujosios Vilnios plentas perasfaltuotas.
                    - Reikšmingo ruožo Geležinio Vilko g. ištisinis perasfaltavimas - tiek link Santariškių, tiek po tuneliu, Padagoginio tiltas.
                    - Ukmergės g. pakalnės perasfaltavimas.
                    - Antakalnio g. reiškingo ruožo perasfaltavimas.
                    - Žirmūnų g. nuo Iki žiedo kartu su visu žiedu iki Šilo tilto.
                    - Atidarytas Liepkalnio tunelis.
                    - Pertiestas dalies Žirnių g. asfaltas.
                    Ir dar būtų galima toliau vardinti. Pagrindinis man nustebimas buvo kai prieš kokius 4 metus iš automobilių salonų klusterio Ukmergės g.pasiėmiau automobilį testuoti, skau pakabą reikia išbandyti prastomis gatvėmis tai pasuksiu per Šeškinę. Apvažiavau ir supratau, kad likau neišbandęs pakabos, nes važiavau geru asfaltu

                    Tai va - pastabų turiu miestui nemažai dėl gatvių - Savanorių pr., Šeimyniškių, Upės g., tačiau nuveikti darbai tikrai nėra menkučiai ir "prie Šimašiaus" kokybė pagerėjo ryškiai.
                    Praktiškai visi minėti darbai daryti prieš porą trejetą metų. Kaip minėjau, buvo mini-bumas tuo požiūriu ir tai yra labai gerai. Bet kalbu apie tai, kad nuo to laiko nelabai kas buvo daroma. O baisios būklės gatvių yra dar labai labai daug. Klausimas, kodėl viskas sustojo?

                    Comment


                      Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                      Infrastruktūra yra viena iš miesto sričių. Ji Šimašiui nėra prioritetas. Kai biudžete padaugėja pinigų, jie kreipiami kitiems reikalams, pirmiausia švietimui. Naujos mokyklos ir daželiai, senų mokyklų geresnis aprūpinimas, nauji etatai, popamokinis ugdymas, privačių mokyklų parama 100 eurų krepšeliu ir kt. Tada dar yra sveikatos apsauga, kur savivaldybė savanoriškai primoka gydytojams, perka visokius remontus ir kt. Sporto sritis taip pat viena iš prioritetų, kur daug investuojama paskutinius kelerius metus. Taip pat kainuoja Covid suvaldymo akcijos, dabar pagalba ukrainiečiams ir kitos veiklos, kurios finansuojamos iš valstybės biudžeto, bet savivaldybė savanoriškai dar prideda finansų.

                      Kaune pavyko proveržis gatvių tvarkyme todėl, kad kitose srityse finansavimas buvo apkarpytas, o atlaisvintos lėšos mestos į infrastruktūrą.
                      Ne tik tiesiogiai pandemiją valdyti reikėjo, bet ir buvo papildomų nuostolių, kuriuos reikėjo dengti iš biudžeto - pavyzdžiui 2020 metais VT nuostolio kompensavimas iš biudžeto buvo 10.5mln didesnis nei praėjusiais metais (dėl mažiau surinktų pajamų už bilietus), 2021 turbūt irgi panašus nuostolis buvo. Dar be paminėtų sričių reikia atkreipti dėmesį ir kiek buvo investuota į nematomą infrastruktūrą per paskutinius metus - pvz paviršinių nuotekų tinklus, kas turėtų padėti išvengti užpiltų gatvių per vasaros liūtis.

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                        Ne tik tiesiogiai pandemiją valdyti reikėjo, bet ir buvo papildomų nuostolių, kuriuos reikėjo dengti iš biudžeto - pavyzdžiui 2020 metais VT nuostolio kompensavimas iš biudžeto buvo 10.5mln didesnis nei praėjusiais metais (dėl mažiau surinktų pajamų už bilietus), 2021 turbūt irgi panašus nuostolis buvo. Dar be paminėtų sričių reikia atkreipti dėmesį ir kiek buvo investuota į nematomą infrastruktūrą per paskutinius metus - pvz paviršinių nuotekų tinklus, kas turėtų padėti išvengti užpiltų gatvių per vasaros liūtis.
                        Kaunui ir Klaipėdai nereikėjo dengti VT nuostolių? Ir neinvestuoja į nuotekų tinklus?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Praktiškai visi minėti darbai daryti prieš porą trejetą metų. Kaip minėjau, buvo mini-bumas tuo požiūriu ir tai yra labai gerai. Bet kalbu apie tai, kad nuo to laiko nelabai kas buvo daroma. O baisios būklės gatvių yra dar labai labai daug. Klausimas, kodėl viskas sustojo?
                          Ar sustojo ar tiesiog pasikeitė požiūris. Kai dalį Laisvės pr. perasfaltavo, grupėse kilo diskusija kodėl buvo išlietas asfaltas pilnu gatvės pločiu, kai ji yra gerokai per plati. Panašu, kad Vilnius perėjo prie platesnio gatvių tvarkymo ta prasme, kad dabar tvarkomos gatvės yra ne tiesiog naujai asfaltuojamos, o perdaromos. Didlaukio, Šaltkalvių, Gerosios Vilties, Ševčenkos, Kojelavičiaus, taip pat kelios kitos planuojamos. Bendrai kilometrų gaunasi mažiau, bet užtat kompleksiškai imamasi. Aš suprantu, kad vien perasfaltuoti blogą gatvę atrodytų logiška, bet ilguoju laikotarpiu ir siekiant savivaldybės užsibrėžtų tikslų, gerokai logiškiau yra tvarkyt po mažiau, bet ištaisant ne tik asfalto nelygumus, o ir neatitikimus standartams ir šiandieniniams tikslams.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Ar sustojo ar tiesiog pasikeitė požiūris. Kai dalį Laisvės pr. perasfaltavo, grupėse kilo diskusija kodėl buvo išlietas asfaltas pilnu gatvės pločiu, kai ji yra gerokai per plati. Panašu, kad Vilnius perėjo prie platesnio gatvių tvarkymo ta prasme, kad dabar tvarkomos gatvės yra ne tiesiog naujai asfaltuojamos, o perdaromos. Didlaukio, Šaltkalvių, Gerosios Vilties, Ševčenkos, Kojelavičiaus, taip pat kelios kitos planuojamos. Bendrai kilometrų gaunasi mažiau, bet užtat kompleksiškai imamasi. Aš suprantu, kad vien perasfaltuoti blogą gatvę atrodytų logiška, bet ilguoju laikotarpiu ir siekiant savivaldybės užsibrėžtų tikslų, gerokai logiškiau yra tvarkyt po mažiau, bet ištaisant ne tik asfalto nelygumus, o ir neatitikimus standartams ir šiandieniniams tikslams.
                            Problema, kad po 10 metų būsim su keliom išdailintom gatvėm ir krūva labai prastos būklės. Jei nėra lėšų teisingai perdarinėti - gal geriau palaikyti esamą būklę. O ne „jei ne idealiai, tai su rusų karo laivu“.

                            Čia kaip su Konstitucijos prospekto apželdinimu. Viena vertus pliusas. Kita vertus už kampo šaligatviai kaip po karo ir „nėra pinigų“. Gal geriau tolygiai pusėtinai sutvarkytas miestas, o ne viena gatvė išcackinta ir kita kaip Čeliabinske. Su prioritetais pagal mėnulio fazę, brendžio dėžutes ir dar velnias žino ką.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Ar sustojo ar tiesiog pasikeitė požiūris. Kai dalį Laisvės pr. perasfaltavo, grupėse kilo diskusija kodėl buvo išlietas asfaltas pilnu gatvės pločiu, kai ji yra gerokai per plati. Panašu, kad Vilnius perėjo prie platesnio gatvių tvarkymo ta prasme, kad dabar tvarkomos gatvės yra ne tiesiog naujai asfaltuojamos, o perdaromos. Didlaukio, Šaltkalvių, Gerosios Vilties, Ševčenkos, Kojelavičiaus, taip pat kelios kitos planuojamos. Bendrai kilometrų gaunasi mažiau, bet užtat kompleksiškai imamasi. Aš suprantu, kad vien perasfaltuoti blogą gatvę atrodytų logiška, bet ilguoju laikotarpiu ir siekiant savivaldybės užsibrėžtų tikslų, gerokai logiškiau yra tvarkyt po mažiau, bet ištaisant ne tik asfalto nelygumus, o ir neatitikimus standartams ir šiandieniniams tikslams.
                              Bet pvz. Olandų gatvė iš vis nesuprantama pagal kokius principus ir planus tvarkoma/prižiūrima.

                              2019 m. peraflatuota visu pločiu puse gatvės
                              2020 m. perklojo šaligatvius
                              2021 m. tvarko vandentiekio tinklus, ta dalis, kuri buvo ištisai perasfaltuota, gavosi tragiški lopai
                              2022 m. lopo įtrūkimus prasčiausioje dalyje, šuliniai palikti įgiuvę

                              Reziumė šiai dienai: kaip ir ok, bet vistiek pilna lopų, perteklinis plotis, sankryžos ir perėjos nesaugios, takai siauri arba ne iki galo sutvarkyti.
                              Kodėl negalima visko numatyti vienai vasarai, kad 2 mėn truktų remontas, kuris apimtų bortų, šulinių ir plytelių pakeitimą bei ištisinį perasfaltavimą, taip kaip buvo praietą vasarą sutvarkyta Žirmūnų g.? gaunasi, kad kiekvieną pavasarį ir vasarą Olandų gatvė su eismo ribojimais, o rezultato nėra...

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Problema, kad po 10 metų būsim su keliom išdailintom gatvėm ir krūva labai prastos būklės. Jei nėra lėšų teisingai perdarinėti - gal geriau palaikyti esamą būklę. O ne „jei ne idealiai, tai su rusų karo laivu“.

                                Čia kaip su Konstitucijos prospekto apželdinimu. Viena vertus pliusas. Kita vertus už kampo šaligatviai kaip po karo ir „nėra pinigų“. Gal geriau tolygiai pusėtinai sutvarkytas miestas, o ne viena gatvė išcackinta ir kita kaip Čeliabinske. Su prioritetais pagal mėnulio fazę, brendžio dėžutes ir dar velnias žino ką.
                                Jo, aš mintį suprantu. Ir aš tik spėliojau kodėl mažėja asfaltuojamų gatvių kilometrai.

                                Realių priežasčių mes nežinom ir viskas gali būti tik fantazuojama. Pavyzdžiui, visai gali būt, kad tvarkomų g. kilometrai vėl pradės smarkiai augti, tik šį kartą jos bus tvarkomos kompleksiškai. Lygiai toks pat validus spėjimas kaip ir kiti. O sulėtėjimas buvo, nes norėta pabaigti naują gatvių standartą.

                                Taip pat dar neatmeskim ir to, kad savivaldybė gali net sutaupyti pinigų ilgesniu laikotarpiu, kai perdarinėja gatves kompleksiškai.

                                Dar viena mintis: galbūt yra daugiau faktorių, ne tik naujo asfalto ilgis. Tarkim, avarijų ir žūčių kiekis mieste. Kiekviena naujai asfaltuota gatvė, esanti per plati, gali lemti padidėjusį avaringumą ir pavojų pėstiesiems ir dviratininkams.

                                P.S. Beieškodamas info radau vieną straipsnį apie Vilniaus gatvių standartą, jo gale yra tokie skaičiai minimi (2021 m. galo duomenys):

                                Per pastaruosius metus Vilniuje išasfaltuota per 300 km automobiliams, paklota per 150 km takų pėstiesiems ir nutiesta per 70 km dviračių takų.
                                https://sa.lt/vilnius-pristato-nauja-gatviu-standarta/

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Jo, aš mintį suprantu. Ir aš tik spėliojau kodėl mažėja asfaltuojamų gatvių kilometrai.

                                  Realių priežasčių mes nežinom ir viskas gali būti tik fantazuojama. Pavyzdžiui, visai gali būt, kad tvarkomų g. kilometrai vėl pradės smarkiai augti, tik šį kartą jos bus tvarkomos kompleksiškai. Lygiai toks pat validus spėjimas kaip ir kiti. O sulėtėjimas buvo, nes norėta pabaigti naują gatvių standartą.

                                  Taip pat dar neatmeskim ir to, kad savivaldybė gali net sutaupyti pinigų ilgesniu laikotarpiu, kai perdarinėja gatves kompleksiškai.

                                  Dar viena mintis: galbūt yra daugiau faktorių, ne tik naujo asfalto ilgis. Tarkim, avarijų ir žūčių kiekis mieste. Kiekviena naujai asfaltuota gatvė, esanti per plati, gali lemti padidėjusį avaringumą ir pavojų pėstiesiems ir dviratininkams.

                                  P.S. Beieškodamas info radau vieną straipsnį apie Vilniaus gatvių standartą, jo gale yra tokie skaičiai minimi (2021 m. galo duomenys):


                                  https://sa.lt/vilnius-pristato-nauja-gatviu-standarta/
                                  Aš irgi labai tikiuosi, kad po sekančių rinkimų infrastruktūros tvarkymas pagerės

                                  Žinant VMS piarinimąsi, jei jie skaičiuotų avarijų ar žūčių kiekius, tikrai nepraleistų progos pasireklamuot tokia statistika. Kad įdubęs šulinys apsaugo nuo avarijos ir t.t. Olandų gatvėje po perasfaltavimo padidėjo avarijų, dėl to pystelėjom lopų ir vėl eismas saugesnis.

                                  Dar galėtų įtraukti eilutę, kad taip rūpinasi žiedine ekonomika. Duobėtos gatvės kelia servisiukų apyvartas.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Aš irgi labai tikiuosi, kad po sekančių rinkimų infrastruktūros tvarkymas pagerės

                                    Žinant VMS piarinimąsi, jei jie skaičiuotų avarijų ar žūčių kiekius, tikrai nepraleistų progos pasireklamuot tokia statistika. Kad įdubęs šulinys apsaugo nuo avarijos ir t.t. Olandų gatvėje po perasfaltavimo padidėjo avarijų, dėl to pystelėjom lopų ir vėl eismas saugesnis.

                                    Dar galėtų įtraukti eilutę, kad taip rūpinasi žiedine ekonomika. Duobėtos gatvės kelia servisiukų apyvartas.
                                    Sorry, bet tokio lygio komentarai tikrai nekelia diskusijų vertės.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Sorry, bet tokio lygio komentarai tikrai nekelia diskusijų vertės.
                                      O tamstos pasvarstymai, kad gal netyčia VMS čia kažkaip mandrai daro - kelia vertę?

                                      Aš suprantu, kad labai norisi rasti užuominų apie Šimašiaus/VMS genialumą. Bet rezultate vistiek liekam prie suskilusios šaligatvio plytelės.

                                      Comment


                                        Man atrodo paskutiniu metu didelė problema iš VMS pusės yra komunikacija apie vykdomus darbus. Interneto puslapyje informacijos beveik nėra arba ji yra be datų (tad nesuprasi ar čia nauja ar sena), netvarkinga, su nuorodomis į žemėlapius, kuriuose pats turi susiprasti kokį sluoksnį reikia pasirinkti. Pavyzdys: https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...-asfaltavimas/
                                        Prieš tai būdavo kiekvienių metų pradžioje planuojamų darbų lentelės tiek keliams, tiek šaligatviams, dviračių takams ar apšvietimui. O dabar net perėjus keistai sudėtas lenteles, žemėlapį vis tiek neaišku kas iš tikrųjų daroma, nes informacija nesutampa ir yra dar prieštaraujančios informacijos - pvz Grinda FB praeitą savaitę įsidėjo kad asfaltuoja Žalgirio g, nors nei žemėlapyje, nei lentelėse jos nėra nurodyta.

                                        Kaip supratau, nuo šių ar praeitų metų pasikeitė tvarka, kaip organizuojami asfaltavimo darbai - miestas padalintas dalimis ir kiekvienai daliai paskirtas biudžetas ir išrinktas rangovas kelių tvarkymo darbams (kažkuriose dalyse ar dalyje Grinda, kitose privatūs). Taip pat, praeitais metais inventorizuota visų gatvių kokybė, kad kiekviena miesto dalis turėtų gatvių tvarkymo prioritetus, pagal kuriuos VMS paskiria darbus išrinktiems rangovams. Kaip supratau iš Grindos posto, Žalgirio g. tvarkoma eilės tvarka pagal prioritetus Grindos dalyje. Gaila, tik kad tų prioritetų niekur nėra. Aš nesuprantu kodėl negalima turėti kas savaitę ar bent kas mėnesį atnaujinamą lentelę su visais pdarytais ir planuojamais darbais, jų prioritetų tvarka, rangovu ir planuojama ar faktine darbų data. Atrodo kartais, kad jie patys VMS nelabai tarp vykdomų darbų susigaudo ir kuruoja darbus tarpusavyje nebendraujantys atskiri žmonės.

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          Galėtų sodinti ten kur nesenai sutvarkytos gatvės, kaip Šiaurės miestelio gatvės, Žirmūnų g., Laisvės pr.
                                          Pasodinti Laisvės pr. - Rygos g. ir Laisvės pr. už Viršuliškių g. sankryžos šalia VT stotelės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X