Kas 12 metų tikrai nemanau, jog reikia pilnai perasfaltuoti gatves. Imkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų. Kur mažesni srautai irgi manau ~20 metų gerą būklę išlaiko. Bet taip, Vln ~80km reiktų perkloti kasmet. O naujų gatvių atsiranda toj pačioj Pilaitėj, priemiesčiuose.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Matot, viskas priklauso nuo remonto rūšies ir gatvių kategorijos. Iš to išplaukia, kad Tūkstantmečio gatvės kategorija yra "Greito eismo", kokia konkrečiai konstrukcijos klasė nepasakysiu, bet sumuštinis storas tai ir laikys ilgai, tikrai ne 12 metų. Kur daromas "kosmetinis" remontas, kai nufrezuoja viršutinį dangos sluoksnį, tai jau po metų įtrūkimai persiduoda iš gilesnių dangos sluoksnių. (Pavyzdys Antakalnio g.) Ten jau po 5 metų tose vietose, jei bus nepalanki žiema ir neužpildys bitumu įtrūkimų matysim duobes.Parašė Horn Rodyti pranešimąKas 12 metų tikrai nemanau, jog reikia pilnai perasfaltuoti gatves. Imkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų. Kur mažesni srautai irgi manau ~20 metų gerą būklę išlaiko. Bet taip, Vln ~80km reiktų perkloti kasmet. O naujų gatvių atsiranda toj pačioj Pilaitėj, priemiesčiuose.
Ką noriu pasakyti, kad kai pagrindai paliekami seni, nuo sovietinių laikų, kai eismo intensyvumas buvo kitas, nėra ko tikėtis kad laikys bus ilgai tas lygus ir gražus asfaltas.
Žmonėms svarbu greiti pokyčiai, dėl ko ir matom, jog mieste kapitalinių remontų nevyksta. Taip pat kapitaliniams remontams reikia labai daug lėšų.
- 2 patinka
Comment
-
Na, defektų jau ta gatvė turi, bet ten labiau projektavimo klaida buvo šulinius sumest į kairiausios eismo juostos važiuojamąją dalį. Dabar ten linksmi įdubimai, kurie važiuojant 80km/h labai smagiai jaučiasi kaip duobutės.Parašė Horn Rodyti pranešimąImkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų.
- 1 patinka
Comment
-
Tai čia jau nuo atidarymo buvo. Tai galima imti ir mažesnes gatves. Pvz per paskutinius 5 metus sutvarkė Justiniškių g. Ir tikrai manau ji laikys ne 12 metų, o ~20metų. Aišku per tą laiką atsiras kažkiek lopų, bet gi LT ne Šveicarija.Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimąNa, defektų jau ta gatvė turi, bet ten labiau projektavimo klaida buvo šulinius sumest į kairiausios eismo juostos važiuojamąją dalį. Dabar ten linksmi įdubimai, kurie važiuojant 80km/h labai smagiai jaučiasi kaip duobutės.
Comment
-
Sorry negaliu nepasidalint...
Nuoroda i mapillary
Kaip visada, borteliams is saligatviams pinigu nebeuzteko. Uztat triju juostu kelia isasfaltuot nusileidime ant viaduko uzteko.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.06, 15:04.
Comment
-
Ok. Jei atidaryt Mapillari vieta matosi, ten yra ir daugiau nuotrauku. Veiksmas S. Batoro - Viršupio g. viadukas.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Čia ne delfis, skirtas emocijų pertekliui išlieti per pilnatį.
Vietoj gaidžiavimosi geriau aiškiai parašyk kur vyksta veiksmas ("mano kalnas" neneša jokios informacijos) ir kame problema.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.06, 13:23.
Comment
-
Čia Stepono Batoro gatvės viadukas netoli Pučkorių atodangos. Tiesa pasakius nesuprantu kodėl piliečiai piktinasi, nes ten kelio danga buvo labai stipriai susidėvėjus.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Čia ne delfis, skirtas emocijų pertekliui išlieti per pilnatį.
Vietoj gaidžiavimosi geriau aiškiai parašyk kur vyksta veiksmas ("mano kalnas" neneša jokios informacijos) ir kame problema.
Comment
-
Pilieciai piktinasi del to kad ten reikejo siaurinti gatve iki vienos juostos kiekviena puse. Butent tokio plocio kokio eina pati Viršupio g. Paskui po viaduku ir ant ivaziavimo jis isplateja iki beveik 10 metru is kiekvienos puses! Tai net daugiau nei po dvi juostas. Kam? Ten tikrai nera intensyvaus trafiko, tuo labiau pati gatve veliau siaureja. O cia nusileidimas is S. Batoro gatves i kuri gali patekti tik is krastines juostos. Kaip sako Krisciunas, tiesiog klaidingai tarybmieciu suprojektuota vieta. Ten reikejo stipriai siaurint gatve ir uz sutaupyta asfalto ploti galima buvo pakloti visa gatve kitur.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Čia Stepono Batoro gatvės viadukas netoli Pučkorių atodangos. Tiesa pasakius nesuprantu kodėl piliečiai piktinasi, nes ten kelio danga buvo labai stipriai susidėvėjus.
Comment
-
O gatvės susiaurinimas nebūtų kainavęs kelis kartus brangiau nei paprastas perasfaltavimas? Ta atkarpa nėra tokia ilga, kad ją reiktų padaryti vos ne pagrindine infrastruktūros problema Vilniuje.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Pilieciai piktinasi del to kad ten reikejo siaurinti gatve iki vienos juostos kiekviena puse. Butent tokio plocio kokio eina pati Viršupio g. Paskui po viaduku ir ant ivaziavimo jis isplateja iki beveik 10 metru is kiekvienos puses! Tai net daugiau nei po dvi juostas. Kam? Ten tikrai nera intensyvaus trafiko, tuo labiau pati gatve veliau siaureja. O cia nusileidimas is S. Batoro gatves i kuri gali patekti tik is krastines juostos. Kaip sako Krisciunas, tiesiog klaidingai tarybmieciu suprojektuota vieta. Ten reikejo stipriai siaurint gatve ir uz sutaupyta asfalto ploti galima buvo pakloti visa gatve kitur.Paskutinis taisė Perfect; 2018.06.06, 15:42.
Comment
-
kaip susiaurinimas gali kainuoti brangiau nei asfaltavimas? Cia gi ne platinimas.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O gatvės susiaurinimas nebūtų kainavęs kelias kartus brangiau nei paprastas perasfaltavimas? Ta atkarpa nėra tokia ilga, kad ją reiktų padaryti vos ne pagrindine infrastruktūros problema Vilniuje.
Comment
-
Jūs matau vėl ant to paties gatvės borto lipatParašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
kaip susiaurinimas gali kainuoti brangiau nei asfaltavimas? Cia gi ne platinimas.
- 5 patinka
Comment
-
Kodel dviraciu takus gali daryti be projekto, o siaurint gatve, kad ji atitiktu STR, reikia projekto?Parašė Horn Rodyti pranešimąNorint susiaurinti spėju reikia daryti projektą, kuris kainuotų ir pinigų, ir laiko.
Comment
Comment