Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Tiesą sakant aš ten pastaruoju metu nebuvau, bet lyg ir buvo aptvarkytas ten takas palei Nerį prieš metus ar du. Ne plytelėmis išklotas, bet bent kažkiek pritaikytas vaikščiojimui. Bet kokiu atveju labai gaila, kad gailim kažkokių aptriušusių medžių nukirtimo, o ten, kur visu gražumu atsiskleidžia gamta - šlaitai, skardžiai, upė, augmenija - mes neturim normalaus priėjimo. Neišnaudojam potencialo.
    Dabar ten yra šunkelis, kuriuo galima tik praeiti, su dviračiu jau sunkiau. Manau pėsčiųjų tiltas (esantis aukštai, nuo skardžio viršaus), labai pagyvintų tą vietą ir apskritai taptų traukos objektu, nes gerai matosi NMC ir centras iš tos vietos, plius dar ir landmarku, jei architektūra būtų įdomesnė. Taip pat karoliniškių, pilaitės, lazdynų gyventojai galėtų greičiau pasiekti centrą. O problemą dėl aukščio skirtumų galima labai lengvai išspręsti.

    Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.23, 14:35.
    Flickr

    Comment


      O ne keltas "Uperis" ten planuojamas (kaip ir Žvėryno-Naujamiesčio bei Žirmūnų-Antakalnio jungtyse)?
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Dabar ten yra šunkelis, kuriuo galima tik praeiti, su dviračiu jau sunkiau. Manau pėsčiųjų tiltas (esantis aukštai, nuo skardžio viršaus), labai pagyvintų tą vietą ir apskritai taptų traukos objektu, nes gerai matosi NMC ir centras iš tos vietos, plius dar ir landmarku, jei architektūra būtų įdomesnė. Taip pat karoliniškių, pilaitės, lazdynų gyventojai galėtų greičiau pasiekti centrą. O problemą dėl aukščio skirtumų galima labai lengvai išspręsti.
        Nemanau, kad ten reiktų gigantiško tilto. NMC ir centras vistiek nesimatytų, nebent jis būtų ant tiek gigantiškas, kad eitų aukščiau medžių viršūnių. Bet tokio tilto kaina būtų labai didelė, Vingio parko pusėje reikėtų įrenginėti ilgą nusileidimą nuo tilto, o tai kainuotų ne tik didelius pinigus, bet ir iškirstą nemažą plotą medžių (pasakyk tai talibams) ir kažin ar tas vaizdas nuo tilto atsvertų tą investiciją. Toje vietoje esmė yra padaryti kad ir papraščiausią tiltą per upę, nes ta visas gamtos grožis ir upės vingis geriausiai atsiskleidžia būtent iš upės vidurio, nuo kranto per medžius to nelabai matos.

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          O ne keltas "Uperis" ten planuojamas (kaip ir Žvėryno-Naujamiesčio bei Žirmūnų-Antakalnio jungtyse)?
          Uperis labai nedraugiškas bėgikams. Tie miškai labai masina bėgikus. Tiltą prabėgi negaišdamas, o ant to Uperio reiktų striksėt kol plauksi (kad neatvėst), tad nesigautų juo visiems naudotis.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Uperis labai nedraugiškas bėgikams. Tie miškai labai masina bėgikus. Tiltą prabėgi negaišdamas, o ant to Uperio reiktų striksėt kol plauksi (kad neatvėst), tad nesigautų juo visiems naudotis.
            Taip pat reiktų striksėti laukiant Uperio pagal tvarkaraštį.

            Draugiškas jis bėgikams ar ne, tačiau yra pigesnis nei tiltas, o žinant VMS polinkį taupyti, tai nieko kita nevertėtų tikėtis. Plius būtų imamas mokestis.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Plius Uperis neveikia ne sezono metu. Net dabar jis ten dar neveikia berods.

              Comment


                Žiemą nėr ko grūstis į Vingio parką
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Gal kas nors žino, ką galima užklausti dėl darbų atnaujinimo Oslo g. ties Gariūnų tiltu?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Gal kas nors žino, ką galima užklausti dėl darbų atnaujinimo Oslo g. ties Gariūnų tiltu?
                    Kaip 15min informavo Miglė Bielinytė, įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė ryšiams su visuomene, šie ženklai buvo pastatyti pažeidžiant nustatytą tvarką. Tai padarė už Gariūnų gatvės rekonstrukciją atsakinga rangovinė organizacija UAB „YIT Infra Lietuva“, be galutinio suderinimo įrengusi laikinus kelio ženklus. Pasak M.Bielinytės, 15min pasidomėjus situacija, bendrovė skubiai demontavo ženklus.
                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ina-787-976184
                    Vairuotojai pyksta dėl „laikinai“ greitį ribojančių kelio ženklų labirintų: kas nelaimės atveju sumokės už laidotuves?
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Danielių g. Žvėryne.

                      Comment


                        Tvarkoma V. Grybo gatvė.













                        Paskutinis taisė Zorro; 2018.05.25, 20:28.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Gal kas nors žino, ką galima užklausti dėl darbų atnaujinimo Oslo g. ties Gariūnų tiltu?
                          Siandien maciau stovincius KERISTOS buldozeri ir ekskavatoriu sitoj tvarkomoj atkarpoj. Reik tiketis, kad kazkas pagaliau prades judet.

                          Comment


                            /\ Taigi ten taką tiesia šalia, užtai ir technikos yra.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Narbuto viaduko statybos nuotraukos iš Vilniaus infrastruktūros projektų temos iškeltos į temą Vilniaus tiltai ir viadukai

                              Comment


                                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                Penktadienį Dunojaus gatvėje radęsi lopai (tikrai didesni nei 5 m2) tikrai buvo panašūs į išlyginamuosius – nelygiais kraštais ir pan. Manau, kad viskas bus gerai Nors, vėliau ten dar nebuvau.
                                Vakar Dunojaus gatvėje baigtas nufrezuoti visas senas asfaltas (kartu su išlyginamaisiais lopais ir naujuoju gatvės žymėjimu ). Dar laukia kai kurių bortelių ir šaligatvio keitimas (šalia sankryžų ar įvažiavimų) ir kitą savaitę tikėtina išvysti ten asfalto klotuvus
                                Šaligatviai keičiami (darbai baigti prieš savaitę - dvi) ne visi, o pagal "taupymo programą": pakeisti tik labiausiai išsiklaipę, o kur atrodė pakankamai lygiai, palikti kokie buvę.
                                Paskutinis taisė aRa; 2018.05.30, 07:41.

                                Comment


                                  Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška. Aš už šitos gatvės rekonstrukciją agitavau jau seniai, nes man atrodo, kad pilnai neišnaudojam Žvėryno potencialo, o būtent šita gatvė yra labiausiai turistinė ir su daugiausiai Žvėrynui budingos unikalios architektūros, jeigu neklystu, tai netgi sightseeing autobusai per ją važinėja. Kas labiausiai nuliūdino, tai kad paliekami seni medžiai. Tai gatvei žinoma reikia medžių, jie ten labai tinka, tačiau būtų šimtą kartų geriau, jeigu jie būtų tvarkingi, susodinti vienodais atstumais, vienodos formos ir būtų dar geriau, jeigu nebūtų kažkoks 'standartinis medis', o paieškota kokių unikalesnių sprendimų. Nuotraukų nepadariau, tik vieną, kuri neatspindi bendro vaizdo.

                                  Comment


                                    Mano "kuruojama" Dunojaus gatvė jau pradėta ištisai asfaltuoti :-) Tiesa, anksčiau buvę patraukti čia (netoli Birbynių g.) "amžinai" stovintys sunkvežimiai su malkomis grįžo į savo "pozicijas" ir naujas asfaltas po jais neatsirado :-D Tikėkimės, laikinai.

                                    Comment


                                      Atkasiau sena straipsni, bet lygtais i ji nemaciau nourodos:

                                      Duobių sostinės vardas: ar Kaunas jau perleido šį „titulą“ Vilniui?

                                      Kuris miestas sutvarkė daugiau gatvių 2013-2017 m.?

                                      Vilnius:
                                      viso gatvių (km) 1390
                                      Suremontuota gatvių (km) 112.4 (8.09%)

                                      Kaunas
                                      Viso gatvių (km) 978
                                      Suremontuota gatvių (km) 60 (6.13%)
                                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iui-221-818456

                                      Mano pastabos:

                                      Turint omeny gatviu esama bukle ir kad per 4 metus sutvarke tik 8%, manau labai liudni skaiciai. Naujai iskloto kelio tarnavimo laikas vidutiniskai 12 metu. Neskaitant tarpiniu lopymu, cia tas laikas po kurio visa danga turetu buti isklota is naujo. Optimistiskai manom kad keliu ilgis ateity nedides. Tai reiskia kad per 12 metu cikla suremontuot 100% keliu ( = palaikyti normalia keliu bukle) Vilniuje kasmet turetu buti remontuojama po 115 km. Siais metais skelbesi kad bandys padaryti 80 km., is kuriu 10km zvirkeliu.

                                      Pati savivaldybe skelbia, kad "Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių."
                                      Tad jei paimsim kad gatviu visgi yra kaip minimum 1600 km (o ne 1390), tuo labiau ir gatviu ilgis turetu per 12 metu paaugt, tai kasmet turetu buti remontuojama po 133 km gatviu, neiskaitant ju prastos dabartines bukles. Viskas kas maziau sio skaiciaus reiskia, kad su laiku gatviu tinklo bukle prastes ir miestas nesugeba padaryti net einamojo bukles palaikymo.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                        Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška. Aš už šitos gatvės rekonstrukciją agitavau jau seniai, nes man atrodo, kad pilnai neišnaudojam Žvėryno potencialo, o būtent šita gatvė yra labiausiai turistinė ir su daugiausiai Žvėrynui budingos unikalios architektūros, jeigu neklystu, tai netgi sightseeing autobusai per ją važinėja. Kas labiausiai nuliūdino, tai kad paliekami seni medžiai. Tai gatvei žinoma reikia medžių, jie ten labai tinka, tačiau būtų šimtą kartų geriau, jeigu jie būtų tvarkingi, susodinti vienodais atstumais, vienodos formos ir būtų dar geriau, jeigu nebūtų kažkoks 'standartinis medis', o paieškota kokių unikalesnių sprendimų. Nuotraukų nepadariau, tik vieną, kuri neatspindi bendro vaizdo.
                                        Nepažymėta, nes gatvė tiesiog atnaujinama. Nors gal ir reikėtų žymėt didesnius atnaujinimus?

                                        Gatvė nerekonstruojama. Joje daugiau visokių negerų dalykų: išlaikomas tas pats beprotiškas plotis, neatsiranda eismo greičio reguliavimo, nėra dviračių takų.

                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Atkasiau sena straipsni, bet lygtais i ji nemaciau nourodos:

                                        Duobių sostinės vardas: ar Kaunas jau perleido šį „titulą“ Vilniui?



                                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iui-221-818456

                                        Mano pastabos:

                                        Turint omeny gatviu esama bukle ir kad per 4 metus sutvarke tik 8%, manau labai liudni skaiciai. Naujai iskloto kelio tarnavimo laikas vidutiniskai 12 metu. Neskaitant tarpiniu lopymu, cia tas laikas po kurio visa danga turetu buti isklota is naujo. Optimistiskai manom kad keliu ilgis ateity nedides. Tai reiskia kad per 12 metu cikla suremontuot 100% keliu ( = palaikyti normalia keliu bukle) Vilniuje kasmet turetu buti remontuojama po 115 km. Siais metais skelbesi kad bandys padaryti 80 km., is kuriu 10km zvirkeliu.

                                        Pati savivaldybe skelbia, kad "Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių."
                                        Tad jei paimsim kad gatviu visgi yra kaip minimum 1600 km (o ne 1390), tuo labiau ir gatviu ilgis turetu per 12 metu paaugt, tai kasmet turetu buti remontuojama po 133 km gatviu, neiskaitant ju prastos dabartines bukles. Viskas kas maziau sio skaiciaus reiskia, kad su laiku gatviu tinklo bukle prastes ir miestas nesugeba padaryti net einamojo bukles palaikymo.
                                        Taip. Bet tada pagalvokim. Čia forume labai daug besipiktinančių buvo (aš iš dalies irgi), kad gatvės tvarkomos jų nesiaurinant, neįrengiant gražiai šaligatvių, nenaudojant kokybiškesnių medžiagų etc. Bet tada kiekvienai gatvei reikia ruošti po rekonstrukcijos projektą. Tai tuomet nieku gyvu nesugebėsim atnaujinti tokio skaičiaus gatvių.

                                        O tempai didėja. Šiemet gi 80 km berods asfaltuojama. Tai jau kažkas panašiau į tavo skaičiavimus, nors dar ne visai tai, ko reikia.

                                        Nereikia pamiršti ir to, kad daug gatvių yra miesto pakraščiai - faktiškai rajonai, įvairūs sodai. Nors nesakau, kad jų nereikia sutvarkyti, bet tai vis vien ne centrinis miestas.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą


                                          Taip. Bet tada pagalvokim. Čia forume labai daug besipiktinančių buvo (aš iš dalies irgi), kad gatvės tvarkomos jų nesiaurinant, neįrengiant gražiai šaligatvių, nenaudojant kokybiškesnių medžiagų etc. Bet tada kiekvienai gatvei reikia ruošti po rekonstrukcijos projektą. Tai tuomet nieku gyvu nesugebėsim atnaujinti tokio skaičiaus gatvių.

                                          O tempai didėja. Šiemet gi 80 km berods asfaltuojama. Tai jau kažkas panašiau į tavo skaičiavimus, nors dar ne visai tai, ko reikia.

                                          Nereikia pamiršti ir to, kad daug gatvių yra miesto pakraščiai - faktiškai rajonai, įvairūs sodai. Nors nesakau, kad jų nereikia sutvarkyti, bet tai vis vien ne centrinis miestas.
                                          Taip daugeliui gatviu reiketu nauju projektu. O jei po 12-15 metu vel pasikeis gyvenimo standartai, pvz masinu taps trigubai maziau, vel reikes projektuot is naujo. Ir tai butu normali rotacija, kuri vyksta vakaru miestuose.

                                          Nors parasiau daugeliui, bet daugeliui tikrai ne. Uztenka perprojektuot gatves kuriu prieziura gali atpigt, kuriuose didelis trafikas ar jo visai nera.. na tam prasme tikrai nebutina projektuot is naujo kad ir puses g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X