Parašė Diim4iik
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Berods visur dirba skirtingi rangovai. Vieni neturėjo is anksčiau savivaldybės užsakymų ir nepabaigtų darbų, tai gavę naujus darbus, turėdami pajėgumų, iškart puolė juos naujai ir daryti, kiti, kurie turi nebaigtų darbų, tai etapais juos ir užbaigs.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Reikia pripažint, kad šiemet prioriretai darbų keistai sudėlioti. Logiška būtų pirmiau pabaigti kas anksčiau pradėta, o čia daugumoje vietų pradėjo naujus darbus, nors yra dalis likę nebaigtų: tas pats minimas platinimas, tada Laisvės pr. dviračių takas (dalyse liko išrausti šaligatviai), Justiniškių g. nebaigti šaligatviai ir pan.
Comment
-
Pasiūlymas labai sveikintinas. Realiai pakaktų ir salelių ties sankryžomis/pėsčiųjų perėjomis. Dauguma vistiek renkasi antrą juostą, sumažėtų chaotiškų manevrų ir furgonų nebeparkuotų per metrą nuo perėjos + apskritai pėstieji anksčiau atsidurtų matomumo zonoje.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kažkaip visiškai pražiopsojai pagrindinį mano pasiūlymo tikslą. Vietoje to pamatei, kad siūlau įterpti tarpus "trikampius" tarp parkavimo vietų. Tų atskyrimų galima ir nedaryt, tik tada daugiau chaoso parkavime bus. Tokie atskyrimai panaikins kiek, 10 parkavimo vietų per visą gatvės ilgį?
Comment
-
Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kažkaip visiškai pražiopsojai pagrindinį mano pasiūlymo tikslą. Vietoje to pamatei, kad siūlau įterpti tarpus "trikampius" tarp parkavimo vietų. Tų atskyrimų galima ir nedaryt, tik tada daugiau chaoso parkavime bus. Tokie atskyrimai panaikins kiek, 10 parkavimo vietų per visą gatvės ilgį?
Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
Comment
-
Upės g. patirtis rodo, kad vien vietų sužymėjimas balta juosta nieko neduoda, nes vizualiai gatvė nesusiaurėja. O mano pasiūlymo (ir praktikos, taikomos visose tikrai išsivysčiusiose šalyse) esmė yra vizualiai susiaurinti gatvę, tada vairuotojai nebelaksto tokiais greičiais, kaip yra įprasta pas mus.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
Comment
-
Miegamuosiuose rajonuose visada pristatyta nemažai automobilių, ar tai diena ar vakaras - dėl to važiuoti reikia antra juosta.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Upės g. patirtis rodo, kad vien vietų sužymėjimas balta juosta nieko neduoda, nes vizualiai gatvė nesusiaurėja. O mano pasiūlymo (ir praktikos, taikomos visose tikrai išsivysčiusiose šalyse) esmė yra vizualiai susiaurinti gatvę, tada vairuotojai nebelaksto tokiais greičiais, kaip yra įprasta pas mus.
Upės gatvės situacija yra kitokia.
Lakstymas lakstymui nelygus - svarbiausias aspektas yra perėjų matomumas, kurio labai labai trūksta. Miegamuosiuose rajonuose nelabai kur ir prilakstysi, kaip ir minėjau, dienos metu sustatytos mašinos pirmoj juostoj niekur nedingsta, bent jau dalis jų.
Comment
-
Na, mano pranešime savivaldybei aš atkreipiu dėmesį į dabartinį gatvės plotį. Kiekvieno automobilio plotis yra iki 2 metrų. Gatvės plotis - 11 metrų. Taigi važiuojamosios dalies plotis abiem kryptim yra 7 metrai - tokio pločio juostos tiesiamos aplinkkeliuose ir greitkeliuose, kur leidžiamas greitis yra mažiausiai 80. Pavyzdžiui, Žvejų g. juostų plotis yra kažkur ~3 metrus. Ir tai duoda daug. Kalbant apie tokias gatves, kaip Kavoliuko g., jose erdvės įsibėgėti yra daugiau negu užtektinai. Leidžiami greičiai ten yra 40 km/h, o sąlygos leidžia važiuoti ir 60.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Miegamuosiuose rajonuose visada pristatyta nemažai automobilių, ar tai diena ar vakaras - dėl to važiuoti reikia antra juosta.
Upės gatvės situacija yra kitokia.
Lakstymas lakstymui nelygus - svarbiausias aspektas yra perėjų matomumas, kurio labai labai trūksta. Miegamuosiuose rajonuose nelabai kur ir prilakstysi, kaip ir minėjau, dienos metu sustatytos mašinos pirmoj juostoj niekur nedingsta, bent jau dalis jų.
Čia puikiai matosi kiek daug erdvės yra, net kai iš abiejų pusių pristatyta (žr. kur prasilenkia dvi mašinos):
Comment
-
Atsakymas, kurio tikėjausi:
Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
Comment
-
Kai procesas pajudėjęs ir surinktas 101 parašas, reiktų iš naujo viską perderinti, darbai vėluotų ir to turbūt niekas nenori. Problema, kad projektavimo stadijoje irgi kiekvieną kart nueinama standartiniu keliu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtsakymas, kurio tikėjausi:
Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.
Comment
-
Na siaurinti šaligatvį ir siaurinti gatvę nėra lygiaverčiai darbai. Gatvės važiuojamojoje dalyje būtent kraštuose būna lietaus surinkimo šulinėliai. Siaurinant gatvę vandens sutekėjimas turės būti visai kitose vietose, o tą be projekto nieks nesiims daryti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtsakymas, kurio tikėjausi:
Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.
Comment
-
Su mūsiškių vairuotojų kultūra būtų tikslinga prieš perėjas užbrūkšniuoti plotą arba bent bordiūrą geltonai uždažyti.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
Comment
-
Tai nepadeda. Yra uždažyta ir užbrūkšniuota Žemynos g., bet niekas į tai nekreipia dėmesio. Vienintelis "ženklas", kurį supranta - betoniniai ar metaliniai atitvarai, bet jų ant važiuojamosios dalies nelabai pastatysi.Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Su mūsiškių vairuotojų kultūra būtų tikslinga prieš perėjas užbrūkšniuoti plotą arba bent bordiūrą geltonai uždažyti.
Comment
-
Tikimybė, kad greitkelyje į važiuojamąją dalį išbėgs žmogus, yra daug mažesnė nei miegamajame rajone.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, mano pranešime savivaldybei aš atkreipiu dėmesį į dabartinį gatvės plotį. Kiekvieno automobilio plotis yra iki 2 metrų. Gatvės plotis - 11 metrų. Taigi važiuojamosios dalies plotis abiem kryptim yra 7 metrai - tokio pločio juostos tiesiamos aplinkkeliuose ir greitkeliuose, kur leidžiamas greitis yra mažiausiai 80 ... Leidžiami greičiai ten yra 40 km/h, o sąlygos leidžia važiuoti ir 60.
Comment
-
What? Aš neginčiju, kad greitkelius reikia siaurint. Aš sakau, kad D kategorijos gatvė su 40km/h maksimaliu leistinu greičiu neturėtų būti greitkelio pločio.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTikimybė, kad greitkelyje į važiuojamąją dalį išbėgs žmogus, yra daug mažesnė nei miegamajame rajone.
Comment
-
Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:Parašė Creatium Rodyti pranešimąMano siųsti pasiūlymai savivaldybei, bet ko gero atsižvelgta nebus:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/54673
Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.
Comment
-
"Jo, reik dirbt, todėl toliau darysim belenkaip"Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:
Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.
- 1 patinka
Comment
-
Siūlau tuom nebaigti. Rašyk normalų raštą miesto planavimo ir plėtros komitetui, merui su siūlymu rengti rekonstrukcijos projektą. Nes šis atsakymas yra valdiškas. Ta prasme, kodėl nedarom, kaip tu siūlai? Nu nes nėra projekto, jei būtų projektas, padarytumėm. Reikia klaust, kodėl nėra projekto? Ar savivaldybė nemano, kad tai padidintų eismo saugumą ir pan.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:
Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
.
- 2 patinka
Comment
-
Vargu. Taurupės g. žada tik asfaltą pakloti, jos rekonstrukcijai (tiesimui) nėra projekto. Tą padaryti žada per metus ir gatvę normaliai pertvarkyti kitąmet. Nu nebent kažkoks stebuklas ir projektą iškniso iš kokio archyvo. Bet čia bet kokiu atveju tada nemaža rekonstrukcija gaunasi apie kurią nieko nebuvo girdėti. Žodžiu vargu.Parašė Arulis Rodyti pranešimąPrie Taurupės g. (nuo Salotės ež.), atsirado vamdžių, kurie tiktų lietaus kanalizacijai, krūvos. Gal prasideda darbai šioje gatvėje?
Comment
Comment