Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas žino, kada bus atnaujinti darbai Oslo g. ties Gariūnų tiltu?

    Comment


      Jau seniai atkreipiau demesi, kad planuojama perasfaltuot Dunojaus gatve. Tikrai pats laikas, nes lopas ant lopo. Siandien apstulbau- pilna gatve nauju lopu , naujo asfalto kalneliu ir juostos uzpiestos ). Gal kas zinot, ar cia kazkada asfaltuos, ar ,anot savivaldybes, toks yra istisinis asfaltavimas ??

      Comment


        Jeigu tikrai parašyta, kad bus ištisinis, tai greičiausiai buvo tiesiog užlygintos duobės taip paruošiant ištisiniam. Taip daro, kad naujas asfaltas nesigautų su tomis pačiomis duobėmis

        Comment


          Na , as irgi taip pamaniau, tik kam tada linijas paisyt? Kad po poros savaiciu uzasfaltuot?

          Comment


            Parašė anna Rodyti pranešimą
            Na , as irgi taip pamaniau, tik kam tada linijas paisyt? Kad po poros savaiciu uzasfaltuot?
            Užpaišytas linijas teko matyti ir kitose gatvėse, kur žada ištisinį asfaltavimą. Paskutinis geriausias variantas - Goštauto g., kur vidurinė dviguba ištisinė linija buvo atnaujinta, o dabar jau visa gatvė tvarkoma. Matyt, kad yra nesusikalbėjimas kažkurioje vietoje.

            Bet aš čia, aišku, tik spėlioju. Kaip realiai bus pažiūrėsim. Dėl visa ko gali užsiklausti savivaldybės, jie patikslins.
            Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.19, 09:47.

            Comment


              Parašė anna Rodyti pranešimą
              Jau seniai atkreipiau demesi, kad planuojama perasfaltuot Dunojaus gatve. Tikrai pats laikas, nes lopas ant lopo. Siandien apstulbau- pilna gatve nauju lopu , naujo asfalto kalneliu ir juostos uzpiestos ). Gal kas zinot, ar cia kazkada asfaltuos, ar ,anot savivaldybes, toks yra istisinis asfaltavimas ??
              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Užpaišytas linijas teko matyti ir kitose gatvėse, kur žada ištisinį asfaltavimą. Paskutinis geriausias variantas - Goštauto g., kur vidurinė dviguba ištisinė linija buvo atnaujinta, o dabar jau visa gatvė tvarkoma. Matyt, kad yra nesusikalbėjimas kažkurioje vietoje.

              Bet aš čia, aišku, tik spėlioju. Kaip realiai bus pažiūrėsim. Dėl visa ko gali užsiklausti savivaldybės, jie patikslins.
              Naujos linijos Dunojaus gatvėje atsirado daugmaž praeitos savaitės pradžioje, kai jau buvo baigiama perkloti šaligatvius ir keisti bortelius. O asfaltavimas atskirais lopais (matyt, prieš ištisinį asfaltavimą) pradėtas ketvirtadienį ar penktadienį.

              Panašu, kad ženklinimo konkursą (turbūt, daugeliui gatvių) laimėjusi įmonė tiesiog atliko savo darbą. O kad kažkas savivaldybėje neplanuoja globaliau, atskira problema. Belieka tikėtis, kad gatvės ženklinimas įskaičiuotas į gatvės naujinimo projektą ir nereikės skelbti naujo konkurso ženklinimo darbams. Nors nenustebčiau...

              Comment


                Parašė aRa Rodyti pranešimą



                Naujos linijos Dunojaus gatvėje atsirado daugmaž praeitos savaitės pradžioje, kai jau buvo baigiama perkloti šaligatvius ir keisti bortelius. O asfaltavimas atskirais lopais (matyt, prieš ištisinį asfaltavimą) pradėtas ketvirtadienį ar penktadienį.

                Panašu, kad ženklinimo konkursą (turbūt, daugeliui gatvių) laimėjusi įmonė tiesiog atliko savo darbą. O kad kažkas savivaldybėje neplanuoja globaliau, atskira problema. Belieka tikėtis, kad gatvės ženklinimas įskaičiuotas į gatvės naujinimo projektą ir nereikės skelbti naujo konkurso ženklinimo darbams. Nors nenustebčiau...
                Skelbti naujo konkurso žinoma nereikės, nes sutartis ženklinimui nėra baigtiniam kiekiui - esant poreikiui užsakys pakartotinai. O štai dėl to ištisinio asfaltavimo, tai imu abejoti ar jis bus. t.y. gali būti, kad ištisiniu asfaltavimu palaikė eilutę sąmatoje, kur kalbama apie dangos remontą didesniais nei 5m2 lopais ir juos jau vadina nebe duobių remontu, o asfaltavimu.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  O štai dėl to ištisinio asfaltavimo, tai imu abejoti ar jis bus. t.y. gali būti, kad ištisiniu asfaltavimu palaikė eilutę sąmatoje, kur kalbama apie dangos remontą didesniais nei 5m2 lopais ir juos jau vadina nebe duobių remontu, o asfaltavimu.
                  Penktadienį Dunojaus gatvėje radęsi lopai (tikrai didesni nei 5 m2) tikrai buvo panašūs į išlyginamuosius – nelygiais kraštais ir pan. Manau, kad viskas bus gerai Nors, vėliau ten dar nebuvau.

                  Comment


                    Rašau savivaldybei savo pasiūlymus dėl bendrojo plano infrastruktūros dalies. Gal kas pritariat ir prisijungtumėt? Kuo daugiau balsų, tuo geriau

                    Siūlymas 1:

                    Į Vingio parką numatoma nauja pėsčiųjų ir dviratininkų jungtis nuo Litexpo parodų rūmų. Ji labai reikalinga. Tačiau vien jos neužteks. Siūlau numatyti antrą naują pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį nuo Karoliniškių draustinio link Vingio parko. Tai būtų maždaug per vidurį nuo dabar esančio pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko ir naujo planuojamo viaduko prie Litexpo.

                    Toks sprendimas užtikrintų sklandesnį aktyvaus miestiečių gyvenimo paskatinimą, intensyvesnį aplinkinių rajonų įtraukimą bei smarkiai praplėstų aktyviai naudojamas žaliąsias erdves. Šis siūlymas taip pat veiktų kaip nauja gamtinės Šeškinės ir Karoliniškių karkaso dalies tąsa link Vingio parko.

                    Click image for larger version  Name:	bp.png Views:	1 Size:	278,0 kB ID:	1643397



                    Siūlymas 2:

                    Nei viename brėžinyje nebesimato anksčiau planuoto Kernavės g. tilto nuo Konstitucijos pr. iki Naujamiesčio (Goštauto g.). Atsisakius šio tilto, pėstieji netenka vienos iš planuotų perspektyvių jungčių nuo vieno Neries kranto link kito. Taip, planuojamas tiltas ties Green Hall, bet jis nėra arti. Vertinant, kad jau dabar ties Forum Palace bei Nacionaline dailės galerija vyksta NT plėtros bei verslo centrų statybos, būtų logiška planuoti bent jau pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą per Nerį maždaug nuo Baravyko g. link Goštauto g. Gali kilti klausimas kuom netinka Geležinio vilko tiltas, bet jis yra magistralinės gatvės tiltas. Link jo patekti nėra patogu (statūs laiptai), o ir juo naudotis visai nėra malonu dėl intensyvaus eismo. Logiška būtų šį tiltą palikti transportui, o greta ar kaip siūlau vos tolėliau link Baltojo tilto pastatyti naują tik pėstiesiems skirtą tiltą.

                    Click image for larger version  Name:	Annotation.png Views:	1 Size:	287,9 kB ID:	1643396

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Siūlymas 2:

                      Nei viename brėžinyje nebesimato anksčiau planuoto Kernavės g. tilto nuo Konstitucijos pr. iki Naujamiesčio (Goštauto g.). Atsisakius šio tilto, pėstieji netenka vienos iš planuotų perspektyvių jungčių nuo vieno Neries kranto link kito. Taip, planuojamas tiltas ties Green Hall, bet jis nėra arti. Vertinant, kad jau dabar ties Forum Palace bei Nacionaline dailės galerija vyksta NT plėtros bei verslo centrų statybos, būtų logiška planuoti bent jau pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą per Nerį maždaug nuo Baravyko g. link Goštauto g. Gali kilti klausimas kuom netinka Geležinio vilko tiltas, bet jis yra magistralinės gatvės tiltas. Link jo patekti nėra patogu (statūs laiptai), o ir juo naudotis visai nėra malonu dėl intensyvaus eismo. Logiška būtų šį tiltą palikti transportui, o greta ar kaip siūlau vos tolėliau link Baltojo tilto pastatyti naują tik pėstiesiems skirtą tiltą.

                      Click image for larger version Name:	Annotation.png Views:	1 Size:	287,9 kB ID:	1643396
                      Nesutinku su šituo. Jei atsirastų pėsčiųjų tiltas link GH ir tavo siūlomas tai gautusi du tiltai per du šimtus metrų į abi puses nuo GV tilto, toks truputi 'overtiltingas' toje vietoje GV aišku pėstiesiems netinka, bet patogiam susisiekimui su Saltoniškėm/NMC pilnai pakaktų Baltojo ir to link GH (kurio tikrai reiktų). Nebent NMC labai išsivystytu, bet čia 50 metų perspektyva ir tai neaišku ar kada įvyks iš vis nes bent jau dabar giliau į Šnipiškes statoma mažaaukštė New Pilaite, o ne New City Center.
                      Paskutinis taisė Gladiator; 2018.05.23, 10:23.

                      Comment


                        Na, jeigu vertinam, kad GV tiltas yra visai nenaudotinas pėstiesiems, tai tada tarkim nuo Forum Palace patekti į kokį Unique verslo centrą yra sudėtinga. Net pastačius Green Hall tiltą.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Rašau savivaldybei savo pasiūlymus dėl bendrojo plano infrastruktūros dalies. Gal kas pritariat ir prisijungtumėt? Kuo daugiau balsų, tuo geriau

                          Siūlymas 1:

                          Į Vingio parką numatoma nauja pėsčiųjų ir dviratininkų jungtis nuo Litexpo parodų rūmų. Ji labai reikalinga. Tačiau vien jos neužteks. Siūlau numatyti antrą naują pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį nuo Karoliniškių draustinio link Vingio parko. Tai būtų maždaug per vidurį nuo dabar esančio pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko ir naujo planuojamo viaduko prie Litexpo.

                          Toks sprendimas užtikrintų sklandesnį aktyvaus miestiečių gyvenimo paskatinimą, intensyvesnį aplinkinių rajonų įtraukimą bei smarkiai praplėstų aktyviai naudojamas žaliąsias erdves. Šis siūlymas taip pat veiktų kaip nauja gamtinės Šeškinės ir Karoliniškių karkaso dalies tąsa link Vingio parko.
                          Sutinku, kad tiltelio toje vietoje reikėtų, bet klausimas ar teisės aktai leistų ten statyti tilą, turint omenyje, kad iš vienos pusės yra draustinis.

                          Comment


                            Sudėtinga, bet ir nėra poreikio. Iškeltų Lukiškių kalėjimą ir išvystytų tą teritoriją, užbaigtų Verso Trikampį, užstatytų pastatais orą virš GV, iš kitos upės pusės pristatytų normalių gyvenamųjų dangoraižių ir ofisų, o ne mažaaukščių kokius stato dabar tada taip reiktų to tilto.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Siūlau numatyti antrą naują pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį nuo Karoliniškių draustinio link Vingio parko.
                              O tai nesigaus taip, kad tiltas bus iš niekur į niekur? Nuo Karoliniškių pusės ten praktiškai nėra jokio civilizuoto priėjimo, o draustinio statusas turbūt nelabai leis ten kažkokių statybų ir "modernizacijų"
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                O tai nesigaus taip, kad tiltas bus iš niekur į niekur? Nuo Karoliniškių pusės ten praktiškai nėra jokio civilizuoto priėjimo, o draustinio statusas turbūt nelabai leis ten kažkokių statybų ir "modernizacijų"
                                Draustinyje pasivaikščiojimo takų yra ir jie prižiūrimi. Daugiau ar mažiau. Tai jo, reikėtų ten aptvarkyti teritoriją.

                                Geras klausimas dėl draustinio leidimo. Bet čia ne man spręsti. Jeigu pritariat pasiūlymui - siųskit į savivaldybę, o jie jau tegul ten žiūrisi. Nes jeigu nepasiūlysi, tai ir nepagalvos, kad gal reikia.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                  O tai nesigaus taip, kad tiltas bus iš niekur į niekur? Nuo Karoliniškių pusės ten praktiškai nėra jokio civilizuoto priėjimo, o draustinio statusas turbūt nelabai leis ten kažkokių statybų ir "modernizacijų"
                                  Iki pat didžiųjų atodangų apačioje yra pieva su visiškai padoriais takeliais. Pavasarį neužliejama, takeliai +/- tvarkingi. Aišku ne asfaltas ir t.t., bet jei daryt rekreacinį - tiks. Susisiekimui šiaip ar taip nenorės lipt į stačius šlaitus. Nebent gondolą iš Karoliniškių į Čiurlionio gatvę daryti

                                  Comment


                                    Tiltas puikiai, bent jau mano akimis, tiktų ir būtų reikalingas senojo siauruko geležinkelio tilto vietoje.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Rašau savivaldybei savo pasiūlymus dėl bendrojo plano infrastruktūros dalies. Gal kas pritariat ir prisijungtumėt? Kuo daugiau balsų, tuo geriau

                                      Siūlymas 1:

                                      Į Vingio parką numatoma nauja pėsčiųjų ir dviratininkų jungtis nuo Litexpo parodų rūmų. Ji labai reikalinga. Tačiau vien jos neužteks. Siūlau numatyti antrą naują pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį nuo Karoliniškių draustinio link Vingio parko. Tai būtų maždaug per vidurį nuo dabar esančio pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko ir naujo planuojamo viaduko prie Litexpo.

                                      Toks sprendimas užtikrintų sklandesnį aktyvaus miestiečių gyvenimo paskatinimą, intensyvesnį aplinkinių rajonų įtraukimą bei smarkiai praplėstų aktyviai naudojamas žaliąsias erdves. Šis siūlymas taip pat veiktų kaip nauja gamtinės Šeškinės ir Karoliniškių karkaso dalies tąsa link Vingio parko.
                                      Vingio parko tilto įdėja labai patiko. Man kažkaip atrodo, kad toje vitoje labai tiktų bezdžionių tiltas. Vistiek dėl stataus kalno dviratininkų ten nebus ir tai būtų rekreacinis tiltas, o bezdžionių tiltas būtų didesnė pramoga lankytojams, plius pastatymo kaina gal net kokia 10 kartų mažesnė būtų.




                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Draustinyje pasivaikščiojimo takų yra ir jie prižiūrimi. Daugiau ar mažiau. Tai jo, reikėtų ten aptvarkyti teritoriją.
                                        Tiesiog esu ne kartą vaikščiojęs ten palei upę ir prie visų tų skardžių, tai tikrai galiu drąsiai teigti, jog "apačia", kur baigtųsi tiltas, tikrai nepritaikyta šeimyniniam pasivaikščiojimui. Yra ten bent 1 platesnė vieta su palyginus civilizuotu nusileidimu nuo Karoliniškių, bet negaliu pasakyti, kiek arti ji yra nuo siūlomos tilto vietos.

                                        Apskritai idėja yra visai nebloga ir tikrai būtų geras stimulas sutvarkyti tą apleistą teritoriją. Bet, pasikartosiu, neaišku, kaip sunku būtų gauti leidimą kažką ten daryti net ir nestatant tilto, o tiesiog įrengiant civilizuotą taką palei upę.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Tiesą sakant aš ten pastaruoju metu nebuvau, bet lyg ir buvo aptvarkytas ten takas palei Nerį prieš metus ar du. Ne plytelėmis išklotas, bet bent kažkiek pritaikytas vaikščiojimui. Bet kokiu atveju labai gaila, kad gailim kažkokių aptriušusių medžių nukirtimo, o ten, kur visu gražumu atsiskleidžia gamta - šlaitai, skardžiai, upė, augmenija - mes neturim normalaus priėjimo. Neišnaudojam potencialo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X