kodėl tik Kauno šviesoforai? ir Vilniuje jau yra tokių šviesoforų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Straipsnis apie Kauną. Niekas neginčija, kad ir kitur yra tokių šviesoforųParašė pavilnojys Rodyti pranešimąkodėl tik Kauno šviesoforai? ir Vilniuje jau yra tokių šviesoforų
Comment
-
Ilgai laukti pokyčiai Vilniuje, Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžoje
https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ukti-pokyciai/
Pagaliau kairieji posūkiai bus reguliuojami atskiromis šviesoforo sekcijomis, tad mieste bus bent viena avaringa vieta mažiau.
Dabar reikėtų Kalvarijų/Ozo/Kareivių g. sankryžoje kuo greičiau įrengti atskirą sekciją kairiajam posūkiui iš Kalvarijų g. į Kareivių g. (link Valakampių).
Comment
-
Kažkas yra, kad jei naujas šviesoforas, tai naujos taisyklės. Jei rekonstrukcija, taiParašė Briedis Rodyti pranešimąO naujosios šviesoforų įrengimo taisykles Vilniuje negalioja?
Comment
-
Pagal kokią dar seną tvarką galima kažką įrenginėti? Senasis standartas negalioja nuo 2012 m. birželio 1 d. Jei yra tik remontas, tai šviesoforai keičiami į tokius, kokie buvo. Jei jau atsiranda naujos sekcijos, tai yra rekonstrukcija. Yra numatyta pilna šios sankryžos rekonstrukcija su apsaugotais posūkiais, tad tiesiog dėl saugumo iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai sudėti papildomas sekcijas. Bet Kaune tokiu atveju įrengia pilnus šviesoforus į kairę, o ne papildomas sekcijas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBerods, jei sankryžos projektas buvo parengtas ir patvirtintas dar iki įsigaliojant naujoms taisyklėms, tuomet galima įrenginėti ir pagal seną tvarką.
Comment
-
Pala pala, kaip čia išsireiškei? "iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai"? Wow. Just wow.Parašė dsanto Rodyti pranešimąPagal kokią dar seną tvarką galima kažką įrenginėti? Senasis standartas negalioja nuo 2012 m. birželio 1 d. Jei yra tik remontas, tai šviesoforai keičiami į tokius, kokie buvo. Jei jau atsiranda naujos sekcijos, tai yra rekonstrukcija. Yra numatyta pilna šios sankryžos rekonstrukcija su apsaugotais posūkiais, tad tiesiog dėl saugumo iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai sudėti papildomas sekcijas. Bet Kaune tokiu atveju įrengia pilnus šviesoforus į kairę, o ne papildomas sekcijas.
Comment
-
Taip ir galvojau, kad kažkas nesuprasParašė Ginthus Rodyti pranešimąPala pala, kaip čia išsireiškei? "iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai"? Wow. Just wow.
Kažkada bus pilna sankryžos rekonstrukcija pagal naujas taisykles, bet kol jos nėra, laikinai įrengiamos papildomos sekcijos
Comment
-
Su lentelėmis sudėtingiau, nes KETe nuo 2020 m. nebus punkto, leidžiančio sukti į dešinę per raudonąParašė Briedis Rodyti pranešimąPrieš 5 metus(!) patvirtintos naujosios taisyklės, jų ir reikia laikytis. Dabar pagal negaliojančias senas taisykles prisabačino papildomas sekcijas.
Sekant tokia logika, atėjus 2020 metams žaliąsias lenteles bus galima "laikinai" palikti iki pilnos rekonstrukcijos.
Comment
-
Tai visoms sankryžoms "kada nors" bus rekonstrukcijos. Neteisinkim naglo taisyklių apeidinėjimo.
Laikinai iki pilnos rekonstrukcijos darysim ir dirbtinus greičio apribojimus prieš pėsčiųjų perėjas greitojo eismo gatvėse? Tai neribokim savęs ir laikinai iki kitų rinkimų įsiveskim diktatūrą. Taigi laikinai, nu...
Comment
-
Labai tikiuosi, kad su žaliom lentelėm užvilkins kiek įmanoma ilgiau. Idealiam modelyje nebent veikiantis dalykas. Lygiai taip pat sukoreliuot galima būtų kiek (prasukus visą priežasčių-pasekmių ciklą) papildomos spūstys dėl lentelių nuėmimo nusineša sveikatos ar gyvybių. Nes dabar statistikoj matomas tik tiesioginis avaringumas, kuris irgi dar pilnai nereiškia lentelių problemos, o tik bando tai sukoreliuot.
Kraštutinumai nėra gerai. Geriau case by case spręsti su protu. Iki kol atsiras tokiam Vilniuj metro, tokios priemonės turėtų likti. Kadangi metro vargu ar atsiras, vadinasi visada. Nebent kitoks technological breakthrough
Comment
-
Kad niekas ir nesistengia tobulinti eismo organizavimo. Net ir pagal naujas taisykles įrengus sankryžas Kaunas ignoruoja naujas taisykles ir prideda lentelių. Tokių pavyzdžių pilna. Tad reikia "dėkoti" savivaldybėms, kad jos ne tik nesistengia tobulinti sprendinių, bet ir toliau eina lengviausiu keliu pridedant lentelių.Parašė Lettered Rodyti pranešimąLentelių nuėmimas neperorganizavus eismo ir nepastačius atitinkamų šviesoforų su sekcijomis, visiškai paralyžiuotų eismą. Prisiminkite, kas buvo Kalvarijų - Lukšio g. sankryžoje, kai nuėmė lenteles nepastatę naujų šviesoforų.
Comment
-
1. Savivaldybės keist negali KET. O valstybė ar yra pastačiusi nors vieną šviesoforą?Parašė dsanto Rodyti pranešimąTad reikia "dėkoti" savivaldybėms, kad jos ne tik nesistengia tobulinti sprendinių, bet ir toliau eina lengviausiu keliu pridedant lentelių.
2. Esu vokiškos tvarkos šalininkas. Tik kaip ją įvesti?
Comment
-
O kam savivaldybėms keisti KET ar dar kažką? Reglamentai yra geri ir pakankamai lankstūs. Joks reglamentas nenurodo, kad sankryža turi būti tik tokia arba kitokia. Viskas priklauso nuo projektuotojo kompetencijos ir žinių bagažo, bei užsakovo (savivaldybės) požiūrio. Jeigu praleidžiamas bet koks primityvus ir realaus poreikio neatitinkantis sprendimas, tai ir turimas bardakas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Savivaldybės keist negali KET. O valstybė ar yra pastačiusi nors vieną šviesoforą?
2. Esu vokiškos tvarkos šalininkas. Tik kaip ją įvesti?
O kaip atrodo "valstybė", kuri gali statyti šviesoforus? Jeigu žiūrint plačiau, tai valstybę atstovauja LAKD (Lietuvos automobilių kelių direkcija), kuri yra pastačiusi (užsakiusi, nupirkusi) savo valdomuose keliuose ne vieną šviesoforą.
Comment
-
1. Jei kažkas blogai veikia, yra šansų kreiptis "aukštyn", kad pataisytų. LAKD kreipiasi į Masiulį (anksčiau Eligijų, dabar - Roką), ir op pataiso. Savivaldybė neturi kur kreiptis. Dabar turime Islandijos g. dviračių taką, kuris pagal lapkritį pakeistas taisykles neįmanomas. Va toks Vyriausybės ir VMSA bendravimas ir bendradarbiavimas.Parašė sleader Rodyti pranešimąO kam savivaldybėms keisti KET ar dar kažką? Reglamentai yra geri ir pakankamai lankstūs. Joks reglamentas nenurodo, kad sankryža turi būti tik tokia arba kitokia. Viskas priklauso nuo projektuotojo kompetencijos ir žinių bagažo, bei užsakovo (savivaldybės) požiūrio. Jeigu praleidžiamas bet koks primityvus ir realaus poreikio neatitinkantis sprendimas, tai ir turimas bardakas.
O kaip atrodo "valstybė", kuri gali statyti šviesoforus? Jeigu žiūrint plačiau, tai valstybę atstovauja LAKD (Lietuvos automobilių kelių direkcija), kuri yra pastačiusi (užsakiusi, nupirkusi) savo valdomuose keliuose ne vieną šviesoforą.
2. Galima įrengti visokias sankryžas, bet tik KET ribose. Už jų esanti "Vokiška sistema" leidžia sukti kairėn ir apsaugotu būdu ir neapsaugotu. Didėja pralaidumas.
Deja, ją suvokia nedaug žmonių. O tai vienintelė alternatyva žaliai kortelei didinant pralaidumą.
3. LAKD gebėjimus šviesoforų srityje, specialistų kompetencijas, pastangas darbe apibūdina šita sankryža. 10 metų tokia stovinti ir nepakeista. "Koks plotis, kiek čia sukančių į kairę" https://www.google.lt/maps/@54.80598...2!8i6656?hl=lt
Comment
-
Neįmanomas, nes toks sprendimas yra nesaugus. Sunku ten įsitekti neužvažiuojant ant to dviračių tako, o kaip žinia dviratininkai - neapsaugoti eismo dalyviai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Jei kažkas blogai veikia, yra šansų kreiptis "aukštyn", kad pataisytų. LAKD kreipiasi į Masiulį (anksčiau Eligijų, dabar - Roką), ir op pataiso. Savivaldybė neturi kur kreiptis. Dabar turime Islandijos g. dviračių taką, kuris pagal lapkritį pakeistas taisykles neįmanomas. Va toks Vyriausybės ir VMSA bendravimas ir bendradarbiavimas.
O kaip KET prieštarautų variantas, jeigu trijų spalvų šviesofore (į kaire), esant neapsaugotam posūkiui mirksėtų geltonas signalas? Aš jokio prieštaravimo nerandu.2. Galima įrengti visokias sankryžas, bet tik KET ribose. Už jų esanti "Vokiška sistema" leidžia sukti kairėn ir apsaugotu būdu ir neapsaugotu. Didėja pralaidumas. Atvaizdas
Comment
Comment