Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kaip KET prieštarautų variantas, jeigu trijų spalvų šviesofore (į kaire), esant neapsaugotam posūkiui mirksėtų geltonas signalas? Aš jokio prieštaravimo nerandu.
    Į kairę jis ne toks reikalingas, kaip į dešinę. Tai būtų geriausia alternatyva žaliai lentelei.
    Jei neprieštarauja KET, galima įrenginėti jau dabar, taip padidinant saugumą ir tik nežymiai sumažinant pralaidumą.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      O kaip KET prieštarautų variantas, jeigu trijų spalvų šviesofore (į kaire), esant neapsaugotam posūkiui mirksėtų geltonas signalas? Aš jokio prieštaravimo nerandu.
      Geltonas mirksintis reiškia, kad sankryža nereguliuojama. Ne kryptis, o sankryža. Ir čia jau ne KET, o kuri nors konvencija.

      https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...R.90E6B58CAC6D
      https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...R.727478A4F406
      Paskutinis taisė Fulgur; 2017.03.12, 10:20.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Geltonas mirksintis reiškia, kad sankryža nereguliuojama. Ne kryptis, o sankryža. Ir čia jau ne KET, o kuri nors konvencija.

        https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...R.90E6B58CAC6D
        https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...R.727478A4F406
        Cituoji konvenciją ir pats sau prieštarauji. Konvencijoje parašyta, kad vienas mirksintis geltonas signalas arba du pakaitomis mirksintys geltoni signalai reiškia, kad vairuotojai gali važiuoti, bet tik labai atidžiai.

        Comment


          Šiandien atidaryta nauja gatvė, jungianti Sidaronių gatvę ir Pilaitės prospektą

          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74364108
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Šiandien atidaryta nauja gatvė, jungianti Sidaronių gatvę ir Pilaitės prospektą

            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74364108
            Ką tik NT Pilaitėje ir už jos atpigo 5-10%.

            Comment


              Vilniuje atidaryta nauja gatvė, kurią jau keikia Pilaitės gyventojai
              Penktadienį prieš Velykas Vilniuje atidaryta nauja V.Pociūno gatvė, kuri sujungė Pilaitės pr. su Sidaronių ir Mozūriškių gatvėmis. Nuo Pilaitės pr. iki Sidaronių g. buvo nutiesta 4 eismo juostų, 0,5 km ilgio gatvė, kuri nuo šiol, Vilniaus savivaldybės teigimu, pagerins susisiekimą Buivydiškių gyventojams. Tačiau Pilaitės gyventojai tvirtina, kad jų ir taip ilgos kelionės į miestą ir iš jo dar pailgės.

              Jau ketvirtadienio vakarą, kai šioje sankryžoje buvo įjungtas šviesoforas, socialiniame tinkle užvirė diskusijos dėl dar vieno šviesoforo ir taip nuolat besikemšančiame prospekte.

              „Nebeišvažiuosime iš Pilaitės be spūsčių niekada“, „Spūstis jau nuo aplinkkelio link Pilaitės...“, „Miške reikia 4 juostų“, „Nors ne pikas, bet važiuojant link miesto jau nuo Saugumo pastovėt teko... Apie rytojų, net galvot nesinori...“, „Jei jau taip reikėjo čia sankryžos, tai bent žiedinę būtų padarę... Jos bent lengviau tvarkosi su srautais...“, „Pralaukėm 20 min, o iš to šalutinio kelio 2 mašinos kirto sankryžą!!! Kur logika?“
              Yra nuotraukų. Tik keista, kad naujoje gatvėje nėra net techninių šaligatvių.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Bet kuriuo atveju, sakyti, kad ta sankryža nėra reikalinga, negalima. Juk Buivydiškių, Zujūnų ir Mozūriškių kvartalo gyventojams reikia kažkaip patekti į miesto centrą, o po aplinkkelio atidarymo jie neteko savo pagrindinio išvažiavimo. Nemanau, kad eismo saugumo prasme būtų gerai, jei visas tas srautas ir toliau apsisukinėtų Pilaitės prospekte. Aišku, geriau būtų dviejų lygių sankryžą, bet čia jau finansavimo klausimas.
                Išvažiavimas iš Buivydiškių ir Zujūnų link centro be abejonės reikalingas. Sankryža - ne, tuo labiau dviejų lygių. Ar reikalingas kairysis posūkis iš Senosios Pilaitės kl.? Ar reikalingas kairysis posūkis iš Pilaitės pr. nuo centro link Senosios pilaitės kl.? Ar reikalingas kairysis posūkis iš Pilaitės pr. judant link centro į naują kelią? Šiems posūkiams yra atskiros šviesoforo fazės, kurių reikalingumas abejotinas.

                O alternatyvų sankryžai buvo - viadukas per VA link Viršuliškių skg., vaidukas nuo naujojo kelio link Pilaitės pr. į centro pusę, galų gale įvažiavimas į VA iš Sidaronių g.

                Galų gale jeigu taip norisi šviesoforų ir sankryžos, tai galima buvo palikt vos dvi fazes - panaikint kairiuosius posūkius iš Pilaitės pr., taip pat iš Senosios Pilaitės kl. leist sukt tik į dešinę su greitėjimo juosta kaip buvo iki dabar. Tokiu atveju užtenka trijų fazių - iš naujo kelio belekur (į kairę, dešinę, tiesiai) ir Pilaitės pr. tiesiai ir į dešinę, taip pat pėsčiųjų fazės, jeigu paspaudžiamas mygtukas, leidžianti kirst Pilaitės pr. dalis, kuriose nestabdomas eismas pagal šį reguliavimą. Na, o tuomet jau sankryžos pralaidumas manau būtų pakankamas gerai, kad niekas nesiskųstų, o tai dabar stovi visas Pilaitės pr., kaupiasi kamštis tam, kad praleist vaiduoklius ar vieną automobilį. Juk būtent dėl to ir skundžiamasi, kad praleidinėjami vaiduokliai - http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-783574

                Comment


                  Dar matyt reguliuos šviesoforų fazes, nespręskit pagal pirmą dieną.

                  Comment


                    Važiavau šiandien autobusu pro šią sankryžą - neadekvačiai ilgai teko pastovėti.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė SkepBrain Rodyti pranešimą

                      Galų gale jeigu taip norisi šviesoforų ir sankryžos, tai galima buvo palikt vos dvi fazes - panaikint kairiuosius posūkius iš Pilaitės pr., taip pat iš Senosios Pilaitės kl. leist sukt tik į dešinę su greitėjimo juosta kaip buvo iki dabar. Tokiu atveju užtenka trijų fazių - iš naujo kelio belekur (į kairę, dešinę, tiesiai) ir Pilaitės pr. tiesiai ir į dešinę, taip pat pėsčiųjų fazės, jeigu paspaudžiamas mygtukas, leidžianti kirst Pilaitės pr. dalis, kuriose nestabdomas eismas pagal šį reguliavimą. Na, o tuomet jau sankryžos pralaidumas manau būtų pakankamas gerai, kad niekas nesiskųstų, o tai dabar stovi visas Pilaitės pr., kaupiasi kamštis tam, kad praleist vaiduoklius ar vieną automobilį. Juk būtent dėl to ir skundžiamasi, kad praleidinėjami vaiduokliai - http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-783574
                      (...)
                      Dėl šviesoforų pilnai pritariu. Galėjo taikyti šios dienos situacijai, o ne universalų variantą tolimai ateičiai, kai galbūt abiejose pusėse apsistatys kvartalais ir galbūt atsiras poreikis apsaugotam posūkiui.
                      Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 20:48. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Dar variantas būtų tiesti gatvę ne čia, o po esamais viadukais arčiau pilaitės. Ten po jais visvien ruošiamasi artimiausiu metu pabaigti pravažiavimą. Dėl šviesoforų pilnai pritariu. Galėjo taikyti šios dienos situacijai, o ne universalų variantą tolimai ateičiai, kai galbūt abiejose pusėse apsistatys kvartalais ir galbūt atsiras poreikis apsaugotam posūkiui.
                        Posūkiai į kairę gali degti tik kelias sukundes, arba iš vis neužsidengti, jei nėra toje juostoje automobilių, galima dar pagrindinio eismo ciklą prailginti, nematau čia didelių problemų, bent tokių, kad reiktų kažkokias naujas gatves tiesti.
                        (...)
                        Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 20:41. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
                        Flickr

                        Comment


                          /\
                          Teko ten apsilankyti. Mastai dideli - 5 juostų sankryža. Dėl prigalvotų nereikalingų šviesoforo fazių sugebama padaryti kamščius net ne pikio metu.
                          Pilaitės - Pociūno g. šviesoforas šis turbūt pralenks savo nelogiškumu:
                          - Kalvarijų - Lukšio g. šviesoforą su absurdiškomis posūkių sekcijomis iš Lidlio
                          - Ukmergės g. šviesoforą Pašilaičiuose prie Norfos ir Lidlio

                          Net nereikia prekybcentrio, kad sankryža su tais šviesoforais būtų sugadinta.

                          Prie kamščių nemažai prisideda naujoji šviesoforų įrengimų "tvarka".
                          Kokioms sąlygoms esant laukuose (kur nėra pėsčiųjų) draudžiama sukti į dešinę, nors leidžiama važiuoti tiesiai?
                          Nuotrauka iš 15 min straipsnio.

                          http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...118364/2959506
                          Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 20:48.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            /\
                            Teko ten apsilankyti. Mastai dideli - 5 juostų sankryža. Dėl prigalvotų nereikalingų šviesoforo fazių sugebama padaryti kamščius net ne pikio metu.
                            Pilaitės - Pociūno g. šviesoforas šis turbūt pralenks savo nelogiškumu:
                            - Kalvarijų - Lukšio g. šviesoforą su absurdiškomis posūkių sekcijomis iš Lidlio
                            - Ukmergės g. šviesoforą Pašilaičiuose prie Norfos ir Lidlio

                            Net nereikia prekybcentrio, kad sankryža su tais šviesoforais būtų sugadinta.

                            Prie kamščių nemažai prisideda naujoji šviesoforų įrengimų "tvarka".
                            Kokioms sąlygoms esant laukuose (kur nėra pėsčiųjų) draudžiama sukti į dešinę, nors leidžiama važiuoti tiesiai?
                            Nuotrauka iš 15 min straipsnio.
                            Atvaizdas

                            http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...118364/2959506
                            O prie ko naujoji tvarka ir atskira fazė į dešinę? Lygiai taip pat buvo galima daryti pagal seną tvarką. Čia Vilniaus eismo organizavimo naujovė visose sankryžose daryti atskiras fazes į kairę, į dešinę, ir dar pėstiesiems. Kaune fazė į dešinę numatoma išskirtinais atvejais. Praktiškai visuomet į dešinę sukama praleidžiant pėsčiuosius. Net ir pagal naują tvarką.

                            Comment


                              /\ Pagal seną tvarką būtų žalia rodyklė - sukti į dešinę būtų galima net tiesiai degant raudonai šviesai.
                              Kas vis dėlto gali paaiškinti, kodėl draudžiama į dešinę sukti, kai leidžiama važiuoti tiesiais. Variantas apie pėsčiuosius tuose laukuose netinka.

                              Vilniuje šviesoforai kai kuriose vieotse yra stichinė nelaimė.
                              Kauno klausimais nedrįstu pasisakyti, nors tenka būti Kaune. Dėl sutvarkytų Kauno šviesoforų drįstu ypač nesutikti vienu konkrečiu atveju - važiuojant Tunelio g. į kalną didžiulis kamštis vidury darbo dienos dėl šviesoforo su Breslaujos gatve; tuo tarpu žemyn nuo kalno judėjimas santykinai normalus.
                              Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 21:12.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Kas vis dėlto gali paaiškinti, kodėl draudžiama į dešinę sukti laukuose.
                                Projektuotojai.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Kauno klausimais nedrįstu pasisakyti, nors tenka būti Kaune. Dėl sutvarkytų Kauno šviesoforų drįstu ypač nesutikti vienu konkrečiu atveju - važiuojant Tunelio g. į kalną didžiulis kamštis vidury darbo dienos dėl šviesoforo su Breslaujos gatve; tuo tarpu žemyn nuo kalno judėjimas santykinai normalus.
                                  Šviesoforas įrengtas pagal seną tvarką. Yra net lentelė į dešinę užkilus ant kalno! Matote, net ji nėra panacėja nuo visų problemų. Šioje sankryžoje esmė tame, kad yra atskira fazė į kairę į Breslaujos g. važiuojant nuo Molo. Todėl važiuojantys žemyn tiesiai turi dvi fazes. O kylantys į kalną tik vieną. Very simple.

                                  Comment


                                    /\ Dar vienas prekybcentris...
                                    Dabar aišku, kad važiuojant kalno kryptimi reikia ieškoti kitų kelių
                                    Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 21:36.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      /\ Dar vienas prekybcentris...
                                      Dabar aišku, kad važiuojant kalno kryptimi reikai ieškoti kitų kelių
                                      Čia Lietuvos bruožas, kad kiekvienas prekybcentris turi savo šviesoforą.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        /\ Dar vienas prekybcentris...
                                        Dabar aišku, kad važiuojant kalno kryptimi reikia ieškoti kitų kelių
                                        Po poros savaičių, kai atidarys HE pravažiavimą, čia eismas sumažės.

                                        Comment


                                          Gal kas gali paaiskint kodel nakti nera isjungiami kai kurie/nereikalingi sviesoforai ?
                                          As suprantu kad jie ismanus ir persijungia per 10s, bet kam stot ir stovet.
                                          Ar siais laikais viskas turi but 'apsaugota' ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X