Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Šitoje sankryžoje kaip tik norėtųs turėti tik UŽ sankryžos. Atvažiuojant link sankryžos dėl kelio išlinkimo daug kas stabdo, nes atrodo, kad raudona šviečia tiesiai važiuojantiiems. Nemaloni situacija, kai priešais važiuojantis kerta ant stabdžių.
    O jei būtų už sankryžos, tai nestabdytų? Kažkaip trūksta logikos, nes dabar šviesoforai išdėstyti virš kiekvienos eismo juostos.

    Comment


      Savivaldybė praeitų metų spalį rašė:

      Laba diena, ši sankryža pagal parametrus ir eismo juostų skaičių reikalaujanti užtikrinti matomumą, ši problema žinoma. Minėtas šviesoforas pagal taisykles gal ir perteklinis, bet šioje sankryžoje prisideda prie saugumo.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        O jei būtų už sankryžos, tai nestabdytų? Kažkaip trūksta logikos, nes dabar šviesoforai išdėstyti virš kiekvienos eismo juostos.
        Nestabdytų, jei būtų kombinuotas, t.y. su atskira rodyklės sekcija. Aiškiai būtų matoma, kaip paskirstyta sankryža. Dabar gi sunku identifikuoti iš toliau, kai jau lyg ir normaliai matosi, ar šviečia tiesiai ar į kairę. Ypač tiems, kas niekada nesuka į kairę.

        Keliuose su trajektorijos išlinkimu toks neaiškumas pasitaiko ne taip jau ir retai.

        Comment


          Sprendžiant pagal nuotrauką, tai atstumas tarp šviesoforų bus kokie 25-30m. Tai žymiai daugiau, nei reikia posūkiams po vieną juostą. Todėl atsiranda psihologinis barjeras, tas tolimasis šviesoforas tarsi nepapuola į trajektorijų kalkuliacijas smegenyse, kol neprivažiuojama per tai sankryžai pakankamą kokių 15m atstumą.

          Comment


            Neatsiranda tokiais atvejais jokių psichologinių barjerų. Pravažiavai prieš sankryžą esantį šviesoforą ir pamiršai apie signalus iki manevro pabaigos.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Neatsiranda tokiais atvejais jokių psichologinių barjerų. Pravažiavai prieš sankryžą esantį šviesoforą ir pamiršai apie signalus iki manevro pabaigos.
              Kaip galima pamiršti apie signalus, jei pravažiavus 20 metrų tau prieš akis užsidega raudonas signalas? Tada vėl įsijungia procesorius ir ima kalkuliuoti, kas čia per lemputė, o koja jau siekia pedalo. Praeina kokia pusė sekundės, kol išryškini, kam skirtas tas žibintas. Gerai jei kojos nėra greitesnės už procesorių ir dar nesustabdei eismo vidury sankryžos.

              Comment


                Geras, vaziavau ten gal 100 kartu, bet to raudono neteko pastebet nu gal del to, kad pasamone zino, kad tie virs kelio naujesni

                Comment


                  Pašilaičių - J. Baltrušaičio - Laisvės pr. sankryžoje pakeitė pėsčiųjų šviesoforus iš trispalvių "automobilinių" į dvispalvius pėsčiųjų + dviračių. Pakeisti pakeitė, bet neperprogramavo - 2 dalių šviesoforai veikia kaip 3. Kai pėstiesiems baigia degti žalia ir turi degti tik geltona, šviesoforas išvis "išsijungia". Ar taip išvis galima?
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Pašilaičių - J. Baltrušaičio - Laisvės pr. sankryžoje pakeitė pėsčiųjų šviesoforus iš trispalvių "automobilinių" į dvispalvius pėsčiųjų + dviračių. Pakeisti pakeitė, bet neperprogramavo - 2 dalių šviesoforai veikia kaip 3. Kai pėstiesiems baigia degti žalia ir turi degti tik geltona, šviesoforas išvis "išsijungia". Ar taip išvis galima?
                    Kaip ir negalima, bet Lietuvoje sugeba.

                    Comment


                      Nelabai supratau Muravos sankryžos, pvz. važiuojant iš Šiaurės pr. į Pramonės pr.
                      Nuėmė antrinius šviesoforus. Į važiavus į tą didelį plotą sankryžos viduryje, kaip matyt ar jau nedega raudonas? Nes tikrai galimas daiktas, kad įvažiuosi su žaliu, o po to užsidegs raudonas ir tu to nežinosi.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Nelabai supratau Muravos sankryžos, pvz. važiuojant iš Šiaurės pr. į Pramonės pr.
                        Nuėmė antrinius šviesoforus. Į važiavus į tą didelį plotą sankryžos viduryje, kaip matyt ar jau nedega raudonas? Nes tikrai galimas daiktas, kad įvažiuosi su žaliu, o po to užsidegs raudonas ir tu to nežinosi.
                        Reikia vadovautis Kelių eismo taisyklėmis, kurios leidžia baigti manevrą degant bet kokiam šviesoforo signalui, jei esi įvažiavęs į sankryžą degant žaliam šviesoforo signalui. Kitaip sakant, tu neturi teisės stovėti vidury sankryžos, net jei ir užsidegė raudonas signalas, o turi kuo greičiau iš jos pasišalinti, kai tik praleidi visus, kuriuos turi praleisti.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Reikia vadovautis Kelių eismo taisyklėmis, kurios leidžia baigti manevrą degant bet kokiam šviesoforo signalui, jei esi įvažiavęs į sankryžą degant žaliam šviesoforo signalui. Kitaip sakant, tu neturi teisės stovėti vidury sankryžos, net jei ir užsidegė raudonas signalas, o turi kuo greičiau iš jos pasišalinti, kai tik praleidi visus, kuriuos turi praleisti.
                          Kaip suprantu Muravos sankryža anksčiau buvo tarsi dvi atskiros sankryžos, dabar jau funkcionuoja kaip viena, analogiškai kaip Taikos pr. - Baranausko g.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Reikia vadovautis Kelių eismo taisyklėmis, kurios leidžia baigti manevrą degant bet kokiam šviesoforo signalui, jei esi įvažiavęs į sankryžą degant žaliam šviesoforo signalui. Kitaip sakant, tu neturi teisės stovėti vidury sankryžos, net jei ir užsidegė raudonas signalas, o turi kuo greičiau iš jos pasišalinti, kai tik praleidi visus, kuriuos turi praleisti.
                            Na taip, bet skirtingai nuo paprastos sankryžos, kur tokiais atvejais įvažiavus visada užbaigsi manevrą prieš pajudant srautams iš šono (nes jie matys tave ir kol nepasitrauksi negalės įvažiuoti į sankryžą), šiuo atveju gali būti taip, kad baigsi manevrą tik tada kai praeis ir šoninė šviesoforo fazė. Ir daug kitų variantų. Žodžiu keista situacija.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Na taip, bet skirtingai nuo paprastos sankryžos, kur tokiais atvejais įvažiavus visada užbaigsi manevrą prieš pajudant srautams iš šono (nes jie matys tave ir kol nepasitrauksi negalės įvažiuoti į sankryžą), šiuo atveju gali būti taip, kad baigsi manevrą tik tada kai praeis ir šoninė šviesoforo fazė. Ir daug kitų variantų. Žodžiu keista situacija.
                              niekaip neįsivaizduoju situacijos kaip taip gali nutikti. Įvažiuoti į sankryžą galima tik jei ji laisva ir įvažiavus nereiks stovėti, vadinasi reikia atsižvelgti kad ir už sankryžos nebūtų kamščio. Tokiu atveju įvažiuojant degant žaliam singalui tikrai spėsi pravažiuoti iki kol paleis kitą kryptį.ir kodėl turėtų kitiems srautams rūpėti mašinos iš šono, šviesaforinės sankryžos tam ir yra sureguliuoti srautus kad jie nesikirstų.

                              Comment


                                Parašė alvarito Rodyti pranešimą

                                niekaip neįsivaizduoju situacijos kaip taip gali nutikti. Įvažiuoti į sankryžą galima tik jei ji laisva ir įvažiavus nereiks stovėti, vadinasi reikia atsižvelgti kad ir už sankryžos nebūtų kamščio. Tokiu atveju įvažiuojant degant žaliam singalui tikrai spėsi pravažiuoti iki kol paleis kitą kryptį.ir kodėl turėtų kitiems srautams rūpėti mašinos iš šono, šviesaforinės sankryžos tam ir yra sureguliuoti srautus kad jie nesikirstų.
                                Kažko matyt nesupranti, tu gal šiaip kalbi nežinodamas kas ten per sankryža? Nes te tik įsivaizduoti nereikia, bet ir apkritai beveik kiekvieną fazę tokios situacijso gali pasitaikyti.
                                Niekas ten nelaukia įvažiavimo į sankryžą tol kol visos iš vidaus pervažiuos į Pramonės pr. Ten sankryžos viduje telpa gal 10 mašinų.

                                O net jei ir ten nebūtų jokių mašinų, vis tiek teoriškai gali įvažiuoti laiku ir jau prie išvažiavimo tau degs raudonas.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Kažko matyt nesupranti, tu gal šiaip kalbi nežinodamas kas ten per sankryža? Nes te tik įsivaizduoti nereikia, bet ir apkritai beveik kiekvieną fazę tokios situacijso gali pasitaikyti.
                                  Niekas ten nelaukia įvažiavimo į sankryžą tol kol visos iš vidaus pervažiuos į Pramonės pr. Ten sankryžos viduje telpa gal 10 mašinų.

                                  O net jei ir ten nebūtų jokių mašinų, vis tiek teoriškai gali įvažiuoti laiku ir jau prie išvažiavimo tau degs raudonas.
                                  Galimai tokiu atveju paskaičiuota ilgesnė fazė, kuomet visoms kryptims dega raudonas signalas. Tai skirtaspėti užbaigti manevrus, kaip ir sakė dsanto.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą

                                    Galimai tokiu atveju paskaičiuota ilgesnė fazė, kuomet visoms kryptims dega raudonas signalas. Tai skirtaspėti užbaigti manevrus, kaip ir sakė dsanto.
                                    Manau taip. Bet kokiu atveju daug nejaukiau dabar toje vietoje važiuot, nes reikia vis abejot ir aklai spėliot (žiūrint į šoninę kryptį) ar tikrai spėsi pralėkt. Papildomas stresas vairuotojams. pirmą kartą važiuojantis ar važiuojanti ir pasimesti bent trumpam gali.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Niekas ten nelaukia įvažiavimo į sankryžą tol kol visos iš vidaus pervažiuos į Pramonės pr. Ten sankryžos viduje telpa gal 10 mašinų.
                                      Tai čia tavo bėda kad nesilaikai KET. Palauk kol bus tuščia tada nebus problemų. Įvažiuojant mirgsint žaliai tikrai spėji pravažiuoti, Kol mirgsi žalia, kol dega geltona, o kitiems srautams irgi iškart nejungia žalios kai pas tave geltona, užlaikymai yra net paprastose sankryžose. Važiuoju ir pats per tą sankryžą ir nemaatau jokios problemos. O tie kurie važiuoja per geltoną ar per kamščius užkiša sankryžą (vienas jų kaip supratau esate Jūs), tai ir mažose sankryžose sugeba atsidurti prieš šoninius srautus.

                                      Comment


                                        Manau Gator minėjo, kad bus tokių, kurie netik per geltona, bet jau beveik per raudona įvažiuos ir užkimš viską. Kiti galės laukt ir 5min, kol anie "baigs" manevrą

                                        Comment


                                          Diskusija apie "patobulintą" sankryžą perkelta į šviesoforų temą.
                                          Dubliuotų šviesoforų panaikinimas turbut neišsprendė jokių eismo problemų, bet sukūrė naujų, galimai ir padidins avaringumą Muravos sankryžoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X