Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    Yra blogesniu pavyzdziu, kai dega papildoma sekcija i desne ir kartu pestiesiems zaliams
    Privažiavai, įvertinai situaciją, pamačius pėsčiuosius pristabdei, praleidai juos, nuvažiavai toliau.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Privažiavai, įvertinai situaciją, pamačius pėsčiuosius pristabdei, praleidai juos, nuvažiavai toliau.
      Tai kam tie sviesoforai apskritai?
      Privaziavai, ivertinai ir leki, panasiai kaip cia
      https://www.youtube.com/watch?v=4phFYiMGCIY

      Comment


        Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
        Tai kam tie sviesoforai apskritai?
        Padėti eismo dalyviams įveikti sankryžą.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Padėti eismo dalyviams įveikti sankryžą.
          Visiskai pritariu. Bet zalios lenteles buvimas daugumoje atveju padeda tik vienam eismo dalyviui - sukanciam i desine, bet ta pagalba jam vienam, o kitiems eismo dalyviams ir pestiesiems tai visai nepadeda, nes bet kurioje eismo fazeje galimas konfliktas.

          Comment


            Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
            Visiskai pritariu. Bet zalios lenteles buvimas daugumoje atveju padeda tik vienam eismo dalyviui - sukanciam i desine, bet ta pagalba jam vienam, o kitiems eismo dalyviams ir pestiesiems tai visai nepadeda, nes bet kurioje eismo fazeje galimas konfliktas.
            Konfliktas galimas bet kurioje fazėje esant bet kokiai šviesoforų sistemai.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Konfliktas galimas bet kurioje fazėje esant bet kokiai šviesoforų sistemai.
              Ne, yra fazė, kai konfliktas negalimas. Visomis kryptimis dega raudona, o Aleksio suka į dešinę per žalią rodyklę, kuri galioja tik jam.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                167. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                ar ne sito ieskai?


                Eismas.eu 167-ą pateikia tokį:

                167. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai. Jeigu šviesoforas išjungtas arba įjungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio ženklais.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Ne, yra fazė, kai konfliktas negalimas. Visomis kryptimis dega raudona, o Aleksio suka į dešinę per žalią rodyklę, kuri galioja tik jam.
                  Ne tik man, o ir kitiems vairuotojams, važiuojantiems tą pačia kryptimi (tame skaičiuje ir tau su dsanto).
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą


                    Eismas.eu 167-ą pateikia tokį:
                    Reikia vadovautis lrs.lt pateikta KET versija:

                    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...484529&p_tr2=2

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą


                      Eismas.eu 167-ą pateikia tokį:
                      Na tikrai, ziuriu dabar suvestine galiojancia redakcija ir tas 167 p. skamba kai pas tave parasytas, bet kaip bebutu naujausiausiose:

                      163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

                      kas siaip keista, kad LRS svetaineje raso, kad senosios taisykles yra:
                      Statusas: Aktuali 2013-01-19
                      Rūšis: Aktuali redakcija )))
                      http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpai..._l?p_id=438723
                      Nors is tikruju yra naujesnis variantas:
                      https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...416/eNyysmytmU

                      Na kaip bebutu nurodymas yra.

                      Comment


                        Niekad nesitikėjau, kad toks puslapis, kuris akimirksniu talpina pačią naujausią informaciją, gali taip stipriai apsirikt

                        Comment


                          Kaunas. Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryža. Kadangi naujas šviesoforas nėra įjungtas ir užstoja seną, laikinai įjungtas naujas šviesoforas ir prie jo primontuota papildoma sekcija į kairę, kuri įjungus naujus šviesoforus, bus pašalinta. Lentelė likusi prie seno šviesoforo, todėl nebegalioja.









                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Kaunas. Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryža. Kadangi naujas šviesoforas nėra įjungtas ir užstoja seną, laikinai įjungtas naujas šviesoforas ir prie jo primontuota papildoma sekcija į kairę, kuri įjungus naujus šviesoforus, bus pašalinta. Lentelė likusi prie seno šviesoforo, todėl nebegalioja.

                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Youtube video
                            Ta palikta lentelė tai visiška balamutijanti nesąmonė. Arba galėjo prie naujo šviesoforo prilipdyti, arba visai nuimti.

                            Comment


                              Kas žino ar šviesoforų projektavimui reikalingi kažkokie atestatai ?
                              http://www.efoto.lt/user/26402/nuotraukos/geriausios

                              Comment


                                Vienintelė Šalčininkų šviesoforinė sankryža Vilniaus ir Nepriklausomybės gatvių sankirtoje. Įrengta pagal naujas taisykles. Nors pagal eismo intensyvumą ten išvis to šviesoforo nereikia, bet sprendžiant iš žvakių ir vainikų "gausos" prie sankryžos, kol kas ten niekas dėl to nemirė

                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Lietuviškose KET jau įteisinti trijų spalvų dviračių šviesoforai. Papildžius šviesoforų taisykles, tokia eismo reguliavimo sistema galės būti įgyvendinta ir pas mus (Berlynas):

                                  Comment


                                    Parašė zilviz Rodyti pranešimą
                                    Kas žino ar šviesoforų projektavimui reikalingi kažkokie atestatai ?
                                    Jei turi omenyje projektuoti sviesoforines sankryzas, o ne pacias atramas su elektronika, tuomet turetu tureti teise eiti ypatingo (jeigu tai A,B,C kategoriju gatves ) arba neypatingo statinio projekto dalies vadovo pareigas. Statiniu grupe: susisiekimo komunikacijos: keliai (gatves). Projekto dalis: susisiekimo.

                                    Comment


                                      Berlyne sutikau nemažai sankryžų su papildomomis sekcijomis į dešinę, ten kur didesnis pralaidumas į dešinę aktualus. Papildoma sekcija įjungiama kartu su iš dešinės sankryžos pusės į kairę sukančiu transportu. Užgęsus papildomai sekcijai, yra trumpa pauzė, kad pėstieji pirmi įžengtų į pėsčiųjų perėją (jiems žalias uždegamas anskčiau), tuomet pasukęs automobilis mato gatve einančius pėsčiuosius, kuriuos turi praleisti:



                                      Toks eismo reguliavimo būdas padidintų pralaidumą ir mūsų sankryžose bei būtų saugesnis, nei lentelės su žaliomis rodyklėmis. Papildomos sekcijos Berlyne įrengiamos net ir dviračiams:



                                      Ten, kur eismas išties intensyvus arba leidžiamas iš dviejų eismo juostų, įrengiami atskiri šviesoforai į dešinę (taip daroma ir pas mus pagal naujas šviesoforų taisykles):





                                      Dviračiai taip pat turi atskirus šviesoforus į dešinę (galima įgyvendinti ir pas mus, nes KET jau numato geltoną spalvą dviračiams, bet reikia papildyti šviesoforų taisykles):

                                      Paskutinis taisė dsanto; 2015.02.09, 20:42.

                                      Comment


                                        Gal ir nebloga alternativa žaliai lėntelei, bet nepamirškim kad mes gyvenam Lietuvoje ir kol čia padarys kažka tokio praeis ne vieni metai. Vilniuje nemažai lenteliu panaikino (sunku pasakyt tiksliai, bet speju kad maždaug 50%) o kiek padare pakeitimu kad pagerint pralaiduma? 0..

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Berlyne sutikau nemažai sankryžų su papildomomis sekcijomis į dešinę, ten kur didesnis pralaidumas į dešinę aktualus. Papildoma sekcija įjungiama kartu su iš dešinės sankryžos pusės į kairę sukančiu transportu. Užgęsus papildomai sekcijai, yra trumpa pauzė, kad pėstieji pirmi įžengtų į pėsčiųjų perėją (jiems žalias uždegamas anskčiau), tuomet pasukęs automobilis mato gatve einančius pėsčiuosius, kuriuos turi praleisti:

                                          Youtube video
                                          Bet tai kai mentas stabdis - kol atsibudo ir pajudėjo papildoma sekcija spėjo išsijungt.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X