Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aiškėja rekonstruojamos Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžos kontūrai. Galutinai tapo aišku, kad dešinysis posūkis bus leidžiamas dviejose fazėse - jau įrengti atskiri šviesoforai važiavimui tiesiai ir į dešinę. Dar viena naujovė - Šiaurės pr. šioje sankryžoje bus pagrindinis kelias, o ne šalutinis, kaip iki šiol.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Atvaizdas

      Man nesuprantama kodėl nėra dar vieno šviesoforo į dešinę nuo raudonai degančio. Dalinai suprantama, bet tokiu atveju reikėjo perkelti vieną žalią šviesoforą nuo dešinės gembės ant kairės gembės (kur dabar nieko nėra). Tada būtų aiškesnė linija, kur yra tiesiai/žaliai degantis srautas. Dabartiniu atveju daugiau laiko reikia susivokt, kad ten kur nėra šviesoforo irgi eismas tiesiai/žalias, o ne raudonas. Taip, yra lentelė tiesiai, bet vis tiek būtų daug aiškiau jei ten būtų perstumtas vienas šviesoforas.
      Man irgi lyg norėjosi šviesoforo ant kairės gembės, bet projektuotojai nusprendė taip, kaip yra dabar

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Aiškėja rekonstruojamos Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžos kontūrai. Galutinai tapo aišku, kad dešinysis posūkis bus leidžiamas dviejose fazėse - jau įrengti atskiri šviesoforai važiavimui tiesiai ir į dešinę. Dar viena naujovė - Šiaurės pr. šioje sankryžoje bus pagrindinis kelias, o ne šalutinis, kaip iki šiol.
        Prieš šviesoforą bus keturios juostos ar trys kažin?
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Prieš šviesoforą bus keturios juostos ar trys kažin?
          Trys.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Dėl Olandų žiedo atskira kalba. Nereikia pasiduoti masinei isterijai ir iškart kritikiuoti "šviesoforų gausą". Šviesoforai buvo įjungti vos pusdieniui, ir nespėjus sureguliuoti fazių, savivaldybė nurodė juos išmontuoti. Tai apie ką mes kalbam?
            Fazes reguliuoti reikia dar projekto stadijoje, o ne sumontavus ir įjungus.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Man irgi lyg norėjosi šviesoforo ant kairės gembės, bet projektuotojai nusprendė taip, kaip yra dabar
              Vat būtent šitas dalykas vienintelis kliūna man naujoje tvarkoje. Čia netgi ir pamažinus šviesoforų skaičių, t.y. mukabinus vieną nuo dešinės gembės, būtų aiškiau, nei kad dabar padaryta.

              Comment


                Gruodžio 1 d. įjungti naujos sankryžos Kaune ties prekybos centru "Molas" šviesoforai. Sankryža įrengta ties seniau buvusia nereguliuojama pėsčiųjų perėja - akivaizdžiai padidėjęs pėsčiųjų eismo saugumas.

                Ypatingai dėl to, kad naujoje sankryžoje posūkis į dešinę iš prekybos centro apsaugotas (be abejo nėra ir lentelės su žalia rodykle). Kai sukama į dešinę, pėstiesiems dega raudonas signalas:







                Pėstieji eina tuomet, kai transportas iš prekybos centro suka į kairę:



                Įdomu ir tai, kad išvažiavime iš prekybos centro šviesoforai ant gembės įrengti toliau nuo vairuotojų, o šalia važiuojamosios dalies - arčiau jų. Galbūt ir geresnis variantas, nei įrengti visus kartu per vidurį perėjos. Tokiu būdu užtikrinamas geresnis šviesoforų virš važiuojamosios dalies matomumas (lenkiškas, portugališkas variantas) ir "Stop" linija taip toli neatitraukima nuo šviesoforų:



                Šviesoforai ant gembių visoje sankryžoje dėl geresnio matomumo palenkti į vairuotojus:



                Šviesoforų veikimo išvažiavime iš "Molo" video:

                Comment


                  Atvažiavus nuo centro numatytos 4 eismo juostos. Visoms, įskaitant ir apsisukimą, numatyti šviesoforai be rodyklių. Kadangi priešpriešiniame eisme yra apsaugotas kairysis posūkis, nėra lentelės su žalia rodykle. Tai užtikrina didesnį pėsčiųjų eismo saugumą, nes jiems žalias signalas uždegamas 1 s anskčiau nei transportui, tad jiems lengviau patekti į važiuojamąją dalį, kol perėjos neprivažiavo transporto priemonės:







                  Šviesoforų Baršausko g. nuo miesto centro pusės veikimo video:

                  Comment


                    Baršausko gatvėje pagaliau numatytas saugus posūkis į prekybos centrą. Seniau reikėdavo apsisukti gan judrioje gatvėje ir tada pasukti į dešinę į prekybos centrą. Dabar saugų posūkį garantuoja atskiras šviesoforas į kairę:







                    Pėsčiųjų šviesoforai šioje vietoje įrengti per vidurį perėjos:





                    Šviesoforų Baršausko g. link miesto centro veikimo video:

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Čia tik nuotraukose tie šviesoforai tokie šleivi ir kreivi ar ir realybėje jie taip atrodo ?

                      Comment


                        Kad būtų lengviau įsivaizduoti naujus šviesoforus, parengiau schemą:

                        Comment


                          Ties Molo Maxima vietoj nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos įrengta reguliuojama. Nuo centro pusės:







                          Link centro pusės. Kas įdomiausia, gembės įrengtos salelėje, o, ne kaip įprasta - šalia važiuojamosios dalies:



                          Comment


                            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                            Čia tik nuotraukose tie šviesoforai tokie šleivi ir kreivi ar ir realybėje jie taip atrodo ?
                            Gembių viršus yra nelygiagretus žemei, todėl nuotraukose galbūt atrodo, kad šviesoforai ir ženklai kreivai pakabinti. Link pabaigos kyla gembė. Turbūt kokį 110 laipsnių nuo vertikalaus stulpo.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Kad būtų lengviau įsivaizduoti naujus šviesoforus, parengiau schemą:

                              Atvaizdas
                              O buvusią apsisukimo vietą panaikino ar ne?
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                O buvusią apsisukimo vietą panaikino ar ne?
                                Nepastebėjau

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Ties Molo Maxima vietoj nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos įrengta reguliuojama. Nuo centro pusės:

                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas


                                  Link centro pusės. Kas įdomiausia, gembės įrengtos salelėje, o, ne kaip įprasta - šalia važiuojamosios dalies:

                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas
                                  Tokiomis sąlygomis galėjo būti atgaivintas kairys posūkis į Pašilės gatvę, bei visa Pašilės sankryža įtraukta į šviesoforų sistemą.

                                  Comment


                                    Kaip ten veikia šitas pėsčiųjų žalio signalo iškvietimo mygtukas? Aš įsivaizduoju, kad ir be to mygtuko pėstiesiems tam tikru metu užsidegt turi žalias, dėl to, kad tam tikru metu susidaro tokia eismo situacija, kurios metu saugu eiti per perėją.
                                    Kaip tas mygtukas pakeičia visą algoritmą?

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Tokiomis sąlygomis galėjo būti atgaivintas kairys posūkis į Pašilės gatvę, bei visa Pašilės sankryža įtraukta į šviesoforų sistemą.
                                      Sudėtingas klausimas. Ar netaptų tada Pašilės gatvė tranzitine?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Kaip ten veikia šitas pėsčiųjų žalio signalo iškvietimo mygtukas? Aš įsivaizduoju, kad ir be to mygtuko pėstiesiems tam tikru metu užsidegt turi žalias, dėl to, kad tam tikru metu susidaro tokia eismo situacija, kurios metu saugu eiti per perėją.
                                        Kaip tas mygtukas pakeičia visą algoritmą?
                                        Pėsčiųjų mygtukai įrengti tik tiems pėstiesiems, kurie kerta pagrindinį kelią. Tiems, kurie kerta gatvę kartu su važiuojančiais pagrindine gatve - šiuo atveju Baršausko, žalias signalas uždegamas kartu su transporto. O tiems, kas nori kirsti Baršausko gatvę, reikia paspausti mygtuką. Jei jo nepaspausi, žalias neužsidegs. Žr. video nuo 1:26:

                                        Comment


                                          Aha, nepagalvojau, kad vairuotojams dešinys tada ilgiau dega nesant pėsčiųjų, galvojau vis tiek tada žalias pėstiesiems užsidega įsijungus kairiajam posūkiui.
                                          Sakyčiau sveikintinas dalykas, dabargi daugumoje senų sankryžų neišnaudojamas tas iškvietimas panašiu principu kaip čia, tai yra net nesant pėsčiųjų automobiliams vis tiek dega raudonas.

                                          O pėstysis žalią signalą iki kada gali spėt išsikviest? Iki pat užsidegant kairiojo oranžiniam signalui? Tai yra +- 1:57 video metu paspaudus iškvietimą pėsčiųjų žalias užsidegs po kelių sekundžių, ar jau tada teks laukti vėl visą pilną sistemos apsisukimą?
                                          Paskutinis taisė Gator; 2014.12.13, 22:08.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X