Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Man tai visiškai akivaizdu, todėl jei nekyla problemų sukti į dešinę degant žaliam signalui, ši sekcija ir taip nereikalinga, o jei automobilių srautas yra didelis, tokiu atveju būtų galima įrengti pilnavertį šviesoforą.
    Esmė ta, kad jei dešinėje yra pėsčiųjų perėja, su papildoma sekcija tu gali sukti dviejose fazėse. O jei yra atskiras šviesoforas, tada gali sukti tik vienoje fazėje. Sumažėja pralaidumas.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Esmė ta, kad jei dešinėje yra pėsčiųjų perėja, su papildoma sekcija tu gali sukti dviejose fazėse. O jei yra atskiras šviesoforas, tada gali sukti tik vienoje fazėje. Sumažėja pralaidumas.
      Ar ši idėja yra svarstoma ministerijos lygmeniu ?

      Comment


        Manau, kad ministerija svarsto įvairius variantus. Papildoma sekcija prie raudono signalo nėra naujiena Europoje.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Derinys žalias + papildoma kaip ir galimas, bet tada neturi būti pėsčiųjų. Žodžiu, jei sekcija prie žalio, negalimas variantas, kad sukdamas praleidi pėsčiuosius, ta prasme, jiems turi degti raudonas signalas.
          Tai kokios problemos? - tegul permeta porą laidų valdymo spintoje.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Manau, kad ministerija svarsto įvairius variantus. Papildoma sekcija prie raudono signalo nėra naujiena Europoje.
            Bet būtų labai didelė naujiena Lietuvoje.

            Aš į šią potencialią naujovę žiūrių dvejopai. Turiu sutikti, kad ji duotų naudos ir pralaidumas padidėtų, bet ji tam tikra prasme tik pakeistų lentelę (ir taip, žinau, kad pats principas skirtingas.....).

            Bet, bent man asmeniškai, šios sekcijos veikimo principas atrodo ne toks intuityviai akivaizdus, palyginus su elementariais šviesoforais, todėl esu neigiamos nuomonės jos atžvilgiu ir jos Lietuvos keliuose išvysti tikrai nenorėčiau. Bet sutinku, kad kitų nuomonė šios sekcijos atžvilgiu gali būti kitokia.

            Comment


              Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje pagaliau nukabino žaliąją lentelę. Be to, netgi įrengė atskirą šviesoforą į dešinę. Bet man atrodo, kad šiauliečiai šią sankryžą jau išvadino visais įmanomais necenzūriniais žodžiais .

              Taigi..Nuo Išradėjų/Baltų g. pusės.









              Turbūt įdomu kodėl ?
              Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.28, 15:17.

              Comment


                Ogi štai kodėl ! . Tokio kamščio čia dar nėra tekę matyti. Viskas dėka naujojo šviesoforo ir lentelės pašalinimo. Sveikinimai visiems šiauliečiams su naujai įrengta "išmaniąja" sankryža, kuri "lygioje vietoje" padaro kamštį .

                (Atleiskite už tokias prastas nuotraukas, saulė buvo pačioje blogiausioje vietoje.....)



                (Bandžiau "apeiti" problemą...)



                Nuotraukos darytos apie 1-2 val. dienos, įdomu kas ten darysis šeštadieniais ir rytais/vakarais .
                Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.28, 14:24.

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Ogi štai kodėl ! . Tokio kamščio čia dar nėra tekę matyti. Viskas dėka naujojo šviesoforo ir lentelės pašalinimo. Sveikinimai visiems šiauliečiams su naujai įrengta "išmaniąja" sankryža, kuri "lygioje vietoje" padaro kamštį .

                  (Atleiskite už tokias prastas nuotraukas, saulė buvo pačioje blogiausioje vietoje.....)

                  Atvaizdas


                  (Bandžiau "apeiti" problemą...)

                  Atvaizdas
                  O tu dar ginčijaisi, kad atskiras šviesoforas geriau, nei mano siūloma papildoma sekcija prie raudono signalo Tuomet būtų galima leisti mašinas kartu su pėsčiaisiais Dar vienas dalykas, ar jie įvertino mano siūlomą variantą, kad jei pėstieji nenuspaudė mygtuko, jiems nedegti žalio signalo, o leisti sukti į dešinę.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    O tu dar ginčijaisi, kad atskiras šviesoforas geriau, nei mano siūloma papildoma sekcija prie raudono signalo Tuomet būtų galima leisti mašinas kartu su pėsčiaisiais Dar vienas dalykas, ar jie įvertino mano siūlomą variantą, kad jei pėstieji nenuspaudė mygtuko, jiems nedegti žalio signalo, o leisti sukti į dešinę.
                    Sukti į dešinę leidžia (tokį patį laiko tarpą) kartu su faze į kairę iš Pramonės į Išradėjų/Baltų g. Fazė iš Išradėjų į Pramonės g. yra begalo per trumpa, o rezultatas daugiau nei akivaizdus. Manau, kad šviesoforas į dešinę puikiai atliktų savo darbą jei jam būtų skirta ženkliai daugiau lako, nes akivaizdu, kad srautas iš/į Baltų g. yra tikrai didelis.

                    Negi nesidžiaugiate, kad viskas pagaliau pagal naujas taisykles, taip pat nukabino ir visų problemų kaltininkę lentelę ?
                    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.28, 21:41.

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Sukti į dešinę leidžia (tokį patį laiko tarpą) kartu su faze į kairę iš Pramonės į Išradėjų/Baltų g., Fazė iš Išradėjų į Pramonės g. yra begalo per trumpa, o rezultatas daugiau nei akivaizdus. Manau, kad šviesoforas į dešinę puikiai atliktų savo darbą jei jam būtų skirta ženkliai daugiau lako, nes akivaizdu, kad srautas iš/į Baltų g. yra tikrai didelis.

                      Negi nesidžiaugiate, kad viskas pagaliau pagal naujas taisykles, taip pat nukabino ir visų problemų kaltininkę lentelę ?
                      Nesuprantu, apie kokį džiaugsmą rašai? Paklausk savivaldybės, ar ji džiaugiasi, kad nebėra prieštaravimo teisės aktams.

                      Kaip ir sakiau, savivaldybei rašiau apie tris variantus:

                      1. Važiuojama tiesiai ir į kairę, eina pėstieji (jei nuspaustas mygtukas).
                      2. Važiuojama tiesiai, į kairę ir į dešinę, pėstieji neina (jei nenuspaustas mygtukas).
                      3. Sukama į dešinę kartu su sukančiais į kairę iš Pramonės g.

                      Matau dvi problemas - nereaguojama į pėsčiųjų iškvietimą ir abejotina, ar fiksuojamas srautas, sukantis į dešinę. Jei fazė per trumpa, tai apie kokį pralaidumą galima kalbėti? Akivaizdu, kad inžinieriams dar teks padirbėti.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu, apie kokį džiaugsmą rašai? Paklausk savivaldybės, ar ji džiaugiasi, kad nebėra prieštaravimo teisės aktams.
                        Kartais teisės aktai gražiai atrodo tik popieriuje, o realybėje, šiuo atveju Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje Šiauliuose, atrodo, švelniai tariant, prastai .

                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Matau dvi problemas - nereaguojama į pėsčiųjų iškvietimą ir abejotina, ar fiksuojamas srautas, sukantis į dešinę. Jei fazė per trumpa, tai apie kokį pralaidumą galima kalbėti? Akivaizdu, kad inžinieriams dar teks padirbėti.
                        Tikiuosi fazė į dešinę bus ženkliai prailginta, priešingu atveju teks pradėti šios sankryžos vengti .

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Toks čia ir mąstymas, nuimamos lentelės ir susidaro kamščiai, kur seniau turbūt net 2 automobiliai vienas paskui kitą nesustodavo. Man tik įdomu, kas bus Vilniuje, kai nuims lenteles ten, kur ir dabar piko valandomis susidaro spūstys dėl sukančių į dešinę (pvz. per visą Šilo tiltą).
                          Visiems įdomu. Daryti tikrai bus daroma, nes savivaldybių klerkai labai nemėgsta karštų skambučių iš piktų vairuotojų

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Visiems įdomu. Daryti tikrai bus daroma, nes savivaldybių klerkai labai nemėgsta karštų skambučių iš piktų vairuotojų
                            Aš manau, kad jiems bus visiškai vienodai tų vairuotojų skambučiai ir nuomonės (kaip ir daugelio kitų žmonių). Tik tokios situacijos, kaip pvz. dabar Šiauliuose, priverčia pasijudinti savivaldybę, nes ten kur anksčiau prieš sankryžą sustodavo vos keli automobiliai dabar yra didelis kamštis.

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Aš manau, kad jiems bus visiškai vienodai tų vairuotojų skambučiai ir nuomonės (kaip ir daugelio kitų žmonių). Tik tokios situacijos, kaip pvz. dabar Šiauliuose, priverčia pasijudinti savivaldybę, nes ten kur anksčiau prieš sankryžą sustodavo vos keli automobiliai dabar yra didelis kamštis.
                              Tai aš ir kalbu apie rimtas sankryžas, kur reikia atskirai / papildomai reguliuoti dešinįjį posūkį. Absoliučioje daugumoje sankryžų tos lentelės išvis nereikalingos ir niekas jų nepasiges. Paimkime tą pačią Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžą. Kituose trijuose privažiavimuose nėra lentelių. Ar labai ten jų reikia?

                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Visiškai nereikia. Ten suka tiek automobilių, kad juos suskaičiuoti neprireiktų net visų rankos pirštų.....
                                Apie ką aš ir kalbu

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Tai aš ir kalbu apie rimtas sankryžas, kur reikia atskirai / papildomai reguliuoti dešinįjį posūkį.
                                  Pinigų naujiems šviesoforams kur paimti? - ministerija tikrai neduos.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Pinigų naujiems šviesoforams kur paimti? - ministerija tikrai neduos.
                                    Vilnius turbūt pasiskolins , o kiti miestai turės kažkaip suktis . Bet visgi manau, kad bent dalinis finansavimas turėtų būti ir iš ministerijos pusės.

                                    Comment


                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      Bet sunkiai kol kas su mąstymu, labai sunkiai. Automobilių srautas pro tą sankryžą greitai tikrai sumažės, nes vairuotojai pradės jos vengti.
                                      Toks pats dešiniojo posūkio reguliavimo būdas, kurį siūliau Šiaulių savivaldybei, puikiausiai veikia Druskininkų Veisiejų g. - Čiurlionio g. sankryžoje. Ten išvis iš pradžių klaidingai sudėliotos fazės buvo. Druskininkų savivaldybė irgi ištaisė klaidas. Dabar, jei nėra pėsčiųjų dešinėje, sukti į dešinę leidžiama kartu su važiuojančiais tiesiai. O užsidegus raudonam signalui sukama į dešinę kartu su sukančiais į kairę iš dešinės sankryžos pusės:

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Toks pats dešiniojo posūkio reguliavimo būdas, kurį siūliau Šiaulių savivaldybei, puikiausiai veikia Druskininkų Veisiejų g. - Čiurlionio g. sankryžoje. Ten išvis iš pradžių klaidingai sudėliotos fazės buvo. Druskininkų savivaldybė irgi ištaisė klaidas. Dabar, jei nėra pėsčiųjų dešinėje, sukti į dešinę leidžiama kartu su važiuojančiais tiesiai. O užsidegus raudonam signalui sukama į dešinę kartu su sukančiais į kairę iš dešinės sankryžos pusės:

                                        Atvaizdas
                                        Jei Šiauliuose leis sukti į dešinę kartu su važiuojančiais tiesiai (Šiaulių atveju ir sukančiais į kairę), tokiu atveju nuo K. Donelaičio kapinių/Išradėju g. pusės turės degti raudonas signalas, iš K. Donelaičio kapinių pusės žalias signalas užsidegs vėliau ir taip surys tik daugiau laiko, nors automobilių iš ten kartais beveik išvis nebūna. Nebent aišku davikliai užfiksuos, kad automobilių iš ten nėra ir žalio signalo išvis neįjungs.

                                        Be to, apie kamščius, kurie susidarė Išradėjų/Pramonės g. kalbėjo net per radiją.....

                                        Comment


                                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                          Jei Šiauliuose leis sukti į dešinę kartu su važiuojančiais tiesiai (Šiaulių atveju ir sukančiais į kairę), tokiu atveju nuo K. Donelaičio kapinių/Išradėju g. pusės turės degti raudonas signalas, iš K. Donelaičio kapinių pusės žalias signalas užsidegs vėliau ir taip surys tik daugiau laiko, nors automobilių iš ten kartais beveik išvis nebūna. Nebent aišku davikliai užfiksuos, kad automobilių iš ten nėra ir žalio signalo išvis neįjungs.
                                          Taip, šias kryptis reikia leisti atskirai. Čia vėlgi pasakysiu, kad šviesoforas su papildoma sekcija prie raudono čia turėtų pranašumą - degant žaliam signalui ir nedegant papildomai sekcijai, vairuotojai galėtų sukti į dešinę praleisdami pėsčiuosius, o iš Išradėjų g. nuo kapinių būtų leidžiama sukti į kairę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X