Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau ar dsanto kreipėsi į "Šiaulių gatvės apšveitimą" ir išsakė jiems kritiką ar jie patys susiprotėjo aukščiau pakelti perėjų ženklus, bet akivaizdu, kad šiandien jie buvo paauštinti.



    Iš šios pusės stulpai dar buvo keičiami. Tiesa, išlieka atskira fazė be rodyklių, išvažiuojant iš Akropolio, bet kol sankryža nepradės veikti pilnai funkcionuoti neverta apie ją šnekėti.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Nežinau ar dsanto kreipėsi į "Šiaulių gatvės apšveitimą" ir išsakė jiems kritiką ar jie patys susiprotėjo aukščiau pakelti perėjų ženklus, bet akivaizdu, kad šiandien jie buvo paauštinti.

      Atvaizdas


      Iš šios pusės stulpai dar buvo keičiami. Tiesa, išlieka atskira fazė be rodyklių, išvažiuojant iš Akropolio, bet kol sankryža nepradės veikti pilnai funkcionuoti neverta apie ją šnekėti.

      Atvaizdas
      Šį kartą gal greičiau "Šiaulių gatvės apšvietimas" skaitė mūsų forumą

      Comment


        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Nežinau ar dsanto kreipėsi į "Šiaulių gatvės apšveitimą" ir išsakė jiems kritiką ar jie patys susiprotėjo aukščiau pakelti perėjų ženklus, bet akivaizdu, kad šiandien jie buvo paauštinti.

        Atvaizdas
        Oho. Dešinėj pusėj jau kad kilstelėjo. Šiaip nemanau, kad logiška taip spręsti užstojimo problemą - kažkur į padanges nukelti kelio ženklą, kur jį dar reikia sužiūrėti tarp galybės kitų ženklų. Pėstieji juk ne danguje vaikšto. Ženklai turi būti ten, kur jų tikiesi. Geriau jau pakoreguoti ženklinimo taisykles ir pakabinti ženklą ant tos pačios atramos virš šviesoforo.

        Comment


          Nors jau žadėjau ir anksčiau, tačiau tik dabar įkeliu nuotraukas iš "patobulintos" Ukmergės g. ir išvažiavimo iš S. Nėries g. sankryžos Vilniuje. Šviesoforai pakeisti, nes šalia statoma nauja Lidl parduotuvė.

          Taigi visas įdomumas yra šioje nuotraukoje:


          Keičiant šviesoforus ir bandant pritaikyti juos prie kitų, esančių sankryžoje ir pastatytų pagal senąją tvarką, gavosi kažkoks sunkiai suvokiamas hibridas. Nors pagrindiniame šviesofore įrengtos naujame reglamente numatytos rodyklės tiesiai ir į kairę (bei tiesiai ir į dešinę), tačiau šalimais užkabinta ir papildoma rodyklė į kairę, kuri visada užsidega tik su žaliu signalu pagrindiniame šviesofore.
          Tuo pačiu šviečiant žaliam signalui "tiesiai ir į dešinę", kartu dega ir žalias signalas pėstiesiems, kurių judėjimo kryptis kertasi su sukančiais į dešinę.

          Pagal "seną madą" sustatyti ir trijų spalvų pėsčiųjų ir dviratininkų šviesoforai skersai kertančiam pėsčiųjų ir dviratininkų takui. Nors šviesoforai pakabinti nauji.

          Taip pat atkreipčiau dėmesį ir į atramų sustatymo vietas. Nors atramos perkeltos ir pastatytos naujai, tačiau gembinė atrama atkelta prieš perėją su dviračių taku, o pastarosios viduryje pastatyta atrama tik pėsčiųjų/dviratininkų šviesoforui. Tuo tarpu kitoje sankryžoje (žr. sekantį pranešimą), kurioje šviesoforai įrengti kartu su pastaraisiais, atramos sustatytos kiek kitaip.

          Ir kas keisčiausia, nors žalios spalvos signaluose panaudotos rodyklės iš naujo šviesoforų reglamento, tačiau raudonos ir geltonos spalvos signaluose rodyklių (kaip reikalauja naujos taisyklės) nėra nupiešta:


          Dar papildau vienu pastebėjimu. Nors visur stengiamasi perėjos (ir kitus) ženklus pastatyti ant atskirų atramų prieš perėjas, nepaisant to, kad taip jie užstoja šviesoforų signalus vairuotojams, šioje sankryžoje padaryta priešingai. Dešinėje pusėje matomi kelio ženklai sukabinti ant šviesoforo atramos stovinčios per perėjos vidurį, nors prieš perėja stovi atrama su šviesoforu.
          Paskutinis taisė sleader; 2016.03.12, 10:55.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Nors jau žadėjau ir anksčiau, tačiau tik dabar įkeliu nuotraukas iš "patobulintos" Ukmergės g. ir išvažiavimo iš S. Nėries g. sankryžos Vilniuje. Šviesoforai pakeisti, nes šalia statoma nauja Lidl parduotuvė.

            Taigi visas įdomumas yra šioje nuotraukoje:
            Atvaizdas


            Keičiant šviesoforus ir bandant pritaikyti juos prie kitų, esančių sankryžoje ir pastatytų pagal senąją tvarką, gavosi kažkoks sunkiai suvokiamas hibridas. Nors pagrindiniame šviesofore įrengtos naujame reglamente numatytos rodyklės tiesiai ir į kairę (bei tiesiai ir į dešinę), tačiau šalimais užkabinta ir papildoma rodyklė į kairę, kuri visada užsidega tik su žaliu signalu pagrindiniame šviesofore.
            Tuo pačiu šviečiant žaliam signalui "tiesiai ir į dešinę", kartu dega ir žalias signalas pėstiesiems, kurių judėjimo kryptis kertasi su sukančiais į dešinę.

            Pagal "seną madą" sustatyti ir trijų spalvų pėsčiųjų ir dviratininkų šviesoforai skersai kertančiam pėsčiųjų ir dviratininkų takui. Nors šviesoforai pakabinti nauji.

            Taip pat atkreipčiau dėmesį ir į atramų sustatymo vietas. Nors atramos perkeltos ir pastatytos naujai, tačiau gembinė atrama atkelta prieš perėją su dviračių taku, o pastarosios viduryje pastatyta atrama tik pėsčiųjų/dviratininkų šviesoforui. Tuo tarpu kitoje sankryžoje (žr. sekantį pranešimą), kurioje šviesoforai įrengti kartu su pastaraisiais, atramos sustatytos kiek kitaip.

            Ir kas keisčiausia, nors žalios spalvos signaluose panaudotos rodyklės iš naujo šviesoforų reglamento, tačiau raudonos ir geltonos spalvos signaluose rodyklių (kaip reikalauja naujos taisyklės) nėra nupiešta:
            Atvaizdas
            Kažkokia mišrainė.

            Comment


              Ir kita reguliuojama sankryža įrengta kartu su Lidl statybomis. To pačio nuvažiavimo iš Ukmergės g. ir S. Nėries g. sankryža, tik ši sankryža jau pastarojoje gatvėje.

              Šviesoforai dar neįjungti ir greičiausiai bus įjungti tik atidarius Lidl, nes jokio poreikio šviesoforais reguliuoti eismą šioje sankryžoje dabar tikrai nėra (aš abejoju ar toks bus ateityje).

              Šioje sankryžoje šviesoforų atramos jau sustatytos per vidurį, tarp pėsčiųjų perėjos ir dviračių tako. Nors kol kas neaišku, bet atskirai kairysis posūkis čia tikriausiai nebus reguliuojamas (nebus apsaugotas), nes priešpriešais yra tik išvažiavimas iš gyv. namo kiemo, kuriame pastovaus eismo nėra.
              Norėčiau pastebėti, kad labai skubant atlikti darbus iki prasidedant žiemai buvo nutrintas horizontalus pėsčiųjų perėjų ženklinimas, tačiau būtini pėsčiųjų perėjų ženklai pakabinti nebuvo (kairioji ženklų atrama). Dešinėje kabantis pėsčiųjų perėjos ženklas likęs iš anksčiau iš ši atrama nebuvo judinta:


              Naujoje sankryžoje įrengti ir atskiri dviejų spalvų šviesoforai pėstiesiems bei dviratininkams, su atskirais iškvietimo mygtukais. Nors ankstesniame pranešime aprašytoje sankryžoje, pėsčiųjų ir dviratininkų simboliai sutalpinti į vieną bendrą šviesoforą. Priekyje matomas ir įvažiavimas į kiemą, kurį nuo šiol reguliuos šviesoforas.

              Šioje nuotraukoje matome jau tipine tapusią situaciją, kai pirmame plane esantys kelio ženklai labai sėkmingai užstoja šviesoforą atvažiuojantiems S.Nėries g. antrąja eismo juosta.
              Nors iš abiejų juostų numatytas eismas tiesiai, tačiau į kairę (link Ukmergės g.) sukančių čia visada būna bene daugiau nei važiuojančių tiesiai. Ateityje ir norintys važiuoti į Lidl prisidės prie sukančiųjų kairėn srauto, nes parduotuvė yra kairėje pusėje už sankryžos. Pati S.Nėries g. už sankryžos susiaurėja iki dviejų eismo juostų (po viena kiekviena kryptimi).
              Paskutinis taisė sleader; 2016.03.12, 10:51.

              Comment


                Meras PiaRinasi švenčių proga

                http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...ispalve-738432

                Comment


                  Tai neturi nieko bendro su nauja šviesoforų įrengimo tvarka. Videoreportažą įkėliau čia:

                  [VLN] Šviesoforų valdymo sistema

                  Comment


                    Kauno šviesoforai taps ryškesni Nebus problemų, kai dėl saulės nesimato šviesoforas.

                    Iki rugpjūčio – nemažai pokyčių

                    Įmonės vadovas paklaustas apie būsimus pokyčius sankryžose atsakė, jog jau pradėta vykdyti nemažai projektų.

                    „Šiais metais jau pradėta vykdyti nemažai darbų. Raudondvario plento ir Jovarų g. sankryžoje yra statomas naujas šviesoforas, taip pat Karauliaus Mindaugo ir Maironio gatvių sankirtoje bei Jonavos ir Kalpoko gatvių sankryžoje. Galiausiai, iki rugpjūčio mėnesio visi šviesoforai turintys kaitrines lemputes bus pakeisti į LED apšvietimą naudojančius įrenginius.“ – apie būsimus pokyčius atviravo UAB „Kauno gatvių apšvietimas“ direktorius Petras Švažas.
                    Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/03/2...#ixzz447xSofkA

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Kauno šviesoforai taps ryškesni Nebus problemų, kai dėl saulės nesimato šviesoforas.



                      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/03/2...#ixzz447xSofkA
                      Su nauja šviesoforų įrengimo tvarka tai neturi nieko bendro Bus pakeisti tik seni lempiniai šviesoforai. Ir tikrai ne visame mieste, tai neįmanoma.
                      Paskutinis taisė dsanto; 2016.03.30, 09:20.

                      Comment


                        Gal čia tiks...

                        Ant šviesoforų Klaipėdoje – laikmačiai
                        Prižiūrėtojai patobulino šviesoforus, eismą reguliuojančius Liepų, Manto ir Naujojo Sodo gatvių bei Manto ir S.Daukanto gatvių sankryžose. Sumontuoti laikmačiai, kurie skaičiuoja, kiek laiko liko, kol užsidegs pėstiesiems kirsti gatvę leidžiantis – žalias šviesoforo signalas.
                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kmaciai-741514

                        Net nežinau kaip tai vertinti. Su tomis pertvarkomis sugadino abi sankryžas, tai bent leis pėstiesiems pasidžiaugti, kiek jie turi stovėti prie raudono. O stovėti reikia ilgaaai. 2-3 kart ilgiau nei buvo iki pakeitimų.

                        O šiaip laikmačiai gera idėja, galėtų įrengti ir automobiliams problematiškesnėse sankryžose Minijos gatvėj, Taikos prospekte. Tik kad laiką rodytų ne raudono, o žalio signalo.

                        Comment


                          Lietuvoje pristatomi naujos kartos šviesoforai

                          Susisiekimo ministerija išplatino vaizdo įrašą, kuriame pristatomi naujos kartos šviesoforai, jau pradėti montuoti Lietuvos gatvėse.

                          Pasakodamas apie naujo tipo šviesoforus, Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vyr. specialistas Dmitrijus Bialas teigė, kad žalias šviesoforo signalas transporto priemonėms užsidega šiek tiek vėliau nei pėstiesiems, kad šie galėtų įžengti į važiuojamąją dalį, o vairuotojai juos gerai matytų.

                          Taip pat montuojami šviesoforai su trimis rodyklėmis į dešinę. Tai užtikrina saugų ir efektyvų transporto priemonių pralaidumą sukant į dešinę. Kai įsijungia žalias šviesoforo signalas į dešinę transportui, pėsčiųjų eismas yra draudžiamas. Tokiu būdu užtikrinamas pėsčiųjų saugumas, o transporto priemonės gali netrukdomos pasukti į dešinę.

                          Beje, žalias šviesoforo signalas pėstiesiems užsidega tik tada, kai transporto priemonėms jau dega raudonas šviesoforo signalas. Įprastais atvejais šviesoforai pėstiesiems ir transporto priemonėms veikia sinchroniškai.

                          Comment


                            Apibendrino, kas jau keli metai vyksta

                            Dėl šviesoforų tipų gausos, pėstieji dar labiau nesaugūs...
                            Turėjo būti duoti 5 metai pereinamajam laikotarpiui, visi pakeisti ir baiga.

                            Comment


                              Kaune dalinai rekonstruota Raudondvario pl. - Via Baltica sankryža. Atvažiavus nuo centro į kairę sukti galima ne viena, o dviem eismo juostom. Be to, tai jau antra sankryža Kaune, kur papildomos sekcijos į kairę pakeistos pilnais šviesoforais su rodyklėmis į kairę.

                              Prieš tai (sankryža įrengta 2009 m. žiemą):





                              Dabar:



                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Kaune dalinai rekonstruota Raudondvario pl. - Via Baltica sankryža. Atvažiavus nuo centro į kairę sukti galima ne viena, o dviem eismo juostom. Be to, tai jau antra sankryža Kaune, kur papildomos sekcijos į kairę pakeistos pilnais šviesoforais su rodyklėmis į kairę.
                                Džiugu, kad padarė normalaus pločio keturias juostas, o ne tris po šešis metrus pločio juostas.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  <...>Be to, tai jau antra sankryža Kaune, kur papildomos sekcijos į kairę pakeistos pilnais šviesoforais su rodyklėmis į kairę.<...>
                                  Negi šiais metais ir visam mieste pridelios papildomų rodyklių į kairę, kai keis lempinius šviesorius į LED?

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Negi šiais metais ir visam mieste pridelios papildomų rodyklių į kairę, kai keis lempinius šviesorius į LED?
                                    Reikės paklausti

                                    Praeitą savaitę Kaune įjungtas naujas šviesoforas Raudondvario pl. - Jovarų g. sankryžoje. Labai keista, bet atvažiavus nuo centro lieka dvi juostos ir nėra atskiros fazės į kairę. Pagal Raudondvario pl. rekonstrukcijos projektą buvo trečia juosta į kairę. Bet ji, taip išeina, atsiras tik po rekonstrukcijos... Tad dabar ir toliau antroje eilėje sukantys į kairę trukdys važiuojantiems tiesiai...









                                    Comment








                                      Džiugina, kad šviesoforus pradėjo įrengti ir kairėje kelio pusėje, nors tai nėra privaloma:



                                      http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/04/2...ismo-pokyciai/
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2016.04.24, 15:28.

                                      Comment


                                        Ate geram Kauno gatvių pralaidumui. Aišku viskas dėl saugumo, bet pyktis dėl gaištamo laiko kils progresiškai

                                        Comment


                                          O štai Rusija nenori normalaus posūkių reguliavimo su atskirais šviesoforais. Vis tiek įsikandę savo papildomas sekcijas. Tik sugalvojo, kad kai nedega žalia rodyklė, dega raudonas apskritimas:



                                          http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...ine.htm?foto=3
                                          Paskutinis taisė dsanto; 2016.04.24, 16:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X