Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rekonstruojami šviesoforai Aušros al./Žemaitės g./J. Basanavičiaus sankryžoje.

    Aušros al. nuo Respublikinės ligoninės pusės.





    Žemaitės g. nuo turgaus pusės.



    Aušros al. nuo savivaldybės pusės.




    Avaringoje sankryžoje rekonstruotas šviesoforas

    Šiauliuose, Aušros alėjos, Žemaitės ir J. Basanavičiaus gatvių sankryžoje eismą reguliuos rekonstruotas šviesoforas. Tikimasi, kad tai padės pagerinti eismo saugumą.

    Viršum šviesoforų įrengti judesio davikliai fiksuos automobilius, kad žalia šviesoforo šviesa įsijungtų tik esant automobilių eismui.

    „Ją vadindavo mirties kilpa. Klausimas dėl eismo saugumo gerinimo nesyk aptarinėtas Šiaulių miesto savivaldybės Saugaus eismo komisijoje. Buvo net svarstymų rekonstruoti šią sankryžą. Šis šviesoforo rekonstrukcijos projektas bus ne mažiau naudingas ir pėstiesiems. Pėstieji turės galimybę mygtuko paspaudimu sustabdyti eismą ir saugiai pereiti gatvę“, – naujienų portalui Etaplius.lt teigė šviesoforą eksploatuosiančios UAB „Gatvių apšvietimas“ Gamybinio-techninio skyriaus viršininko pavaduotojas investicijoms ir plėtrai Tomas Petreikis.


    Minėta sistema užtikrins, jog automobilių srautas Aušros al., Žemaitės ir J. Basanavičiaus gatvių sankryžoje bus stabdomas rečiau nei iki šiol, kuomet šviesoforas veikė nustatyto intervalo principu. Už gatvių apšvietimą atsakingos bendrovės atstovas tikisi, kad avaringoje sankryžoje artimiausiu metu turėtų būti ramiau.

    Šviesoforo įrengimas mokesčių mokėtojams atsieis 62 tūkst. Eur. Šias lėšas Šiaulių miesto savivaldybei skyrė Lietuvos automobilių kelių direkcija pagal Kelių priežiūros plėtros programą. Viešojo pirkimo konkursą šviesoforui rekonstruoti laimėjo UAB „Fima“.
    http://etaplius.lt/avaringa-sankryza...s-sviesoforas/
    Paskutinis taisė Xedos; 2016.01.30, 21:07.

    Comment


      Rekonstruojama sankryža Tilžės g. šalia Akropolio. Šviesoforų tikrai nepagailėta. Senieji šviesoforai dar stovi.

      Nuo centro pusės prailginta dešinioji juosta sukant link Akropolio, gal bus atskira fazė į dešinę.





      Bus atskiras šviesoforas išvažiuojant iš Lidl aikštelės.



      Ir dar vienas naujas šviesoforas atvažiuojant nuo Akropolio, kartu ir reguliuojama pėsčiųjų perėja.



      Tas pats šviesoforas nuo Akropolio pusės. Priekyje, kairėje šviesoforas išvažiuojant iš Lidl aikštelės.

      Nors šioje nuotraukoje nesimato, bet pasukus į dešinę, už 10 m. stovės dar vienas šviesoforas (jis stovi ir dabar). Tikiuosi jie bus gerai suderinti, nes kitaip gali kilti chaosas.

      Comment


        Naujai įrengta Nemenčinės – Svajonių g. sankryža Vilniuje. Noriu atkreipti dėmesį į nemokšišką indukcinių kilpų įrengimą. Nuotraukoje matote išvažiavimą iš Maximos teritorijos. Pažiūrėkite, kur yra "Stop" linija, ir kur kilpa. Kilpa įrengta viduryje kitos mažytės mini sankryžytės. Automobiliai ją kerta važiuodami iš kitos pusės į Maximos aikštelę.

        Maximos parduotuvė yra toje pusėje, iš kurios fotografuota. Iš aikštelės išsukdami automobiliai niekada nekerta kilpos. Šios foto autorius matė, kaip moteriškė, nesulaukusi žalio signalo, spaudė mygtuką (bet bėda, nes mygtukas kviečia tik pėsčiuosius ir dviračius, bet ne automobilius).

        Iš pagrindinės gatvės atvažiuojantys automobiliai vėl gi kerta tą kilpą, taip vėl iškviesdami fazę iš šalutinio kelio...

        Gal kam teko išvažinėti iš šios Maximos aikštelės??

        Comment


          Man teko Luktelėjus užsidegė. Bet gali būti, kad dėl iš Svajonių g. atvykusių a/m.

          Šiaip yra ir pliusų išplanavime. Kas iš Maksimos į dešnę link Nemenčinės, naudojasi kitu išvažiavimu ir "nestabdo eismo" su šviesoforu. Į kairę suka mažuma, nes priešais yra kita Maksima, kuria naudojasi iš Nemenčinės į Vilnių važiuojantys.

          Comment


            Čia taisyklių nuostata ar iniciatyviųjų kvailystės?

            Vilniuje pradėta naudoti nauja pėsčiųjų saugumui skirta priemonė – keliose sankryžose įžiebti ryškiai šviečiantys diodai.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Čia taisyklių nuostata ar iniciatyviųjų kvailystės?
              Čia yra didžiausia nesąmonė gimusi kažkieno galvoje. Nereguliuojamose perėjose tai efektyvi ir naudinga priemonė, bet sankryžose su šviesoforu... Kiek tenka važiuoti ir žiūrėti į sankryžą iš toliau taip ir nepavyksta suprasti kas ten žybsi geltonai, kas dega žaliai, o kas raudonai.

              Kelių eismo taisyklėse yra toks punktas:
              78.9. geltonas mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad sankryža arba pėsčiųjų perėja nereguliuojama;
              Šiuo atveju signalas įspėja, kad reguliuojama perėja yra nereguliuojama

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Čia yra didžiausia nesąmonė gimusi kažkieno galvoje. Nereguliuojamose perėjose tai efektyvi ir naudinga priemonė, bet sankryžose su šviesoforu... Kiek tenka važiuoti ir žiūrėti į sankryžą iš toliau taip ir nepavyksta suprasti kas ten žybsi geltonai, kas dega žaliai, o kas raudonai.

                Kelių eismo taisyklėse yra toks punktas:

                Šiuo atveju signalas įspėja, kad reguliuojama perėja yra nereguliuojama
                Bando kopijuoti vokiečius, bet nesėkmingai:

                Comment


                  Ar dubliuojantys šviesoforai už sankryžos skatina vairuotojus nepaisyti "Stop" linijų ir užlindinėti?

                  Vienas video:



                  Antras video:



                  Pilnas antras video čia:

                  Kur vasario 16-osios rytą skubėjo BMW X6?

                  Comment


                    Nežinau, kiek įtakos turėjo dubliuojantis šviesoforas už sankryžos šioje situacijoje, bet pats esu į tokią pakliuvęs, kai pradėjus mirksėti žaliam signalui vairuotojas, iš priekio laukiantis posūkio į kairę ir matantis šviesoforą už sankryžos Kėdainiuose, staiga nusprendė baigti manevrą:

                    Avariją užfiksavęs vilnietis: taip skubėti yra pavojinga

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Bando kopijuoti vokiečius, bet nesėkmingai:

                      Youtube video
                      Neaišku ar tikrai šį pavyzdį bando kopijuoti, nes rezultatas net iš tolo nepanašus į parodytą vokiškąjį įspėjimą
                      Mūsų atveju tos geltonos lempelės geriausiai matomos važiuojantiems tiesiai ir iš tolo, taip pat jos niekaip nesiriša nei su žaliu signalu pėstiesiems, nei su raudonu. T.y. jų nauda niekinė, o eksploatacija daro tik žalą greitam kitų signalų ir situacijos suvokimui.
                      Kai tuo tarpu video pateiktas pavyzdys aiškiai skirtas vairuotojams atliekantiems kairįjį ar dešinįjį posūkius ir įspėja tik tada kai pėstieji gali realiai įžengti (jiems dega leidžiamas signalas).
                      Aš net minties nesuprantu apie ką tos lietuviškos lempelės gali įspėti.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Neaišku ar tikrai šį pavyzdį bando kopijuoti, nes rezultatas net iš tolo nepanašus į parodytą vokiškąjį įspėjimą
                        Mūsų atveju tos geltonos lempelės geriausiai matomos važiuojantiems tiesiai ir iš tolo, taip pat jos niekaip nesiriša nei su žaliu signalu pėstiesiems, nei su raudonu. T.y. jų nauda niekinė, o eksploatacija daro tik žalą greitam kitų signalų ir situacijos suvokimui.
                        Kai tuo tarpu video pateiktas pavyzdys aiškiai skirtas vairuotojams atliekantiems kairįjį ar dešinįjį posūkius ir įspėja tik tada kai pėstieji gali realiai įžengti (jiems dega leidžiamas signalas).
                        Aš net minties nesuprantu apie ką tos lietuviškos lempelės gali įspėti.
                        Bet p. Garbovskis užsimena, kad užsieny naudojama konkrečiau:

                        Užsienyje populiaresni šviesoforiniai perspėjimo signalai. Jie yra nukreipti į atvažiuojančias transporto priemones ir turi aiškiai suprantamus simbolius.

                        Pavyzdžiui, į perėją žengiančio pėsčiojo.
                        Man kilo mintis. O kodėl negalima tokių mirksiukų įrengti ten, kur vokiečiai? Tai nebūtų šviesoforo signalas ir neprieštarautų dabartinėms lietuviškoms KET.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Bet p. Garbovskis užsimena, kad užsieny naudojama konkrečiau:

                          Man kilo mintis. O kodėl negalima tokių mirksiukų įrengti ten, kur vokiečiai? Tai nebūtų šviesoforo signalas ir neprieštarautų dabartinėms lietuviškoms KET.
                          Manau, kad galima, tik sunku suprasti kodėl tai nedaroma. Lygiai taip pat sunku suprasti, kad toks įrengimas argumentuojamas kažkokiu konkrečiu pavyzdžiu, kuris turi aiškų, visiems suprantamą apipavidalinimą ir perteikią konkrečią, aktualią informaciją (įspėjimą), bet tai realizuojama belekur prikabinant belekaip mirksinčių lempelių.

                          Kaip jau ne kartą esu minėjęs, kad pas mus eismo signalų ir ženklų sistema (pradedant horizontaliu ženklinimu, kelio ženklais ir baigiant šviesoforais) yra smarkiai diskredituota ir toliau diskredituojama tokiais nelogiškais sprendimais. Kažkodėl jau yra tapusi mada ne aiškiai išdirbtus bei apgalvotus sprendinius įtraukti į taisykles ir skaidriai taikyti, o bandyti apeiti taisykles visokiais išsigalvojimais, išimtimis ir "genialiais sprendimais".

                          Sprendimo sankryžoje aiškiai matomus ir visiems suprantamą labai svarbią reikšmę turinčius šviesoforo signalus užgožti kažkokiomis atsitiktine tvarka mirksinčiomis lemputėmis, negaliu pavadinti niekaip kitaip tik "genialiu".

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Nežinau, kiek įtakos turėjo dubliuojantis šviesoforas už sankryžos šioje situacijoje, bet pats esu į tokią pakliuvęs, kai pradėjus mirksėti žaliam signalui vairuotojas, iš priekio laukiantis posūkio į kairę ir matantis šviesoforą už sankryžos Kėdainiuose, staiga nusprendė baigti manevrą:

                            Avariją užfiksavęs vilnietis: taip skubėti yra pavojinga
                            O tai nesant šviesoforo būtų pasilikęs sankryžoje nebaigęs manevro? Filmuotojas dar labiau skubėjo matyt, nes irgi dar "suspėjo".

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Ar dubliuojantys šviesoforai už sankryžos skatina vairuotojus nepaisyti "Stop" linijų ir užlindinėti?
                              Neskatina.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Ar dubliuojantys šviesoforai už sankryžos skatina vairuotojus nepaisyti "Stop" linijų ir užlindinėti?
                                Skatina kitos priežastys: žema vairavimo kultūra, noras būti "kietu" ar pasirodyti prieš kažką. Tačiau dubliuojantys šviesoforai tam suteikia visas sąlygas ir galimybes.

                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                O tai nesant šviesoforo būtų pasilikęs sankryžoje nebaigęs manevro? Filmuotojas dar labiau skubėjo matyt, nes irgi dar "suspėjo".
                                Filmuotojas iš tiesų spėjo, nes jam įvažiavus į sankryžą netgi dar kartą sumirksėjo žalia.
                                Iš tiesų didesnė problema yra ne šviesoforų išdėstyme, o mirksinčiame žaliame signale. Važiuojančius tiesiai jis skatina didinti greitį, kad būtų galima suspėti, o laukiančius galimybės atlikti posūkį jis skatina jau po truputi judėti, kad tik išvažiuoti iš sankryžos iki draudžiamojo signalo. Nors pastariesiems tai visai nėra būtina, nes jie sėkmingai sankryžą gali palikti ir esant draudžiamam signalui.

                                Comment


                                  [QUOTE=dsanto;934256]Ar dubliuojantys šviesoforai už sankryžos skatina vairuotojus nepaisyti "Stop" linijų ir užlindinėti?

                                  Vienas video:

                                  Youtube video

                                  Antras video:

                                  Atvaizdas


                                  Pilnas antras video čia:

                                  Kur vasario 16-osios rytą skubėjo BMW X6?
                                  Matomai ypatingai skatina bmw vairuotojus. Bet tai čia aišku kalti blogai stovintys šviesoforai... ir visokie varguoliai so opeliais po kojom maišosi dar. P.s. kiek metrų nuo stop linijos ir šviesoforo būna pagal naujas taisykles? Bmw nebetilps?
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2016.02.20, 19:19.

                                  Comment


                                    [QUOTE=Ginthus;934360]
                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Ar dubliuojantys šviesoforai už sankryžos skatina vairuotojus nepaisyti "Stop" linijų ir užlindinėti?

                                    Vienas video:

                                    Youtube video

                                    Antras video:

                                    Atvaizdas


                                    Pilnas antras video čia:

                                    Kur vasario 16-osios rytą skubėjo BMW X6?
                                    Matomai ypatingai skatina bmw vairuotojus. Bet tai čia aišku kalti blogai stovintys šviesoforai... ir visokie varguoliai so opeliais po kojom maišosi dar. P.s. kiek metrų nuo stop linijos ir šviesoforo būna pagal naujas taisykles? Bmw nebetilps?
                                    Pagal taisykles 3,5 m. Deja, brėžiama toliau ir kartais ir už Stop linijos sustojus būtų galima matyti signalus.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      laukiančius galimybės atlikti posūkį jis skatina jau po truputi judėti, kad tik išvažiuoti iš sankryžos iki draudžiamojo signalo. Nors pastariesiems tai visai nėra būtina, nes jie sėkmingai sankryžą gali palikti ir esant draudžiamam signalui.
                                      Kai laukiantis posakti į kairę pradėda judėti, o jam iš paskos pradėda važiuoti kitos laukiančios mašinos, tai dar viena mašina (o gal ir dvi) spėtų kirsti stop-liniją (dar mirgsint žaliam, t.y. leidžiančiam signalui), taip padidindamos sankryžos pralaidumą (mažesni kamščiai -> degalų bus sudeginta mažiau -> ekologija, geopolitika).
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Kai laukiantis posakti į kairę pradėda judėti, o jam iš paskos pradėda važiuoti kitos laukiančios mašinos, tai dar viena mašina (o gal ir dvi) spėtų kirsti stop-liniją (dar mirgsint žaliam, t.y. leidžiančiam signalui), taip padidindamos sankryžos pralaidumą (mažesni kamščiai -> degalų bus sudeginta mažiau -> ekologija, geopolitika).
                                        Rizikuojant, kad pirmasis susidurs su priešpriešiniu eismu?

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Rizikuojant, kad pirmasis susidurs su priešpriešiniu eismu?
                                          Esant neapsaugotam posūkiui, rizika bus visuomet. Šiuo atveju sukantysis greičiausiai tiesiog neįvertino situacijos, nes tiesiai važiuojančių automobilių srauto nebuvo, atlėkė 2 automobiliai netikėtai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X