Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    KET keitimas yra labai lengvas - koks nors klerkas parengia pakeitimą, per porą valandų suderina, patvirtina ir viskas yra Ok.
    Jei tai būtų kokio nors kablelio perkėlimas, galbūt. Bet jei norima pakeitimų, pavyzdžiui, įvesti naują šviesoforo "spalvų derinį", tai manau 3 metai.

    Comment


      Gruodžio 18 d. buvo įjungti nauji šviesoforai Kaune, Taikos pr. - Garažų g. sankryžoje. Prieš įrengimo prisidėjo bendrovė "Urmas". Įrengus šviesoforus atsiranda galimybė pratęsti 10, 28 ir 37 autobusų maršrutus iki AB „Urmas“.

      Iškart pasipylė nepatenkintų vairuotojų skundai, kad Taikos pr. susidarė kamščiai. Fazių išties daug. Penkios. Man abejonių kelia būtinybė skirti atskiras fazes abiem šalutiniams keliams.

      Ciklas prasideda Taikos pr. nuo Pramonės pr. pusės. 1 fazė. Važiavimas tiesiai gauna žalią signalą kartu su sukančiais į kairę (tuo metu leidžiamas eismas iš Garažų g. į dešinę):



      Čia pirmasis įdomumas - kairėje kelio pusėje, skiriamojoje juostoje žaliame signale juoda rodyklė vietoje žalios:



      Be to, neįprasta matyti kelio ženklą Nr 510 virš kairiojo posūkio šviesoforo



      Vėliau kairiajam posūkiui uždegamas raudonas signalas...







      ...ir paleidžiamas eismas tiesiai Taikos pr. nuo Ateities pl. pusės (2 fazė):



      3 fazė - paleidžiamas kairysis apsaugotas posūkis į Urmo bazę (kartu leidžiamas dešinysis posūkis iš Urmo bazės):







      Comment


        3 fazė nuo Urmo bazės pusės:



        Dar matosi senas kelio ženklas, tik į dešinę 7-20 h:



        Čia vėlgi sumaišytos rodyklės. Žaliame signale juoda rodyklė vietoje žalios:



        4 fazė - paleidžiamas eismas nuo Urmo bazės tiesiai ir į kairę, o dešinysis posūkis šioje fazėje leidžiamas tik tuomet, jei pėstieji dešinėje esančioje perėjoje nepaspaudė mygtuko (beje man paspaudus, kažkodėl du ciklus nesulaukiau žalio signalo):





        Garažų g. Kažkas "pamiršo" nuimti kelio ženklą, tik į dešinę 7-20 h. Formaliai tada daug pažeidėjų, važiuojančių iš antros juostos tiesiai ir į kairę...



        5 fazė. Iš Garažų g. leidžiamas eismas tiesiai ir į kairę:



        Tada grįžtama į 1 fazę ir posūkis į dešinę iš Garažų g. leidžiamas kartu su sukančiais į kairę iš Taikos pr.:







        Čia dar įdomesnis dalykas. Visos trys rodyklės spalvotos juodame fone. Netgi pagalvojau, kad toks variantas geresnis dėl matomumo ir aiškumo



        Vėl kelio ženklas Nr. 512 virš šviesoforo:



        Gembės sankryžoje įrengtos prieš perėjas:



        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Gruodžio 18 d. buvo įjungti nauji šviesoforai Kaune, Taikos pr. - Garažų g. sankryžoje. (...)
          Iškart pasipylė nepatenkintų vairuotojų skundai, kad Taikos pr. susidarė kamščiai. Fazių išties daug. Penkios. Man abejonių kelia būtinybė skirti atskiras fazes abiem šalutiniams keliams. (...)
          Ir vėl padaromi kamščiai lygioje vietoje
          Ar buvo bent viena sankryža, kur po tų naujovių įvedimo kamščiai būtų sumažėję.

          Comment


            Nesuprantu, ar tos naujos įrengimo taisyklės tokios neaiškios, kad visu supainioja, kokiame fone kokias rodykles reikia įrengti? Ar ten visiški dundukai dirba?
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Nesuprantu, ar tos naujos įrengimo taisyklės tokios neaiškios, kad visu supainioja, kokiame fone kokias rodykles reikia įrengti? Ar ten visiški dundukai dirba?
              Taisyklių Priedas:

              2. Rodyklės forma pastebima geriau, kai rodyklės formos signalas šviečia tamsiame fone. Tačiau tokio signalo šviesos intensyvumas mažesnis nei signalo su juodo kontūro rodykle. Todėl geltoname ir raudoname signaluose turi būti juodo kontūro rodyklės (1.1 pav.). Žaliame signale turi būti rodyklės tamsiame fone (1.2 pav.).

              Comment


                /\ Dar viena tos sankryžos keistenybė.

                Kažkada teko ten važinėti bent 1-2 kartus per mėnesį.
                Vienintėlė priežastis, kam ten būtų reikalingas šviesoforas - posūkis iš Garažų gatvės kairėn Ateities plento link (su trumpu ciklu, kad netrukdytų eismo Taikos prospekte).
                Deja, palikta sena lentelė, nurodanti sukti iš Garažų gatvės į dešinę nuo 7 iki 20 val. - net be išimčių savaitgaliais.

                Klausimas, kam naudingas toks šviesoforų įrengimas.
                Viena aišku, kad papildomi šviesoforiniai kamščiai didina šiltnamio efektą ir sukelia pavojų, jog Lietuvai gali nepavykti įvykdyti Paryžiuje prisiimtų savo įsipareigojimų dėl klimato kaitos sumažinimo

                Comment


                  Parašė Romas
                  /\ Dar viena tos sankryžos keistenybė.

                  Kažkada teko ten važinėti bent 1-2 kartus per mėnesį.
                  Vienintėlė priežastis, kam ten būtų reikalingas šviesoforas - posūkis iš Garažų gatvės kairėn Ateities plento link (su trumpu ciklu, kad netrukdytų eismo Taikos prospekte).
                  Deja, palikta sena lentelė nurodanti sukti iš garažų gatvės į dešinę 7-20, net be išmčių savaitgaliais.

                  Klausimas, kam naudingas toks šviesoforų įrengimas.

                  Viena aišku, kad papildomi šviesoforiniai kamščiai didina šiltnamio efektą ir sukelia pavojų, jog Lietuvai nepavyks vykdyti Paryžiuje prisiimtų savo įsipareigojimų dėl klimato kaitos sumažinimo
                  Čia pamiršo tą ženklą nuimti. Jis buvo reikalingas darbų metu. Iš kitos pusės ženklą nusuko.

                  Comment


                    Parašė Romas
                    /\ Dar viena tos sankryžos keistenybė.

                    Kažkada teko ten važinėti bent 1-2 kartus per mėnesį.
                    Vienintėlė priežastis, kam ten būtų reikalingas šviesoforas - posūkis iš Garažų gatvės kairėn Ateities plento link (su trumpu ciklu, kad netrukdytų eismo Taikos prospekte).
                    Deja, palikta sena lentelė, nurodanti sukti iš Garažų gatvės į dešinę nuo 7 iki 20 val. - net be išimčių savaitgaliais.

                    Klausimas, kam naudingas toks šviesoforų įrengimas.
                    Viena aišku, kad papildomi šviesoforiniai kamščiai didina šiltnamio efektą ir sukelia pavojų, jog Lietuvai gali nepavykti įvykdyti Paryžiuje prisiimtų savo įsipareigojimų dėl klimato kaitos sumažinimo
                    Ne tik automobiliai teršia orą. Neseniai rašė, kad daugiausiai kenkia karvių išleidžiamos dujos Be to, Lietuva įsipareigojusi mažinti eismo avaringumą. Kol kas mes Europoje gale.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Atvaizdas


                      Be to, neįprasta matyti kelio ženklą Nr 510 virš kairiojo posūkio šviesoforo
                      O kam prireikė jį dubliuoti?

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        O kam prireikė jį dubliuoti?

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Ne tik automobiliai teršia orą. Neseniai rašė, kad daugiausiai kenkia karvių išleidžiamos dujos Be to, Lietuva įsipareigojusi mažinti eismo avaringumą. Kol kas mes Europoje gale.
                          Užtad karvių jau sumažinome, kiaulių, šernų - irgi
                          Ar nauja šviesoforų įrengimo tvarka tikimasi sumažinti avaringumą?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            O kam prireikė jį dubliuoti?
                            Norisi, kad kelio ženklų įrengimo taisyklių būtų laikomasi pagal kiekvieną taisyklių žodį ir jas, iškilus poreikiui, papildyti/redaguoti, kad būtų užtikrinta, kad vairuotojui būtų patogu, ir būtų atsižvelgta į kiekvieną galimą situaciją.

                            Dabar matome, kad nurodomieji kelio ženklai įrengiami pagal kažkeno tai fantaziją.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Užtad karvių jau sumažinome, kiaulių, šernų - irgi
                              Ar nauja šviesoforų įrengimo tvarka tikimasi sumažinti avaringumą?
                              Bent jau pėsčiųjų, dviratininkų atžvilgiu, taip Taip pat (manau) patogiau ja naudotis, ES teritorijoj mažėja nelabai reikalingos egzotikos ir t.t.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Bent jau pėsčiųjų, dviratininkų atžvilgiu, taip Taip pat (manau) patogiau ja naudotis, ES teritorijoj mažėja nelabai reikalingos egzotikos ir t.t.
                                Vairuotojų taip pat:
                                a) apsaugoti posūkiai, reguliuojami pilnais šviesoforais;
                                b) mažiau konfliktinių situacijų panaikinus lenteles;
                                c) normalūs pėsčiųjų šviesoforai, neklaidinantys vairuotojų (Vilniuje iki šiol pilna trisekcijinių "pėsčiųjų" šviesoforų);
                                d) minimali geltono signalo trukmė priklausoma nuo greičio (sename standarte ji išvis nereglamentuota ir kai kur dar ir dabar yra 2 s!);
                                e) atskira fazė - atskira juosta (senose sankryžose iki šiol kyla eismo chaosas, kai yra bendra juosta dviem kryptims ir skirtingos fazės).

                                Tik labai greitai pamirštama, kas yra naudingo.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Vairuotojų taip pat:
                                  a) apsaugoti posūkiai, reguliuojami pilnais šviesoforais;
                                  b) mažiau konfliktinių situacijų panaikinus lenteles;
                                  c) normalūs pėsčiųjų šviesoforai, neklaidinantys vairuotojų (Vilniuje iki šiol pilna trisekcijinių "pėsčiųjų" šviesoforų);
                                  d) minimali geltono signalo trukmė priklausoma nuo greičio (sename standarte ji išvis nereglamentuota ir kai kur dar ir dabar yra 2 s!);
                                  e) atskira fazė - atskira juosta (senose sankryžose iki šiol kyla eismo chaosas, kai yra bendra juosta dviem kryptims ir skirtingos fazės).
                                  Visą tai puikiai galima buvo įrengti nedemontuojant šviesoforų sankryžos - jie yra tikrieji pagalbininkai.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Laba diena. Minėjote, kad pradėti įrengti šviesoforai Jonavos g. / Kalpoko g. sankryžoje. O gal yra detalesnės informacijos apie šviesoforus šioje sankryžoje? Kiek fazių bus, kiek juostų bus iš Kalpoko g. ir t.t.? Taip pat įdomu kokiose Kauno sankryžose yra planuojama įrengti šviesoforus 2016 m.? Nes yra tikrai pavojingų nereguliuojamų sankryžų, pvz. Sukilėlių/Eivenių, kur saug viešojo transporto suka iš šalutinės Eivenių g. į kairę esant intensyviam eismui

                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Jau pradėta įrenginėti Jonavos g. - Kalpoko g. sankryža Kaune. Pagaliau bus saugu sukti iš Jonavos g. į kairę į Kalpoko g. ir iš Kalpoko g. į Jonavos.

                                    O štai Taikos pr. - Garažų g. sankryžoje šviesoforai jau mirksi. Vaizdas iš Garažų g. Dešinėje sumaišyta rodyklių spalva - įrengta geltona rodyklė vietoje juodos

                                    Atvaizdas

                                    Comment


                                      Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                                      Laba diena. Minėjote, kad pradėti įrengti šviesoforai Jonavos g. / Kalpoko g. sankryžoje. O gal yra detalesnės informacijos apie šviesoforus šioje sankryžoje? Kiek fazių bus, kiek juostų bus iš Kalpoko g. ir t.t.? Taip pat įdomu kokiose Kauno sankryžose yra planuojama įrengti šviesoforus 2016 m.? Nes yra tikrai pavojingų nereguliuojamų sankryžų, pvz. Sukilėlių/Eivenių, kur saug viešojo transporto suka iš šalutinės Eivenių g. į kairę esant intensyviam eismui
                                      Detalesnės info apie Kalpoko sankryžą neturiu, bet manau, bus panašu į Jonavos - Nuokalnės ar Šiaurės pr. sankryžas. Beje, gal kiek suklydau, kad joje jau pradėti darbai, bet kitais metais šviesoforas tikrai bus Dėl kitų sankryžų, kiek esu girdėjęs, buvo planų įrengti šviesoforus Veiverių pl. - Dariaus ir Girėno g. sankryžoje.
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2015.12.30, 15:23.

                                      Comment


                                        Man tai labiausiai nepatinka mintis įrengti šviesoforą Karaliaus Mindaugo - Maironio g.

                                        Comment


                                          Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                                          Man tai labiausiai nepatinka mintis įrengti šviesoforą Karaliaus Mindaugo - Maironio g.
                                          Pritariu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X