Parašė dsanto
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne visada įmanoma, nes gali užstoti stulpai ir pan. Be to, iš kur apsisukančiam žinoti, kokie signalai dega sukančiam į dešinę? Imkim teorinę situaciją, o gal sukančiam į dešinę dega žalias signalas su papildoma sekcija?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO pamatyti kaip atrodo šviesoforas, reguliuojantis sukančiųjų į dešinę eismą, yra "misija neįmanoma"?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu sukančiam į dešinę dega žalias (su papildomą sekcija ar be jos), tai apsisukančiam degs draudžiamas signalas. Ir teoriškai, ir praktiškai.Parašė dsanto Rodyti pranešimąBe to, iš kur apsisukančiam žinoti, kokie signalai dega sukančiam į dešinę? Imkim teorinę situaciją, o gal sukančiam į dešinę dega žalias signalas su papildoma sekcija?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
KET tai neparašyta.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sukančiam į dešinę dega žalias (su papildomą sekcija ar be jos), tai apsisukančiam degs draudžiamas signalas. Ir teoriškai, ir praktiškai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sukilėlių - Šiaurės sankryžoje yra būtent ne taip, kaip sakai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sukančiam į dešinę dega žalias (su papildomą sekcija ar be jos), tai apsisukančiam degs draudžiamas signalas. Ir teoriškai, ir praktiškai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apsisukantysis neturi žinoti, koks signalas dega sukančiajam į dešinę. Jis vadovaujasi apsaugoto kairiojo posūkio šviesoforu, kuris garantuoja, kad rodyklės rodoma kryptimi nebus transporto ir pėsčiųjų. Saugaus apsisukimo šis šviesoforas negarantuoja. Todėl iš esmės apsisukdamas jis turi praleisti sukantįjį į dešinę. Čia labiau viskas priklauso nuo sukančio į dešinę. Jei šis, laikydamasis taisyklių važiuotų atsargiai ir praleistų apsisukančiuosius, nekiltų problemų.Parašė disident Rodyti pranešimąSukilėlių - Šiaurės sankryžoje yra būtent ne taip, kaip sakai.
Bet vėl gi, o iš kur sukančiajam į dešinę žinoti, koks signalas dega apsisukančiajam? Gal jam dega raudonas su papildoma sekcija? Tada jau apsisukantysis turi praleisti sukantįjį į dešinę. Tokią situaciją turim Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžoje Vilniuje. Kol iš Justiniškių g. sukama į dešinę, tuo metu iš Laisvės pr. sukama į kairę ir apsisukama. Sukantiems į dešinę dega raudonas su papildoma sekcija, o štai apsisukantiems kurį laiką dega žalias su papildoma sekcija, o kurį laiką raudonas su papildoma sekcija. Iš kur žinoti sukančiajam į dešinę, kuriuo metu išvis koks signalas dega apsisukančiajam?
Laikausi nuomonės, kad tiek sukantis į dešinę, tiek apsisukantis turi važiuoti atsargiai. Bet kadangi apsisukantysis nežino, koks signalas dega sukančiajam į dešinę, reikėtų vadovautis KET:
115. Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o važiavimo tvarka Taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žalias dega abiem kryptimis vienu metu?Parašė disident Rodyti pranešimąSukilėlių - Šiaurės sankryžoje yra būtent ne taip, kaip sakai.
Pažiūrėti į šviesoforą-dublerį už sankryžos (dar vienas argumentas tokių šviesoforų reikalingumui).Parašė dsanto Rodyti pranešimąBet vėl gi, o iš kur sukančiajam į dešinę žinoti, koks signalas dega apsisukančiajam? Gal jam dega raudonas su papildoma sekcija? Tada jau apsisukantysis turi praleisti sukantįjį į dešinę. Tokią situaciją turim Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžoje Vilniuje. Kol iš Justiniškių g. sukama į dešinę, tuo metu iš Laisvės pr. sukama į kairę ir apsisukama. Sukantiems į dešinę dega raudonas su papildoma sekcija, o štai apsisukantiems kurį laiką dega žalias su papildoma sekcija, o kurį laiką raudonas su papildoma sekcija. Iš kur žinoti sukančiajam į dešinę, kuriuo metu išvis koks signalas dega apsisukančiajam?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dubleriai skirti konkrečiai krypčiai ir kitoms kryptims gali būti nematomi. Pvz., mano minėta Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryža. Argi sukantys iš Justiniškių g. į dešinę turi galimybę matyti Laisvės pr. šviesoforus? Toks žiūrėjimas ne į o savo krypties šviesoforus gali turėti neigiamo poveikio eismo saugumui.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPažiūrėti į šviesoforą-dublerį už sankryžos (dar vienas argumentas tokių šviesoforų reikalingumui).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir vėl grįžtam prie to paties, kad manevro pradžioje ir manevro pabaigoje kairė su dešine susikeičia vietomis ir kiekvienas jaučiasi teisus. Nu kaip gali dešinė pusė išlikti konstanta, kai automobilis apsisuka 180 laipsnių kampu?Parašė dsanto Rodyti pranešimąLaikausi nuomonės, kad tiek sukantis į dešinę, tiek apsisukantis turi važiuoti atsargiai. Bet kadangi apsisukantysis nežino, koks signalas dega sukančiajam į dešinę, reikėtų vadovautis KET:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neigiamo poveikio eismo saugai turi vairuotojo nesugebėjimas vienu metu stebėti kelias kryptis.Parašė dsanto Rodyti pranešimąDubleriai skirti konkrečiai krypčiai ir kitoms kryptims gali būti nematomi. Pvz., mano minėta Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryža. Argi sukantys iš Justiniškių g. į dešinę turi galimybę matyti Laisvės pr. šviesoforus? Toks žiūrėjimas ne į o savo krypties šviesoforus gali turėti neigiamo poveikio eismo saugumui.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neturetų raudonas ir geltonas signalai būti be rodyklių?Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtnaujinti šviesoforai Kaune, Žemaičių pl. - Baltijos - Grušo g. sankryžoje. Atvažiuojant nuo centro kažkas ne taip su šviesoforais... Mįslė - kas?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
TaipParašė evil Rodyti pranešimąNeturetų raudonas ir geltonas signalai būti be rodyklių?
 Ir dar kai kas blogai 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Patogios tos rodyklės žaliam signalui sekcijiniams šviesoforams, ypač užsieniečiams, bet jie turi žinot kad tokie signalai nerodo, ar posūkis apsaugotas-neapsaugotas.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip
 Ir dar kai kas blogai 
Lygtais per trumpai mirksi žalias
 2 sec berods 
 Greitis 50 km/h - 3 s mirksėjimas.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šviesoforas įrengtas pagal seną standartą, todėl žaliame pagrindiniame signale turi būti juodo kontūro rodyklės, bet ne žalios rodyklėsParašė PoDV Rodyti pranešimąPatogios tos rodyklės žaliam signalui sekcijiniams šviesoforams, ypač užsieniečiams, bet jie turi žinot kad tokie signalai nerodo, ar posūkis apsaugotas-neapsaugotas.
Lygtais per trumpai mirksi žalias
 2 sec berods 
 Greitis 50 km/h - 3 s mirksėjimas.
Šviesoforo valdiklis labai senas, taip jau buvo užprogramuota, kad mirksi tik du kartus.
Ar niekas nepastebėjo dar kai ko neįprasto (paslėpto)?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Raudonas ir geltonas į kairę?Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠviesoforas įrengtas pagal seną standartą, todėl žaliame pagrindiniame signale turi būti juodo kontūro rodyklės, bet ne žalios rodyklės
Šviesoforo valdiklis labai senas, taip jau buvo užprogramuota, kad mirksi tik du kartus.
Ar niekas nepastebėjo dar kai ko neįprasto (paslėpto)?
 Tik uždengti. Tai paaiškina kodėl įrengtos rodyklės ir ant raudono ir geltono 
 Gal ir visam Kaune bus atsisakyta sekcijų, o paskui ir visam Vilniuj (ir kitur Lietuvoj) kaip nors pavyktų prisidėt papildomas rodykles 
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2016.09.06, 00:09.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, teisingai, uždengti raudonas ir geltonas signalai į kairęParašė PoDV Rodyti pranešimąRaudonas ir geltonas į kairę?
 Tik uždengti. Tai paaiškina kodėl įrengtos rodyklės ir ant raudono ir geltono 
 Gal ir visam Kaune bus atsisakyta sekcijų, o paskui ir visam Vilniuj (ir kitur Lietuvoj) kaip nors pavyktų prisidėt papildomas rodykles 
 Bet rodyklės tiesiai ir į dešinę net ir tada bus negalimos, nes posūkis į dešinę neapsaugotas. Taip jau yra padaryta Europos pr. - Vilties g. sankryžoje Kaune:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kadangi šviesoforas nebus sekcijinis tai rodyklės tiesiai-į dešinę šioje sankryžoje tikrai nereikalingosParašė dsanto Rodyti pranešimąTaip, teisingai, uždengti raudonas ir geltonas signalai į kairę
 Bet rodyklės tiesiai ir į dešinę net ir tada bus negalimos, nes posūkis į dešinę neapsaugotas. Taip jau yra padaryta Europos pr. - Vilties g. sankryžoje Kaune:
Youtube video
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabar esančios rodyklės raudoname ir geltoname signale klaidina. Juk šie signalai skirti visoms kryptims, o ne tik tiesiai ir į dešinę. O mano bendradarbis bijojo sukti į dešinę degant raudonam signalui, nors yra lentelė. Beje, pagal seną standartą draudžiama įrengti lentelę su žalia rodykle prie šviesoforo su rodyklėmis.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKadangi šviesoforas nebus sekcijinis tai rodyklės tiesiai-į dešinę šioje sankryžoje tikrai nereikalingos
Comment
 
Comment