Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Čia ne ženklinimo klausimas, o eismo organizavimo ir srautų valdymo.
    Apskritai persirikiavimo juostos yra didelis blogis, nes jos be jokių išimčių stabdo eismą pagrindiniame kelyje, bei sukelia avarines situacija. Na nebent ta juosta minimum kilometro ilgio, o čia būtų tik 240 metrų.
    Pagrindinė problema, kad važiuojant greitėjimo juosta turi greitėti, kai tuo tarpu prieš tave rikiuojasi kažkas į lėtėjimo stabdydamas. Tai kaip pagreitėti? Juo labiau, kad persirikiuoti į pagrindinį srautą gali sklandžiai tik tada, kai pasieki pagrindinio srauto važiavimo greitį. Jeigu čia greitis bus pvz. 70 km/h, tai išsukus kokiam sunkvežimiui ar šiaip senam trantui su "konservatyviu" vairuotoju, jam prireiks visų tų 200 metrų įsibėgėti ir sklandžiai persirikiuoti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kol egzistuoja šviesoforas ta nuovaža/įvaža reikalinga, nes kitaip ten eismas būtų paralyžuotas visiškai.
    Tik kaip visada pas mus viskas projektuojama ir daroma "ant minimumo" su pernelyg trumpomis ir komplikuotomis persirikiavimo juostomis. Nelabai suprantu kaip naujame projekte galima planuoti tokią nesąmonę:
    Click image for larger version Name:	SCS23.png Views:	0 Size:	1,72 MB ID:	2164901
    Neatrodo ten ištisinė. Greičiau punktyras su ištisine, leidžiantis iš anksčiau rikiuotis į Gariūnų/Kirtimų gatvę, bet draudžiantis per anksti rikiuotis į tą nelemtą posūkį.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kol egzistuoja šviesoforas ta nuovaža/įvaža reikalinga, nes kitaip ten eismas būtų paralyžuotas visiškai.
    Kas blogiausia, kad paminėtos sankryžos PP ši nuovaža ir įvaža lieka, kaip labai reikalinga jungtis sunkiasvoriam transportui judėti link toliau esančių logistikos sandėlių.
    Nors organizuojant įvažiavimą link logistikos sandėlių "eismo ratu" principu per Paneriškių g. -> Kuro g., o išvažiavimą per Mažeikių g. -> Paneriškių g., žiedinėje sankryžoje būtų galima važiuoti sunkiasvoriams atliekant tik dešiniuosius posūkius ir eliminuojant kažkokio kito įvažiavimo problemą.

    Tik kaip visada pas mus viskas projektuojama ir daroma "ant minimumo" su pernelyg trumpomis ir komplikuotomis persirikiavimo juostomis. Nelabai suprantu kaip naujame projekte galima planuoti tokią nesąmonę:
    Click image for larger version  Name:	SCS23.png Views:	0 Size:	1,72 MB ID:	2164901

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Manau kolkas galėtų paprastuoju būdu atskirti nusukimą link Kauno kuoleliais iš anksčiau, kad tie, kas nuo Gariūnų išsuka, negalėtų bandyt išsukt link Pietinio aplinkelio. Galima dar teoriškai tiems, kas iš Gariūnų gatvės nusukinėja link pačių Gariūnų (link Paneriškių g), pabraižyt juostą kaip tik nusikimui į dešinę, o antroji juosta pereitų iki paties nusikimo kaip juosta nusikimui į Kauną. Uždraust nusukimą sunkoka, nes blokuosis sankryža dėl žiedelio pralaidumo, matyt.

    Čia aišku kosmetika, bet ir su ja laikinai galima apsitvarkyt vietoj nieko nedarymo. Ir stebėt kokį projektą prastuminės, nes kolkas šios vietos pertvarkymas nelabai numatomas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	82,7 kB ID:	2164890

    ,,Neradau tinkamesnės temos. Prašau nedelsiant panaikinkite šį įvažiavimą ir išvažiavimą. Kasdien virtinė avarinių situacijų, kamščiai (nusitęsia net už šviesoforinės sankryžos), chaosas ir taip toliau. Iš anksto dėkoju.''

    ,,Atsakymas
    Atsakydami į Jūsų pranešimą informuojame, kad pranešime nurodyta vieta patenka į Gariūnų g. ir Paneriškių g. sankryžos rekonstrukcijos projekto ribas, todėl infrastruktūros pertvarkymo sprendiniai bus nustatyti projektavimo metu. Primename, kad vadovaujantis Kelių eismo taisyklių reikalavimais eismo dalyviai privalo laikytis savitarpio pagarbos ir atsargumo, šalutiniu keliu važiuojantys vairuotojai privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms pagrindiniu keliu. Dėkojame už pranešimą.
    Atsakingas padalinys

    Eismo organizavimo skyriaus Saugaus eismo poskyris''

    Komentuoti:


  • bucaneer
    replied
    Click image for larger version

Name:	03_gariūnai_20240914.jpg
Views:	806
Size:	436,8 kB
ID:	2152032

    Neries krantas ties Gariūnų piliakalniu ir sufoziniu cirku iš arčiau:

    Click image for larger version

Name:	02_gariūnai_20240914.jpg
Views:	765
Size:	443,0 kB
ID:	2152033

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Projektą rengti man atrodo jiems niekas kaip ir nedraudžia ir svetimame sklype. Tik negalės gauti leidimo. Tai pats projektas, kaip suprantu, yra rengiamas. paraleliai, nes statybas tikisi pradėt 2026 metais.
    Nebūtinai:
    Sankryžos projektą planuojama parengti per dvejus metus. Numatoma, kad įrengimas galėtų prasidėti 2026 metais, o pabaiga numatyta – iki 2028 m.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šiaip panašu jog nusimato "Gariūnų mūšio" antra dalis, arba "Gariūnų vyrai 3".
    Kadangi pėsčiųjų viaduko laiptai ir pandusas turės atsirasti vietoje ten dabar esančių lūšnų ir pašiūrių, kurias taip atkakliai gynė vietiniai, prieš pradedant žiedo įrengimo darbus. Taip pat ir dviračių takas prie kito žiedo irgi visiškai priartės prie ten esančio angaro sienos, bei bus vietoje krūvos skardomis apkaltų prekystalių.

    Click image for larger version

Name:	ScS17.png
Views:	1187
Size:	1,11 MB
ID:	2148820

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
    aš kažką pražiūrėjau gal - VMS perimą sklypą visuomenėms reikmėms ar iš savo kokios įmonės? tada ar galima projektą daryti, jei tau sklypas nepriklauso? ar bus naujas projektas, perėmus sklypą? finalinis klausimas - tik dabar perimamas sklypas, nors projektas tamposi nuo 1999? čia kaip Gilužio g. 100 metrų, VMS negali projekto daryti, nes jai neriklauso, bet kol kas jokių postumių žemės paėmimui. Gal kas ant pirštų paaiškintų.
    Tarybos posėdyje buvo įdomūs faktai dėl to sklypo pateikti. Teritorija infrastruktūrai numatyta jau eilę metų. Bet buvo ketinama susigrąžinti tuomet dar valstybinę žemę į privačias rankas. Kai savivaldybė nesutiko, vyko teismas ir teismas įpareigojo grąžinti žemę toje vietoje. Todėl dabar ir bus vykdoma to mažo žemės sklypo gabaliuko paėmimas atgal visuomenės poreikiams. Ten šiaip to gabaliuko pačiam viadukui nereik, reikia norint įrengti žiedinę sankryžą. Galima būtų ir be jos apsieit turbūt, bet geriau paimt ir padaryt.

    Projektą rengti man atrodo jiems niekas kaip ir nedraudžia ir svetimame sklype. Tik negalės gauti leidimo. Tai pats projektas, kaip suprantu, yra rengiamas. paraleliai, nes statybas tikisi pradėt 2026 metais.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Atsirado google street view naujai įrengto žiedo. Žymiai tvarkingiau turgavietė atrodo.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    O tai dar bus galimybė teikti pasiūlymus ar jau nebe?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Būsiu šokiruotas jei paliks tą išvažiavimą iš Gariūnų... Labai gerai pastebėta, kad tai ir saugumo prasme būtų milžiniška klaida, nes nebesant šviesoforui eismo greitis bus dar didesnis, tai įsivaizduojate koks ten chaosas ir avaringumas bus?
    Be to, kai bus du lygiai, to papildomo išvažiavimo reikšmė visai dings, nes eismas bus labai gerai paskirstytas per du lygius su išvažiavimais/įvažiavimais ir vyks sklandžiai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai projekto ir nėra, yra tik projektiniai pasiūlymai. Pastarieji tam ir skirti, kad suderinti ir iš esmės išsigryninti poreikį, viziją.
    Dabar ir buvo paskelbtą, kad bus vykdomas žemės paėmimas ir tuomet atliekami projektavimo darbai.

    Komentuoti:


  • Arulis
    replied
    aš kažką pražiūrėjau gal - VMS perimą sklypą visuomenėms reikmėms ar iš savo kokios įmonės? tada ar galima projektą daryti, jei tau sklypas nepriklauso? ar bus naujas projektas, perėmus sklypą? finalinis klausimas - tik dabar perimamas sklypas, nors projektas tamposi nuo 1999? čia kaip Gilužio g. 100 metrų, VMS negali projekto daryti, nes jai neriklauso, bet kol kas jokių postumių žemės paėmimui. Gal kas ant pirštų paaiškintų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pagal šį planą konfliktinė situacija tarp reikšmingų srautų išvažiuojančių iš Gariūnų ir važiuojančių iš miesto link Kauno išliks ar net padidės.
    Pigiausiu atveju yra visos galimybės padaryti 2-jų juostų išvažiavimą link A1.
    https://maps.app.goo.gl/xfFqp4qqxAuVr9cv8
    https://maps.app.goo.gl/7pZDeYXc1pEDAQAL8
    Privalimas - A1 srautas nuo Savanorių pr. yra gana menkas.
    Čia totalus neįgalumas planavime ir projektavime, kai esminiai nesaugūs elementai ir konfliktiniai taškai ne sprendžiami, o paliekami.
    Link A1 ten užtenka ir vienos juostos, o tą nuovažą iš Paneriškių g. būtina naikinti su sankryžos rekonstrukcija.


    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

    Būtent. Vien jau dabar, be visokių viadukų statybų, panaikinus išvažiavimą iš Paneriškių g. ties nusukimu į Kauną, pagerėtų eismas. Manau net ir palikus ten esantį įvažiavimą.
    Dabar iš esmės ta nuovaža reikalinga, nes kol sankryža reguliuojama ir gali praleisti tik limituotą skaičių per žalią signalą išvažiuojančių iš Paneriškių g., tai ta nuovaža šį skaičių gerokai padidina, kaip minimum padvigubina. Tačiau panaikinus reguliuojamą sankryžą ir sukuriant galimybę nepertraukiamu srautu įvažiuoti į Gariūnų g., tai ši nuovaža bus tik konfliktinis, pavojingas taškas kuris mažins eismo pralaidumą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Dalis sudaužytų mašinų iš esmės pozityvus reikalas. Sumažėja eismo dalyvių, koks senas grabas išnyksta iš eismo

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Na įdomu būtų pamatyt koks realybėj projektas bus. Nes reikia suvaldyti išvažiavimus iš Gariūnų pusės, kad nesikirstų su nuvažiavimu link Kauno. Beje įvažiavimai toj pačioj vietoj irgi blokuoja. Reiktų leisti tik per ten, kur dabar šviesoforinė sankryža, arba galvoti papildomą sprendimą.
    Būtent. Vien jau dabar, be visokių viadukų statybų, panaikinus išvažiavimą iš Paneriškių g. ties nusukimu į Kauną, pagerėtų eismas. Manau net ir palikus ten esantį įvažiavimą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pagal šį planą konfliktinė situacija tarp reikšmingų srautų išvažiuojančių iš Gariūnų ir važiuojančių iš miesto link Kauno išliks ar net padidės.
    Pigiausiu atveju yra visos galimybės padaryti 2-jų juostų išvažiavimą link A1.
    https://maps.app.goo.gl/xfFqp4qqxAuVr9cv8
    https://maps.app.goo.gl/7pZDeYXc1pEDAQAL8
    Privalimas - A1 srautas nuo Savanorių pr. yra gana menkas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai pirminis projektas jau buvo suderintas su visuomene:

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Na įdomu būtų pamatyt koks realybėj projektas bus. Nes reikia suvaldyti išvažiavimus iš Gariūnų pusės, kad nesikirstų su nuvažiavimu link Kauno. Beje įvažiavimai toj pačioj vietoj irgi blokuoja. Reiktų leisti tik per ten, kur dabar šviesoforinė sankryža, arba galvoti papildomą sprendimą.

    Komentuoti:

Working...
X