Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš visų pirma galvoju, kad ištekliai riboti ir neįmanoma pristatyti viadukų ant kiekvieno kampo, tai reikia prioritetizuoti objektus. Gariūnų problema tik šiokie tokie kamšteliai turgaus veikimo metu, saugumo atžvilgiu ten reguliuojama sankryža.
Be to tame nedideliame kamštelyje nuolat kas nors kam nors įvažiuoja šiknon ar nulenkia veidrodėlį. Ir tada išauga iki kosminio kamščio kol susiformina.
Įskaitinių avarijų lyg ir nėra, bet laiko/resursų prie tos sankryžos sudeginama labai daug.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Aš visų pirma galvoju, kad ištekliai riboti ir neįmanoma pristatyti viadukų ant kiekvieno kampo, tai reikia prioritetizuoti objektus. Gariūnų problema tik šiokie tokie kamšteliai turgaus veikimo metu, saugumo atžvilgiu ten reguliuojama sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Šiaip to viaduko prie Gariūnų tai tikrai nereikia, nes šioje atkarpoje prie Tarandės tai tiesiog nesaugi infrastruktūra su tuo apsisukimu.
Aš sutinku, kad čia svarbiau spręsti, bet nereikia suabsoliutinti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąTai prireikė 6 metų, kad suprastum, jog sankryža bus per arti? Tiek VMS ginčų su LAKD, tiek iniciatyvų dėl Tarandės tunelio ir viskas veltui?
Dar po dviejų metų supras, kad Gariūnų viadukų nereikia.
Komentuoti:
-
Ten prie degalinės projekto brėžinio parašyta "ateities sprendiniai (kai bus įgyvendinti susisiekimo infrastruktūros projekto sprendiniai)". Tai matyt ateities sprendinius pakeitė.
Komentuoti:
-
Nors ne man atsakyta, bet atsidariau nuorodą: ten kur dabar neįrengė dvirtakio atkarpos, tame kitame degalinės projekte vis tiek jis numatytas. Griaus ką dabar pastatė ar apsimes, kad viskas gerai ir liks supaprastinta? Žr. kairėj apačioj:
Tuo tarpu vizulkėj nelieka dviračių tako jungties link esamo tako, nors buvo suprojektuota palei pagrindinį kelią – nuvedinės į šoną, kur reiks kirsti daug kartų gatvę, kad vėl grįžti ta pačia kryptimi link Regitros, etc., nes niekur kitur ten nevažiuosi. Žr. kairėj per vidurį:
Komentuoti:
-
Ten jau atskiras sklypas, kuriame net ir norėdami kelininkai negali šeimininkauti.
https://citify.eu/lt/gariunu-g-64-de...anai-plovykla/
Kas įdomu - ką ten kablukas veikia ant tako?
Parašė xvoss Rodyti pranešimąAr tos smėlio dėžės specialiai visur paliekamos ar čia tokia nacionalinė Lietuvos kelių statybos ypatybė, kad paskui vėjas ir vanduo turėtų ką nešioti, o mes kuo kvėpuoti? Duodu kepurę prišikt, kad 10 metų tas "pliažas" ten bus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Teisybės dėlei pagal VMS projektų žemėlapį visame raudoname apibrėžtame plote dar turėjo būti atskira atšakėlė raudono dviračių tako. Taip pat atšaka į pietvakarius iki VT stotelės. Panašu, jog buvo užmanytas ir raudonas atskiras takas, ten kur dabar juodas bendras.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar tos smėlio dėžės specialiai visur paliekamos ar čia tokia nacionalinė Lietuvos kelių statybos ypatybė, kad paskui vėjas ir vanduo turėtų ką nešioti, o mes kuo kvėpuoti? Duodu kepurę prišikt, kad 10 metų tas "pliažas" ten bus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDabar lauksime, kada pajudės reikalai su viaduku. 2030 metams spės? Kaip manote?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Dabar lauksime, kada pajudės reikalai su viaduku. 2030 metams spės? Kaip manote?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą1 mln. eurų??? Vienas žiedas? Ar čia normalios kainos?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Baigtas sankryžos įrengimo prie Gariūnų pirmasis etapas
https://vilnius.lt/lt/2023/09/08/bai...rmasis-etapas/
,,Penkis mėnesius trukusių statybų darbų metu Paneriškių g. nuardyta sena asfalto danga, įrengta žiedinė sankryža, rekonstruoti lietaus ir vandens nuotekų tinklai, įrengtas 790 m gatvės apšvietimo tinklas, paklota 2257 kv. m asfalto dangos, nutiesti 1833 kv. m pėsčiųjų ir 1174 kv. m dviračių takai.
Bendra projekto darbų vertė – daugiau nei 1 mln. eurų. Šį projektą įgyvendino ir finansavo įmonė „Lidl Lietuva“.
Antruoju etapu vieno lygio šviesoforais reguliuojama Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryža bus rekonstruojama į dviejų lygių sankryžą, statomas pėsčiųjų viadukas per Gariūnų gatvę, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai sankryžoje.
Atidarius eismą per naujai įrengtą Gariūnų–Paneriškių gatvių sankryžą, nuo 2023-09-11 20 autobuso maršrutas Lazdynai–Mūrinė Vokė–Žemieji Paneriai, reisais per Paneriškių g. važiuos įprasta trasa – Dubliškių, Paneriškių g. Taip pat tokia pačia trasa autobusai važiuos nuo Žemųjų Panerių, Lazdynų kryptimi.''
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPro šalį važiuodamas pastebėjau, kad Gariūnų vartų žiedas jau atvertas eismui.
Komentuoti:
-
Pro šalį važiuodamas pastebėjau, kad Gariūnų vartų žiedas jau atvertas eismui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip visada genialus dviračių tako užbaigimas viduryje šaligatvio (pirma nuotrauka).
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: