Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kas vyksta Kaune 2021.09.27
    Ženklai ir radarai jau stovi: ar kelyje Kaunas-Prienai matuojamas vidutinis greitis?


    Kažkokie savotiški Lietuvos radarų direkcijos (oficialiai vis dar vadinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija) prioritetai.
    Vietoj to, kad kuo greičiau, o ne iki 2035 metų, būtų sutvarkytas intendsyvaus eismo varganas kelias, išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.
    Tai, kad radarų įrengimas niekaip nestabdo kelio rekonstrukcijos, nėra taip, kad skyrėm savaitę radarų įrengimui, tai rekonstrukcija dėl to savaitei nusikels.
    Net nekalbant, kad pinigai jiems yra dulkelė palyginus su rekonstrukcijos biudžetu, tai ir rekonstrukcijos biudžetui tikrai negrasina

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ten reiktų perasfaltavimo jau dabar, apriboti visokių traktorių eismą (jei dar toks yra) ir būtinai platinti kai bus baigtas nors A5 iki Lenkijos sienos.

    Iki išplatinimo jau dabar ten galbūt būt tikslinga apriboti lenkimą bent jau tam tikrom valandom.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kas vyksta Kaune 2021.09.27
    Ženklai ir radarai jau stovi: ar kelyje Kaunas-Prienai matuojamas vidutinis greitis?
    Iki 2022 metų antrojo ketvirčio Kaunas-Prienai kelyje turėtų būti įrengti keturi vidutinio greičio kontrolės ruožai.
    Pirmasis ruožas prasidės ties Ringaudais ir baigsis ties Mastaičiais,
    antrasis tęsis nuo Pagirių gyvenvietės iki pat Išlaužo kaimo,
    trečias ir trumpiausias – nuo Išlaužo iki sankryžos, vedančios į Purvininkų ir kitus Prienų rajono kaimus.
    Ketvirtasis vidutinio greičio kontrolės ruožas bus įrengtas nuo minėtos sankryžos iki Mačiūnų kaimo.


    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/09/...tinis-greitis/
    Kažkokie savotiški Lietuvos radarų direkcijos (oficialiai vis dar vadinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija) prioritetai.
    Vietoj to, kad kuo greičiau, o ne iki 2035 metų, būtų sutvarkytas intendsyvaus eismo varganas kelias, išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Planuoja iki 2024m, kad bus padaryta didžioji dalis darbų.
    Bus 2+1 Kaunas Prienai.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ekonstrukcijai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip pat uždarytas ir autotransporto eismas ties viaduku iki gegužės pabaigos (26 d.), o visi, važiuojantys į Pramonės rajoną, Kauną ar už miesto Naująją gatve, turi daryti apylanką per Pramonės rajoną prieš kelis metus nutiesta Verslo gatve, kertančia geležinkelį pervaža.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viaduko per Naująją g. Alytuje griovimas. Iki gegužės pabaigos turi būti pastatytas naujas viadukas su traukinių eismo atnaujinimu. Aišku, pilnai viaduko statybą užbaigs vasarą.

    Prieš Velykas.

    ,

    Po Velykų.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.

    Komentuoti:


  • irwel
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Įdomu, kaip ten su sunkvežimių srautais. Jei nutiesus Via Baltica iki PL sienos, daug sunkvežimių nebevažiuos 1+1 (130, 132 keliai), tai gal tada užtenka 2+1.
    Pats kelias yra daugiau "priemiestinio" ar vietinio susisiekimo pobūdžio, taip ir negavo magistralinio kelio statuso.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė irwel Rodyti pranešimą

    Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša
    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Komentuoti:


  • irwel
    replied
    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    Ar jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)
    Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Alytaus naujienos 2021.04.08
    Alytaus ge­le­žin­ke­lio via­du­kas de­mon­tuo­tas, nau­jas tu­ri at­si­ras­ti iki ge­gu­žės pa­bai­gos
    Ba­lan­džio 6-oji tapo is­to­ri­ne die­na Aly­taus ge­le­žin­ke­lio via­du­kui, esan­čiam Nau­jo­jo­je gat­vė­je. Jis pra­dė­tas de­mon­tuo­ti, o vakar, balandžio 7-ąją, senojo viaduko konstrukcijos jau buvo nukeltos (nuotr.). Nau­ją, žy­miai pla­tes­nį nei da­bar­ti­nis, pla­nuo­ja­ma pa­sta­ty­ti iki ge­gu­žės pa­bai­gos.



    Prieš tre­jus me­tus „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai“ pa­skel­bė kon­kur­są via­du­ko re­konst­ruk­ci­jai. Ja­me da­ly­va­vo dvi įmo­nės, o lai­mė­jo Aly­taus ben­dro­vė „Al­kes­ta“, už­si­i­man­ti til­tų sta­ty­ba, gat­vių ir ke­lių tie­si­mu.
    Ta­čiau su­tar­tis tarp „Al­kes­tos“ ir „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liams“ pri­klau­san­čios ben­dro­vės „LTG In­fra“ bu­vo pa­si­ra­šy­ta tik per­nai ru­de­nį, ga­vus fi­nan­sa­vi­mą iš per­nykš­tį bir­že­lį Vy­riau­sy­bės pa­tvir­tin­to il­ga­lai­kių in­ves­ti­ci­jų eko­no­mi­kos ska­ti­ni­mo pla­no, va­di­na­mo at­ei­ties eko­no­mi­kos DNR. Iš šio pla­no, ku­rio prie­mo­nės fi­nan­suo­ja­mos eu­ro­pi­nių fon­dų, ge­le­žin­ke­lio via­du­ko re­konst­ruk­ci­jai skir­ta 1.750.000 eu­rų.


    https://www.alytausnaujienos.lt/ge-l...zes-pa-bai-gos

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kaži ar verta kurti grandiozinius planus kai Marijampolė - Lenkijos siena niekaip nesugeba rekonstruoti iki 2x2. Tai jau geriau turėti 2x1, bet žymiai greičiau, nei 2x2 kažkada.

    Komentuoti:


  • utomnes
    replied
    Ar jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dzūkijos veidas 2021.03.12
    Vyriausybė įtraukė kelio Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukciją į savo darbų programą
    Vyriausybė į savo programos įgyvendinimo planą oficialiai įtraukė 5.7.21 priemonę: „Pradėti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukciją“. (...)

    Planuojama, jog žemės paėmimo procedūros galėtų užtrukti iki 2022-ųjų rudens, o lygiagrečiai 2022 metų pradžioje galėtų prasidėti techninio projekto rengimas, kuris truktų iki 2023-ųjų spalio mėnesio. Svarstoma, jog realūs rangos darbai galėtų prasidėti dar tais pačiais 2023 metais.

    Kelias Nr.130 būtų rekonstruojamas į IIa kategoriją: iš viso – 3 eismo juostos (2 juostos – vienai ir 1 juosta – kitai eismo krypčiai, skirtingų krypčių eismą atskiriant apsauginiu barjeru, eismo juostų skaičių viena kryptimi keičiant maždaug kas 2–3 km).

    Pasitarimuose su Susisiekimo ministerijos ir LAKD vadovais sutarta, kad reikiamos lėšos bus numatytos LAKD sąmatose, nekeičiant Seime patvirtinto 2021 m. patvirtinto biudžeto projekto.

    https://dzukijosveidas.lt/2021/03/12...bu-programa147

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Ten iš karto 30 įkalta ar yra 50 ir 70 ženklai einantys prieš jį?
    50 tikrai yra, dėl 70 tiksliai nepamenu, bet rodos buvo.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    O grįžtant prie tų ženklų, teko važiuoti ir tikrai buvo nejauku stabdyti lygioj kelio atkarpoj, kad kas neįvažiuotų į galą. Tikrai, kad gimtadienio dovana ten.
    Ten iš karto 30 įkalta ar yra 50 ir 70 ženklai einantys prieš jį?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nežinau, bet man tokie dalykai primena kažkokias sovietines tradicijas, paliekant ženklą 30 visoms gyvenimo situacijoms. Pvz. prieš kelis metus dėl Rumšiškių Užgavenių renginio, lygioje atkarpoje buvo palikti ženklai 40 autostradoje.

    Panašiai kaip ant mikriukų ar sunkvežimių Rytuose (nuo Baltarusijos iki Turkmėnistano) deda registracijos numerių skaičius duplikatus, nežinau kokia iš to nauda, bet mačiau tik posovietinėje erdvėje.

    ---
    Galvoju, kas liečia laikinus ribojimus, manau užtektų įspėjamųjų ženklų, manau, dauguma pristabdytų ir taip. Užmiesčio remontuose būtų kruopčiau sužiūrimi esami ribojimai, o miestuose greitį ribojančių ženklų dėl remontų gal net nereikia, kiek teko matyti, visada jie kažkokie butaforiniai, užtektų remonto ženklo, būtų reaguojama pagal situaciją, o "debilai" į ženklus ir taip nežiūri, kam dėl jų kelių įkalinėt 30 ar 40, aš nesuprantu Turbūt sovietinis noras valdyti kitą.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.02.23, 11:11.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kol kelio rekonstrukcija skendi migloje, ten taikomos kitokios eismo tobulinimo inovacijos.
    Kaip viename anekdote, kur kažkas 30-ojo gimtadienio proga gavo ženklą su skaičiumi "30".
    Na, tiesą sakant, ten jau Alytaus r. riba, tai ta atkarpa visai normalios būklės, rekonstrukcijos pirmiausia turbūt reikėtų Kaunas - Prienai atkarpoje.
    O grįžtant prie tų ženklų, teko važiuoti ir tikrai buvo nejauku stabdyti lygioj kelio atkarpoj, kad kas neįvažiuotų į galą. Tikrai, kad gimtadienio dovana ten.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kol kelio rekonstrukcija skendi migloje, ten taikomos kitokios eismo tobulinimo inovacijos.
    Kaip viename anekdote, kur kažkas 30-ojo gimtadienio proga gavo ženklą su skaičiumi "30".

    Lrytas.lt 2021.02.22
    Vairuotojas neištvėrė: „Alytaus policijos pareigūnai elgiasi labai negarbingai“
    Keliu Prienai-Alytus važinėjantys vairuotojai stebisi, kodėl ties Genių kaimu (Alytaus r.) stovintys kelio ženklai reikalauja sumažinti greitį net iki 30 kilometrų per valandą, nors šis ruožas niekuo neišsiskiria. Dar daugiau – šioje vietoje įrengtas stacionarus greičio matuoklis
    (...)

    „Alytaus pareigūnai elgiasi labai negarbingai. Greitį reikalaujama mažinti ne todėl, kad tai pavojingas ruožas. Jie skirti sulėtinti greitį prieš postą, tačiau to posto nebėra“, – stebėjosi vairuotojas.

    Alytaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos grupės vadovė Kristina Janulevičienė paaiškino, kad dažniausiai pareigūnai naudoja kilnojamus ženklus, tačiau ties Genių kaimu nuspręsta statyti stacionarius. „Ženklai turėtų stovėti, kol bus taikomi apribojimai gyventojams judėti tarp savivaldybių“, – pranešė K.Janulevičienė. Ji negalėjo atskleisti tokio sprendimo motyvų
    ​​​​​
    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...gai--18386863/

    Komentuoti:

Working...
X