Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    nemanau, kad bus su šalutiniais keliais, tai senas 2011m. projektas, tikriausiai padarys tik 2+1 kelią su 5 naujais žiedais.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kelias 130 Garliava - Prienai

    Niekur neesu matęs atkarpos tarp Garliavos ir Prienų rekonstrukcijos brėžinių. Brėžiniai pateikti atnaujintame planuojamų darbų žemėlapyje: https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

    Detaliai pateikta, kaip atrodys kelias, jungiamieji keliai, sustojimai ir sankryžos. Kelią planuojama rekonstruoti į 2+1

    Kas bus padaryta:
    • Jungiamieji keliai vietiniam transportui. Tuneliniai pravažiavimai po keliu. 2+1 kelyje, panašiai kaip automagistralėje, panašu, bus uždraustas lėtaeigio transporto eismas, pėstieji naudosis jungiamaisiais keliais ir pėsčiųjų takais.
    • Paprastos žiedinės sankryžos ties Ilgakiemiu, Išlaužu, keliu į Pakuonį, keliu į Strielčius. Mano spėjimas, kodėl buvo parinktos paprastos žiedinės sankryžos yra tai, kad eismas šoniniuose keliuose neintensyvus.
    • Turbožiedinė sankryža su keliu į Rokus. Šioje sankryžoje eismas intensyvesnis. Kelias į Rokus tarnauja kaip vienas kelių į Kauną (Panemunė, HES'as, Petrašiūnai).
    • Tuneliniai pravažiavimai ties Ilgakiemiu (už 2 km nuo planuojamos žiedinės sankr.), ties Išlaužu (mažiau nei 1 km nuo planuojamos žiedinės sankr.), ties Pakumpriu (netoli nuovaža į Pakumprį nuo pagr. kelio), ties keliu į Ašminta, su nuovaža nuo pagr. kelio į Ašmintą nuo kairės kelio pusės).
    • Pėsčiųjų viadukai ties Rašniava, Mačiūnais. Ties žiedinėmis sankryžomis bus vieno lygio praėjimai pėstiesiems, nes nėra viadukų, o tik stotelės.
    • Skirtingų lygių sankryžos su krašto keliu 139 į Pagirius, keliu į Linksmakalnį. (dėl Linksmakalnio skirtingų lygių sankryžos nustebino...)
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.06.08, 16:27.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Krašto kelias nr. 130. 7-asis kilometras.

    2018-04-28
    Įrengiama nauja šviesoforinė sankryža tarp Kauno ir Garliavos.

    Ačiū už dėmesį.
    Šiandien pravažiavau pro tą vietą, šviesoforas jau veikiantis, kadangi pro čia dažnai nevažinėju, tai negaliu pasakyt kada pradėjo veikt.

    Komentuoti:


  • flexterful
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    O gal kas žinot kas ten per objektas? Panašu į dar vieną parduotuvę?
    Parduotuvė. Mokveža.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    O gal kas žinot kas ten per objektas? Panašu į dar vieną parduotuvę?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Krašto kelias nr. 130. 7-asis kilometras.

    2018-04-28
    Įrengiama nauja šviesoforinė sankryža tarp Kauno ir Garliavos. Atnaujinama pėsčiųjų/dviratininkų tako trumpa atkarpa.
    Click image for larger version  Name:	ties nauja šviesoforine sankryža atsiras ir šaligatvis.jpg Views:	1 Size:	141,8 kB ID:	1638252

    Sankryža statoma dėl dešinėje (žiūrint į Garliavą) pusėje statomo objekto (Vytauto g. 183, Narsiečiai):
    Click image for larger version  Name:	naujas statomas objektas.jpg Views:	1 Size:	101,6 kB ID:	1638253

    Atgimimo gatvės gyvenamųjų namų kvartalas turės šviesoforais reguliuojamą sankryžą su pagrindine Vytauto gatve.
    Click image for larger version  Name:	gatvė į gyvenamųjų namų kvartalą.jpg Views:	1 Size:	92,9 kB ID:	1638254

    Taip atrodys šviesoforų gembės.
    Click image for larger version  Name:	viesoforinės sankryžos įrengimo darbai už kauno (2).jpg Views:	1 Size:	64,6 kB ID:	1638255

    Įrengiamos priešingas važiavimo dalis atskiriančios salelės ir kairiojo posūkio juostos:
    Click image for larger version  Name:	viesoforinės sankryžos įrengimo darbai už kauno (1).jpg Views:	1 Size:	153,6 kB ID:	1638256

    BONUS nuotrauka. Naugardiškės gyvenvietės ribose už Kauno statoma lygiagreti gatvelė (A. Sabaliausko gatvė):
    Click image for larger version  Name:	lygiagrečios gatvės įrengimo darbai.jpg Views:	1 Size:	175,7 kB ID:	1638257

    Ačiū už dėmesį.
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.04.30, 19:43.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Kai 2000 matavo Via Baltikos Kalvarija - Kaunas, tai irgi sakė iki 2030 užteks dabartinio 1+1, čia tiesiog kvepia analogu.
    Su Via Baltica tai matyt dar galėjo būti abejonių dėl laisvo judėjimo į Lenkiją. Dabar atsidarius sienoms, sausumos greitkelis į Vakarų Europą tapo reikalingesnis nei keltai į Vokietiją iš Klaipėdos.

    Kaunas - Prienai, tai neaišku kiek dar vyks gyvenviečių plėtra. Galbūt žmonės ateityje bus linkę keltis arčiau Kauno centro. Tubūt todėl nieks drąsiai nešneka, kad būtinai reik šešių juostų autostradų aplink didmiesčius.
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.04.11, 18:29.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gal jau yra pamatavę projektinius eismo intensyvumo rodiklius 2030 m.
    Kai 2000 matavo Via Baltikos Kalvarija - Kaunas, tai irgi sakė iki 2030 užteks dabartinio 1+1, čia tiesiog kvepia analogu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Kai pradės kasti 2021 ten jau ir 15000 gali būti... O kai baigs tą 2+1 vėl bus projekto rengimas, žemių išpirkimas etc...
    Gal jau yra pamatavę projektinius eismo intensyvumo rodiklius 2030 m.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Žiedinės sankryžos kelyje su ~11.000 automobilių per parą intensyvumu "Puiku"
    Kai pradės kasti 2021 ten jau ir 15000 gali būti... O kai baigs tą 2+1 vėl bus projekto rengimas, žemių išpirkimas etc...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Žiedinės sankryžos kelyje su ~11.000 automobilių per parą intensyvumu "Puiku"
    Gal turėjo omeny, turbožiedinės sankryžos Jos gali pakelti iki 30 000 VMPEI (AADT) Jos nėra labai didesnės už paprastąsias sankryžas, o pralaidumas geresnis

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Žiedinės sankryžos kelyje su ~11.000 automobilių per parą intensyvumu "Puiku"

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Toks kaip ir greitkelio tipo kelias turėtų gautis Vietiniai ir tranzitiniai srautai atskiriami. Ir susikirstų, ko gero, tik ties žiedinėmis sankryžomis.

    Beje, skaičiau reglamentus, kad greitkelyje leidžiamos šviesoforinės arba žiedinės sankryžos Šis kelias bus kaip ir standartinis greitkelis tik viena juosta mažiau.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Judriausiam krašto keliui rengiama rekonstrukcija
    ...Planuojama, kad specialųjį planą savivaldybės patvirtins iki šių metų liepos 1 dienos.

    Kelio tiesimo darbus planuojama pradėti „gal“ 2021 metais ne vien dėl biurokratijos. Yra nustatyta, kad kelio rekonstrukcijos projektui prireiks valstybės reikmėms iš 283 savininkų paimti apie 50 hektarų žemės ir suformuoti sklypus, taip pat teks nugriauti tris sodybas. Tik tada bus kuriamas ir tvirtinamas techninio darbo projektas.

    Prienų rajono mero nuomone, geriausiu atveju, prasidėjus projektavimo procedūroms, projektas bus parengtas iki 2021 metų, o kelias galėtų būti rekonstruotas apie 2024 metus. Apie panašius terminus kalba ir LAKD, nes paprastai žemės paėmimo klausimus lydi teismų procesai, tada darbai sustoja.

    Dviejų juostų krašto kelią iš pradžių buvo planuota praplėsti iki keturių juostų, tačiau dabar numatyta pasirinkti Lietuvoje dar mažai įprastą vadinamąjį skandinavišką II a tipo kelią – su trim juostomis. Dvi juostos bus tiesiamos viena kryptimi, o viena – priešinga. Skirtingų krypčių eismas bus atskirtas apsauginiu atitvaru, o eismo krypčių skaičius keisis kas 1,5–2,7 kilometro.

    Pasak E. Tamariūno, dalyje ruožo, už Ilgakiemio, per Išlaužą, ties Jiesios upe, turėtų būti tiesiama nauja 1,7 km ilgio trasa, todėl rekonstruotino kelio ruožas pailgės iki 17,62 kilometro.

    Pagal specialųjį planą, bus rekonstruotos svarbesnės sankryžos su valstybinės ir vietinės reikšmės keliais, įrengiant 5 naujas apšviestas žiedines sankryžas. Bus įrengta 30 km ilgio jungiamųjų kelių, skirtų vietiniam eismui, nutiesta apie 13 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takų. Taip pat numatoma pastatyti naują tiltą per Jiesią, rekonstruoti viaduką per geležinkelį, įrengti penkis naujus tunelinius pravažiavimus, du pėsčiųjų ir dviračių viadukus, vieną požeminę perėją; įrengti 6 km ilgio akustinių sienelių, 18 km ilgio kompensacinį apželdinimą, apie vieną kilometrą želdinių juostų, 8 kilometrus tvorų nuo žvėrių...
    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...rukcija/263394
    © Lietuvos žinios

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Platins iki 2+1?
    Pagal dabartines mano žinias, Taip

    Tegul tik pradeda 2021 m.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kelio Kaunas – Alytus remontas gali prasidėti 2021 metais

    Valstybinės reikšmės krašto kelio Kaunas-Prienai-Alytus rekonstrukcija gali prasidėti 2021 metais, sako premjeras Saulius Skvernelis.

    „Suprantame šių darbų svarbą regionui ir jo gyventojams. Parengiamieji darbai jau pradėti. Ilgiausiai užtruks žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, kurios yra reikalingos, kad galėtume kelią praplatinti. Realu, kad ruožo Kaunas-Prienai tvarkymo darbai prasidės 2021 metais“, – pranešime spaudai cituojamas S. Skvernelis...
    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Trasa...-metais/262411
    © Lietuvos žinios

    Platins iki 2+1?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2018.03.23
    Kelio Kaunas–Alytus rekonstrukcija gali prasidėti 2021 metais

    Parengiamieji darbai jau pradėti. Ilgiausiai užtruks žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, kurios yra reikalingos, kad galėtume kelią praplatinti. Realu, kad ruožo Kaunas-Prienai tvarkymo darbai prasidės 2021 metais“, – pranešime spaudai cituojamas S.Skvernelis.
    Jis penktadienį susitiko su Alytaus, Prienų ir Birštono merais. Šioms savivaldybėms kelias Kaunas–Prienai–Alytus yra svarbi transporto arterija. Šių metų pradžioje šių bei Kauno rajonų merai kreipėsi į premjerą, prašydami kelio rekonstrukciją paskelbti valstybei svarbiu projektu. Taip siekiama greičiau gauti jam finansavimą.

    Beveik visoje Kaunas–Prienai kelio atkarpoje greitis ribojamas iki 70 km per valandą, tačiau dėl spūsčių transportas juda gerokai lėčiau.
    2015–2016 metais dalis 66 km ilgio kelio ruožų buvo atnaujinti, bet pernai darbai sustojo.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...lis-662-945524

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Broliams Ballams per siauras kelias važinėti iš Birštono į Kauną. http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/01/1...ekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Neradau tinkamesnės temos. Alytuje toliau bus tęsiama Naujosios gatvės rekonstrukcija nuo sankryžos su Kalniškės ir Putinų gatvėmis (prie autobusų stoties ir Gulbynės) iki miesto ribos (iki ribos gal ir ne šiemet). Bus įrengtos dvi žiedinės sankryžos - pirmoji lygtai su buvusia Audėjų gatve, nors neaišku, kam ji ten reikalinga, ir antroji - ties sankryžą, kur Naujoji gatvė suka į Pramonės rajoną.
    Didžiausia kliūtimi yra geležinkelio viadukas. Jis bus rekonstruotas ir praeitą savaitę buvo išardytas - nuimta metalinė konstrukcija. Kadangi gatvė bus 4 eismo juostų, tai realiai bus pastatytas naujas geležinkelio viadukas. Dabar aukštis po viaduku buvo ribotas, todėl gatvė bus žeminama apie 1 m. Bet dėl to gali iškilto problemos su vandens nuvedimu smarkių liūčių atveju - gruntiniai vandenys yra aukštai, o šalia esanti Gulbynė maždaug 1-1,5 m žemiau Naujosios gatvės. Taigi, gali būti, kad gatvės lygis nebus žeminamas, o bus aukštinamas geležinkelio pylimas ir statomas kitokios konstrukcijos viadukas. Kas iš esmės keis gatvės rekonstrukcijos eigą ir pareikalaus daug papildomų išlaidų, aišku, ne iš savivaldybės, o LG ar valstybės pusės. Kol kas galutinio projekto dar nėra, viskas priklausys nuo geologinių tyrimų, kurie bus atliekami dėl gruntinių vandenų lygio nustatymo. Žodžiu, darbai arčiau autobusų stoties ar Naujosios gatvės posūkio į Pramonės raj. galbūt ir prasidės anksčiau, jei rekonstrukcija būtų išskaidyta etapais.
    Naujosios g. dalis nuo sankryžos ties autobusų stotimi iki beveik geležinkelio viaduko pradėta rekonstruoti. Ruošiamas pagrindas praplatintai gatvei ir šaligatviui. Geležinkelio viadukas vasarą buvo rekonstruotas. Nors viadukas yra per žemai, visgi bus žeminama gatvės važiuojamoji dalis, o ne keliamas aukščiau geležinkelis. Nes viadukas buvo demontuotas, pakeistos gelžbetoninės dalys (kai kurios), bet metalinė santvara buvo tik kapitališkai suremontuota ir perdažyta. Gal iki kitų metų ir pabaigs, nes laukia kova su žemu gruntinio vandens lygiu. Šalia esanti Gulbynė tik nepilnu metru žemiau važiuojamosios dalies, iškastuose grioviuose pilna vandens...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Smulkus remontas ties Balbieriškiu

    Pirkimas 175645
    Kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 46,63 iki 52,05 km asfalto dangos paprastasis remontas
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=291886

    Komentuoti:

Working...
X