Panašu, kad prasideda remontas nuo naujai rekonstruoto viaduko pire kauno rajono ženklo iki tilto per geležinkelį. toje atkarpoje frezuojamas visas asfalto paviršius šiuo metu. Tik kad kažkaip atrodo lyg neliesta frezavimu pati baisiausia dalis iškarto už tilto per geležinkelį, ten koks 300-400m ruožas kurį būtina rekonstruot kartu su likusia dalim.
Jei jis paliks neliestas tai bus absoliuti nesamonė, tarp normalaus kelio iki tilto ir naujai rekonstruotos dalies liktų beveik pusė kilometro košmaro taip šiaip sau dėl smagumo pasikratyt.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[130] Kaunas - Prienai - Alytus
Collapse
X
-
Penki merai prašo Vyriausybės dėmesio keliui Kaunas-Alytus
Alytaus miesto meras Vytautas Grigaravičius, Alytaus rajono meras Algirdas Vrubliauskas, Birštono merė Nijolė Dirginčienė, Kauno rajono meras Valerijus Makūnas ir Prienų rajono meras Alvydas Vaicekauskas pasirašė kreipimąsi į LR Ministrą pirmininką Algirdą Butkevičių, prašydami skubos tvarka įtraukti kelio Nr.130 rekonstravimo projektą į valstybei svarbių susisiekimo infrastruktūros objektų sąrašą.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/07/1...#ixzz3g3RbuqsO
Komentuoti:
-
Informacija apie Kauno ir Prienų rajonuose parengtą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialųjį planą
Vieša parengto specialiojo plano sprendinių ekspozicija 2015-06-17 – 2015-07-21 dienomis vyks:
– Kauno rajono savivaldybės administracijos, Rokų seniūnijos ir Garliavos apylinkių seniūnijos patalpose;
– Prienų rajono savivaldybės administracijos, Išlaužo seniūnijos, Pakuonio seniūnijos ir Ašmintos seniūnijos patalpose.
- Taip pat susipažinti su parengto specialiojo plano sprendiniais nuo 2015-06-15 iki 2015-07-21 galima UAB „Kelprojektas“ ir Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos .
Parengto specialiojo plano sprendiniai bus pristatyti viešuosiuose susirinkimuose, kurie įvyks:
– 2015 m. liepos mėn. 22 d. 16.00 val. Ilgakiemio kultūros centre, Kauno r.,
– 2015 m. liepos mėn. 23 d. 16.00 val. Išlaužo seniūnijoje, Prienų r..
http://www.lakd.lt/lt.php/veikla/ter...ji_plana/19545
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiek tiek sąsajų su kelio KK130 tema.
Kažkas padarė nemokamą renginį Prienų "Harmonizavimo parke" ir užkimšo kelią Kaunas - Alytus.
Delfi.lt 2015 m. gegužės 30 d.
Kelyje Kaunas-Alytus įstrigę žmonės: vieną kilometrą pajudėjome per vieną valandą
Atvaizdas
Atvaizdas
http://www.delfi.lt/pilietis/naujien....d?id=68112342
Komentuoti:
-
Šiek tiek sąsajų su kelio KK130 tema.
Kažkas padarė nemokamą renginį Prienų "Harmonizavimo parke" ir užkimšo kelią Kaunas - Alytus.
Delfi.lt 2015 m. gegužės 30 d.
Kelyje Kaunas-Alytus įstrigę žmonės: vieną kilometrą pajudėjome per vieną valandą
http://www.delfi.lt/pilietis/naujien....d?id=68112342
Komentuoti:
-
Kauno rajono savivaldybėje pristatytas valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstravimo (tiesimo) specialusis planas.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/0...#ixzz3YuMW3uyK
Komentuoti:
-
Parašė fredisKaunas - Prienai dar reikėtų sutvarkyti normaliai.
Komentuoti:
-
Čia tos abi žinutės atėjo iš kitos diskusijos, tai akivaizdžiai iškrenta iš kontekstoBet prikelti šitą temą labai sveika... Tikėkimės rekonstrukcija nebus su šviesoforais kaip A11
Komentuoti:
-
Aš dar pridėčiau pavyzdį Kaunas-Alytus: atkarpa Kaunas-Prienai tragiška, eismo intensyvumas mažesnis kaip via Baltikoj, bet spėju nelabai daug, o visa 30km atkarpa apribota iki 70km/h ir draudžiama lenkti, toliau iki Alytaus maždaug pusė nerealus šiknakelis. Tas pats su Kaunas-Jonava, tik neseniai baigė padaryt 2x2, nors ten seniai autostrados reikėjo. Tokių pavyzdžių tik daugės.
Panašu, kad avarijos ir eismo intensyvumas pas mus ne rodiklis, bet va kadangi lenkai pasistatys, tuomet jau ir mums pirdi pirdi iš paskos reik..."O ką kaimynas pasakys" mentalitetas, o ne strateginis požiūris.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąUž A2 ne didesnis.
1. 130
2 a2
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
Žemėlapio fragmentas su 2011 m. eismo srautais:
Komentuoti:
-
Tai kelias eismo intensyvumu statantis į pavėsį tokius "magistralinius" kelius kaip Vilnius - Panevėžys, Vilnius-Lyda, Vilnius-Marijampolė, Vilnius-Varėna ir t.t. Arkliui aišku, tik ne SM, kad jis turi būti perkeltas į magistralinių kelių kategorija.
Komentuoti:
-
Parašė NekaunasVadovaujantis kauniečių logika, Vilniuje neturėtų būti nei oro uosto, nei geležinkelio stoties, o visi keliai aplink Vilnių - tik žvyrkeliai. Baikit inkšti, nuskriaustieji
Kaunas - Prienai - Alytus pravaziuoja 3-4 kartus daugiau lengvuju ir 3-4 kartus daugiau sunkiuju automobiliu per para nei Vilnius - Svencionys - Zarasai.
Tad ir pagal nekaunieciu logika tas kelias yra svarbesnis.
Komentuoti:
-
Už Prienų žiedinės sankryžos kelias pasidaro labai siauras, kalvotas, dėl labai apžėlusių kelkraščių matomumas posukiuose labai mažas ir tt. Autobusu grįžtant iš Kauno namo į Prienus ypač naktį ir lenkiantis tame kelyje su fūromis tiesiog baisu darosi...
Komentuoti:
-
Iš tiesų važiuojant keliu Alytus - Kaunas, iškart ties Alytaus/Kauno apskrities riba (Kauno a. pusėje) kelias pasidaro apgailėtinas beveik iki pat Kauno su kai kuriomis atkarpomis geresnio kelio.
Komentuoti:
-
Aš ir nesakau, kad to kelio nereikia tvarkyti, bet yra juokingas, nors ir nestebinantis amžinas kauniečių verkimas, kad "Vilnius skriaudžia Kauną". Vilnius kaip tik iki šiol buvo labiausiai nuskriustas Lietuvos miestas, nes neturėjo aplinkelių, tik pernai atsirado pirmosios atkarpos
Komentuoti:
Komentuoti: