Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė fredis
    Kaunas - Prienai dar reikėtų sutvarkyti normaliai.
    Ten apskritai reikalingas 4 juostų kelias, labai didelis intensyvumas, o kelias pavojingas, daug posūkių, kalvų.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Čia tos abi žinutės atėjo iš kitos diskusijos, tai akivaizdžiai iškrenta iš konteksto Bet prikelti šitą temą labai sveika... Tikėkimės rekonstrukcija nebus su šviesoforais kaip A11

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Aš dar pridėčiau pavyzdį Kaunas-Alytus: atkarpa Kaunas-Prienai tragiška, eismo intensyvumas mažesnis kaip via Baltikoj, bet spėju nelabai daug, o visa 30km atkarpa apribota iki 70km/h ir draudžiama lenkti, toliau iki Alytaus maždaug pusė nerealus šiknakelis. Tas pats su Kaunas-Jonava, tik neseniai baigė padaryt 2x2, nors ten seniai autostrados reikėjo. Tokių pavyzdžių tik daugės.

    Panašu, kad avarijos ir eismo intensyvumas pas mus ne rodiklis, bet va kadangi lenkai pasistatys, tuomet jau ir mums pirdi pirdi iš paskos reik..."O ką kaimynas pasakys" mentalitetas, o ne strateginis požiūris.

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Tilto per Jiesią valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus 18,86 km rekonstravimas

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Už A2 ne didesnis.
    Per Marytes plauka. Bet kazkokiu problemu Lietuvos keliu politikoje yra, sutinki? Siemet i apatini kelia toliau bus brukami milijonai, nes tai Magistralinis kelias. O i ta krasto keliuka link Prienu?


    1. 130
    2 a2
    Paskutinis taisė Romas; 2014.01.20, 21:26. Priežastis: Įdėti paaiškinimai

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Už A2 ne didesnis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Pagal 2012 metų - 8478 VMPEI, krovininio transporto 875 VMPEI. Nuoroda

    Žemėlapio fragmentas su 2011 m. eismo srautais:

    Atvaizdas
    Labai didelis intensyvumas kaip krašto kategorijos keliui, beveik kaip Via Baltikoje ir šiaip srautas didesnis nei pvz. A2 ir daugumoje kitų magistralinės kategorijos kelių.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ar tikrai lenkia jūsų paminėtus kelius? Gal galite pateikti skaičius?

    Atvaizdas
    Pagal 2012 metų - 8478 VMPEI, krovininio transporto 875 VMPEI. Nuoroda

    Žemėlapio fragmentas su 2011 m. eismo srautais:

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ar tikrai lenkia jūsų paminėtus kelius? Gal galite pateikti skaičius?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tai kelias eismo intensyvumu statantis į pavėsį tokius "magistralinius" kelius kaip Vilnius - Panevėžys, Vilnius-Lyda, Vilnius-Marijampolė, Vilnius-Varėna ir t.t. Arkliui aišku, tik ne SM, kad jis turi būti perkeltas į magistralinių kelių kategorija.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nekaunas
    Vadovaujantis kauniečių logika, Vilniuje neturėtų būti nei oro uosto, nei geležinkelio stoties, o visi keliai aplink Vilnių - tik žvyrkeliai. Baikit inkšti, nuskriaustieji
    Ignoruosiu, kad esi trolis ir atsakysiu:

    Kaunas - Prienai - Alytus pravaziuoja 3-4 kartus daugiau lengvuju ir 3-4 kartus daugiau sunkiuju automobiliu per para nei Vilnius - Svencionys - Zarasai.
    Tad ir pagal nekaunieciu logika tas kelias yra svarbesnis.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Už Prienų žiedinės sankryžos kelias pasidaro labai siauras, kalvotas, dėl labai apžėlusių kelkraščių matomumas posukiuose labai mažas ir tt. Autobusu grįžtant iš Kauno namo į Prienus ypač naktį ir lenkiantis tame kelyje su fūromis tiesiog baisu darosi...

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Iš tiesų važiuojant keliu Alytus - Kaunas, iškart ties Alytaus/Kauno apskrities riba (Kauno a. pusėje) kelias pasidaro apgailėtinas beveik iki pat Kauno su kai kuriomis atkarpomis geresnio kelio.

    Komentuoti:


  • Nekaunas
    replied
    Aš ir nesakau, kad to kelio nereikia tvarkyti, bet yra juokingas, nors ir nestebinantis amžinas kauniečių verkimas, kad "Vilnius skriaudžia Kauną". Vilnius kaip tik iki šiol buvo labiausiai nuskriustas Lietuvos miestas, nes neturėjo aplinkelių, tik pernai atsirado pirmosios atkarpos

    Komentuoti:


  • Simex
    replied
    Nekaunui - kelias Kaunas - Prienai gan intensyviai apkrautas ir tai, kad jame apart žiedo ties įvažiavimu į Prienus nieko daugiau nepadaryta per mažiausiai 5 metus, yra tikrai objektyvi bjaurybė, nepriklausanti nuo požiūrio taško diskusijoje Vilnius- Kaunas. Ir tai ne "inkštimas", o faktai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Čia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
    Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...
    Na matai, sostines ponai tuo keliu nevzineja, o stai:

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Bet SM dabar labiau rupi tokiu tarkontinentiniu keliu kaip pvz. Vilniaus- Svencionys perdarimas i ViaBalticos lygio kelius ir pan.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Čia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
    Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Kur as pasakiau kad nereikia? Vel fantazijos...
    Skaiciai is paveiksliuko nieko nepasako.
    "Skaičiai iš paveiksliuko nieko nepasako" ? O tai ką tuomet pasako ? Srautų turbūt tikrai nepasako. Man tai šie skaičiukai tikrai neamažai pasako.....



    2011 m . iš LAKD

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kiekvienas kelias neša savo naštą (automobilių srautą), kuo didesnis srautas tuo kelias turi buti platesnis. Neracionalu statyti platu kelią jei srautas jį neužpildys. Nyderlanduose paskutinis 2x3 kelias buvo pastatytas prieš maždaug 40 metų. Olandai suprato kad taip daryti neracionalu ir po to tik platino esamu keliu apkrautas atkarpas. Kai kur išplatinta net iki 16 eismo juostų (A16), o dabar yra projektas išplatinti vieną atkarpą iki 18!... Aišku tam kad turėti galimybę platinti, jie išanksto rezervuoja gan platu žemes ruoža, tokių būdu ten nėra problemos išpirkinėti sklypus iš gyventojų.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Jei bus jungiamieji keliai ir 2+1 reversinis kelias pilnai to pakaks. 2+1 kelias Švedijoje link Danijos. Visai nieko.

    Komentuoti:

Working...
X