Parašė fredis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[130] Kaunas - Prienai - Alytus
Collapse
X
-
-
Čia tos abi žinutės atėjo iš kitos diskusijos, tai akivaizdžiai iškrenta iš konteksto Bet prikelti šitą temą labai sveika... Tikėkimės rekonstrukcija nebus su šviesoforais kaip A11
Komentuoti:
-
Aš dar pridėčiau pavyzdį Kaunas-Alytus: atkarpa Kaunas-Prienai tragiška, eismo intensyvumas mažesnis kaip via Baltikoj, bet spėju nelabai daug, o visa 30km atkarpa apribota iki 70km/h ir draudžiama lenkti, toliau iki Alytaus maždaug pusė nerealus šiknakelis. Tas pats su Kaunas-Jonava, tik neseniai baigė padaryt 2x2, nors ten seniai autostrados reikėjo. Tokių pavyzdžių tik daugės.
Panašu, kad avarijos ir eismo intensyvumas pas mus ne rodiklis, bet va kadangi lenkai pasistatys, tuomet jau ir mums pirdi pirdi iš paskos reik..."O ką kaimynas pasakys" mentalitetas, o ne strateginis požiūris.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąUž A2 ne didesnis.
1. 130
2 a2
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
Žemėlapio fragmentas su 2011 m. eismo srautais:
Komentuoti:
-
Tai kelias eismo intensyvumu statantis į pavėsį tokius "magistralinius" kelius kaip Vilnius - Panevėžys, Vilnius-Lyda, Vilnius-Marijampolė, Vilnius-Varėna ir t.t. Arkliui aišku, tik ne SM, kad jis turi būti perkeltas į magistralinių kelių kategorija.
Komentuoti:
-
Parašė NekaunasVadovaujantis kauniečių logika, Vilniuje neturėtų būti nei oro uosto, nei geležinkelio stoties, o visi keliai aplink Vilnių - tik žvyrkeliai. Baikit inkšti, nuskriaustieji
Kaunas - Prienai - Alytus pravaziuoja 3-4 kartus daugiau lengvuju ir 3-4 kartus daugiau sunkiuju automobiliu per para nei Vilnius - Svencionys - Zarasai.
Tad ir pagal nekaunieciu logika tas kelias yra svarbesnis.
Komentuoti:
-
Už Prienų žiedinės sankryžos kelias pasidaro labai siauras, kalvotas, dėl labai apžėlusių kelkraščių matomumas posukiuose labai mažas ir tt. Autobusu grįžtant iš Kauno namo į Prienus ypač naktį ir lenkiantis tame kelyje su fūromis tiesiog baisu darosi...
Komentuoti:
-
Iš tiesų važiuojant keliu Alytus - Kaunas, iškart ties Alytaus/Kauno apskrities riba (Kauno a. pusėje) kelias pasidaro apgailėtinas beveik iki pat Kauno su kai kuriomis atkarpomis geresnio kelio.
Komentuoti:
-
Aš ir nesakau, kad to kelio nereikia tvarkyti, bet yra juokingas, nors ir nestebinantis amžinas kauniečių verkimas, kad "Vilnius skriaudžia Kauną". Vilnius kaip tik iki šiol buvo labiausiai nuskriustas Lietuvos miestas, nes neturėjo aplinkelių, tik pernai atsirado pirmosios atkarpos
Komentuoti:
-
Nekaunui - kelias Kaunas - Prienai gan intensyviai apkrautas ir tai, kad jame apart žiedo ties įvažiavimu į Prienus nieko daugiau nepadaryta per mažiausiai 5 metus, yra tikrai objektyvi bjaurybė, nepriklausanti nuo požiūrio taško diskusijoje Vilnius- Kaunas. Ir tai ne "inkštimas", o faktai.
Komentuoti:
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąČia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...
Parašė VNS Rodyti pranešimąBet SM dabar labiau rupi tokiu tarkontinentiniu keliu kaip pvz. Vilniaus- Svencionys perdarimas i ViaBalticos lygio kelius ir pan.
Komentuoti:
-
Čia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...
Komentuoti:
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąKur as pasakiau kad nereikia? Vel fantazijos...
Skaiciai is paveiksliuko nieko nepasako.
2011 m . iš LAKD
Komentuoti:
-
Kiekvienas kelias neša savo naštą (automobilių srautą), kuo didesnis srautas tuo kelias turi buti platesnis. Neracionalu statyti platu kelią jei srautas jį neužpildys. Nyderlanduose paskutinis 2x3 kelias buvo pastatytas prieš maždaug 40 metų. Olandai suprato kad taip daryti neracionalu ir po to tik platino esamu keliu apkrautas atkarpas. Kai kur išplatinta net iki 16 eismo juostų (A16), o dabar yra projektas išplatinti vieną atkarpą iki 18!... Aišku tam kad turėti galimybę platinti, jie išanksto rezervuoja gan platu žemes ruoža, tokių būdu ten nėra problemos išpirkinėti sklypus iš gyventojų.
Komentuoti:
-
Jei bus jungiamieji keliai ir 2+1 reversinis kelias pilnai to pakaks. 2+1 kelias Švedijoje link Danijos. Visai nieko.
Komentuoti:
Komentuoti: