Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Etaplius 2020.11.29
    Įvyko pasitarimas dėl kelio Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcijos
    Gaila, kad jiems nepavyksta tais pačiais metais tai yra 2021 ir išpirkinėti žemių ir vykdyti projektavimo darbus. Nes dabar 21 metais išpirkinės žemes, 22 vykdys projektavimus, 23 skelbs konkursus, 24 kažkas užginčys nugalėtoją ir taip pasaka begalo ir žiūrim jau 2035 m.
    Aišku džiugu, kad jau kažkas vyksta.
    Dėl Alytus-Prienai, tai gali jis likti 1+1 keliu, tik sankryžas tegu patobulina, jeigu jau ne žiedus, tai su lėtėjimo, greitėjimo juostomis tegu padaro. Ties Miklusėnais, Geniais, Balbieriškio degaline, Balbieriškiu, Balbieriškio atodanga, ties Harmoni parku, o į Balbieriškio kalną turėtų būti dvi juostos
    Paskutinis taisė thomcius; 2020.12.01, 09:23.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Etaplius 2020.11.29
    Įvyko pasitarimas dėl kelio Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcijos
    Lapkričio 27 d. vyko VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos organizuotas nuotolinis susitikimas, kurio metu aptarti artimiausi planuojami darbai. Susitikime dalyvavo LR Seimo nariai A. Kupčinskas, J. Sabatauskas, Prienų rajono savivaldybės meras A. Vaicekauskas, administracijos direktorė J. Zailskienė, Birštono, Alytaus r., Kauno r. savivaldybių merai ir administracijų direktoriai.

    Direkcijos vadovas R. Lipkevičius pristatė planus dėl kelio Nr.130 (Kaunas–Prienai–Alytus) rekonstrukcijos. Suplanuota jau 2021 m. pradėti žemių iš savininkų Kauno ir Prienų rajonuose pirkimo dėl visuomeninio intereso procedūras, 2022 m. pradėti projektavimo darbus ir, įvertinus galimybes, planuoti 2+1 arba 2+2 juostų kelio rekonstrukciją.
    Darbai planuojami įgyvendinti etapais, pradedant darbus nuo Garliavos.

    Prienų r. meras A. Vaicekauskas pasiūlė, įvertinus ruožo nuo Prienų žiedinės sankryžos link Išlaužo problematiškumą, pradėti rekonstrukciją nuo Prienų. Taip pat jis atkreipė dėmesį į šio ruožo prastą asfalto dangą ir paprašė ieškoti galimybių atnaujinti asfalto dangą dar iki rekostrukcijos pradžios. J. Zailskienė paprašė Direkcijos pasidomėti, kiek žemių reikia išpirkti šiame ruože, ir paklausė, kiek juostų planuojamas kelias nuo Prienų iki Alytaus (per Balbieriškį). Buvo atsakyta, kad kelio ruožas iki Balbieriškio planuojamas atnaujinti 2022–2023 metais, bet juostos liks 1+1.

    https://www.etaplius.lt/vyko-pasitar...ekonstrukcijos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, 2021 metais kelyje Kaunas-Prienai kažkas pajudės
    „Taip pat kitais metais planuojame pradėti žemės paėmimo procedūrą dėl 130 kelio Kaunas-Prienai-Alytus.
    Peržiūrėjome techninius sprendinius, panašu, kad žemės paėmimą galima vykdyti pagal dabar patvirtintą specialųjį planą, tai inicijuosime procedūras. (...)“, – sakė LAKD vadovas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-blogos-bukles

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    tv3.lt 2020.06.19
    Kelio Kaunas – Alytus atnaujinimas: numatytos trys juostos, pirmi darbai jau kitąmet?
    Po didžiausių Lietuvos magistralių kelias nuo Kauno per Prienus iki Alytaus yra vienas intensyviausių šalyje. Jame gana dažnai įvyksta ir tragiškos avarijos. Savivaldybės, per kurias eina kelias, seniausiai prašo finansavimo jo rekonstrukcijai. Panašu, kad ji gali prasidėti, jeigu tik artimiausiu metu atsiras pinigų.

    Prienų r. savivladybėje yra gautas atsakymas iš Susisiekimo ministerijos, kurį pasirašė viceministras Virgaudas Puodžiukas. Iš atsakymo matyti, kad kelio rekonstrukcija galėtų prasidėti ir 2021 metais, jei bus padidintas Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimas“, – rašo direktorė ir toliau cituoja Susisiekimo ministerijos raštą.

    Jame teigiama, kad Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu Kauno ir Prienų rajono savivaldybių teritorijoje yra parengtas kelio Nr. 130 ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (nuo Garliavos skirtingų lygių iki esamos žiedinės sankryžos ties Prienais) rekonstravimo specialusis planas.

    „Pagal šio specialiojo plano sprendinius, dviejų eismo juostų kelias daugiausia būtų rekonstruojamas pagal IIa (2+1) kelio parametrus (2 eismo juostos vienai ir 1 kitai eismo krypčiai). Dalis kelio ruožo (už Ilgakiemio, per Išlaužą, ties Jiesios upe) numatomas tiesti nauja trasa (apie 1,7 km)“ – rašo viceministras.
    Tiesa, jis taip pat atkreipė dėmesį, kad valstybinės reikšmės kelių projektavimo, rekonstravimo, taisymo (remonto) įgyvendinimas priklauso nuo Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo galimybių. Pagal šiuo metu Kelių direkcijos parengtą ilgalaikę valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategiją (toliau – Strategija), kelio Nr. 130 rekonstrukcija numatyta ne anksčiau kaip 2031 m.
    „Peržiūrėjus Strategijos įgyvendinamų objektų sąrašą ir padidinus Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimą, kelio Nr. 130 įgyvendinimo (projektavimo) darbai galėtų būti pradėti jau 2021 metais“, – nurodo V. Puodžiukas.

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...ai-jau-kitamet

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    15min.lt 2020.05.25
    Laukia nesulaukia kelio remonto
    Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius Seime pareiškė, kad rekonstrukcijos daug metų laukiantį krašto kelią Kaunas–Prienai–Alytus norima pripažinti magistraliniu, kas paspartintų jo tvarkymo darbus. Tačiau kiek anksčiau gegužę pasirašytame susisiekimo viceministro Virgaudo Puodžiuko rašte teigiama priešingai: dabartinė kelio kategorija nustatyta tinkamai ir nėra pagrindo jos keisti.

    Aplinkinių valstybinės reikšmės krašto kelio Kaunas–Prienai–Alytus savivaldybių vadovai ne kartą kreipėsi į Susisiekimo ministeriją, premjerą, prašydami spartinti jo rekonstrukciją. Nurodoma, kad šio vieno intensyviausių šalyje kelio būklė yra itin prasta. Pirmasis projektas šio kelio rekonstrukcijai buvo parengtas dar 1992 metais, tačiau darbai nepajudėjo.
    Gegužės 5 dieną Prienų, Kauno, Alytaus rajonų bei Alytaus miesto ir Birštono savivaldybių merai sulaukė susisiekimo viceministro V.Puodžiuko pasirašyto dokumento, kuriame atsakoma, kad kelio Kaunas–Prienai–Alytus kategorija nustatyta tinkamai ir nėra pagrindo jos keisti iš krašto į magistralinį.
    (...)

    Susisiekimo ministerijos Komunikacijos skyrius tiesiai taip ir neatsakė, kas kalbėdamas apie kelio Kaunas–Prienai–Alytus statusą, yra teisus – J.Narkevičius ar V.Puodžiukas? Kodėl įvyko toks nesusikalbėjimas tarp ministro ir viceministro? Ar kelio kategorija bus keičiama?
    Tačiau atsiųstame komentare pateikiama informacija iš V.Puodžiuko rašto savivaldybių merams, kuriame kalbama apie tai, kad minėto kelio statuso nėra pagrindo keisti. Aiškinama, kad Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos yra parengusi ilgalaikę valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategiją. Joje numatytas ir kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus sutvarkymas. LAKD Kauno ir Prienų rajono savivaldybių teritorijoje yra parengtas kelio Nr. 130 ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (nuo Garliavos skirtingų lygių iki esamos žiedinės sankryžos ties Prienais) rekonstravimo specialusis planas, kurį 2018 metais patvirtino Kauno rajono savivaldybės taryba ir Prienų rajono savivaldybės taryba. Pagal šio specialiojo plano sprendinius, dviejų eismo juostų kelias daugiausia būtų rekonstruojamas pagal IIa (2+1) kelio parametrus (2 eismo juostos vienai ir 1 kitai eismo krypčiai).

    Kaip nurodė Susisiekimo ministerija, dalis kelio ruožo (už Ilgakiemio, per Išlaužą, ties Jiesios upe) numatoma tiesti nauja trasa (apie 1,7 km). Kelio Nr. 130 (ruože 11,60 iki 31,10 km) itin sudėtingos vietovės sąlygos – daug gyvenviečių, pavienių sodybų, vandens telkinių (tarp jų ir žuvininkystės tvenkinių), miškų, vandenviečių, o kelią daugiau kaip 80 kartų kerta arba su juo lygiagrečiai nutiesta daugybė įvairių inžinerinių ir susisiekimo komunikacijų, ribojamas maksimalus leistinas važiavimo greitis ilgose atkarpose. Ribojamas maksimalus leistinas važiavimo greitis ilgose atkarpose.
    Susisiekimo ministerijos atstovai atkreipė dėmesį, kad parengtą Specialųjį planą reikėtų koreguoti, jei šiam keliui būtų nustatyta magistralinio kelio kategorija. Mat susisiekimas tokiais keliais neturi vykti per gyvenvietes, turi būti užtikrinamas atitinkamas važiavimo greitis. Todėl iš esmės būtų reikalinga nauja kelio trasa. (...)

    Anot Prienų rajono savivaldybės administracijos direktorės, dar praėjusios savivaldybių tarybų kadencijos metu merai susitiko su S.Skverneliu.
    „S.Skvernelis pasakė: „Mano garbės reikalas padaryti kelią iki 2022 metų“. Niekas nepajudėjo. Dabar įdėtas šitas kelias tvarkyti gal į 2033 metus. Tai yra šeštas pagal intensyvumą kelias Lietuvoje, pagal visus LAKD duomenis ir rodiklius“, – akcentavo. J.Zailskienė. (...)

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...nti-56-1321472

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Gal tai susiję su tais milijonais, kurie dėl ekonomikos skatinimo bus įlieti į infrastruktūros projektus?

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Netikiu, kad kažkas iš LAKD staiga pažiūrėjo į kelių naudojimo srautų duomenis/statistiką ir praregėjo, greičiausiai artėja rinkimai, o tuo keliu naudojasi nemažai rinkėjų....

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    BNS 2020.05.12
    Kelias Kaunas-Alytus rekonstrukcijos gali sulaukti anksčiau nei tikėtasi

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/05/...-nei-tiketasi/
    Paskutinis taisė Romas; 2020.06.20, 10:35. Priežastis: Šaltinis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Berods pagal visas darnias strategijas iki 2040 metų autotransporto kelionių turi sumažėti beveik per pusę.
    Viešą transportą atkurs? Kažkaip abejoju, po šitos epidemijos, turiu blogą nuojautą, VT Lietuvoje dar labiau užsilenks.

    Komentuoti:


  • vaidast
    replied
    Ten bent perklotų dangą atkarpoje: sankryža į Rokus - Prienų žiedas.
    Nes jau keli metai perklota Kaunas- sankryža į Rokus, tai ten visai neblogai, kelias siauras, pavingiuoja, bet bent nekrato

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Nereiks 2040 - užteks ištraukt šių metų statistiką

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Berods pagal visas darnias strategijas iki 2040 metų autotransporto kelionių turi sumažėti beveik per pusę.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    2033 metais buvo planuojama...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Bet šiaip jau buvo planuojama rekonstruoti tą kelią. Tiesa terminai kol kas neaiškūs.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tą ir įrodo, kad srautas tarp Prienų ir Alytaus yra 37 proc. mažesnis. Tai mažai? Kalba eina ne apie 3,7, ir ne apie 13 procentų. Tuo labiau, kad kelias nuo Prienų iki Alytaus yra aukštesnių techninių parametrų pagal faktą, o ne pagal biurokratinius priskyrimus.
    Tenka važinėti ir nuo Prienų iki Alytaus kelias pagal faktą nėra apkrautas daugiau nei Vilnius - Alytus per Daugus. Kas kitas Prienai - Kaunas, kai apkrovimas nuolatinis ir labai didelis. Todėl pirmaeilis dalykas būtų kelio rekonstrukcija nuo Kauno iki Prienų. Apie tai ginčytis neverta.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.22, 07:26.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tiesiog, kad nebūtų nusišnekėjimų apie dingstančius srautus
    Click image for larger version

Name:	vfddvdf.jpg
Views:	1568
Size:	43,9 kB
ID:	1797711

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visų pirma tai ne Kaunas - Prienai - Alytus, o tik Kaunas - Prienai iki sankryžos su Nr. 189. Toliau link Alytaus srautas jau kur kas mažesnis ir kelias toliau Alytaus link dar tarybiniais laikais buvo ir platesnis padarytas, ir posūkiai ne tokie staigūs ir t.t. Todėl rekonstruoti labiausiai reikia tik Kaunas - Prienai ruožą, o toliau Alytaus link pakaktų pertvarkyti kai kurias sankryžas (pagrinde abu įvažiavimus į Balbieriškį). Alytaus apskrities teritorijoje jis iš viso prieš kelis metus sutvarkytas, tai net asfalto keitimas ten šiai dienai neaktualus.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.22, 06:33.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Toks vaizdas, kad kažkas tuos magistralinius kelius iš lempos surašė, kartą ir visiems laikams. O nei remontuot, nei keist statuso nesinorės. Bet jeigu toks intensyvus kelias yra rajoninis, tai kokia tokio skirstymo prasmė?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Tam ruože nei daug tautinių mažumų gyvena nei įtakingų politikų, tad nemanau, kad šis kelias turi perspektyvų būti rekonstruojamas ar tai būtų eilinis (ne Skvernelio) žvyrkelis ar magistralė. Tiesiog jis niekam neįdomus, nors yra vienas labiausiai apkrautų ruožų LT o jo būklė tragiška.
    Valdžioj prioritetai kitokie..

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O pats magistralės statusas be realios rekonstrukcijos ką suteikia?
    Prioritetą rekonstrukcijai, remontui, priežiūrai. Projektavimo įpatumai. Skirtumai ženklūs.

    Komentuoti:

Working...
X