Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[130] Kaunas - Prienai - Alytus
Collapse
X
-
Privalo būti dvirtakiai, juk skelbė tą planą iki 2027 sujungt visus miestus. Tai būtų kvailystė naujai tieskant kelią nepadaryt dvirtakių tokiame kontekste.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
kada planuojama atiduoti?Parašė Babta Rodyti pranešimą
Tai va kad greičiausiai negaliu rodyti brėžinių kol jie dar neatiduoti pilnai LAKD'ui.
Komentuoti:
-
Tai va kad greičiausiai negaliu rodyti brėžinių kol jie dar neatiduoti pilnai LAKD'ui.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai gal galima kažkur projektą pamatyti, nes iki šiol matytuose to nėra.
Komentuoti:
-
tai gal galima kažkur projektą pamatyti, nes iki šiol matytuose to nėra.Parašė Babta Rodyti pranešimą
Dviračių ir pėsčiūjų takai visame ruože numatyti
, o dėl Via Baltikos ruože Sitkūnai - Panevežys, tai ji visa numatyta 2+2 su dviejų lygių sankryžom, 2+1 net nesvarstyta. 
Komentuoti:
-
2+2 variantas šiame kelyje turi tokus pačius reikalvimas kaip ir 2+1, t. y. abiem atvėjais bus apjungiamieji ir tokios pat lėtėjimo-greitėjimo juostos ir projektinis greitis 90, autostrados variantas čia nesvarstytas.Parašė booraz Rodyti pranešimąbet yra bet, 2+2 jau norės daryti greitkelį, tada visai kita kriterijai privažiuojamiesiems keliams, saugumui ir t.t., kaštai daug didesni automatiškai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šitas kelias ženkliai intensyvesnis nei a8 via baltica. 2021m duomenimis kelias 130 9035 transporto priemonės per parą, a8 via baltica 6855 tp.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDabar bent jau turėsim srautus atskiriantį barjerą, atkarpas kur aplenkti, ir nereikia pūst įrengimo kainos iki begalybės. Plius, kelią dar reikės prižiūrėt. Asfalto laukus gana brangu prižiūrėti. Suprantu Via Baltica, pagr. kelias iš Suomijos į Vidurio Europą, o Prienų kelias tik regioninės reikšmės, atsiremiantis į 1+1 kelius.
Ir už Panevėžio aplinkelį (8000 tp.) taip pat intesyvesnis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man asmeniškai 2+1 kelias yra labai geras variantas. Pirmą kartą 2010 kai pamačiau Švedijoje, galvojau inžinerinis stebuklas, gaila, kad mes Lietuvoje tokių neturime (tuo metu). Taip 2+2 yra geriau, bet yra bet, 2+2 jau norės daryti greitkelį, tada visai kita kriterijai privažiuojamiesiems keliams, saugumui ir t.t., kaštai daug didesni automatiškai. 2+1 yra puikus rajoninio kelio vietinio susisiekimo sprendimas neilgoms atkarpoms.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtų verta patyčių, jei sakyčiau, kad gal tiesiog perasfaltuotų ir ok.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Legendinis "geriau nei buvo" kriterijus
Bet aišku, kad nebūtų ok, kelias būtų gal net pavojingesnis, nes lygi danga skatintų labiau neatsargiai elgtis...
Dabar bent jau turėsim srautus atskiriantį barjerą, atkarpas kur aplenkti, ir nereikia pūst įrengimo kainos iki begalybės. Plius, kelią dar reikės prižiūrėt. Asfalto laukus gana brangu prižiūrėti. Suprantu Via Baltica, pagr. kelias iš Suomijos į Vidurio Europą, o Prienų kelias tik regioninės reikšmės, atsiremiantis į 1+1 kelius.
Komentuoti:
-
Legendinis "geriau nei buvo" kriterijusParašė PoDV Rodyti pranešimą
Su Prienų keliu tokia liūdna situacija, kad ir 2+1 bus gerai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių ir pėsčiūjų takai visame ruože numatytiParašė thomcius Rodyti pranešimą
tai kad ir 2+1 kelias su jungiamaisiais keliais, tik vieno ko pasigedau - dviračio takų. Ar neturėtų būti jų, bent jau jungiamieji keliai turėtų būti nenutrūkstami ir jais naudotųsi dviratininkai.
, o dėl Via Baltikos ruože Sitkūnai - Panevežys, tai ji visa numatyta 2+2 su dviejų lygių sankryžom, 2+1 net nesvarstyta.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
2+2 geriau Via Baltica, ten sunkvežimių dalis greičiausiai nemažės, nenustebintų jeigu net didės daliai keleivių pasirinkus Rail Baltica.Parašė Babta Rodyti pranešimąGaliu pasakyt visiems variantams bus atliktas eismo modeliavimas, kuris turėtų nustayti kokios sankryžos reikės. Žemė kaip jau ir išpirkta, bet jei bus išriktas 2+2 variantas, reikės papildomai išpirkti žemės, kadagi 2+2 numatytas su jungiamaisias keliais.
Su Prienų keliu tokia liūdna situacija, kad ir 2+1 bus gerai, juolab ten sunkvežimių dalis žymiai mažesnė.
Komentuoti:
-
tai kad ir 2+1 kelias su jungiamaisiais keliais, tik vieno ko pasigedau - dviračio takų. Ar neturėtų būti jų, bent jau jungiamieji keliai turėtų būti nenutrūkstami ir jais naudotųsi dviratininkai.Parašė Babta Rodyti pranešimąGaliu pasakyt visiems variantams bus atliktas eismo modeliavimas, kuris turėtų nustayti kokios sankryžos reikės. Žemė kaip jau ir išpirkta, bet jei bus išriktas 2+2 variantas, reikės papildomai išpirkti žemės, kadagi 2+2 numatytas su jungiamaisias keliais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Galiu pasakyt visiems variantams bus atliktas eismo modeliavimas, kuris turėtų nustayti kokios sankryžos reikės. Žemė kaip jau ir išpirkta, bet jei bus išriktas 2+2 variantas, reikės papildomai išpirkti žemės, kadagi 2+2 numatytas su jungiamaisias keliais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
kokius piliakalnius nori pilti? Palyginkime žiedą (Panevežio aplinkelis) su šviesoforine (Kaunas-Jonava) sankryžą (mastelis vienodas). Turbo žiedas tai maksimum kiekviena kryptimi turės du įvažiavimus ir du išvažiavimus. Reguliuojame tokio intensyvumo kelyje paprastai būtų dvi tiesiai juostos ir po viena į kairę bei dešinę tai yra nuo 2 iki 4 juostų į viena pusę ties sankryža. Kur reikia daugiau asfalto? Prireiks ne vieno šviesoforo, o mažiausiai 16 galvų suskaičiuoju panašaus lygio sankryžoje. Kiekviena sankryža individuali ir lyginti sunku, bet tikrai jei ir skiriasi, tai toli gražu iki kartų, o manyčiau keliais procentais tik dar neaišku į kurią pusę. O jau priežiūra skiriasi kartais. Apie saugumą patyliu.Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Kosmoso egzpertui, kaip "ypatingai nesuprantančiam" paaikškinu. Supilti žiedą, suformuoti kelią, įrengti jungiamuosius nuvažiavimus kainuoja rimtus pinigus, pavyzdys - žiedas Panevėžio apvažiavimo pabaigoje. Įrengti šviesoforą vieno lygio sankryžoje kaina mažesnė kartais, ne procentais.
Kas palengvėja? - nereikia ardyti žiedo, užtenka išrauti "lengvesnius"
stulpus. Ir toje vietoje jau galima statyti viaduką arba įrenginėti požeminį pravažiavimą, ko pasekoje gauname dviejų lygių sankryžą, nesikertančiais eismo srautais. Nepalyginamai saugesnę nei žiedas
https://www.google.lt/maps/@55.7695256,24.2970175,325m/data=!3m1!1e3
https://www.google.lt/maps/@54.9963898,24.1232843,168m/data=!3m1!1e3
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šviesoforai užmiesčio kelyje - tragedija, turim "puikų" pavyzdį A6 Kaunas - Jonava... pataupė įrengimui normalių nuvažiavimų, ypač - Išorams. Jei ir vėl neturim babkių, tai geriau kentėti pigias nesąmones (šviesoforus) nei prisistatyti brangių nesąmonių(žiedų).Parašė PoDV Rodyti pranešimąIš vis mąstau, ar reikalingi tie šviesoforai užmiestyje, ypač 2+2.
Aišku oponentai siūlo brangesnį, aplinkai ne tokį draugišką (triukšmingesnį, taršesnį) bet realiai jau reiktų galvoti apie 110 km/h kelią kaip A14 atkarpoje, arba 120/130km/h kelią kaip Kaunas-Marijampolė (tik su sankryžom ne kas 5, o kas 2 km). Kaunas-Prienai nepanašu, kad būtų svarbus tranzitinis kelias, o esminis kelias į Lenkiją bus A5.
Netgi jei kelias būtų pakeltas iki Ax kategorijos, bet tai nekeičia fakto, kad tranzito srautai daugiau regioninės/vietinės reikšmės.
Na jei tamstos prioritetas yra ekologija - tik dviejų lygių sankryžos, jokių žiedų ir šviesoforų, Automobilis pasiekia optimalų greitį ir jį išlaiko viso maršruto metu. Jokių bereikalingų stabdymų prie žiedo ar šviesoforo. Tas galioja ir triukšmui - pagreitėjant triukšmo lygis tik kyla. Garso ekranai puikiai sprendžia šią problemą, būtent garso ekranai ne greičio mažinimas.
Labai norėčiau, kad bent Garliava - Prienai atkarpa būtų 110km/h kelias, tegul ir 2+1, bet su dviejų lygių sankryžomis, gyvenviečių apvažiavimais, garso ekranais, gal net apšvietimu... Nėra babkių? Tai geresnis variantas 1+1 su numatytu praplėtimu iki 2+2 kada nors, bet su šiuolaikiškom užmiesčio sankryžomis, be supistų žiedų. Toli pavyzdžių ieškoti nereikia - PL, SK, CZ, DE stato ne tik autostradas, bet ir "nacionalstrasse"
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kosmoso egzpertui, kaip "ypatingai nesuprantančiam" paaikškinu. Supilti žiedą, suformuoti kelią, įrengti jungiamuosius nuvažiavimus kainuoja rimtus pinigus, pavyzdys - žiedas Panevėžio apvažiavimo pabaigoje. Įrengti šviesoforą vieno lygio sankryžoje kaina mažesnė kartais, ne procentais.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Na žmogus yra kosmonautas, būtent kosmonautas, ne astronautas
Įrengimas "kapeikinis"? kas reikštų žymei pigesnis? Kai realiai praktiškai niekuo nesiskiria, bet išlaikymas jau skiriasi žymiai. Nekalbu apie saugumą.
Lengviau bus perstatyti? Kas "palengvėja"? šviesoforų stulpai lengvesni?
Kas palengvėja? - nereikia ardyti žiedo, užtenka išrauti "lengvesnius"
stulpus. Ir toje vietoje jau galima statyti viaduką arba įrenginėti požeminį pravažiavimą, ko pasekoje gauname dviejų lygių sankryžą, nesikertančiais eismo srautais. Nepalyginamai saugesnę nei žiedas
Komentuoti:
-
Nuo ar srautai vietiniai, ar tranzitiniai, nuo to mašinų nesumažėja. Kuo vietinės mašinos blogesnės už tranzitines?Parašė PoDV Rodyti pranešimąNetgi jei kelias būtų pakeltas iki Ax kategorijos, bet tai nekeičia fakto, kad tranzito srautai daugiau regioninės/vietinės reikšmės.
Naujai proejktuojamas kelias turi attikti intensyvius srautus - ypač iki Prienų.
Dabar daromas dar vienas pusiau skustas, pusiau luptas ubagiškas projektas, apie kurį labai taikliai pasisakė kolega Negabaritas .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš vis mąstau, ar reikalingi tie šviesoforai užmiestyje, ypač 2+2.
Greitis sumažintas iki 70 km/h, bet skraido ant 90-100 km/h.
Idealus variantas būtų 2+1, jungiamieji keliai ir visos sankryžos (turbo)žiedai.
Taisyklių pažeidimų išvengiama.
Aišku oponentai siūlo brangesnį, aplinkai ne tokį draugišką (triukšmingesnį, taršesnį) bet realiai jau reiktų galvoti apie 110 km/h kelią kaip A14 atkarpoje, arba 120/130km/h kelią kaip Kaunas-Marijampolė (tik su sankryžom ne kas 5, o kas 2 km). Kaunas-Prienai nepanašu, kad būtų svarbus tranzitinis kelias, o esminis kelias į Lenkiją bus A5.
Netgi jei kelias būtų pakeltas iki Ax kategorijos, bet tai nekeičia fakto, kad tranzito srautai daugiau regioninės/vietinės reikšmės.Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.03, 15:04.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na žmogus yra kosmonautas, būtent kosmonautas, ne astronautasParašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Truputi paguodėte. Prisimenant Panevėžio apvažiavimą (ViaBaltika dalis!) aš esu visiškas pesimistas dėl LAKD pasirinkimo. Gal net geriau tie šviesoforai - įrengimas "kapeikinis" lyginant su žiedais, lengviau bus perstatyti į dviejų lygių sankryžas kai pagaliau supras, kad tai yra vienintelis variantas didelio internsyvumo keliuose
Įrengimas "kapeikinis"? kas reikštų žymei pigesnis? Kai realiai praktiškai niekuo nesiskiria, bet išlaikymas jau skiriasi žymiai. Nekalbu apie saugumą.
Lengviau bus perstatyti? Kas "palengvėja"? šviesoforų stulpai lengvesni?
Kažkaip sunku patikėti, kad dar neapsispręsta kokį variantą pasirinko, jeigu jau žemė iš žmonių išpirkinėjama. Mano spėjimas jeigu bus pasirinktas 2+2 kelias, tai be jungiamųjų kelių ir su šviesoforais, na duog dieve gal su turbo žiedais.
Komentuoti:
Komentuoti: