Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą
    Tai visgi nuspręsta rekonstruoti į 1+1 kelią?
    Dabar negaliu prieiti prie Romo nuorodos.

    Negirdėjau, kad apsispręsta dėl 1+1
    Brėžiniuose lyg galima įžiūrėti skiriamąją juostą 1+2 keliui.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Tai visgi nuspręsta rekonstruoti į 1+1 kelią?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Geriausia būtų žiedai, nes rekonstruojamas plotas mažesnis, saugumas iš visų pusių padidinamas.
    Žiedai yra pakankamai gerai kur didesnis intensyvumas, visur tikrai nereikia nes labai stabdys eismą. Dabar rekonstruojamoje atkarpoje su esamu žiedu bus 6, vidutiniškai gaunasi kas 3 km po žiedinę sankryžą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Dabar numatoma rekonstrukcija tik nuo Prienų žiedo iki ViaBaltikos sankryžos ties garliava. Nuo Prienų iki Alytaus nieko nenumatyta ir manau ilgai nieko nedarys. Bet taip ties Balbieriškiu būtų super trečia juosta į kalną, bei tikrai daug sankryžų yra kurios prašosi papildomų juostų posūkiams į kairę. Tai pradedant nuo Miklusėnų, Genių, ties Balbieriškiu abu įvažiavimai ir Vaizgakiemiu , gal net žiedai būtų gerai. Toliau kelio plotis normalus, posūkių staigių nėra, įkalnių ir labiau nenukastų.
    Geriausia būtų žiedai, nes rekonstruojamas plotas mažesnis, saugumas iš visų pusių padidinamas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ačiū.
    Kelio ruožą nuo Prienų iki Balbieriškio išasfaltavo. Važiuoti gerai, bet negi po kelių metų vėl darys "rekonstrukciją", kurią galėjo padaryti perasfaltuojant kelią. Nes verkiant reikalingos papildomos juostos abiem kryptimis ties pagrindiniu įvažiavimu į Balbieriškį. Taip pat dar yra kelios sankryžos, kuriose reikėtų papildomų juostų ir fizinio atitvaro tarp priešingų juostų, kad nebūtų jose galima lenkti... Idealiu atveju būtų gerai trečia juosta Kauno kryptimi į kalną nuo Balbieriškio išvažiavimo iki įvažiavimo į parkingą prie Nemuno kilpų apžvalgos aikštelės. Nes sunkvežimiai, autobusai į jį sunkiai pakyla, ypač tie, kurie išsuka iš Balbieriškio ar sustoja ties Balbieriškio sankryža, prieš sukančius į Balbieriškį (kairėn) iš Alytaus pusės (papildoma juosta ties sankryža šią problemą su sustojančiais prieš sukančius kairėn išspręstų).
    Dabar numatoma rekonstrukcija tik nuo Prienų žiedo iki ViaBaltikos sankryžos ties garliava. Nuo Prienų iki Alytaus nieko nenumatyta ir manau ilgai nieko nedarys. Bet taip ties Balbieriškiu būtų super trečia juosta į kalną, bei tikrai daug sankryžų yra kurios prašosi papildomų juostų posūkiams į kairę. Tai pradedant nuo Miklusėnų, Genių, ties Balbieriškiu abu įvažiavimai ir Vaizgakiemiu , gal net žiedai būtų gerai. Toliau kelio plotis normalus, posūkių staigių nėra, įkalnių ir labiau nenukastų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ačiū.
    Kelio ruožą nuo Prienų iki Balbieriškio išasfaltavo. Važiuoti gerai, bet negi po kelių metų vėl darys "rekonstrukciją", kurią galėjo padaryti perasfaltuojant kelią. Nes verkiant reikalingos papildomos juostos abiem kryptimis ties pagrindiniu įvažiavimu į Balbieriškį. Taip pat dar yra kelios sankryžos, kuriose reikėtų papildomų juostų ir fizinio atitvaro tarp priešingų juostų, kad nebūtų jose galima lenkti... Idealiu atveju būtų gerai trečia juosta Kauno kryptimi į kalną nuo Balbieriškio išvažiavimo iki įvažiavimo į parkingą prie Nemuno kilpų apžvalgos aikštelės. Nes sunkvežimiai, autobusai į jį sunkiai pakyla, ypač tie, kurie išsuka iš Balbieriškio ar sustoja ties Balbieriškio sankryža, prieš sukančius į Balbieriškį (kairėn) iš Alytaus pusės (papildoma juosta ties sankryža šią problemą su sustojančiais prieš sukančius kairėn išspręstų).
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.10, 10:14.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Klausimas - kelias bus tiesinamas, platinamas esamo vietoje, ar visgi numatoma įrengti kai kurių gyvenviečių (pav., Išlaužo) apylankas?
    bus tik Išlauže "apvažiavimas" kuris bus tarp esamo kelio ir tvenkinių, dėl kurio jau apsiverkė vietiniai "alubariai" kad praras klientus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Brėžiniai su išdidintais mazgais yra ankstesniame šios temos puslapyje

    Ilgakiemyje numatytas nedidelis "alkūnės" nukirtimas


    Išlauže kairėje (rytinėje) pusėje tarp dabartinio kelio ir tvenkinių numatytas 1,7 km aplinkkelis


    Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialusis planas (Kauno rajonas)
    Kauno r. sav. Kaunotarybos 2018.06.28 d. sprendimas Nr. TS-209
    Teritorijų planavimo dokumentų registras https://external.tpdr.lt/
    Paieškos numeris T00082190

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Klausimas - kelias bus tiesinamas, platinamas esamo vietoje, ar visgi numatoma įrengti kai kurių gyvenviečių (pav., Išlaužo) apylankas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gera Prienuose 2022.10.07
    Sklypų kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcijai išpirkimo procesas juda į priekį
    Kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo procesas juda į priekį. Jau užbaigti žemės sklypų matavimai, rengiamos sutartys dėl žemės išpirkimo.(...)

    Prienų r. savivaldybė suinteresuota, kad remonto darbai prasidėtų nuo Prienų žiedinės sankryžos link Garliavos. Todėl meras A. Vaicekauskas ragina rekonstruojamame ruože gyvenančius gyventojus, iš kurių bus išperkama žemė, nedelsti pasirašyti sutarčių, nes tai gali turėti įtakos galutiniam sprendimui ir paspartinti darbų pradžią.

    Būsimai kelio trasai reikiamus privačios žemės sklypus numatoma išpirkti per 18 mėnesių, t. y. iki 2023 m. vidurio. Rengėjas jau yra pateikęs virš 150 gyventojų pasirašytų sutarčių, t. y. daugiau nei pusę visų numatytų.
    2023-2024 m. numatyta pabaigti visus naujojo kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožo projektavimo darbus, o 2024 m. prasidės rangos darbai. Darbus užbaigti ketinama ne vėliau kaip 2026 m.

    https://geraprienuose.lt/naujienos/k...juda-i-prieki/
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD / Diena,.lt 2022.09.20
    Pradedami rengti kelio nuo Garliavos iki Prienų priešprojektiniai sprendiniai
    Įsigaliojo sutartis dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (19,5 km) rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimo.



    https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...ai-sprendiniai
    https://www.diena.lt/naujienos/kauna...daroma-1095923

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    NŽT 2022.09.12
    Pradedami valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 ruožo Kaunas–Prienai rekonstrukcijos projektavimo darbai.
    Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) direktorius pasidžiaugė, kad pirmuoju etapu operatyviai ir sklandžiai buvo atliktos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, reikalingas krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožui nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstruoti Kauno rajono savivaldybės ir Prienų rajono savivaldybės teritorijose.


    NŽT direktorius, atsižvelgdamas į Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialųjį planą, 2022 m. kovo 31 d. ir 2022 m. balandžio 8 d. priėmė įsakymus, kuriais nusprendė pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, o NŽT Kauno rajono skyriaus ir NŽT Prienų ir Birštono skyriaus specialistai atliko žemės sklypų savininkų ir kitų naudotojų informavimo apie numatomą žemės paėmimą visuomenės poreikiams procedūras.

    Šiuo metu VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė priešprojektinių sprendinių projekto parengimo paslaugų teikimo sutartį su UAB „Kelprojektas“.
    Atlikus numatomo rekonstruoti kelio ruožo Kaunas–Prienai projektavimo darbus, NŽT tikrins žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektų sprendinius, įvertindama jų atitiktį galiojančių teisės aktų nuostatoms. Pagal šių projektų sprendinius bus pertvarkomi numatyti visuomenės poreikiams paimti žemės sklypai.

    Toliau NŽT lauks kitas etapas: NŽT turės priimti sprendimus dėl konkrečių žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams (krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožui nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstruoti).

    https://www.nzt.lt/go.php/lit/Praded...avimo-darbai/1

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Bent jau pagal LAKD pateikiamą eismoinfo - ir viadukas, ir tiltas patenka į remontuojamą ruožą, tikėkimės gal ir juos išlygins.
    deja nesimato eismasinfo ar viadukai bus tvarkomi šiuo etapu, na bet tikėkimės, kai pradėjo asfaltuoti kelią, tai nuskuto kelio ženklinimą nuo viso kelio, bet ant tilto ir viaduko paliko.
    Pasibaigė žiema ir darbai tęsiasi, sulygino kelkraščius, ~4 cm pakėlė nuvažiavimus, tai panašiu storiu dengs ir išlyginamąjį asfalto sluoksnį visame kelyje. Tikėkimės darbai nesustos dėl brangstančių išteklių.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kita bėda su viaduku ir tiltu, kažin ar juos išasfaltuos dabar, ar bus vykdomi kiti konkursai remontams.
    Bent jau pagal LAKD pateikiamą eismoinfo - ir viadukas, ir tiltas patenka į remontuojamą ruožą, tikėkimės gal ir juos išlygins.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Gali būti, jei ten dar ne paskutinis sluoksnis, tada viskas ok, tik labai jau ilgai vozojasi. Tokiuose keliuose darbai turėtų būti vykdomi greičiau.
    žiemą niekur nekloja asfalto, darbus pabaigė spalį ir paskutinį sluoksnį pabaigs pavasarį, o va su dažymu dar gali užtrukti. Kita bėda su viaduku ir tiltu, kažin ar juos išasfaltuos dabar, ar bus vykdomi kiti konkursai remontams.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    o neatrodo kad tai paprasčiausiai žiemos techninė pertrauka? Kai orai leis dar bus dedamas paskutinis sluoksnis, o tada ir išdažyta. Darbų pabaiga numatyta gegužės pabaigoje.
    Gali būti, jei ten dar ne paskutinis sluoksnis, tada viskas ok, tik labai jau ilgai vozojasi. Tokiuose keliuose darbai turėtų būti vykdomi greičiau.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Prie to pačio, kad tema atnaujinta - gal kas žino, kodėl jau kokį pusmetį yra išasfaltuota atkarpa nuo Prienų iki Balbieriškio, tačiau vis dar nesužymėtos linijos, palikti ženklai "kelio darbai" ir greitis 70?
    Visiškas mano spėjimas, kad išasfaltuota nekokybiškai, jaučiasi važiuojant, kad nelygus kelias, todėl negali priduoti kelio ir pabaigti žymėti linijas? Gal kas žino tiksliau, nes atsibodo be jokios normalios priežasties vilktis 70 km/h.
    o neatrodo kad tai paprasčiausiai žiemos techninė pertrauka? Kai orai leis dar bus dedamas paskutinis sluoksnis, o tada ir išdažyta. Darbų pabaiga numatyta gegužės pabaigoje.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Turbūt reikėtų parašyti ir paklausti SM ar pan.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Prie to pačio, kad tema atnaujinta - gal kas žino, kodėl jau kokį pusmetį yra išasfaltuota atkarpa nuo Prienų iki Balbieriškio, tačiau vis dar nesužymėtos linijos, palikti ženklai "kelio darbai" ir greitis 70?
    Visiškas mano spėjimas, kad išasfaltuota nekokybiškai, jaučiasi važiuojant, kad nelygus kelias, todėl negali priduoti kelio ir pabaigti žymėti linijas? Gal kas žino tiksliau, nes atsibodo be jokios normalios priežasties vilktis 70 km/h.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstruojamo krašto kelio Nr.130 trasa Prienų rajone
    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    1 dalis
    Nuo Kauno - Prienų rajono ribos kairiau nuo Išlaužo miestelio numatoma nauja 1,7 km ilgio trasa


    Išdidinta Išlaužo sankryža (21 km)


    2 dalis


    Išdidinta kryžkelė su keliu RK1911 į Rokus (23-24 km)


    Kažkokie pokyčiai numatomi ir 25 km - turbūt tunelinis pravažiavimas


    3 dalis


    Kryžkelė su keliu RK1901 į Pakuonį (27 km)


    Kryžkelė su keliu RK3313 į Ašmintą (28 km)


    4 dalis


    Kryžkelė su keliu RK3307 į Pociūnų aerodromą (29 km)


    Rekonstruojamos dalies pabaiga ties Prienais (31 km)

    Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialusis planas (Preinų rajonas)
    Prienų r. sav. 2018.05.31 d. sprendimas Nr. T3-133,
    Teritorijų planavimo dokumentų registras https://external.tpdr.lt/
    Paieškos numeris T00082209

    Komentuoti:

Working...
X