Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Rekonstruojamo krašto kelio Nr.130 trasa Kauno rajone
    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Brėžiniai iš 2018 m. patvirtinto specialiojo plano
    1 dalis


    Išdidinta vieta ties viaduku per Kauno-Kazlų Rūdos geležinkelį (13-14 km)


    2 dalis


    Išdidinta vieta ties Ilgakiemiu (15-16 km)


    Išdidinta vieta ties posūkiu prie Pajiesio miško (17-18 km)


    3 dalis


    Išdidinta vieta ties posūkiu prie posūkio į Linksmakalnį (19-20 km)


    Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialusis planas (Kauno rajonas)
    Kauno r. sav. Kaunotarybos 2018.06.28 d. sprendimas Nr. TS-209
    Teritorijų planavimo dokumentų registras https://external.tpdr.lt/
    Paieškos numeris T00082190

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kelias 130 Garliava - Prienai
    Niekur neesu matęs atkarpos tarp Garliavos ir Prienų rekonstrukcijos brėžinių.
    Brėžiniai pateikti atnaujintame planuojamų darbų žemėlapyje:
    Detaliai pateikta, kaip atrodys kelias, jungiamieji keliai, sustojimai ir sankryžos. Kelią planuojama rekonstruoti į 2+1

    Kas bus padaryta:[*]Jungiamieji keliai vietiniam transportui. Tuneliniai pravažiavimai po keliu. 2+1 kelyje, panašiai kaip automagistralėje, panašu, bus uždraustas lėtaeigio transporto eismas, pėstieji naudosis jungiamaisiais keliais ir pėsčiųjų takais.[*]Paprastos žiedinės sankryžos ties Ilgakiemiu, Išlaužu, keliu į Pakuonį, keliu į Strielčius. Mano spėjimas, kodėl buvo parinktos paprastos žiedinės sankryžos yra tai, kad eismas šoniniuose keliuose neintensyvus.[*]Skirtingų lygių sankryžos su krašto keliu 139 į Pagirius, keliu į Linksmakalnį. (dėl Linksmakalnio skirtingų lygių sankryžos nustebino...)
    (...)
    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
    Nuoroda į 2021 metų LAKD einamuosius projejktus
    Žemės paėmimio projektai su trasa patvirtinti 2018 metais, tačiau šioje temoje nebuvo jų brėžinių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kai kam iš vietinių verslininkų nelabai patinka, kad numaomas 1,7 km ilgio Išlaužo miestelio aplinkkelis

    Gyvenimas.eu 2022.02.18
    Kelias bus, tik nežinia kada…
    Apie žadamą rekonstruoti kelią Kaunas-Prienai, kuriuo per parą važiuoja 11,5 tūkst. automobilių, kalbama nuo 2002 metų, tačiau šalia kelio gyvenantieji dviejų rajonų žmonės tik iš žiniasklaidos sužinojo, jog 19,5 km kelias vis dėlto bus tvarkomas ir kainuos apie 90 mln. Eur. Iš ūkininkų teks išpirkti keliui platinti reikalingą žemę, atsiskaityti su nukeltų sodybų šeimininkais, įrengti žiedines sankryžas, apželdinti pakeles ir pan. Į pokyčių zoną patekusieji verslininkai tuoj paskaičiavo, jog vienas kilometras kelio atsieis apie penkis milijonus eurų. Įvertinus esamą ir būsimą infliaciją, tas skaičius dar gali augti. „Buvo auksinių šaukštų skandalas, dabar laukia auksinių kilometrų“, – šmaikštauja šalia kelio įmones turintieji verslininkai.

    „Su Išlaužo seniūnijos gyventojais apie kelio Nr. 130 Kaunas – Prienai rekonstrukciją Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovai kalbėjo prieš kokius aštuonerius metus, – sako Išlaužo seniūnas Tomas Skrupskas, – tada minėti du kelio rekonstrukcijos variantai. Pagal vieną jų, labai brangų, numatytas platus naujas kelias, viadukai, žiedinės sankryžos, šalutiniai keliai. Kitas pigesnis variantas – senojo kelio praplatinimas“.

    Pasak Išlaužo seniūno T. Skrupsko, didžiausius nepatogumus dėl naujojo kelio patirtų beveik tūkstantį gyventojų turintis miestelis, ypač verslininkai.
    Kavinę prie pat senojo kelio Išlauže turintis Artūras Kižys teigia tik iš nuogirdų žinantis apie kelio Kaunas-Prienai rekonstrukciją. Labiausiai verslininką gąsdina galimai atsirasianti automobilių triukšmą mažinanti 6 metrų aukščio tvora. Tuomet tikrai niekas neužsuks į Išlaužą.
    Apie kelio rekonstrukciją ir darbų eigą bei trukmę UAB "Išlaužo žuvis" savininkas verslininkas D. Svirskis didelių vilčių nepuoselėja. Pavyzdžiui, ties Kauno ir Prienų rajono riba tiltą per Jiesią kelininkai statė kelerius metus, darbai kainavo brangiau nei planuota. Išlaužo miestelyje kelis šimtus metrų gatvės tvarkė ilgiau nei metus. Tas pats bus ir su kelio Kaunas-Prienai rekonstrukcija.
    Kelias yra miestelio verslo ir socialinės gerovės maitintojas, – kalba Išlaužo vaistinės farmacininkė Astrida Tamošiūnienė, – jeigu kelią nuties pro tvenkinius, miestelis nuo automobilių triukšmo bus užtvertas apsaugine tvora, mus „užgesins“, kaip atsitiko su Veiveriais. Būsime dar vienas miręs miestelis. (...)

    Verslininkas R. Jurgelionis prisimena, kaip praėjusių metų rugpjūčio mėn. Prienų r. savivaldybėje susisiekimo ministras Marius Skuodis ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius pristatė parengtas keturias kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcijos alternatyvas – nuo dalies kelio ruožų išplatinimo iki trijų eismo juostų iki viso kelio rekonstrukcijos į keturių eismo juostų automagistralę. Įvertinant šio kelio eismo intensyvumą ir reikiamas eismo saugos priemones, kiekvienos alternatyvos finansavimo poreikį ir numatomą darbų trukmę, buvo siūloma pasirinkti trijų eismo juostų visame kelyje tarp Kauno ir Prienų alternatyvą. Šiuo atveju 2 eismo juostos būtų skirtos vienai krypčiai ir viena juosta – kitai, eismo juostų skaičių viena kryptimi keičiant maždaug kas 2–3 km. Skirtingų krypčių eismas būtų atskiriamas apsauginiu barjeru, įrengiami jungiamieji keliai (žiedinės sankryžos ties Ilgakiemiu, Linksmakalniu, Išlaužu, Rokais ir Pakuoniu) susisiekti su aplinkinėmis teritorijomis, projektinis greitis – 90 km/val.
    „Jau tuomet man pasirodė nelogiškas uždavinys – įrengti eismą lėtinančias žiedines sankryžas ir padidinti dabar esantį 70 km/val. greitį iki 90 km/val., – stebisi R. Jurgelionis, – naujuoju keliu važiuosime ne didesniu nei 50 km/val. greičiu. Kam tada tie rekonstrukcijos milijonai? “. (...)

    Lietuvos automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento direktoriaus Aivaro Vilkelio atsakymas:
    Kauno ir Prienų rajono savivaldybių teritorijoje yra parengtas tik kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (nuo Garliavos skirtingų lygių sankryžos iki esamos žiedinės sankryžos ties Prienais) rekonstravimo specialusis planas, patvirtintas Kauno rajono savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 28 d. sprendimu Nr. TS–209 (Kauno rajone) (Teritorijų planavimo dokumentų registre (toliau – TPDR) kodas T00082190) ir Prienų rajono savivaldybės tarybos 2018 m. gegužės 31 d. sprendimu Nr. T3–131 (Prienų rajone) (TPDR kodas T00082209).
    Pagal šio specialiojo plano sprendinius dabartinis dviejų eismo juostų kelias iš esmės buvo numatytas rekonstruoti pagal IIa (2+1) kelio parametrus (2 eismo juostos viena ir 1 eismo juosta kita eismo kryptimi). Dalis kelio ruožo (už Ilgakiemio, per Išlaužą, ties Jiesios upe) planuojama tiesti nauja (apie 1,70 km) trasa. Tuomet buvo skaičiuojama, kad tokio projekto įgyvendinimo kaina – apie 70 mln. Eur.
    Kadangi specialiojo plano sprendiniams įgyvendinti reikia papildomai žemės,(...) pirmiausia dar turi būti inicijuota žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra ir parengti bei įgyvendinti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektai pagal savivaldybes.
    Šiuo metu jau yra įvykęs viešasis pirkimas, kurio metu parinktas tokios paslaugos teikėjas, su juo 2021.12.16 pasirašyta trišalė Susisiekimo ministerijos ir Kelių direkcijos sutartis dėl tokių projektų parengimo ir įgyvendinimo per 1,5 metų nuo jos pasirašymo dienos.

    https://www.gyvenimas.eu/2022/02/18/...-nezinia-kada/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2021.12.29
    Pradedamos žemės paėmimo procedūros ruožui tarp Kauno ir Prienų rekonstruoti
    Artimiausiu metu bus pradėtos reikalingos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros. Jas atliks Lietuvos automobilių kelių direkcijos skelbtą konkursą laimėjusi bendrovė „Kelprojektas“. Preliminarios sutarties vertė siekia 381,15 tūkst. eurų, nurodoma viešųjų pirkimų portale.

    Būsimai kelio trasai reikiamus privačios žemės sklypus numatoma išpirkti iki 2023 metų vidurio, pranešė Susisiekimo ministerija.

    „Siekiant rekonstrukcijos darbus pradėti laiku, kelio ruožo techninis darbo projektas bus pradėtas rengti paraleliai, tebevykstant žemės išpirkimo procedūroms, kad jau 2024 metais būtų pradėti vykdyti kelio rekonstrukcijos darbai ir šis intensyvaus eismo kelias taptų saugesnis ir patogesnis“, – pranešime sakė susisiekimo viceministras.

    Numatoma rekonstruoti kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožą nuo 11,6 iki 31,1 kilometro – nuo Garliavos skirtingų lygių sankryžos iki žiedinės sankryžos ties Prienais. Šiam ruožui platinti gali prireikti beveik 42 hektarų kelio trasoje esančios privačios žemės – 14,6 ha Kauno rajone ir 27,3 ha Prienų rajone.
    Planuojama, kad rekonstrukcija vyks dviem etapais – pirmame iki 2023 metų vidurio vyks žemės paėmimas, 2023–2024 metais bus atliekami rekonstrukcijos projektavimo darbai, antrame etape 2024–2026 metais – rangos darbai.

    http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...u-rekonstruoti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LR Susisiekimo ministerija 2021.12.23
    Jau baigėsi viešųjų pirkimų procedūros ir artimiausiu metu prasidės valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km žemės paėmimo visuomenės poreikiams įgyvendinimo procedūros, jas numatoma baigti iki 2023 m. vidurio.

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/se...imo-pertvarkai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019 metų ir Susisiekimo miniterijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų.

    LAKD strategija-2019
    Atkarpą nuo iki Prienų m. buvo numatyta rekonstruoti iki 2031-2033 metasi



    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
    https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

    LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
    https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


    Numatoma rekonstruoti reuožą iki Kauno keleriais metais anksčiau - iki 2026 metų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2021.11.04
    Išlaužo gyventojai sutrikę: kelio rekonstrukcija gali smogti jiems ypač skaudžiai
    2024 metais prasidės valstybinės reikšmės kelio Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstravimo darbai. Tam prireiks ir sklypų, kuriuose įsikūrę gyventojai. Žemę planuojama išpirkti, šios procedūros prasidės jau šiais metais.


    Kelio rekonstrukcija tiesiogiai palies 153 Prienų rajone esančių privačių sklypų savininkus. Išlaužo kaimo žmonės kol kas nežino, ar jiems tikrai teks palikti savo valdas. Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) paaiškino, kaip žmones informuos apie tai, kad jų žemė reikalinga.

    Kelio rekonstrukcijos reikia
    Išlaužo seniūnaitis Robertinas Knašys pasakojo, kad kalbos apie tai, jog kelias Kaunas–Prienai–Alytus bus rekonstruojamas, sklido ne vienus metus.
    „Šis kelias yra per siauras, juo rieda ne tik lengvieji, bet ir daug sunkiasvorių automobilių. Išlaužo pradžioje yra viena ypač pavojinga vieta. Atvažiuojant nuo Prienų visai prie pat gyvenvietės kelias leidžiasi nuo kalno, kurio papėdėje yra posūkis. Toje vietoje vis įvyksta avarijos, į griovį nuvažiuoja ir sunkvežimiai“, – pasakojo seniūnaitis.
    Jo nuomone, kelią rekonstruoti būtina, bet projektas vis buvo atidedamas, keičiamas. Kai kurie gyventojai gavo pranešimus, kad jų sklypai bus išperkami, bet ar planai nepasikeitė, tiksliai nežino

    Kraustytis kitur nenori
    Prie pavojingo kelio posūkio Šaltupio gatvėje gyvenantys Bronė ir Jonas pasakojo, kad sklypą, kuriame stovėjo tik tvartas, įsigijo 1985 metais. Nuo to laiko pasistatė mūrinį namą, kitus ūkinius pastatus, susitvarkė aplinką.
    „Anksčiau mums buvo sakoma, kad sodybą teks parduoti ir kraustytis kitur, nes per sklypą bus tiesiamas kelias. Nerimaujame, kaip iš tiesų bus. Kraustytis niekur nenorime, prie kelio triukšmo jau pripratome, nuo dulkių ginamės pasodinę eglių ir tujų gyvatvorę“, – atviravo Bronė (...)

    Dėl kelio rekonstrukcijos gali būti nugriauti ir dar du privatūs namai. Vienas senas medinis pastatas jau kurį laiką negyvenamas. Kaimynai sakė, kad mirus jo šeimininkui žmona atvyksta tik nušienauti sklypo. (...)
    Pačiame gyvenvietės centre stovi ir dar vienas negyvenamas namas, kuris priklauso keliems savininkams.
    „Vieni savininkai name negyvena ir šį turtą nusiteikę parduoti valstybei. Kitas savininkas dalį namo įsigijo neseniai, bet nežinojo, kad dėl kelio rekonstrukcijos jis gali būti griaunamas. Jei taip bus, turtą parduos, nors jaučiasi esąs apgautas, nes mano, kad žmogui pastatą parduotų brangiau“,

    Kelių direkcija: gyventojai gaus registruotus laiškus
    LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė
    „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.130 Kaunas–Prienai– Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstravimo projektas bus vykdomas keliais etapais.
    I etapas: 2021–2023 m. – žemės paėmimas visuomenės poreikiams,
    2024 m. kelio rekonstrukcijos projektavimo darbai. Tada ir paaiškės, kokie tiksliai rekonstrukcijos sprendiniai bus pasiūlyti.

    Rekonstruojamas ruožas prasideda Kauno rajone, (...) . Nuo 11,6 iki 19,7 km trasa eina Kauno rajono savivaldybės teritorijomis – Garliavos apylinkių ir Rokų seniūnijose, nuo 19,7 iki 32,1 km – Prienų rajono savivaldybės teritorijomis – Išlaužo, Pakuonio ir Ašmintos seniūnijose.

    Specialusis planas parengtas jau esamoje dabartinio kelio trasoje todėl ir kelias po rekonstrukcijos bus toje pačioje vietoje, išskyrus Išlaužo kaimą, bet kokie tiksliai pokyčiai bus šiame kaime, paaiškės vėliau.
    Pagal patvirtintą specialųjį planą, į rekonstruojamo kelio juostos ribas patenka 274 sklypai (121 sklypas Kauno rajone ir 153 Prienų rajone), iš kurių savininkų būtina išpirkti keliui rekonstruoti reikalingas sklypų dalis. (...)

    http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...dziai-21161571
    Taip ir neaišku, ar Kelių direkcija 130 kelio rekonstrukciją projektuos be Išlaužo aplinkeklio.
    Numatoma pajudinti 274 sklypus kurių dauguma turbūt yra prie esamo kelio.

    Gal kas nors turi išsaugojęs specialiojo plano brėžinius ar nuorodas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Alytaus naujienos 2021.10.21
    Dau­giau nei prieš pus­šim­tį me­tų Aly­tu­je pa­sta­ty­tas ge­le­žin­ke­lio via­du­kas pa­ga­liau re­konst­ruo­tas
    Mi­nist­ro pa­ža­das dėl kraš­to ke­lio re­konst­ruk­ci­jos
    Nau­jo­sios gat­vės re­konst­ruk­ci­ja dėl ke­tu­rių eis­mo juos­tų įren­gi­mo nuo mies­to cen­tro iki Dzū­ki­jos sos­ti­nės ad­mi­nist­ra­ci­nės ri­bos, kraš­to ke­lio Aly­tus–Prie­nai–Kau­nas, pra­si­dė­jo daugiau nei prieš dešimtmetį ir tai kai­na­vo per 11 mln. eu­rų. Pi­ni­gai skir­ti iš eu­ro­pi­nių fon­dų, vals­ty­bės ir mies­to sa­vi­val­dy­bės biu­dže­tų.

    To­kia Nau­jo­sios gat­vės re­konst­ruk­ci­ja tar­si liu­di­ja mies­to sa­vi­val­dy­bės pa­stan­gas pla­tin­ti kraš­to ke­lią Aly­tus–Prie­nai–Kau­nas. Šį­met pas­ta­ro­jo ke­lio re­konst­ruk­ci­ja įtrauk­ta į Vy­riau­sy­bės prie­mo­nių pla­ną, jam su­teik­tas aukš­čiau­sio ly­gio pri­ori­te­tas.

    Ge­le­žin­ke­lio via­du­ko ofi­cia­lia­me ati­da­ry­me da­ly­va­vęs su­si­sie­ki­mo mi­nist­ras Ma­rius Skuo­dis, kaip pats pri­si­pa­ži­no, tu­rin­tis kai ką pa­sa­ky­ti ir dėl šio kraš­to ke­lio re­konst­ruk­ci­jos: „Jau pa­skelb­ti pir­ki­mai dėl že­mės pa­ė­mi­mo pro­ce­dū­rų at­kar­pai nuo Kau­no iki Prie­nų. Kai ten pa­ju­dė­si­me, ju­dė­si­me ir to­lyn.“ Ke­lias iš Aly­taus į Kau­ną per Prie­nus šiuo me­tu yra siau­ras, va­žia­vi­mas už­trun­ka il­gai dėl di­de­lio au­to­mo­bi­lių srau­to. Pie­tų Lie­tu­vos sa­vi­val­dy­bės nuo­lat pra­šė vals­ty­bės ins­ti­tu­ci­jų pa­gal­bos jį įtrauk­ti į at­nau­ji­na­mų ar­ba pra­pla­ti­na­mų ke­lių są­ra­šą. Šis kraš­to ke­lias yra di­džiau­sia su­si­sie­ki­mo ar­te­ri­ja tarp Pie­tų Lie­tu­vos sa­vi­val­dy­bių, svar­bus jų eko­no­mi­nei plėt­rai ir nau­jiems in­ves­tuo­to­jams pri­trauk­ti.

    https://www.alytausnaujienos.lt/dau-...-pa-ga-liau-re

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Statybų naujienos 2021.10.19
    Alytuje atidarytas viadukas
    Naujosios gatvės atkarpos nuo geležinkelio viaduko iki Alytaus miesto ribos rekonstrukcija baigta, šia gatvės atkarpa jau kurį laiką vyksta intensyvus eismas, o spalio 18 d. teatralizuoto renginio metu perkirpta Alytaus transporto mazgo (Naujosios gatvės nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos ir geležinkelio viaduko virš Naujosios gatvės) simbolinė atidarymo juostelė.

    (...)
    2018 m. kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ buvo parengtas investicinis projektas dėl viaduko rekonstrukcijos. Susisiekimo ministerija patvirtino šį investicinį projektą ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešojo konkurso būdu geležinkelio viaduko rekonstrukcijai parinko rangovą, bet Susisiekimo ministerija projektui finansavimo neskyrė. Nepasirašius finansavimo sutarties viaduko rekonstrukcija taip ir neprasidėjo. Tik 2020 m. viduryje šiems darbams buvo gauti 2 mln. Eur.

    https://www.statybunaujienos.lt/nauj...viadukas/17614

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kažkur rašė, kad 3

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, kiek bus juostų po rekonstrukcijos?
    Mane irgi stebina, kad kiek.mačiau straipsnių šia tema, nei vienas nesugeba to parašyti, toks jausmas, kad rašo infra tema ir net pagrindinio dalyko apie aprašomą subjektą nežino.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Prasidėjo pasiruošimas kelio Kaunas-Prienai rekonstrukcijai: pirks apie 42 ha privačios žemės
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/10/...ivacios-zemes/
    Įdomu, kiek bus juostų po rekonstrukcijos?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Prasidėjo pasiruošimas kelio Kaunas-Prienai rekonstrukcijai: pirks apie 42 ha privačios žemės
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/10/...ivacios-zemes/

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ...išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.
    Būkime objektyvūs - kelio danga yra bloga tik paskutiniame ruože iš 4. Dėl rekonstrukcijos - sutinku su jumis, ji reikalinga. Tačiau, didžiąja dalimi, ne dėl prastos kelio dangos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kas vyksta Kaune 2021.09.27
    Ženklai ir radarai jau stovi: ar kelyje Kaunas-Prienai matuojamas vidutinis greitis?


    Kažkokie savotiški Lietuvos radarų direkcijos (oficialiai vis dar vadinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija) prioritetai.
    Vietoj to, kad kuo greičiau, o ne iki 2035 metų, būtų sutvarkytas intendsyvaus eismo varganas kelias, išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.
    Tai, kad radarų įrengimas niekaip nestabdo kelio rekonstrukcijos, nėra taip, kad skyrėm savaitę radarų įrengimui, tai rekonstrukcija dėl to savaitei nusikels.
    Net nekalbant, kad pinigai jiems yra dulkelė palyginus su rekonstrukcijos biudžetu, tai ir rekonstrukcijos biudžetui tikrai negrasina

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ten reiktų perasfaltavimo jau dabar, apriboti visokių traktorių eismą (jei dar toks yra) ir būtinai platinti kai bus baigtas nors A5 iki Lenkijos sienos.

    Iki išplatinimo jau dabar ten galbūt būt tikslinga apriboti lenkimą bent jau tam tikrom valandom.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kas vyksta Kaune 2021.09.27
    Ženklai ir radarai jau stovi: ar kelyje Kaunas-Prienai matuojamas vidutinis greitis?
    Iki 2022 metų antrojo ketvirčio Kaunas-Prienai kelyje turėtų būti įrengti keturi vidutinio greičio kontrolės ruožai.
    Pirmasis ruožas prasidės ties Ringaudais ir baigsis ties Mastaičiais,
    antrasis tęsis nuo Pagirių gyvenvietės iki pat Išlaužo kaimo,
    trečias ir trumpiausias – nuo Išlaužo iki sankryžos, vedančios į Purvininkų ir kitus Prienų rajono kaimus.
    Ketvirtasis vidutinio greičio kontrolės ruožas bus įrengtas nuo minėtos sankryžos iki Mačiūnų kaimo.


    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/09/...tinis-greitis/
    Kažkokie savotiški Lietuvos radarų direkcijos (oficialiai vis dar vadinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija) prioritetai.
    Vietoj to, kad kuo greičiau, o ne iki 2035 metų, būtų sutvarkytas intendsyvaus eismo varganas kelias, išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Planuoja iki 2024m, kad bus padaryta didžioji dalis darbų.
    Bus 2+1 Kaunas Prienai.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ekonstrukcijai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip pat uždarytas ir autotransporto eismas ties viaduku iki gegužės pabaigos (26 d.), o visi, važiuojantys į Pramonės rajoną, Kauną ar už miesto Naująją gatve, turi daryti apylanką per Pramonės rajoną prieš kelis metus nutiesta Verslo gatve, kertančia geležinkelį pervaža.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viaduko per Naująją g. Alytuje griovimas. Iki gegužės pabaigos turi būti pastatytas naujas viadukas su traukinių eismo atnaujinimu. Aišku, pilnai viaduko statybą užbaigs vasarą.

    Prieš Velykas.

    ,

    Po Velykų.

    Komentuoti:

Working...
X