Šiandien kaip tik padariau greitą foto (Antakalnio sankryža su Šilo tiltu), bet kaip minėjau, tokių vietų yra daug. Naujai nupieštos linijos, dar aiškiai naujas, storas dažo sluoksnis (foto gal net ne taip aiškiai matosi tas pajuodumas, kaip realybėje):
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Esmė, kad juoduoja ne ištisinės juostos, o pėsčiųjų perėjų "zebrai" ir kiti ženklinimai, kurių net sunku būtų išvengti bent kažkiek neužvažiuojant (rodyklės, šalutinio trikampiukai ir t.t.).
Šandien miestu važiuojant daugely vietų mačiau tą patį reiškinį - naujai nudažytos juostos praktiškai juodos (Žirmūnuose, pvz.).
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o gal nėra baudų už ištisinių linijų kirtimą? Linijos būtų baltos, jei ant jų nevažinėtų, čia yra problema, o ne tarpas tarp asfaltavimų ir dažymų.
Šandien miestu važiuojant daugely vietų mačiau tą patį reiškinį - naujai nudažytos juostos praktiškai juodos (Žirmūnuose, pvz.).
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nes dabar daug kur šviežiai priasfaltuota ir bitumas nešiojasi ant padangų ištisus kilometrus. Paprastai dažoma praėjus kokiam mėnesiui po asfaltavimo, bet šiemet nėr kada laukt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąŠiandien Antakalnyje pastebėjau, jog vietomis, kur per pastarąsias kelias savaites buvo naujai nupiešti balti kelio ženklinimai, jie yra visiškai pajuodavę.
Kažkaip nesusipratau padaryti foto, bet labai keistai atrodo, ypač atkreipiau dėmesį ties sankryža Antakalnio g. link Šilo tilto - visas baltų dažų ženklinimas yra aiškiai naujas, bet labai stipriai pajuodavęs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien Antakalnyje pastebėjau, jog vietomis, kur per pastarąsias kelias savaites buvo naujai nupiešti balti kelio ženklinimai, jie yra visiškai pajuodavę.
Kažkaip nesusipratau padaryti foto, bet labai keistai atrodo, ypač atkreipiau dėmesį ties sankryža Antakalnio g. link Šilo tilto - visas baltų dažų ženklinimas yra aiškiai naujas, bet labai stipriai pajuodavęs.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Čia tik tavo interpretacija neturinti teisinės galios. O teisės aktai Lietuvoje vykdomi pažodžiui ir paraidžiui, ką kelininkai ir daro.
Punkto formuluotė bloga. Blogai yra ir tai, kad kelininkai kompleksiškai nevertina KET nuostatos, kad pagrindinio kelio ženklas neturi galiojimo ribos. Blogai, kad Susisiekimo ministerija neperžiūri tų taisyklių ir neištaiso tokių absurdų.
Mūsiškiai tikrai nevertina to kompleksiškai. Pati formuluotė "iki kitos sankryžos" gali būti skirtingai suprasta skirtingose šalyse, pagal vertimo tikslumą. Kai kur kelio kirtimas suprantamas tik kai kerti iš šalutinio kelio, o pagrindiniame galiojimas nesibaigia iki sąlygų pasikeitimo, t.y. kito ženkloPaskutinis taisė Ginthus; 2023.04.16, 10:19.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šis punktas neliepia įrenginėti ženklų kiekvienoje sankryžoje. Čia tik pabrėžiama, kad gyvenvietėse ženklai statomi arčiau nei užmiestyje.
Punkto formuluotė bloga. Blogai yra ir tai, kad kelininkai kompleksiškai nevertina KET nuostatos, kad pagrindinio kelio ženklas neturi galiojimo ribos. Blogai, kad Susisiekimo ministerija neperžiūri tų taisyklių ir neištaiso tokių absurdų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lietuva Vienos kelių eismo konvenciją ratifikavo gerokai anksčiau, nei NL, tad patirties turime daugiau
Vokietija prie jos irgi yra prisijungusi, bet panašu, kad jie turi itin prastą konvencijos vertimą, todėl elgiasi gana keistai.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vienna...acting_parties
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąGalite pateikti pavyzdžių iš Nyderlandų ir minimų kitų šalių, su tokiu kiekiu pagrindinio kelio ženklų?
Taip tvarka Lietuvoje su pagr. kelio ženklų kiekiu atrodo unikali. Neteko matyt NL.
Iš pasąmonės pamenu nuotraukų iš Lenkijos, kur irgi durnas ženklų miškas su pagr. kelio ženklais jose, bet dabar tingiu krapštytis.
edit: Paėmiau random Street View gatvelę Grajeve, Lenkijoje (gana random pakelės gyvenvietė tarp Lietuvos ir Varšuvos). Pavažinėjus aplink panašu irgi sudėti prie kiekvienos sankryžos su gatve turinčia pavadinimą, gal tik ženklai mažesni, gal tas truputį pagelbėtų ir Lietuvos situacijai, kai tie pagr. ženklų daug ir jie milžiniški. https://goo.gl/maps/Gosa7BfJMU6UDskf8Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.15, 23:33.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBet yra straipsnyje minėtos Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės, kurių 94.1 papunktyje nustatyta:
"Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo."
T.y. pagal tas taisykles pirmumo ženklai turi būti statomi prie visų sankryžų. Aišku taisyklė debiliška ir greičiausiai įkišta pačių kelininkų ir pakišta ministerijai patvirtinti, kad galėtų įsisavinti kuo daugiau lėšų, bet formaliai jie teisūs.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.15, 20:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąLietuvoj naudojama tvarka naudojama ir kitose šalyse, netgi Nyderlanduose. Naudoja visi mūsų kaimynai, išskyrus Švediją (jei klystu apšvieskit). Abejoju, kad keis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Lietuvoj naudojama tvarka naudojama ir kitose šalyse, netgi Nyderlanduose. Naudoja visi mūsų kaimynai, išskyrus Švediją (jei klystu apšvieskit). Abejoju, kad keis.
Teko skaityt apie vokiška tvarką, kur ženklas galioja kol nepamatai kito ženklo man kažkokiu chaosu dvelkia Žmonės iš tų šalių, kurie naudoja mūsų (lietuvišką) tvarką, stebėjosi, kaip iš vis vokiečiams sekasi eismą reguliuot
Komentuoti:
-
Pasitikslinau - 201 ženklas "Pagrindinis kelias" neturi galiojimo ribos. T.y. sykį uždėjus 201, jis galioja iki 202 arba 203. Tokios yra kelių eismo taisyklių nuostatos.
Bet yra straipsnyje minėtos Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės, kurių 94.1 papunktyje nustatyta:
"Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo."
T.y. pagal tas taisykles pirmumo ženklai turi būti statomi prie visų sankryžų. Aišku taisyklė debiliška ir greičiausiai įkišta pačių kelininkų ir pakišta ministerijai patvirtinti, kad galėtų įsisavinti kuo daugiau lėšų, bet formaliai jie teisūs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąFormaliai ženklų kabintojai teisūs, nes kelio ženklas LT baigia galioti ties artimiausia sankryža. Bet vietoj to, kad keistų šitą debilišką taisyklę (kur beje knisa protą ir automobiliuose esančioms ženklų atpažinimo sistemoms), kabinėja perteklinius ženklus.
Teko skaityt apie vokiška tvarką, kur ženklas galioja kol nepamatai kito ženklo man kažkokiu chaosu dvelkia Žmonės iš tų šalių, kurie naudoja mūsų (lietuvišką) tvarką, stebėjosi, kaip iš vis vokiečiams sekasi eismą reguliuot
Visokie greičio ribojimai, kurie numato kitokį nei default'inis greitis, pasibaigus ribojimui tiesiog nurodyti tą standartinį greitį (pvz. įkali ženklą 90 užmiestyje), arba jei yra poreikis 30 ar 40 km/h visur kalt už sankryžos, tai kodėl tiesiog neįkalus vieno ženklo Zona 30?
Tikrai įsivaizduoju galimybę gyvent be daugybės Pagrindinis kelias ženklų gyvenvietėse. Šalutiniame stovintis Duoti kelią ženklas galiotų ir pagrindiniam. kaip žyma, kad toliau važiuoji pagrindiniu. Duoti kelią ženklas vis tiek nebūtų aktualus, nes situacijos būna intuityvios. Pvz. Kauno Raudondvario pl. Mažai pamatysi Pagrindinis kelias ženklų, nors sankryžų su gatvėmis (su pavadinimu) daugybė, bet tavęs ir nebombarduoja mintys, kad čia kažkoks ribojimas buvo ar dar kažkas, 50 greitis ir viskas.
Pagrindinio kelio ženklas būtų naudingas kai nesuprasi važiuojant ar tikrai duoti kelią (pvz. panašaus pločio gatvelių sankryža).
Pagrindinio kelio pabaigos ženklas mūsų sistemai iš vis kelia abejonių ar reikalingas, kai yra ženklas Duoti kelią. Nebent gal su Stop'u naudot, kad parodyt, kad esi šalutiniam kelyje, nežinau.
Kai kur naudinga priminti ribojimus, kai sankryžos nėra dažnos. Tas ypač aktualu greitkeliuose.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.15, 14:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Formaliai ženklų kabintojai teisūs, nes kelio ženklas LT baigia galioti ties artimiausia sankryža. Bet vietoj to, kad keistų šitą debilišką taisyklę (kur beje knisa protą ir automobiliuose esančioms ženklų atpažinimo sistemoms), kabinėja perteklinius ženklus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Idėja buvo sudėti gatvių pavadinimų lenteles su ženklu Pagrindinis kelias.
Pastaruoju metu pradedu abejoti būtinybe visur ženklint gatves Pagrindinis kelias. Automatiškai turime ženklų mišką ir neaišku ar tai gerina saugumą.
Netgi darko mūsų gyvenvietes tokia ženklų gausa, kurių niekas neskaito.
Vis tik pasakysiu LAKD'o atžvilgiu ereziją, bet ženklų turi būti minimaliai. Tik tiek, kiek reikia, ir kad esami ženklai būtų kiek įmanoma matomesni.
---
Iš straipsnio įdomiausia vieta:
Ženklai sustatyti tinkamai, atsižvelgiant į visas sankryžas, pažymėtas ženklais Nr. 203 „Duoti kelią“. Jei tokio ženklo nuovažoje nebūtų, tokia nuovaža nėra laikoma sankryža, ir kelio ženklai gyvenvietėje Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ nėra statomi“, – reziumavo A. Šmitas. Ženklas „Pagrindinis kelias“ reiškia kelią, kuriame suteikta pirmenybė važiuoti per nereguliuojamas sankryžas. Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės apibrėžia tokių ženklų įrengimą taip: „Ženklas Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ turi būti įrengiamas kelyje, kuriame suteikiama pirmenybė važiuoti per nereguliuojamą sankryžą. Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo. Jeigu ženklą nurodytu atstumu įrengti sudėtinga, leidžiama ženklą įrengti iki 50 m atstumu.“ Kitaip tariant, gyvenvietėje prieš kiekvieną esančią nuovažą, kuri pažymėta ženklais 203 „Duoti kelią“, turi stovėti ženklas Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ 15 m iki susikirtimo. Iš abiejų pusių
Pvz. gyvenvietėse, kur vieno lygio sankryžos
užtektų sankryžą reglamentuoti kur yra tik ženklas Duoti kelią.
Pagrindinis kelias būtų įrengiamas kur gatvių pločiai panašūs/sutampa, t.y. visokios šalutinės gatvelės, kur tikrai neaišku.
Arba situacijos, kai važ. dalis siauresnė pagrindiniam negu šalutiniam (kas gali retai pasitaikyti).
Dar yra visokios greitėjimo juostos, čia jau vis tik linkčiau, kad tai vienareikšmės sankryžos (pirmumas iš dešinės).Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.15, 11:37.
Komentuoti:
-
Kažin debilumas dabar yra privaloma sąlyga norint įsidarbinti kelininku?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kelio ženklų miškas – isterija ar būtinybė?
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...tinybe-1121422
Prie pat Klaipėdos esantys Jakai gali patekti į rekordų knygą. Centrinėje 1,7 kilometro ilgio Jubiliejaus gatvėje kelininkai sustatė dvi dešimtis kelio ženklų, žyminčių pagrindinį kelią. Gyventojai kelia klausimą, ar tikrai tai užtikrina eismo saugumą? Gal geriau čia būtų įrengti apšvietimą arba pėsčiųjų ir dviračių taką?
Po:
Prieš:
Po:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas paženklino "ne tą" sankryžą, Gerai, kad po nusiskundimų pasitaisė
Kas vyksta Kaune / Delfi.lt 2023.02.27
Kaunietį iš vėžių išmušė pastatytas ženklas: kaip grįžti namo?
Realiai, nereikia iš vis tokio ženklo, kai sankryžoje nėra atsirandančių atskirų juostų ar sudėtingų konfigūracijų.
Teoriškai, logiška būtų tiesiog pažymėti, kad už 100 metrų į dešinę Landsbergio-Žemkalnio gatvė.Paskutinis taisė PoDV; 2023.03.01, 02:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: