Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Vis tik keista, kodėl ten nenubraižė juostų kaip įprasta visur kitur, pvz. šioje vietoje:



    Skirtumas tik tas, kad vidurinė juosta pirma išsišakotų į dvi, kurios vėliau atsiskirtų. Dabar pilnai neišnaudojama ketvirtoji (kairiausia) juosta, nes dalis važiuojančių trečia juosta nuo tilto ir toliau joje lieka, pristabdydami srautą antroje juostoje, kuriam taip pat reikia link Tūkstantmečio g.
    Aš irgi maniau, kad būtent taip ir padarys. Kažkas išmastė dar kitaip. Bet kokiu atveju su ženklinimu reikia kažką daryti, nes visvien vis atsiranda "naujokų" kurie šoka šonan paskutiniu momentu.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Vis tik keista, kodėl ten nenubraižė juostų kaip įprasta visur kitur, pvz. šioje vietoje:



    Skirtumas tik tas, kad vidurinė juosta pirma išsišakotų į dvi, kurios vėliau atsiskirtų. Dabar pilnai neišnaudojama ketvirtoji (kairiausia) juosta, nes dalis važiuojančių trečia juosta nuo tilto ir toliau joje lieka, pristabdydami srautą antroje juostoje, kuriam taip pat reikia link Tūkstantmečio g.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Taigi automagistralių ženklų spalva "ant popieriaus" berods jau pakeista į mėlyną?
    Nusprendė grąžinti į žalią. Mėlyni ženklai liko senose KET.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Taigi automagistralių ženklų spalva "ant popieriaus" berods jau pakeista į mėlyną?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Buvo rašyta, kad rombai skirti ir pėstiesiems, maždaug taip: jeigu matai, kad mašina nuo pirmo rombo greičio nelėtina - nėra ko žengt į gatvę, nes nespės saugiai sustoti. Visai apsidžiaugčiau, jeigu kėgliai paisytų tokių nurodymų.
    Tuoj pakeis KET. Teks pakeisti požiūrį ir pėsčiųjų neįžeidinėti vadinant kėgliais. Teks pačiam stoti iš anksto pamačius pėsčiąjį šalia važiuojamosios dalies:

    ​30. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą perėjoje įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui arba tais atvejais, kai pėsčiųjų perėja iš vairuotojo vietos nėra gerai apžvelgiama, ir įsitikinti, kad pėsčiųjų perėjoje nėra pėsčiųjų, kuriuos turėtų praleisti.
    ​​​​
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-rwipzpo4k

    Diskusiją, jei būtų poreikis, siūlau pratęsti temoje apie kelių eismo taisykles

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nėra rombų KET, tai gal automagistralėse ir greitkeliuose įrenkime vokiško standarto nuorodas, su exit numeriais ir sankryžos pavadinimais? Nu nėra tų ženklų KET, bet kodėl gi ne? Tik iš pagarbos bendrajam standartui fonas būtų žalias, o ne mėlynas kaip Vokietijos autobahn'uose

    P.S. Nesakau, kad tai blogai, tiesiog... keista.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Buvo rašyta, kad rombai skirti ir pėstiesiems, maždaug taip: jeigu matai, kad mašina nuo pirmo rombo greičio nelėtina - nėra ko žengt į gatvę, nes nespės saugiai sustoti. Visai apsidžiaugčiau, jeigu kėgliai paisytų tokių nurodymų.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Atsakau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78961947

    Kauno gatvėse šią savaitę pasirodė analogų Lietuvoje neturintys rombo formos įspėjamieji ženklai, kurie vairuotojus iš anksto perspėja apie artėjančią pėsčiųjų perėją. Pirmieji tokio tipo ženklai ant asfalto įrengti A. Juozapavičiaus prospekte. Iki metų pabaigos pėsčiųjų gyvybes gelbėsiančius sprendimus ketinama pritaikyti visose miesto perėjose.

    Rombo formos ženklai įrengiami iki pėsčiųjų perėjos likus 30 ir 15 metrų. Tikimasi, jog toks horizontalusis ženklinimas atkreips ne tik vairuotojų, bet ir pėsčiųjų dėmesį, teigiama pranešime žiniasklaidai.
    Keista, jeigu nupaišyti ten, kur nėra perėjos. Gal planuoja daryt? Kurioje vietoje konkrečiai nupiešta per google maps gal parodyt įmanoma? Būtų smalsu sužinot.

    Mieste važiuojant irgi atkreipiau dėmesį, kad jų labai daug pripaišė, bet nesusimąsčiau atkreipt dėmesį į aplinką, kurioje nupiešė.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė newcome Rodyti pranešimą
    Ar kas nors gali paaiškinti Kauno mieste ant važiuojamosios dalies nupaišytų rombų prasmę? Ieškojau KET prieduose - tokio ženklinimo neradau. Iš pradžių galvojau, kad rombas yra prieš ten kur yra sankryža ir informuoja jog yra pagrindinis kelias. Tada pastebėjau, kad jie supaišyti ir ten kur šalutinis. Pamačius daugiau tokio ženklinimo supratau, kad matosi jog jis dažniausiai yra prieš perėjas. Tačiau šiandien matyta situacija mane vėl išmušė. Rombai nupaišyti Birštono-K. Mindaugo sankryžoje, kur nei perėjos, nei važiuojantiems nuo Birštono gatvės kelias yra pagrindinis.
    Iš pradžių rašė, kad jie skirti įspėti tiek vairuotojus, tiek pėsčiuosius nereguliuojamose perėjose. Bet dabar pripaišė tų rombų net ir reguliuojamose sankryžose. Akivaizdus perteklius tų rombų, kurių nėra net KET.

    Komentuoti:


  • newcome
    replied
    Ar kas nors gali paaiškinti Kauno mieste ant važiuojamosios dalies nupaišytų rombų prasmę? Ieškojau KET prieduose - tokio ženklinimo neradau. Iš pradžių galvojau, kad rombas yra prieš ten kur yra sankryža ir informuoja jog yra pagrindinis kelias. Tada pastebėjau, kad jie supaišyti ir ten kur šalutinis. Pamačius daugiau tokio ženklinimo supratau, kad matosi jog jis dažniausiai yra prieš perėjas. Tačiau šiandien matyta situacija mane vėl išmušė. Rombai nupaišyti Birštono-K. Mindaugo sankryžoje, kur nei perėjos, nei važiuojantiems nuo Birštono gatvės kelias yra pagrindinis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Sudubliuoti ženklai taip pastatyti, kad reikalingas ir papildomas išaiškinimas

    15min.lt 2018.07.09
    Vilnietis pasipiktino ženklais Vilniaus oro uoste, bet sulaukė patarimo žvalgytis atidžiau
    Pripažinsiu, pirmą kartą aš irgi pasimečiau. Tokioje makalynėje ne iškarto dašunta, kad ženklai turi būti dešinėje pusėje. Maišo tai, kad antrasis ženklas stovi ne ant žemės, o ant rampos, kas verčia manyti, kad jis ir skirtas rampai.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.10, 06:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sudubliuoti ženklai taip pastatyti, kad reikalingas ir papildomas išaiškinimas

    15min.lt 2018.07.09
    Vilnietis pasipiktino ženklais Vilniaus oro uoste, bet sulaukė patarimo žvalgytis atidžiau
    15min redakcijai parašęs skaitytojas piktinosi, kad sostinės oro uosto valdytojai, išrikiavę „Eismas draudžiamas“ ženklus, pasielgė įžūliai. „Įvažiuojant prie išvykimo zonos šviežiai pastatyti ženklai, kurie nurodo, kad eismas draudžiamas. Tad klausimas, kur išlaipinti keleivius?“ – piktinosi redakcijai parašęs vyras.
    (...)


    Anot Vilniaus oro uosto atstovų, pavėžėjo priekaištai nepagrįsti. Agnė Mažeikytė, Vilniaus oro uosto komunikacijos projektų vadovė, akcentavo, kad kelių eismą reguliuojantys ženklai yra suderinti su policijos pareigūnais ir oro uoste – jau kone metus. „Ženklai, ribojantys automobilių eismą, yra skirti ne važiuojantiems ant panduso prie išvykimo terminalo, o norintiems sukti į autobusų ir taksi juostą bei privažiuoti prie atvykimo terminalo šoninės dalies. Ženklai pastatyti būtent prie įsukimų į atskiras eismo juostas“, – kalbėjo A.Mažeikytė.
    Ji pabrėžė, kad prie išvykimo salės durų ir toliau leidžiama privažiuoti bei trumpam sustoti visiems automobiliams

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iau-221-998670

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Gal kas nors zinot kokia yra procedura norint pastatyti zenkla "stoveti draudziama" (Vilniaus miestas)?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ačiū Romai.

    Šitą norėjau kažkada įdėti. Bet Google kameros ten nevažiavo.

    Nes Maršrutinis orientavimas atkarpoje Vilnius-Alytus-Lazdijai-Pl siena labai prastas. Kelio numeriai pasikeičia daug kartų. Užsieniečiui išvis kosmosas ten susigaudyti (be GPS). Laikraščiai net apie tai rašė, tada kiek pagerėjo. Bet vis tiek pajuoka. Matomai kas programavo Google automobilio kelionę neužsakė čia apvažiavimo, nes mes patys minėtos atkarpos svarbos nepabrėžiame.

    Įrodymai
    https://www.google.lt/maps/@54.38720...2!8i6656?hl=lt

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Juostų ženklinimas Alytuje.
    Pulko, Ulonų ir Santaikos g. (KK130, KK128 ir KK131) sankryža

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    ...Tai tiesiog senas ženklo variantas. Liniją panaikino, kad būtų suprantamiau.
    Šiandien jau ištaisyta: Skaito musu foruma, matyt…

    http://foto.terpe.lt/inkelti/20170528/i68_Dviraciu pesciuju takas.jpg[/img]
    Paskutinis taisė Romas; 2017.05.28, 16:10. Priežastis: Nuotraukos dydis

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Neteisingai, skaityk dar kartą:

    413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas
    Leidžiama eiti pėstiesiems ir važiuoti dviračiais. Jeigu dviračio ir pėsčiųjų simboliai kelio ženkle yra ne vienas po kitu, o vienas šalia kito ir skiriami vertikaliu baltu brūkšniu, eismo dalyviai privalo naudotis ta tako puse, kuri jiems skirta (parodyta kelio ženkle)
    Pats skaityk dar kartą. Apie vertikalų brūkšnį mes nakalbam.

    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Dar karta del savo klausimo. Balta vertikali linija zenkle savaime suprantoma, bet kam reikalinga balta horizontali? Jos nematau zenklo aprasyme.
    Tai tiesiog senas ženklo variantas. Liniją panaikino, kad būtų suprantamiau.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    KET 57 punktas:
    57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako, dviračių juostos, kelkraščio nėra arba jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Dar karta del savo klausimo. Balta vertikali linija zenkle savaime suprantoma, bet kam reikalinga balta horizontali? Jos nematau zenklo aprasyme.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    man klausimas kam išvis bereikalingas tas ženklas kur pėstieji lipa dviratininkams ant galvų, gi visais šaligatviais galima važiuot, čia nebent savivaldybių klerkams checkbox'us susidėt kad įrengė kažkiek km dviračių "takų"

    Komentuoti:

Working...
X