Parašė kutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Vis tik keista, kodėl ten nenubraižė juostų kaip įprasta visur kitur, pvz. šioje vietoje:
Skirtumas tik tas, kad vidurinė juosta pirma išsišakotų į dvi, kurios vėliau atsiskirtų. Dabar pilnai neišnaudojama ketvirtoji (kairiausia) juosta, nes dalis važiuojančių trečia juosta nuo tilto ir toliau joje lieka, pristabdydami srautą antroje juostoje, kuriam taip pat reikia link Tūkstantmečio g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTaigi automagistralių ženklų spalva "ant popieriaus" berods jau pakeista į mėlyną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taigi automagistralių ženklų spalva "ant popieriaus" berods jau pakeista į mėlyną?
Komentuoti:
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąBuvo rašyta, kad rombai skirti ir pėstiesiems, maždaug taip: jeigu matai, kad mašina nuo pirmo rombo greičio nelėtina - nėra ko žengt į gatvę, nes nespės saugiai sustoti. Visai apsidžiaugčiau, jeigu kėgliai paisytų tokių nurodymų.
30. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą perėjoje įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui arba tais atvejais, kai pėsčiųjų perėja iš vairuotojo vietos nėra gerai apžvelgiama, ir įsitikinti, kad pėsčiųjų perėjoje nėra pėsčiųjų, kuriuos turėtų praleisti.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-rwipzpo4k
Diskusiją, jei būtų poreikis, siūlau pratęsti temoje apie kelių eismo taisykles
Komentuoti:
-
Nėra rombų KET, tai gal automagistralėse ir greitkeliuose įrenkime vokiško standarto nuorodas, su exit numeriais ir sankryžos pavadinimais? Nu nėra tų ženklų KET, bet kodėl gi ne? Tik iš pagarbos bendrajam standartui fonas būtų žalias, o ne mėlynas kaip Vokietijos autobahn'uose
P.S. Nesakau, kad tai blogai, tiesiog... keista.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Buvo rašyta, kad rombai skirti ir pėstiesiems, maždaug taip: jeigu matai, kad mašina nuo pirmo rombo greičio nelėtina - nėra ko žengt į gatvę, nes nespės saugiai sustoti. Visai apsidžiaugčiau, jeigu kėgliai paisytų tokių nurodymų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atsakau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78961947
Kauno gatvėse šią savaitę pasirodė analogų Lietuvoje neturintys rombo formos įspėjamieji ženklai, kurie vairuotojus iš anksto perspėja apie artėjančią pėsčiųjų perėją. Pirmieji tokio tipo ženklai ant asfalto įrengti A. Juozapavičiaus prospekte. Iki metų pabaigos pėsčiųjų gyvybes gelbėsiančius sprendimus ketinama pritaikyti visose miesto perėjose.
Rombo formos ženklai įrengiami iki pėsčiųjų perėjos likus 30 ir 15 metrų. Tikimasi, jog toks horizontalusis ženklinimas atkreips ne tik vairuotojų, bet ir pėsčiųjų dėmesį, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Mieste važiuojant irgi atkreipiau dėmesį, kad jų labai daug pripaišė, bet nesusimąsčiau atkreipt dėmesį į aplinką, kurioje nupiešė.
Komentuoti:
-
Parašė newcome Rodyti pranešimąAr kas nors gali paaiškinti Kauno mieste ant važiuojamosios dalies nupaišytų rombų prasmę? Ieškojau KET prieduose - tokio ženklinimo neradau. Iš pradžių galvojau, kad rombas yra prieš ten kur yra sankryža ir informuoja jog yra pagrindinis kelias. Tada pastebėjau, kad jie supaišyti ir ten kur šalutinis. Pamačius daugiau tokio ženklinimo supratau, kad matosi jog jis dažniausiai yra prieš perėjas. Tačiau šiandien matyta situacija mane vėl išmušė. Rombai nupaišyti Birštono-K. Mindaugo sankryžoje, kur nei perėjos, nei važiuojantiems nuo Birštono gatvės kelias yra pagrindinis.
Komentuoti:
-
Ar kas nors gali paaiškinti Kauno mieste ant važiuojamosios dalies nupaišytų rombų prasmę? Ieškojau KET prieduose - tokio ženklinimo neradau. Iš pradžių galvojau, kad rombas yra prieš ten kur yra sankryža ir informuoja jog yra pagrindinis kelias. Tada pastebėjau, kad jie supaišyti ir ten kur šalutinis. Pamačius daugiau tokio ženklinimo supratau, kad matosi jog jis dažniausiai yra prieš perėjas. Tačiau šiandien matyta situacija mane vėl išmušė. Rombai nupaišyti Birštono-K. Mindaugo sankryžoje, kur nei perėjos, nei važiuojantiems nuo Birštono gatvės kelias yra pagrindinis.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSudubliuoti ženklai taip pastatyti, kad reikalingas ir papildomas išaiškinimas
15min.lt 2018.07.09
Vilnietis pasipiktino ženklais Vilniaus oro uoste, bet sulaukė patarimo žvalgytis atidžiauPaskutinis taisė Ginthus; 2018.07.10, 06:15.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sudubliuoti ženklai taip pastatyti, kad reikalingas ir papildomas išaiškinimas
15min.lt 2018.07.09
Vilnietis pasipiktino ženklais Vilniaus oro uoste, bet sulaukė patarimo žvalgytis atidžiau
15min redakcijai parašęs skaitytojas piktinosi, kad sostinės oro uosto valdytojai, išrikiavę „Eismas draudžiamas“ ženklus, pasielgė įžūliai. „Įvažiuojant prie išvykimo zonos šviežiai pastatyti ženklai, kurie nurodo, kad eismas draudžiamas. Tad klausimas, kur išlaipinti keleivius?“ – piktinosi redakcijai parašęs vyras.
(...)
Anot Vilniaus oro uosto atstovų, pavėžėjo priekaištai nepagrįsti. Agnė Mažeikytė, Vilniaus oro uosto komunikacijos projektų vadovė, akcentavo, kad kelių eismą reguliuojantys ženklai yra suderinti su policijos pareigūnais ir oro uoste – jau kone metus. „Ženklai, ribojantys automobilių eismą, yra skirti ne važiuojantiems ant panduso prie išvykimo terminalo, o norintiems sukti į autobusų ir taksi juostą bei privažiuoti prie atvykimo terminalo šoninės dalies. Ženklai pastatyti būtent prie įsukimų į atskiras eismo juostas“, – kalbėjo A.Mažeikytė.
Ji pabrėžė, kad prie išvykimo salės durų ir toliau leidžiama privažiuoti bei trumpam sustoti visiems automobiliams
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iau-221-998670
Komentuoti:
-
Gal kas nors zinot kokia yra procedura norint pastatyti zenkla "stoveti draudziama" (Vilniaus miestas)?
Komentuoti:
-
Ačiū Romai.
Šitą norėjau kažkada įdėti. Bet Google kameros ten nevažiavo.
Nes Maršrutinis orientavimas atkarpoje Vilnius-Alytus-Lazdijai-Pl siena labai prastas. Kelio numeriai pasikeičia daug kartų. Užsieniečiui išvis kosmosas ten susigaudyti (be GPS). Laikraščiai net apie tai rašė, tada kiek pagerėjo. Bet vis tiek pajuoka. Matomai kas programavo Google automobilio kelionę neužsakė čia apvažiavimo, nes mes patys minėtos atkarpos svarbos nepabrėžiame.
Įrodymai
https://www.google.lt/maps/@54.38720...2!8i6656?hl=lt
Komentuoti:
-
Juostų ženklinimas Alytuje.
Pulko, Ulonų ir Santaikos g. (KK130, KK128 ir KK131) sankryža
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą...Tai tiesiog senas ženklo variantas. Liniją panaikino, kad būtų suprantamiau.Skaito musu foruma, matyt…
http://foto.terpe.lt/inkelti/20170528/i68_Dviraciu pesciuju takas.jpg[/img]
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąNeteisingai, skaityk dar kartą:
413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas
Leidžiama eiti pėstiesiems ir važiuoti dviračiais. Jeigu dviračio ir pėsčiųjų simboliai kelio ženkle yra ne vienas po kitu, o vienas šalia kito ir skiriami vertikaliu baltu brūkšniu, eismo dalyviai privalo naudotis ta tako puse, kuri jiems skirta (parodyta kelio ženkle)
Parašė agnette Rodyti pranešimąDar karta del savo klausimo. Balta vertikali linija zenkle savaime suprantoma, bet kam reikalinga balta horizontali? Jos nematau zenklo aprasyme.
Komentuoti:
-
KET 57 punktas:
57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako, dviračių juostos, kelkraščio nėra arba jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
Komentuoti:
-
Dar karta del savo klausimo. Balta vertikali linija zenkle savaime suprantoma, bet kam reikalinga balta horizontali? Jos nematau zenklo aprasyme.
Komentuoti:
-
man klausimas kam išvis bereikalingas tas ženklas kur pėstieji lipa dviratininkams ant galvų, gi visais šaligatviais galima važiuot, čia nebent savivaldybių klerkams checkbox'us susidėt kad įrengė kažkiek km dviračių "takų"
Komentuoti:
Komentuoti: