Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Apie ką jūs čia? Kokie dar autobusai? Nugriovė lūšną

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    uždaryto geležinkelio ruože. Prie ko čia Marcinkonys?
    Eina gandai, kad "dalį maršruto veš autobusu". Nepasako kur, bet jei reiktų spėti kur, šitas ruožas būtų pirmas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie ką jūs čia? Kokie dar autobusai? Nugriovė lūšną

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    uždaryto geležinkelio ruože. Prie ko čia Marcinkonys?
    Paskutinis taisė Al1; 2017.08.01, 06:12.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Reikia stabdyti šitą kvailystę. LG matai į Marcinkonis autobusais veš. Čia gi ne Palanga, kur bėgių nėra.
    Jeigu nuardys, tai ir nebus bėgių. Pavežios autobusais 2-3 mėn., o vėliau nutrauks dėl keleivių trūkumo.
    Įdomu, kada ardys bėgius iki Varėnos?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Reikia stabdyti šitą kvailystę. LG matai į Marcinkonis autobusais veš. Čia gi ne Palanga, kur bėgių nėra.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaryje dar mėnesio pradžioje po remonto laukimo salė ir kasa persikelė į foję.






    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Trakuose dabar kasa už kampo.



    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Pagaliau grįžo Al1 ir viską sudėliojo į savo vietas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia verkti. Stotelės pastatas - eilinė lūšna su nedidele patalpa ir stogine keleiviams. Nei architektūros paminklas, nei kažkas ypatingai vertingo. Eilinis utilitarinės paskirties pastatėlis, sukaltas kokiais 60-70 metais. Galbūt pokaryje.
    Kas dėl geležinkelio į Varšuvą, tai jis neįmanomas esant dabartinei politinei situacijai. Ir prieš dešimtmetį ar daugiau buvo neįmanomas. Nes Lietuva norėjo į ES, o tai iš karto vedė prie reikalavimo griežtinti išorinė sienų kontrolę. Ir ne Baltarusija įvedė vizas, o Lietuva pirma jas įvedė, kai to ėmė reikalauti ES prieš stojant į ją. Net ir nesant vizų, net ir suorganizavus kažką panašaus į Kaliningrado tranzitą, dvigubas sienos kirtimas kelionės į Lenkiją nepadarytų trumpesne nei gerai sutvarkytas ir suorganizuotas susisiekimas per Šeštokus. Deja, to irgi neturime.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na esu priverstas grįžti prie senos minties. Vilniečiams tai tiesiausias kelias iki Varšuvos. Europinė vėže eina iki Gardino. Sankasa paruošta dvikeliui keliui. Išvada - jei Vilniuje reikia europinės vėžės - tai pats pigiausias būdas ją gauti - su mažiausiom investicijomis.
    Taip, bet naudojimas tokios vėžės nebūtų nei pigus, nei patogus dėl dvigubo išorinės ES sienos kirtimo. Retorinis klausimas - mes norime "turėti" ar "naudoti"?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na esu priverstas grįžti prie senos minties. Vilniečiams tai tiesiausias kelias iki Varšuvos. Europinė vėže eina iki Gardino. Sankasa paruošta dvikeliui keliui. Išvada - jei Vilniuje reikia europinės vėžės - tai pats pigiausias būdas ją gauti - su mažiausiom investicijomis.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Tai, kad mokestis per didelis gavosi Baltarusijai mokėti už naudojimąsi jos infrastruktūra , be to Baltarusija nors iš pradžių ir buvo specialus rėžimas važiuojant į Druskininkus nusprendė įvesti tranzitines vizas. Be to autobusu gavosi banaliai daug greičiau, nes Pariečėje reikėjo keisti kryptį, otai pagal senas sovietines instrukcijas, kurios galioja Baltarusijoje mažų mažiausiai 15 minučių stovėjimas. O tiesti aplenkiant Baltarusiją minčių buvo, bet pinigų tam nelabai. Be to ten Nacionalinis parkas, būtų reikėję jo teritorija tiesti, o tam tektų keisti net įstatymus ir t.t. be to ir nepigus malonumas nes vietovė kalvota.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    O kodėl reikėjo iš viso panaikinti geležinkelį į Druskininkus?
    Aš žinau, kad kelias ėjo su užvažiavimu į Baltarusijos teritoriją, t.y. į kitą šalį. Bet buvo gi galima padaryti kokį nors užsukimą, kažkur po Marcinkonių, kad eitų tik per Lietuvos teritoriją. Arba kraštutiniu atveju susitarti su Baltarusija dėl kokio nors specialaus režimo važiavimui į Druskininkus. Pagaliau dabar jau yra bevizis režimas važiavimui į Gardino sritį.
    Būtų dar viena geležinkelio kryptis - Vilnius - Druskininkai.
    Be to, nuotraukose mačiau kažkokias rampas, tai reiškia ir krovinių pervežimas geležinkeliais buvo.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Tai kad buvo netaip senai sneku apie marsruto i Gardina atgaivinimo. Aisku tai snekejo senoji valdzia. Bet but smagu jei tai padarytu.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Viskas taip, tik kažkodėl atrodo, kad šia trobele užverčiamas paskutinis šio ruožo istorijos lapas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    Be abejo, ir anksčiau buvo aišku, kad ši vieta ateities neturi. Bet kaip būdavo smagu aplankyti tas vietas, kokia nostalgija apimdavo prie tų stotelių... Ir jeigu vietiniai buvo pasiryžę susimesti ir savo lėšomis tą stotelę išsaugoti, tai velniam to neleisti? Kam ji trukdė ten, vidury miškų? Juk ir toliau būtų buvus puikiu traukos objektu geležinkelių megėjams ir jiems prijaučiantiems.
    Na pasvarstykim - stotelės pastatas buvo LG nuosavybė, greičiausiai gyventojai nesikreipė į LG su siūlymu įsigyti šį turtą (kreipėsi į savivaldybę ir žurnalistus). LG veikiausiai neketino skirti žmogiškųjų resursų inicijuoti to turto pardavimą (turtas nudėvėtas, reikia atlikti vertinimą, sutvarkyti dokumentaciją), įvertinus tikimybę, kad kažkas nupirks - nenuostabu, jog turto nesirengta parduoti. Dar vienas momentas - stotelė stovėjo LG sklype, veikiausiai LG neturi tikslo sklypo atidalinti (kas vėlgi ilgas ir brangus procesas), tad pastatą būtų reikėję perkelti į kitą sklypą, tai vėlgi papildomi kaštai mažinantys galimybę parduoti tokį turtą.

    Vienintelis realus variantas ir buvo - priversti LG išlaikyti šį pastatą, bet nepavyko.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Be abejo, ir anksčiau buvo aišku, kad ši vieta ateities neturi. Bet kaip būdavo smagu aplankyti tas vietas, kokia nostalgija apimdavo prie tų stotelių... Ir jeigu vietiniai buvo pasiryžę susimesti ir savo lėšomis tą stotelę išsaugoti, tai velniam to neleisti? Kam ji trukdė ten, vidury miškų? Juk ir toliau būtų buvus puikiu traukos objektu geležinkelių megėjams ir jiems prijaučiantiems.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    O kam naudotis ta drezina, jei lygiagrečiai eina automobilių kelias?
    Kad ir pramogai.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kažkodėl nuardyti bėgius išeina paprasčiau, nei per 20 metų sugebėti vietiniams leisti naudotis drezina. Bet visa tai panašu į buvuvsios LG nomenklatūros padarinius, kurių dar nespėjo iškuopti naujoji valdžia.
    O kam naudotis ta drezina, jei lygiagrečiai eina automobilių kelias?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Kažkodėl nuardyti bėgius išeina paprasčiau, nei per 20 metų sugebėti vietiniams leisti naudotis drezina. Bet visa tai panašu į buvuvsios LG nomenklatūros padarinius, kurių dar nespėjo iškuopti naujoji valdžia.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    t.y. barbarai...

    Komentuoti:

Working...
X