Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
-
Linija į Uteną būtent dėl to ir užsilenkė, kaip ir linija į Alytų, kad tiek Utenoje, tiek Alytuje stotis buvo už miesto. Utenoje net toliau nei Alytuje. Ir visai nesvarbu, kad iki stočių važiavo miesto autobusai. Tai pavyzdys, kaip galima užmušti viešąjį transportą. Net ir tarybiniais laikais, kai keleivių buvo daug, linijų keleivinio pervežimo potencialas dėl to buvo visiškai neišnaudotas. Jei Alytaus atveju dar važiavo aplinkinių kaimų gyventojai, buvo galima pasiekti Marijampolę, todėl kursavo 3-4 traukiniai kasdien. Tai Utenos atveju vietiniam susisiekimui linija netiko, nes ėjo per gūdžius miškus. O Vilniaus maršruto potencialas buvo prarastas būtent dėl nesąmoningos stoties vietos. Jei stotis būtų buvusi Utenoje, laisvai galėjo kursuoti 4-5 traukiniai per dieną, o ne du, kaip kad buvo. Čia šiaip jau priminimas tiems, kuriems patinka idėja Vilniuje autobusų stotį iškelti į Pilaitę, o Kaune - prie "Megos".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tai krovininiai lygtai ten dar važiuoja, tai ir Pesa pravažiuotų. Pagal google maps ir LG puslapį geležinkelis eina iki pat Utenos Metalo g.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Iš Vilniaus į Uteną? Įdomu, ar Švenčionėlių-Utenos geležinkelis dar tinkamas eismui, ar nereikėtų jo dabar remontuoti.
Be to, Utenos stotis yra ne pačiame mieste, o Ąžuolijos kaime, tai kažin kas važiuotų ten iš Vilniaus, kad vėliau dar važiuoti į miesto centrą papildomai.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąO ar neplanuoja atidaryti maršruto į Uteną? Su 620M Pesom būtų labai paprasta: sukabinti dvi iki Švenčionėlių, o nuo jų viena Turmanto kryptimi, kita Utenos.
Be to, Utenos stotis yra ne pačiame mieste, o Ąžuolijos kaime, tai kažin kas važiuotų ten iš Vilniaus, kad vėliau dar važiuoti į miesto centrą papildomai.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.05, 13:54.
Komentuoti:
-
O ar neplanuoja atidaryti maršruto į Uteną? Su 620M Pesom būtų labai paprasta: sukabinti dvi iki Švenčionėlių, o nuo jų viena Turmanto kryptimi, kita Utenos.
Komentuoti:
-
Jei neklystu, Vilnius-Daugpilis bus tik trečiuoju maršrutu Daugpilio stotyje?
Pagal esamą tvarkaraštį, matau tik maršrutą Daugpilis-Ryga (3 reisai per dieną darbo dienomis + ketvirtas reisas savaitgalį) ir naktinį traukinį Ryga-Minskas (kas antrą dieną). Daugiau nieko nėra?
Komentuoti:
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąO ar stos traukinys Kurcumse ir Grivoj?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.
Komentuoti:
-
Jei būtų poreikis, autobusai seniai važinėtų iš Daugpilio. Autobusų firmos daug lankstesnės ir jei jau jos neveža, vadinasi poreikis labai menkas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.
Komentuoti:
-
Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.
Komentuoti:
-
2 kartai jau gerai. Galima bus konkuruoti oro uostui dėl keleivių.
Taip pat apsipirkimui. Latvijoje daug kas, išskyrus alkoholį, brangiau. Ryga apskritai brangus miestas. Vilnius čia gerai iššoka.
Dabar esmė kelionės trukmė.
Komentuoti:
-
Traukiniai į Daugpilį važiuos šeštadieniais ir sekmadieniais, po 2 kartus į dieną.
Komentuoti:
-
Daupilyje esu buvęs ne kartą, ir turbūt nenustebinsiu, kad tai šiuo metu nėra turistiškai patrauklus miestasBet žvelgiu į šį LG žingsnį optimistiškai:
- Įvykus sėkmingam subendradarbiavimui su Latvijos geležinkeliais, gali atsiverti platesnių bendradarbiavimo galimybių. Na bent teoriškai: Šiauliai-Ryga, Šiauliai-Jelgava, Vilnius-Ryga.
- Apkskritai, pozityvus kontaktas su LV geležinkeliais LG tikrai nepamaišys ir Rengės reikalų kontekste.
- Daugpilis visai nemažas miestas. Matau net daugiau šansų atvykstamojo turizmo į Vilnių šiuo metu.
- Alko užsipirkimai iš Visagino, Ignalinos: priklausys nuo bilietų kainų ir kol LV akcizų nepadidins, bet šiuo metu neatmesčiau.
- Neatmeskim dar to, kad Daugpilio ir apylinkių verslai kažką įdomesnio sugalvos lietuviams: 2,5 val. kelio traukiniu ir dar visai gražiu miškingu maršrutu yra tikrai svarstytinas variantas į kažką įdomaus ir vertingoGeras pavyzdys yra Zarasų wake parkas, tik aišku jis ne prie traukinių.
Komentuoti:
-
Neseniai dar buvo. Matyt Luxexpress ir Ecolines pertvarkė savo tinklą. Esmė tame, kad traukiniai Latvijoje ir Estijoje ir taip važinėja iki Valgos. Aišku, kad jie neskirti važiavimui Ryga - Talinas maršrutu, bet jais pasinaudoti galima. Tuo tarpu Daugpilio atveju nieko neišeis. Latviai tvarkaraščių nekeis.
Ne pesimizmas, o realybė. Pats mačiau, kiek žmonių važiuoja iš Visagino į Daugpilį tuo mikrobu. Pustuštis jis važiuoja, neskaitant to, kad važiuoja per Zarasus ir juo galima važiuoti ruože Visaginas - Zarasai. Vadinasi, nėra poreikio. Be to automobilizacija tokia, kad dauguma važiuoja automobiliu. Dabar, rudenį - pavasarį net į Varšuvą autobusai ne visada pilni, kai vasarą jie beveik visada pilni.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąEstai iš Talino pro Tartu ir Valką/Valgą juk važiuoja. O ar pas mus visada pagal poreikį autobusus paleidžia?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValgoje traukiniai atvažiuoja į vieną stotį. Nors stotis Estijos, bet iš Latvijos reikia važiuoti tik apie 1,5 km. Taigi, už naudojimąsi infrastruktūra mokestis mažas. Be to tai trumpiausias kelias geležinkeliu iš Rygos į Taliną, o taip pat paraleliai panašiai kaip geležinkelis, eina ir kai kurie autobusų maršrutai Ryga - Talinas, tie, kurie per Tartu, o ne per Pernu.
O tas išankstinis pesizimas dėl Daugplio maršruto man nesuprantamas. Visada reikia nuo kažko pradėti, traukinio paleidimas gali padėti populiarinti Daugpilį kaip savaitgalio kryptį vilniečiams, švenčioniškiams, visaginiečiams. Gal net konkuruos su autobusu Visaginas-Daugpilis, jei bus suderintas privežimas prie stoties. O daugpliečiai į Vilnių tikrai važinėja apsipirkti, nes arčiau nei Ryga, gi yra net tiesioginis autobusas į Gariūnus. Ecolines daugpiliečiams vargiai tinka, nes su juo, atvykę į Vilnių, jie turi tik 5 valandas iki atgalinio autobuso. Vilniečiams tuo labiau netinka.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.03, 10:28.
Komentuoti:
Komentuoti: