Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
    Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.

    Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
    Tai automobilis visada bus geriau, o automobilis su asmeniniu vairuotoju dar geriau. Elementarus dalykas reikia nuvykti nuo taško A iki taško B, nesvarbu kur ir kokiu atstumu. Pastatyk automobilį arba pasiūlyk VT, 98% pasirinks automobilį. Važiuodamas traukiniu gauni kai kurių galimų rūpesčių atsikratymą, tokių kaip tau nesvarbu KET, nereiks rūpintis jeigu kas nutiks transporto priemonei ir pan. Aišku tai nedažni nutikimai, bet ir šio rūpesčio nebuvimą sunku įvertinti finansiškai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Europos vidurkis apie 32km per dieną. 240000 km per 14 metų yra apie 46km per dieną, gerokai aukščiau vidurkio.

    Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.
    Europos vidurkis mažesnis, nes yra geras VT. Ar čia tik grynai kelionė automobiliu? Nes daugelyje didmiesčių žmonės negali ten, kur nori atvažiuoti automobiliu ir yra priversti naudotis VT, palikdami automobilius kažkur P+R parkinguose. Beje, Lenkijoje tai veikia. O Lietuvoje irgi tenka matyti prie kai kurių sankryžų ar kaimų stotelių paliktus automobilius. Juos palieka tie, ką veža į darbą autobusais stambios įmonės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
    į amortizaciją reikėtų įtraukti ne tik remontą, bet ir pačio automobilio kainą/nuvertėjimą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Važiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.
    Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
    Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.

    Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.
    Europos vidurkis apie 32km per dieną. 240000 km per 14 metų yra apie 46km per dieną, gerokai aukščiau vidurkio.

    Vidutinis žmogus niekur nevažinėja. Jei komerciniais tikslais drožiate savo automobilį po 100km per dieną, tai suprantama jog supratimas kiek dauguma žmonių važinėja išsikreipia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    240000 km 14 metų tai skaityk niekur nevažinėjo, tik mieste ar į miestą ne daugiau 30 km per dieną. Na ir 1-2 kartus per mėnesį kur toliau (ne daugiau 300 km pirmyn atgal)... Vidutiniškai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
    Vienam youtube video bičas skaičiavo seno Volvo kledaro ekspluatacijos sąnaudas, o aš buvau nesenai pardavęs šeimyninę mašiną, galėjau primesti pilną kainą. Komentare parašiau, kopijuoju:

    Toyota Corolla Verso 2.2 D4D nuo salono iki atsisveikinimo po beveik 14 metų ir 240 tūkst. km: kartą keistas prarūdijęs degalų bakas, 600 €, kartą keistas kondiškės kompresorius ir plauta sistema (po KASKO remonto, matyt, prinešė į sistemą purvų), 1000€, kartą žiemą sunkiai vedėsi, keista oro srauto matuoklė, kaitinimo žvakės, nors problema buvo kiauram plastmasiuke prie slėgio daviklio. Be to, tepalai, padangos, stabdžiai ir vienas akumuliatorius. Nuvertėjo nuo 18000 € (akcijinė kaina) iki 4000 €. 22 vnt padangų. Sąnaudos kokie 6 l/100 km mieste, 5 užmiesty. Primetus kokius 400 € per metus aptarnavimui ir einamosioms sąnaudoms, 1.2€ per litrą dyzelio, kokius 60 € per metus už civilinį draudimą ir 300 € už KASKO, išeina 17 ct per km arba 2900 € per metus.

    Žodžiu, iš 17 ct per km tik kokie 7 yra degalai. Čia gan optimistinis įvertis, na, ir kainos dabar pakilo tiek degalų, tiek automobilių, tiek aptarnavimo darbų.
    Paskutinis taisė alga; 2024.10.12, 01:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš primečiau pagal savo pavyzdį taip - vien ant remonto metams man išeina apie 4 ct/km eksploatacinių išlaidų. Ir kuo daugiau važiuosiu, tuo ta suma augs. Toliau - alyva, diržai, padangos. Dar apie 2 ct/km. Galiausiai išeina taip, jei imčiau Vilnius - Klaipėda kelionę pirmyn ir atgal. Kuras 6,5 l/100 lm. Taigi, kuro išeina 39 litrai. Jei dar įskaičius kelis litrus važiavimui pačioje Klaipėdoje, kelionei reikia apie 43 litrų kuro. Benzinas kainuoja, imame vidutiniškai 1,4 Eur/l. Kelionė kainuoja 60 Eur. Dabar primetu kitas išlaidas - 36 Eurai. Kelionės kaina 96 Eurai.
    Užuot taikius debilišką kainodarą perkant iš anksto pigiau, reikėtų taikyti dideles lengvatas šeimos kelionėms. Iš esmės vaikai (iki 18 metų) turėtų važiuoti už dyką, jei važiuoja du suaugę. Ir tai turėtų būti ne geležinkelių iniciatyva, o valstybine politika.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 21:52.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Važiuodamas traukiniu perki paslaugą. Čia kaip aiškinti, kad samdyti meistrą buto remontui per brangu, nes pats padarysi pigiau.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.
    Kad nesidraskant su senu pasatu, kuras pirmyn atgal kainuos apie 50€.

    https://www.ultimatespecs.com/car-sp...0-TDI-140.html

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.
    Taip selektyviaai skaičiuojant visada bus pigiau auto.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...
    Važiuojant dviese Vilnius-Klaipėda antra klase pirmyn atgal gaunasi 96.72€. Su taupesniu automobiliu pirmyn atgal gali pravažiuoti už 50 eur kurui + automobilio eksplotacijos išlaidos. Tačiau automobilio eksplotacijos išlaidos tikrai nesieks 50 eur tokiai kelionei. Be to automobilio vertė krenta net jei juo ir nevažiuojama.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)
    Automobilis dėvisi. Visų pirma alyva, filtrai, padangos. Diržai ir kt. Remontuoti reikia dažniau ir t.t. Ir draudimas išlaidų sąraše yra vos keli procentai jei ne mažiau... O kur dar paties automobilio kaina...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Amortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.
    Kokios tos kitos išliados? Kai kurios jų fiksuotos ar tu važiuoji, ar ne (draudimas pvz)

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Jei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.
    Amortizacija ir kitos išlaidos ant 1 km yra 2X-3X didesnės nei kuro išlaidos 1 km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.
    Nes normaliai išvystyto geležinkelio šalyse toks trumpas maršrutas yra priemiestinis. Pasikartosiu dar kartą. O priemiestyje taikoma plokščia laike bilietų kainų pardavimo strategija. Tai, ką stumia LTG iš esmės yra tolimojo susisiekimo kainodara, o pas mus iš tokių maršrutų tėra tik Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Netgi grynai Vilnius - Šiauliai jau ne visai tempia ant tokio maršruto. Na, tegul... Ir viskas. Dar Rygos maršrutui tokia kainodara tiktų. Lenkijos, kaip ir minėjau, nelabai yra kur nuleisti, nes pas lenkus plokščias tarifas.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Rašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.

    Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.
    O tie keleiviai kartais ne iš kitų artimu laiku vykstančių traukinių, kuriems tokia kainodara netaikoma? Taigi, jei sako A, tegul sako ir B.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 15:01.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Rašo juodu ant balto savo pranešime Link'ai kad traukiniai kuriuose jau bandė mato +20% daugiau keleivių, bet ne, tikrai niekaip tokios priemonės daugiau keleivių nepritrauks.

    Darant dinaminę kainodarą galima optimizuoti ne vien maksimalioms pajamoms. Kiek teko girdėti, šituo atveju optimizuojama būtent didinti keleivių skaičių, be jokių planų optimizuoti pajamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Al1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.
    Ne viskas, kas skambiai vadinama inovacija, tokiu dalyku yra. Šlykščiausias dalykas yra veiklos imitacija ir piaras, realiai nieko gero nedarant.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarp Vilniaus ir Kauno niekas tų kelionių iš anksto neplanuoja. O ir traukinių daug, todėl prisirišti prie konkretaus nėra prasmės. Aplamai pigesnis išankstinis bilietų pardavimas tinka tik tolimojo susisiekimo traukiniams, Lietuvoje yra tik vienas maršrutas - Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Visi kiti traukiniai yra priemiestiniai ar regioniniai, jei imti V. Europos analogiją. Ten iš viso visai kita bilietų pardavimo strategija naudojama. O manageriai iš LTG kažką nužiūrėjo kreivai V. Europoje, ir stumia Lietuvoje...
    Jei pirksi bilietą į Kauną dieną prieš ir traukinys dar tuščias mokėsi pigiau. Jei pirksi bilietą valandai likus iki reiso ir traukinys pilnas mokėsi daugiau. Nematau priežasties kodėl Vilnius-Kaunas negali naudoti tokios strategijos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Al1 yra idealus kandidatas į Nepasitenkimo, anti-inovacijų ir sovietinės nostalgijos ministrus.

    Komentuoti:

Working...
X