Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Svarbiausia čia tai, kad nėra žurnalistinio nešališkumo. Ypač iš LRT, kuri kaip ir turėtų būti nešališka ir kritiška.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied

    Nesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....

    Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied


    "Anot bendrovės, dalis maršrutų sulaukė didesnio populiarumo dėl padidėjusių reisų skaičiaus, 2024 metų tvarkaraštyje daugiau reisų suplanuota maršrutais Vilnius–Šiauliai, Kaunas–Marijampolė, Vilnius–Trakai, Klaipėda–Šilutė."

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eiviu-anslagas

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
    Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

    Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
    Kažkada taip internetu nusipirkau bilietus į sekantį reisą. Ten berosd likus 5 minutėms iki išvykimo bilietų neparduoda, o man - bile sumokėti

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man rodos bent jau kolkas panaikino tą komisinį mokestį, nes nesenai irgi pirkau traukiny be komisinio.

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

    Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?
    Nepasakyčiau, kad kad informacija apie rytdienos rytinius traukinius yra perteklinė. Ypač - vakare...
    Paskutinis taisė digital; 2024.09.11, 18:24.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?
    Man regis buvo planas jungti su Estų traukiniu Rygoje? Kad važiuoti iki Talino reiktų palikti traukinį ten nakvoti, ir bendrai ~8 valandos yra truputi daug vienam reisui, manau ir Lietuviams ir Estams daug patogiau ir paprasčiau būtų koordinuoti jungtį.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.
    Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?
    Dabar leis uždirbti vietos viešbučiui.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.
    Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?
    Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.
    Vien tik dėl maitinimo neleis vagonų ir lokomotyvo, jei gali leisti Pesą. Elektriniuose traukiniuose juk numatytas vagonas su baru ar bistro.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?

    Click image for larger version  Name:	20240910_182116.jpg Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	2151186

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
    Bet DRkės tikriausiai keliaus į metalo laužą, tai realiai klausimas, kiek bus atliekamų Pesų. O ir šiaip ilgesniam maršrutui tuose old school vagonuose daugiau konforto ir erdvės. Minusas nebent aukštas įlipimas.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
    Traukinyje, važiuojant į Rygą 4 valandas, gerai kai yra bistro. Tuo pačiu reikia gerokai dažninti traukinių kursavimą į Rygą. Tai traukinių poreikis tikrai bus. Be to, pesas galima paleisti į Turmantą. Bistro vagonas pasitarnautų ir naujiems maršrutams Ryga - Klaipėda/Kaunas ar Vilnius - Ryga per Daugpilį. Nors abejoju, kad šie maršrutais atsiras artimiausiu metu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Galės traukinį paleisti į Rygą. Vis tiek RB dar ilgai traukiniai nekursuos.
    Būtent. Kas tiksliai trukdo leisti traukinį su loku į Rygą?

    Komentuoti:

Working...
X