
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Taip, viskas yra tiesa, kas pasakyta, labiausiai aišku dėl neįgaliųjų diskriminacijos, bet jau aišku, kad 2025 bus nauji traukiniai ir važinės ko gero visai neblogos “papūgos”. Bus paskui piktinamąsi, kad paleido naujus traukininius ir iškart bilietų kaina pakilo
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimąNesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....
Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji
O sekantis reportažas apie kaip Žirmūnuose stato daugiabučius. Vajej kaip blogai, iškirs mūsų parkus!Paskutinis taisė bimbam; 2024.09.27, 19:46.
Komentuoti:
-
Svarbiausia čia tai, kad nėra žurnalistinio nešališkumo. Ypač iš LRT, kuri kaip ir turėtų būti nešališka ir kritiška.
Komentuoti:
-
Nesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....
Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji
- 5 patinka
Komentuoti:
-
"Anot bendrovės, dalis maršrutų sulaukė didesnio populiarumo dėl padidėjusių reisų skaičiaus, 2024 metų tvarkaraštyje daugiau reisų suplanuota maršrutais Vilnius–Šiauliai, Kaunas–Marijampolė, Vilnius–Trakai, Klaipėda–Šilutė."
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eiviu-anslagas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąBuvo keista situacija Klaipėdos stotyje
Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
Komentuoti:
-
Man rodos bent jau kolkas panaikino tą komisinį mokestį, nes nesenai irgi pirkau traukiny be komisinio.
Komentuoti:
-
Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje
Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?Paskutinis taisė digital; 2024.09.11, 18:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTraukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?
Komentuoti:
-
Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?
Parašė John Rodyti pranešimąKažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: