Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasižiūrėjau grafikus - 1940 10 06 grafike nurodoma , kad yra traukinys Vilnius - Trakai Miestas (dabartinė Trakų stotelė). Beje, grafike nurodoma, kad važinėja matrisė. Taip kad WIKI yra klaida.
    Paskutinis taisė udrius; 2025.07.19, 20:15.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Trakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.
      https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
      4 nuoroda tame pačiame Wiki straipsnyje.

      O visas straipsnis parašytas remiantis vieninteliu prarūgusiu šaltiniu.

      Comment


        Po ilgesnio laiko teko važiuoti Vilnius - Turmantas traukiniu. Nustebino dviračių laikiklių kiekis ir įvairovė. Dalis pakabinamų laikiklių skirti ir dviračiams plačiomis padangomis. Praėjime papildomai įrengti lietuviški "Parkis" stovai.

        Click image for larger version  Name:	turm1.jpg Views:	44 Size:	123,2 kB ID:	2218162

        Parkis:

        Click image for larger version  Name:	turm2.jpg Views:	41 Size:	154,0 kB ID:	2218163
        Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.09.02, 12:42.

        Comment


          Iš kitos temos

          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

          Daug skirtumo tikrai nėra kainos. Paimkim kad ir dabar perkamus traukinius - perkami 9 5 vagonų taprmiestiniai elektriniai traukiniai, ir 6 regioniniai 3 vagonų bateriniai traukiniai už 200mln eur. Palyginimui iš tos pačios įmonės Austrai perka 16 baterinių 3 vagonų tokio pat tipo traukinių už 194mln eur https://www.railvolution.net/news/ob...rt-akku-trains - man neatrodo kad čia realiai kažkoks didelis kainos skirtumas - per vagoną net ir pigiau gaunasi. Sakyčiau brangiausia dalis yra tame kad sunku daryti didesnius kontraktus dėl ko vienkartinės kainos aukštesnės (nes pas mus 40 traukinių vien LT vienu kartu nepirks, o su LV/EE bendradarbiauti bendram pirkimui sunkiau). Bet nėra kad vienareikšmiškai brangiau būtų.

          Net ir senų vagonų nėra problemų iš vakarų įsigyti - pilna senų RIC tipo vagonų su keičiamais vėžimėliais - užtektų 1520 vežimėlių ir turime galybę esamų vagonų kūriuos būtų galima pirkti ir naudoti.
          Gal yra kokių žinių apie LTG ir Stadler kontrakto opciją pirkti papildomų traukinių be dabar perkamų 15 Stadlerių? Visiškai akivaizdu, kad toks skaičius yra nepakankamas norint išvengti "trūksta riedmenų" problemos per artimiausius kelis metus, ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1. Nauji Stadleriai irgi turbūt turės būti tvarkomi ir prižiūrimi, kas reiškia, kad turbūt niekada visi 15 neišvažiuos į reisus tuo pačiu metu. Pagal bendrą riedmenų skaičių LTG bus vėl ten pat, kur yra dabar, o su tokiu paklausos augimu, koks buvo per paskutinius kelis metus, visiškai aišku, kad šitų 15 traukinių tiesiog neužteks.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Gal yra kokių žinių apie LTG ir Stadler kontrakto opciją pirkti papildomų traukinių be dabar perkamų 15 Stadlerių? Visiškai akivaizdu, kad toks skaičius yra nepakankamas norint išvengti "trūksta riedmenų" problemos per artimiausius kelis metus, ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1. Nauji Stadleriai irgi turbūt turės būti tvarkomi ir prižiūrimi, kas reiškia, kad turbūt niekada visi 15 neišvažiuos į reisus tuo pačiu metu. Pagal bendrą riedmenų skaičių LTG bus vėl ten pat, kur yra dabar, o su tokiu paklausos augimu, koks buvo per paskutinius kelis metus, visiškai aišku, kad šitų 15 traukinių tiesiog neužteks.
            Opcija daugiau nusipirkti yra - man nėra aišku ar skaičiai bendrai ar priedo, bet rašyta kad 13 tarpmiestinių ir 26 regioniniai. Ar pirks mano nuomone priklausys nuo to ar Susisiekimo ministerija duos subsidiją dažnesniems maršrutams ar ne.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              ...ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1.
              Du DR1A šiemet praėjo kapitalinius remontus ir liks po Stadlerių atvykimo. Kažkuriame interviu (jei tiksliai pamenu VŽ) Meidė sakė, kad paliks kelis senus traukinius, tačiau sudarys galimybes jais keliauti pigiau.

              Comment


                Jei tie DR1 su MTU varikliais geri ir gali tarnauti, tai juos reiktų palikti. Tik yra kita problema: dėl LTG apsileidimo, iki šiol nesutvarkyti peronų aukščiai, dėl ko reikia laipioti į tokius traukinius kaip alpinistams. Visiškas peilis accesibility, ir ypač dviračio vežimuisi.

                Comment


                  Visos esamos DR1A su MTU, bet panašu, kad pasiliko geriausios būklės riedmenis ir jiems atliko KR, tuo pačiu sudedant USB krovimo lizdus.

                  Planų peronų problemai irgi yra.
                  Parašė LTG Infra
                  Taip pat šiuo metu esame suplanavę panaudoti ES fondų finansavimą Peronų atnaujinimo programai, pagal kurią iki 2029 m. planuojama rekonstruoti peronus 29-iose stotyse maršrutuose Vilnius - Kaunas, Vilnius - Klaipėda ir Vilnius - Turmantas, padidinant jų aukštį nuo 200 mm iki 550 mm. Tuo pačiu AB „LTG Infra“ rengia Stočių ir stotelių Strategiją 2040, kuri apims ženklinimo, paviljonų paslaugų įrenginių įrengimo darbus geležinkelio stotyse ir stotelėse. Šiuo metu vykdome viešųjų pirkimų procedūras projektuotojui parinkti.

                  Comment


                    Šitą info teko girdėti. Bet tik 28 stotelių? Kiek jų šiandien yra iš viso, kur stoja traukiniai?

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Du DR1A šiemet praėjo kapitalinius remontus ir liks po Stadlerių atvykimo. Kažkuriame interviu (jei tiksliai pamenu VŽ) Meidė sakė, kad paliks kelis senus traukinius, tačiau sudarys galimybes jais keliauti pigiau.
                      Gal žinote kokie?

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        Gal žinote kokie?
                        Viena 280-1, kitos dar nemačiau.

                        Comment


                          Vilties keliauti dažniau neBĖra Nes... perdaug klientų

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Vilties keliauti dažniau neBĖra Nes... perdaug klientų
                            Ką?

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Ką?
                              Riedmenų JAU yra per mažai, perkama per mažai ir BUS per mažai.

                              Pabandykite gaut bilietų į Klaipėdos traukinį rytojui.

                              Traukinys per vietas, kur net nėra 5G ryšio, nes nėra gyventojų važiuos baterinis. Labai tvaru.
                              Bet važiuos retai, todėl visi po 1-2 važiuos dyzeliukais.

                              Comment


                                https://ltginfra.lt/naujienos/2025-1...elioniu-kokybe

                                Panašu, kad su nauju tvarkaraščiu į Klaipėda keliausim greičiau. Keista tai, kad saraše stočių kur greitis nuo 100 keliamas iki 120 km/h nėra Lieplaukės, nors infrastruktūra joje buvo atnaujinta tiesiant Lieplaukės - Telšių dvikelį.

                                Comment


                                  Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                  https://ltginfra.lt/naujienos/2025-1...elioniu-kokybe

                                  Panašu, kad su nauju tvarkaraščiu į Klaipėda keliausim greičiau. Keista tai, kad saraše stočių kur greitis nuo 100 keliamas iki 120 km/h nėra Lieplaukės, nors infrastruktūra joje buvo atnaujinta tiesiant Lieplaukės - Telšių dvikelį.
                                  Na atnaujinta tai jau gana seniai, bet šiaip iš tiesų keista, nes net ir ortofoto matosi kad iešmai tiesesni yra sudėti.

                                  Comment


                                    O Vilniuje ir Kaune toliau kaip sraigės traukiniai šliauš

                                    Comment


                                      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                                      O Vilniuje ir Kaune toliau kaip sraigės traukiniai šliauš
                                      2-3 minutės bet kokios kelionės traukiniu iš Vilniaus sudaro važiavimas 40km/h per Vilniaus GS teritoriją.

                                      Comment


                                        40 km/h didesnių stočių kelynuose yra įprastas greitis Europoje. Klausimas tik ar Vilniaus stoties ir netoliese esantys kelynai yra tiek pat sudėtingi? Ar negalėtų Vilniuje būti tarkim 50 ar 60 km/h iškart už peronų ribų?

                                        Comment


                                          Maršrutas Panevėžys–Mažeikiai bus atskirtas į tris atskiras kryptis: Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai ir Šiauliai–Mažeikiai.

                                          Plačiau – https://www.etaplius.lt/aktualu/aktu...eiviams/367466

                                          Comment

                                          Working...
                                          X