Pasižiūrėjau grafikus - 1940 10 06 grafike nurodoma , kad yra traukinys Vilnius - Trakai Miestas (dabartinė Trakų stotelė). Beje, grafike nurodoma, kad važinėja matrisė. Taip kad WIKI yra klaida.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
4 nuoroda tame pačiame Wiki straipsnyje.Parašė Romas Rodyti pranešimąTrakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.
https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
O visas straipsnis parašytas remiantis vieninteliu prarūgusiu šaltiniu.
- 1 patinka
Comment
-
Po ilgesnio laiko teko važiuoti Vilnius - Turmantas traukiniu. Nustebino dviračių laikiklių kiekis ir įvairovė. Dalis pakabinamų laikiklių skirti ir dviračiams plačiomis padangomis. Praėjime papildomai įrengti lietuviški "Parkis" stovai.
Parkis:
Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.09.02, 12:42.
- 14 patinka
Comment
-
Iš kitos temos
Gal yra kokių žinių apie LTG ir Stadler kontrakto opciją pirkti papildomų traukinių be dabar perkamų 15 Stadlerių? Visiškai akivaizdu, kad toks skaičius yra nepakankamas norint išvengti "trūksta riedmenų" problemos per artimiausius kelis metus, ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1. Nauji Stadleriai irgi turbūt turės būti tvarkomi ir prižiūrimi, kas reiškia, kad turbūt niekada visi 15 neišvažiuos į reisus tuo pačiu metu. Pagal bendrą riedmenų skaičių LTG bus vėl ten pat, kur yra dabar, o su tokiu paklausos augimu, koks buvo per paskutinius kelis metus, visiškai aišku, kad šitų 15 traukinių tiesiog neužteks.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Daug skirtumo tikrai nėra kainos. Paimkim kad ir dabar perkamus traukinius - perkami 9 5 vagonų taprmiestiniai elektriniai traukiniai, ir 6 regioniniai 3 vagonų bateriniai traukiniai už 200mln eur. Palyginimui iš tos pačios įmonės Austrai perka 16 baterinių 3 vagonų tokio pat tipo traukinių už 194mln eur https://www.railvolution.net/news/ob...rt-akku-trains - man neatrodo kad čia realiai kažkoks didelis kainos skirtumas - per vagoną net ir pigiau gaunasi. Sakyčiau brangiausia dalis yra tame kad sunku daryti didesnius kontraktus dėl ko vienkartinės kainos aukštesnės (nes pas mus 40 traukinių vien LT vienu kartu nepirks, o su LV/EE bendradarbiauti bendram pirkimui sunkiau). Bet nėra kad vienareikšmiškai brangiau būtų.
Net ir senų vagonų nėra problemų iš vakarų įsigyti - pilna senų RIC tipo vagonų su keičiamais vėžimėliais - užtektų 1520 vežimėlių ir turime galybę esamų vagonų kūriuos būtų galima pirkti ir naudoti.
- 5 patinka
Comment
-
Opcija daugiau nusipirkti yra - man nėra aišku ar skaičiai bendrai ar priedo, bet rašyta kad 13 tarpmiestinių ir 26 regioniniai. Ar pirks mano nuomone priklausys nuo to ar Susisiekimo ministerija duos subsidiją dažnesniems maršrutams ar ne.Parašė John Rodyti pranešimąGal yra kokių žinių apie LTG ir Stadler kontrakto opciją pirkti papildomų traukinių be dabar perkamų 15 Stadlerių? Visiškai akivaizdu, kad toks skaičius yra nepakankamas norint išvengti "trūksta riedmenų" problemos per artimiausius kelis metus, ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1. Nauji Stadleriai irgi turbūt turės būti tvarkomi ir prižiūrimi, kas reiškia, kad turbūt niekada visi 15 neišvažiuos į reisus tuo pačiu metu. Pagal bendrą riedmenų skaičių LTG bus vėl ten pat, kur yra dabar, o su tokiu paklausos augimu, koks buvo per paskutinius kelis metus, visiškai aišku, kad šitų 15 traukinių tiesiog neužteks.
- 1 patinka
Comment
-
Du DR1A šiemet praėjo kapitalinius remontus ir liks po Stadlerių atvykimo. Kažkuriame interviu (jei tiksliai pamenu VŽ) Meidė sakė, kad paliks kelis senus traukinius, tačiau sudarys galimybes jais keliauti pigiau.Parašė John Rodyti pranešimą...ypač turint omeny, kad tikriausiai bus nurašomi/parduodami senstantys ir nelabai komfortiški DR1.
- 2 patinka
Comment
-
Visos esamos DR1A su MTU, bet panašu, kad pasiliko geriausios būklės riedmenis ir jiems atliko KR, tuo pačiu sudedant USB krovimo lizdus.
Planų peronų problemai irgi yra.
Parašė LTG InfraTaip pat šiuo metu esame suplanavę panaudoti ES fondų finansavimą Peronų atnaujinimo programai, pagal kurią iki 2029 m. planuojama rekonstruoti peronus 29-iose stotyse maršrutuose Vilnius - Kaunas, Vilnius - Klaipėda ir Vilnius - Turmantas, padidinant jų aukštį nuo 200 mm iki 550 mm. Tuo pačiu AB „LTG Infra“ rengia Stočių ir stotelių Strategiją 2040, kuri apims ženklinimo, paviljonų paslaugų įrenginių įrengimo darbus geležinkelio stotyse ir stotelėse. Šiuo metu vykdome viešųjų pirkimų procedūras projektuotojui parinkti.
- 4 patinka
Comment
-
Gal žinote kokie?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Du DR1A šiemet praėjo kapitalinius remontus ir liks po Stadlerių atvykimo. Kažkuriame interviu (jei tiksliai pamenu VŽ) Meidė sakė, kad paliks kelis senus traukinius, tačiau sudarys galimybes jais keliauti pigiau.
Comment
-
Riedmenų JAU yra per mažai, perkama per mažai ir BUS per mažai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ką?
Pabandykite gaut bilietų į Klaipėdos traukinį rytojui.
Traukinys per vietas, kur net nėra 5G ryšio, nes nėra gyventojų važiuos baterinis. Labai tvaru.
Bet važiuos retai, todėl visi po 1-2 važiuos dyzeliukais.
- 1 patinka
Comment
-
https://ltginfra.lt/naujienos/2025-1...elioniu-kokybe
Panašu, kad su nauju tvarkaraščiu į Klaipėda keliausim greičiau. Keista tai, kad saraše stočių kur greitis nuo 100 keliamas iki 120 km/h nėra Lieplaukės, nors infrastruktūra joje buvo atnaujinta tiesiant Lieplaukės - Telšių dvikelį.
- 3 patinka
Comment
-
Na atnaujinta tai jau gana seniai, bet šiaip iš tiesų keista, nes net ir ortofoto matosi kad iešmai tiesesni yra sudėti.Parašė DKL Rodyti pranešimąhttps://ltginfra.lt/naujienos/2025-1...elioniu-kokybe
Panašu, kad su nauju tvarkaraščiu į Klaipėda keliausim greičiau. Keista tai, kad saraše stočių kur greitis nuo 100 keliamas iki 120 km/h nėra Lieplaukės, nors infrastruktūra joje buvo atnaujinta tiesiant Lieplaukės - Telšių dvikelį.
Comment
-
2-3 minutės bet kokios kelionės traukiniu iš Vilniaus sudaro važiavimas 40km/h per Vilniaus GS teritoriją.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąO Vilniuje ir Kaune toliau kaip sraigės traukiniai šliauš
Comment
-
Maršrutas Panevėžys–Mažeikiai bus atskirtas į tris atskiras kryptis: Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai ir Šiauliai–Mažeikiai.
Plačiau – https://www.etaplius.lt/aktualu/aktu...eiviams/367466
- 2 patinka
Comment
Nes... perdaug klientų
Comment