Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na ką, panašu kad mano mintys dėl riedmenų trūkumo yra tikslios kaip niekad. Geležinkeliai - čia tau ne Maxima
    1. Ne dabartinė vadovė supjaustė traukinius.

    2. Ir kuo gi "geležinkeliai ne maksima"? Sekmadienį ryte Palangoje proseku ir alumi visada Maksima lentynos būna užkrautos, nes Maksima logistika atveža tiek, kiek reikia. LG reiktų temptis link Maksimos. Pabandytų Palangos Maksima vežti ir žiemą, ir vasarą vežti vienodus kiekius "nes nėra fūrų". Ne vietoj Jūsų sarkazmas.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Kretinga - Šilutė sujungimas labai logiškas.
      Tik stotelių dažnis yra per mažas. Klaipėdoje reikėtų Joniškės-Tilžės turgaus, pramoninėje dalyje/LEZ, Traksėdžiuose, Priekulėje antros stotelės, ties Melnrage. Tada jau panašėtų į didmiestį aptarnaujantį priemiestinį traukinį.

      Atitinkamai reikėtų ir Vilniuje sujungti tai, kas susijungia. Pavyzdžiui, Pabradės-Varėnos ašis. Dabar kas gyvena Pavilnyje - iki Kauno niekaip.
      Šiaip linkčiau prie to, kad Vilniuje visi iš vakarų pusės važiuojantys traukiniai driektųsi iki Naujosios Vilnios, kas iš esmės būtų miesto geležinkelio “pradžia” ir būtų panašu į Varšuvą, kur traukiniai važiuoja pvz iki Varšuva wschodnia stoties.

      Comment

      Working...
      X