Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
- 3 patinka
-
Sutinku. Darbo dienomis paskutinis reisas 21 valandą būtų ok, o savaitgaliais galėtų kursuoti traukiniai bent iki 23 val. Maršruto idėja Trakai - Naujoji Vilnia skamba puikiai. Bent vienas priemiesčio maršrutas jau yra, tik reikia suderinti grafiką (bent pradžiai).Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
- 2 patinka
Comment
-
Tikriausias variantas, kad traukiniai tiesiog dienos metu sukiojasi po maršrutus. Pvz: Vilnius-Trakai -> Vilnius-Kena arba Vilnius-Kaunas -> Vilnius-TrakaiParašė Silber418 Rodyti pranešimą
Ačiū už patikslinimą. Tikrai įdomu, kad laikai nėra paskirstyti vienodais intervalais ir reisų skaičius nėra didesnis. Pritariu Jono idėjai, kad galėtų būtų taktinis tvarkaraštis bent tam tikromis valandomis (traukiniai išvyktų 40 minučių intervalais ar pan.). Puiki ir neišnaudota galimybė Vilniaus priemiesčio linijai! Pradėti galima būtų nuo šio maršruto.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu tai traukinio ar dviejų klausimas, galbūt galima būtų optimizuoti riedmenų paskirstymą, o ateityje įsigyti tinkamus traukinius pastoviam regioniniam / priemiesčių traukinių kursavimui taktiniu tvarkaraščiu.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tikriausias variantas, kad traukiniai tiesiog dienos metu sukiojasi po maršrutus. Pvz: Vilnius-Trakai -> Vilnius-Kena arba Vilnius-Kaunas -> Vilnius-Trakai
- 1 patinka
Comment
-
Rodos ne garvežius LTG naudoja. Kodėl tiek ilgai? Tokį maršrutą turėtų įveikti grečiau nei automobiliu.30-40 minučių max.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Galėtų būti taip, kad važiuoja su visais sustojimais kas 45 min (reikalingi 2 traukiniai). Arba galima pratęsti idėją ir gauti maršrutą Trakai - Naujoji Vilnia. Į vieną pusę kelionės trūktų apie 52 min (35 min Trakai - Vilnius su visais sustojimais ir 17 min su sustojimais iki N. Vilnios (galima pridėti kažkur sustojimą, kad gauti daugiau keleivių). Per 8 min traukinio mašinistas turi pakeisti kabiną ir važiuoti į kitą pusę. Pradžioje galima būtų naudoti 2 traukinius ir turėti taktą kas valandą. Aišku traukiniai turėtų dirbti nuo pat ryto iki vakaro. Savaitgaliais galima vėlinti darbo laiką, kad būtų galima ilgiau kažkur užsibūti, nes 9(?) vakaro tai juokas priemiestiniam traukiniui.
Comment
-
Visų pirma Trakai - Senieji Trakai ruožo max greitis labai mažas (iki 40km/h berods), poto dar Vilniaus GS kelynas irgi turi max 40km/h. Kitas reikalas, kad pridėti visi įmanomi sustojimai.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Rodos ne garvežius LTG naudoja. Kodėl tiek ilgai? Tokį maršrutą turėtų įveikti grečiau nei automobiliu.30-40 minučių max.
Comment
-
Trakai - Senieji Trakai yra kiek žinau kelios problemos. Kelio būklė gan apverktina (bet dar normos ribose), kreivės, pervaža dviejų kreivių galuose. Taip pat Trakai yra aklikelis su mažu rezerviniu atstumu ir pagal atstumą ten turėtų tilpti tik vienas blokruožas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Visų pirma Trakai - Senieji Trakai ruožo max greitis labai mažas (iki 40km/h berods), poto dar Vilniaus GS kelynas irgi turi max 40km/h.
Ko gero nesu matęs, kad traukinys ten įvažiuotų žaliu aspektu.
Ar LTGI ar TSA gali nustatyti asimetrinį greičio apribojimą vienkeliui - klausimas.
Comment
-
Teoriškai problemų turėti skirtingus greičio apribojimus skirtingoms kryptims nėra, klausimas kiek iš to išloši, nes vis tiek traukinys nespės normaliai įsibėgėt iki Senųjų Trakų. Dabartiniai limitai tokie:Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Trakai - Senieji Trakai yra kiek žinau kelios problemos. Kelio būklė gan apverktina (bet dar normos ribose), kreivės, pervaža dviejų kreivių galuose. Taip pat Trakai yra aklikelis su mažu rezerviniu atstumu ir pagal atstumą ten turėtų tilpti tik vienas blokruožas.
Ko gero nesu matęs, kad traukinys ten įvažiuotų žaliu aspektu.
Ar LTGI ar TSA gali nustatyti asimetrinį greičio apribojimą vienkeliui - klausimas.
- 2 patinka
Comment
-
Užtat į Keną sekmadieni važiavo trivagonėParašė Vinecko Rodyti pranešimąLTG LINK super žmonės. Į Trakus atsiuntė 2 vagonų Škoda. Žmonėms tenka stovėti prie durų, kur tik yra vietos. Ačiū už tai, kad traukinys bent atvažiavo. Trakų miesto maršrutas šiandien man į akis iš vis nepasirodė, nors laukiau jo stotyje bei keliose stotelėse pagal tvarkaraštį +15-20min
Comment
-
Išvis susidaro įspūdis, kad su bėgiais situacija primena tą, kuri per paskutinius ~20 metų nutiko su automobilių keliais t.y. lėta, bet nuosekli, degradacija ir būklės blogėjimas dėl priežiūros trūkumo. Krūva vietų, kur bėgių būklė apgailėtina ir jie dėl nesuvokiamų priežasčių nėra tvarkomi. Net pagrindiniuose ruožuose (Vilnius-Kaunas, Kaišiadorys-Klaipėda) yra ne vienas ruožas, kur pastebimai jaučiasi, kad traukinys linguoja ir mėtosi į šonus net nepasiekęs ten leistino greičio, kas reiškia, kad tik laiko klausimas, kol greitis ten turės būti sumažintas, jei nebus imamasi remonto. Įdomu, kame problema? Kai estai didžiojoje dalyje savo geležinkelių už ES pinigus darosi 160km/h, LTG šneka aptakiomis frazėmis ir vengia bet kokių kalbų apie traukinių greičius ir infrastruktūros būklę. O tipiškas atsakymas, kad "viską išspręs" Rail Baltica, kur greitis neva bus didesnis. Labai niūri situacija, kai geležinkelių būklei blogėjant, panašu, net neturima planų ją kaip nors gerinti. Kaip Caras pastatė, taip ir naudojam. Kai visiškai sugrius, nu tada nebenaudosim, ir gal paleisim autobusus or smth. Kažkoks toks vibe nuo LTG paskutiniu metuParašė Nikas Rodyti pranešimąDėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
- 7 patinka
Comment
-
Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).Parašė John Rodyti pranešimąVilnius-Trakai turėtų būti elementarus priemiestinis maršrutas, kur traukiniai vaikščiotų bent kartą per valandą. Dabartinę situacija net sunku pradėti kaip nors apibūdinti. Praktiškai viskas daroma blogai, ką tik galima daryti, pradedant tvarkaraščiu, baigiant traukinių technine būkle.
Comment
-
"Caras pastatė" gal kiek perdėta. Linija pastatyta 1940 metais.Parašė Nikas Rodyti pranešimąDėkui už info. Tai jo, skaityk kaip caras pastatė, taip ir naudoja iki šiandien. Su 40km/h vien taktinis tvarkaraštis nepadės
Tuo pačiu radau straipsnį apie liniją Kazlų Rūda - Šeštokai. Kuris dar kartą patvirtina posakį, kad "Niekada nėra laiko padaryti gerai, bet visuomet yra laiko perdaryti":
Comment
-
Turėjau omenyje Vilniaus stoties kelyną ir greičius jame. Na, Trakų kelią pastatė ūsuotas svolačius, reiškias.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
"Caras pastatė" gal kiek perdėta. Linija pastatyta 1940 metais.
Tuo pačiu radau straipsnį apie liniją Kazlų Rūda - Šeštokai. Kuris dar kartą patvirtina posakį, kad "Niekada nėra laiko padaryti gerai, bet visuomet yra laiko perdaryti":
Comment
-
????Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
Nežinau, kur matot ratus kvadratus, bet Vilnius - Trakai trunka 32-34 min traukiniu, panašiai kaip automobiliu. Ir maršrutas naudojamas tikrai ne tik pramogai.
- 2 patinka
Comment
-
Didžiausia problema, kad Trakų miesto autobusas beveik pusę savo reisų nepriderintas prie traukinio. O jeigu reisai būtų pastovus su tam tikru taktu ir priderinti prie traukinio - tada tokia problema kaip nutolusi stotis neegzistuotų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
Geras pavyzdys. Šeštadienį traukinys Vilnius Trakai atvyksta 10:32 min, spėkite kada atvažiuos autobusas? Ogi 11:40.
Galimas variantas, kad Trakų paslaugos tiesiog bando nesąžiningai konkuruoti (t.y specialiai nederina savo maršruto kursavimą prie traukinio, nes TP turi maršrutą Trakai - Vilnius.
- 6 patinka
Comment
-
Maršruto ilgis ir laikas yra visai normalūs, o stoties buvimas ne centre išsprendžiamas elementariai leidžiant vietinį VT, priderintą prie traukinio. Tai nėra raketų mokslas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Priemiestinis maršrutas galėtų būti nebent tada, jei stotis būtų miesto centre, o ne pakrašytyje prie ežero, iki kur šiaip faina pasivaikščioti, bet kasdieniam susisiekimui nelabai padeda, ir nevažinėti ratais kvadratais, nes dabar važiuoja iki Vilniaus panašiai laiko, kaip su automobiliu iki Kauno. Taip, kad ir toliau liks tik pramoginiu maršrutu, panašiai kaip ir visi kiti maršrutai iš Vilniaus (išskyrus aišku Kauno ir Klaipėdos kryptis).
- 3 patinka
Comment
-
Irgi neParašė Nikas Rodyti pranešimąNa, Trakų kelią pastatė ūsuotas svolačius, reiškias.
Stoties architektūra sako, kad ji statyta Anoje Lietuvoje. Jei kelią atidarė 1940, ūsuotasis irgi negalėjo prie to prisidėti.
Comment
-
Trakuose keleivinis eismas atidarytas 1957 m. gegužę.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąStoties architektūra sako, kad ji statyta Anoje Lietuvoje. Jei kelią atidarė 1940, ūsuotasis irgi negalėjo prie to prisidėti.
https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Trak...inkelio_stotis
Comment
Comment