Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    ~45% keleivinio vežimo kainų subsidijuojamos(skaičius viešas, iš metinių ataskaitų). Kol nebus kas subsidijuoja papildomų maršrutų, tol papildomų maršrutų realiai ir nebus. Savivaldybės nelabai entuziazmo rodo - prisiminkim kaip praeitą gruodį verkė
    Kiek pamenu LG siūlė palikti VIENĄ REISĄ PER SAVAITĘ, už tai reikalavo iš kiekvienos savivaldybės bent po keliasdešimt tūkstančių eurų dotacijos. Savivaldybės geležinkelius aišku pasiuntė.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

      Viskas taip. Bet to, kad iš Vilniaus nėra susisiekimo geležinkeliu į Trakus, Druskininkus ir Palangą kitaip nei sabotažu pavadinti neišeina. Stalino laikais tokio LG vadovybę būtų jau 3x represavę.
      į Trakus važiuoja traukiniai ir gan neblogai.. gal tik nelabai yra kaip iki/iš jų nusigaut su persėdimais pvz. iš Kauno ar kitur, bet pats šią vasarą važiavau Vilnius - Trakai, Trakai - Kaunas. Viena didžiausių problemų Trakuose, kad jų autobusai nėra niekaip suderinti su traukiniais ir neina kaip nuvažiuot ar privažiuot iš aplinkinių gyvenviečių

      Comment


        Parašė xvoss Rodyti pranešimą

        į Trakus važiuoja traukiniai ir gan neblogai.. gal tik nelabai yra kaip iki/iš jų nusigaut su persėdimais pvz. iš Kauno ar kitur, bet pats šią vasarą važiavau Vilnius - Trakai, Trakai - Kaunas. Viena didžiausių problemų Trakuose, kad jų autobusai nėra niekaip suderinti su traukiniais ir neina kaip nuvažiuot ar privažiuot iš aplinkinių gyvenviečių
        Į Trakus traukiniai važiuoja pabai blogai. Tvarkaraščiai tik tam, kad būtų uždėta varnelė, ne tam, kad būtų ten galima realiai nuvažiuoti.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Į Trakus traukiniai važiuoja pabai blogai. Tvarkaraščiai tik tam, kad būtų uždėta varnelė, ne tam, kad būtų ten galima realiai nuvažiuoti.
          tai ponas argumentuok kodėl blogai? pagal mane tai gali iš Trakų į darbą VIlniaus centre (8-17) ryte nusigaut ir vakare gan patogiai grįžt.. tas pats jeigu kartais dirbi trakuose ir važiuoji iš Vilniaus (retas atvejis, bet galimas). Vidury dienos nemažai irgi nemažai galimybių nusigaut.

          Click image for larger version

Name:	vilnius-trakai.png
Views:	1283
Size:	91,0 kB
ID:	2086620

          Comment


            Parašė xvoss Rodyti pranešimą

            tai ponas argumentuok kodėl blogai? pagal mane tai gali iš Trakų į darbą VIlniaus centre (8-17) ryte nusigaut ir vakare gan patogiai grįžt.. tas pats jeigu kartais dirbi trakuose ir važiuoji iš Vilniaus (retas atvejis, bet galimas). Vidury dienos nemažai irgi nemažai galimybių nusigaut.
            Traukinys kartą į dvi valandas priemiestiniam maršrutui nėra adekvatu.

            Comment


              Parašė xvoss Rodyti pranešimą

              tai ponas argumentuok kodėl blogai? pagal mane tai gali iš Trakų į darbą VIlniaus centre (8-17) ryte nusigaut ir vakare gan patogiai grįžt.. tas pats jeigu kartais dirbi trakuose ir važiuoji iš Vilniaus (retas atvejis, bet galimas). Vidury dienos nemažai irgi nemažai galimybių nusigaut.
              Dabar palyginkim, kaip turėtų atrodyt padorus grafikas, kurį latviai kažkaip sugeba turėt. Važiuojant iš Rygos į Jūrmalą:



              Ar dar vis neaišku, kodėl blogai?

              Comment


                Dar Trakuos traukinių stotis pakrašty, kai tuo tarpu autobusai važiuoja neblogai užpildyti.

                Comment


                  Beje, atkreipkit dėmesį, kad kaina Latvijoje už beveik identišką atstumo/laiko atžvilgiu maršrutą mokėti teiktų beveik dvigubai mažiau. Kai teko traukiniais pasivažinėti aplink Rygą, kaskart nustebindavo, kaip pigu tai būdavo. Taip pat traukiniai dažnu atveju beveik pilni.

                  Klausimas, kas daugiau uždirba iš maršruto - PV, kurie turi pilną traukinį už dvigubai pigesnę kainą ar LTG Link, kurie veža beveik orą ir vis brangina bilietus?

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Dabar palyginkim, kaip turėtų atrodyt padorus grafikas, kurį latviai kažkaip sugeba turėt. Važiuojant iš Rygos į Jūrmalą:



                    Ar dar vis neaišku, kodėl blogai?
                    Tai Jūrmaloj 50k žmonių gyvena, Trakuose tik 4k... Gal dėl to? Reiktų lygint obuolius su obuoliais. Visas Trakų rajonas 30k žmonių teturi. Tušti tie Trakų traukiniai važinėja, ačiū dievui dar išvis važinėja..

                    Comment


                      Nesuprantu kodėl pas mus ar latvius visdar tokie durni traukinių numeriai.. ar negalima kažkokį labiau įsimenama sugalvot? kodėl nepaima pvz iš europinių vežėjų? būtų IR, IC, S, ER, ICE.. ir. t.t. galima būtų įsimint. Žiūriu pas latvius nors ir dažnas dažnis, bet irgi ne taktinis grafikas.. belekada važiuoja.

                      Comment


                        Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                        Tai Jūrmaloj 50k žmonių gyvena, Trakuose tik 4k... Gal dėl to? Reiktų lygint obuolius su obuoliais. Visas Trakų rajonas 30k žmonių teturi. Tušti tie Trakų traukiniai važinėja, ačiū dievui dar išvis važinėja..
                        Nebūtinai galutinėje stotyje turi būti daugiausia keleivių. Didesnius keleivių srautus gali užtikrinti keliaujantys tarp Vilnius ir kelių kitų tarpinių stočių, esančių Trakų rajone. Įsivaizduoju, kad nemažai Lentvario gyventojų džiaugtųsi gelimybę dažniau keliauti traukiniais iki Vilniaus. Tuo pačiu, galbūt padidėtų ir Lentvario patrauklumas atsikraustyti naujiems gyventojams, kurie commutintų iki Vilniaus.

                        Be to, geležinkelio atkarpa tarp Vilniaus ir Kauno yra puiki neišnaudota galimybė suteikti regionui naują impulsą ir paspartinti ekonominį augimą. Dažnesnis traukinių kursavimas kas 10-20 minučių (piko metu) tarp Vilniaus ir Kauno miestų nuo ryto iki vėlaus vakaro būtų puikus žingsnis į priekį.
                        Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 20:02.

                        Comment



                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          O kur neegzistuojantis Kaunas - Klaipėda maršrutas? Laivu galima nuplaukti, bet traukiniu nuvažiuoti tarp antro ir trečio didžiausių šalies miestų - ne. Įdomu, kurioje dar šalyje taip.
                          Kadangi laikas nekonkurencingas, o maršrutas daug ilgesnis nei keliais (didesnė kaina), tai labai daug keleivių nebūtų. Poilsiautojams vasarą irgi nelabai būtų tikslo važiuoti Kaunas-Klaipėda, kol dar nėra geležinkelio į Palangą.
                          Tačiau stipri jungtis Kaunas-Šiauliai būtų labai naudinga, nes laikas konkurencingas ir Šiauliuose yra puiki galimybė formuoti taktinį mazgą: suderintus reguliarius persėdimus tarp įvairių krypčių traukinių. Rašiau straipsnyje apie Lietuvos integruotąjį taktinį tvarkaraštį. Šiauliuose kas 2-4 valandas vyktų reguliarūs persėdimai, todėl jeigu Kaunas-Šiauliai „pataikytų“ į tuos persėdimus, tai susidarytų labai nemažai galimų reguliarių kelionių.
                          Pvz. būtų patogus susisiekimas tokiems keliautojams: Kaunas–Šiauliai, Kaunas–Mažeikiai, Kaunas–Joniškis, Kaunas–Telšiai ir pan. Taigi, Šiaulių regione būtų neblogas tarpusavio susisiekimas tarp visų miestų ir Šiaulių (Joniškis, Radviliškis, Kuršėnai, Mažeikiai), bet ir didieji miestai per Šiaulius taptų geriau pasiekiami (Klaipėda, Kaunas, Vilnius, netgi Panevėžys). Pagrindiniai maršrutai būtų gerai „pamaitinami“ iš minėtų mažesnių miestų.

                          Net tokiu atveju keleivių, vykstančių maršrutu Kaunas-Klaipėda su persėdimu Šiauliuose, būtų nelabai daug, nes laikas ilgokas lyginant su autobusu. Tačiau galima pasiūlyti akcijas kelionėms su persėdimais, ypač tuštesniems traukiniams. Nors kelionė ilgesnė nei autobusu, bet būtų galima konkuruoti kaina. Nes jeigu žinoma, kad kažkuriais reisais kažkuris traukinys nelabai užsipildo, tai geriau jau pasiūlyti pigesnius akcijinius bilietus nei vežti orą.


                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                          negi is LG niekas neskaito sio forumo, ideju pilna... trasos i druskininkus ir palanga butu anslagines.. kas gi nori su auto vaziuot prisigerus alaus druskininkuose i vilniu... siaip tai nesuprantamas lg apsileidimas.

                          ps. na nors kavines ir iki parduotuve atidare patogia vilniaus stoti.. tai negaliu baisiai skustis, kazka daro zmoniu patogumui.
                          Esu girdėjęsiš LTG, kad jie mąstė apie jungtį į Druskininkus, tačiau ji labai brangi.

                          ​​​​
                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          del Druskininku abejoju, matrise gal kazka veztu.del Palangos ir alaus nesamoniu nesamone
                          Sąmonė. Lietuvos VT visiškai nesiūlo komforto, kuris priviliotų mokius keleivius. Ko reikėtų Vilnius–Palanga:
                          • vietos dviračiams
                          • tyliojo vagono
                          • šeimos vagono
                          • pageidautina ir kupė
                          • geros pirmos klasės
                          • restorano vagono su alkoholio ir normalių patiekalų prekyba (pavyzdys – Lenkijos EIP traukiniai).

                          Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                          Galiu įsivaizduot, kad kokioj nors Vokietijoj ar Šveicarijoj esant tokiems bėgiams, būtų įmanomas maršrutas Trakai - Naujoji Vilnia, per Lentvarį, Vaidotus, Salininkus (nauja stotelė, o kodėl ir ne?), Oro uostą, Vilniaus stotį.. ir nedidelis S-Bahn traukinys varytų kas 30 min.

                          O taip pat Grigiškės (pasirodo yra bėgiai!) - Vilnius - Naujoji Vilnia kas 15 min.
                          Esu panašų dalyką siūlęs: Traukiniai Vilniuje: kam jų reikia?

                          Jūsų dviejų maršrutų tinklas įdomus. Trūkumas: Vilnius-Trakai keleiviams pailgėtų kelionė (+10 km), gal turėtų būti brangesni bilietai, taip pat nėra persėdimo galimybės tarp abiejų maršrutų, nors jie beveik susikerta. Net ir jūsų maršrutų tinklas rodo, kokia didelė naujos geležinkelio stoties būtinybė ties Žarijų gatve – šitą naują mazgą siūliau straipsnyje.
                          Man atrodo, kad geriau jau Trakų keleiviai tegul važiuoja tiesiai į stotį per Panerius, o traukinys stotyje apsisuktų ir tada važiuotų į Juodšilius arba net iki paties Žarijų g. mazgo (C formos maršrutu). Reikės kada nors nupiešti schemą.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                            Žiūriu pas latvius nors ir dažnas dažnis, bet irgi ne taktinis grafikas.. belekada važiuoja.
                            Latvija yra daug arčiau taktinio grafiko nei mes būsim artimiausius 10 metų:



                            Comment


                              Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                              Nesuprantu kodėl pas mus ar latvius visdar tokie durni traukinių numeriai.. ar negalima kažkokį labiau įsimenama sugalvot? kodėl nepaima pvz iš europinių vežėjų? būtų IR, IC, S, ER, ICE.. ir. t.t. galima būtų įsimint. Žiūriu pas latvius nors ir dažnas dažnis, bet irgi ne taktinis grafikas.. belekada važiuoja.
                              Jei skaičiukų priekyje pridėsi LG ar bus nuo to lengviau įsiminti skaičiukus?

                              Nu taip, "belekada", kas 15 min piko metu ir kas 30 min ne piko metu.

                              Comment


                                Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                                Nesuprantu kodėl pas mus ar latvius visdar tokie durni traukinių numeriai.. ar negalima kažkokį labiau įsimenama sugalvot? kodėl nepaima pvz iš europinių vežėjų? būtų IR, IC, S, ER, ICE.. ir. t.t. galima būtų įsimint. Žiūriu pas latvius nors ir dažnas dažnis, bet irgi ne taktinis grafikas.. belekada važiuoja.
                                prefiksas nieko nekeičia. Bus LTG019, tau nuo to geriau, nei kad lenkiškame 90954, vokiškas IC2277, prancūziškas 891758 ar šveicariškas .. Gerai jau gerai, Šveicarijoje maršrutas viešai įvardijamas pagal pradinį ir galinį punktą, o ne pagal laikrodį ir orientaciją

                                Comment


                                  https://madeinvilnius.lt/transportas...ciu-traukiniu/

                                  „Prireikė specialaus žurnalistinio tyrimo, kad sužinotume, jog kovo mėn. vos nesusidūrė du keleiviniai traukiniai. Tik per plauką išvengta didelės katastrofos“, – pažymi E. Sabutis.



                                  Gal kas žino, apie ką eina kalba?

                                  Comment


                                    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                                    https://madeinvilnius.lt/transportas...ciu-traukiniu/

                                    „Prireikė specialaus žurnalistinio tyrimo, kad sužinotume, jog kovo mėn. vos nesusidūrė du keleiviniai traukiniai. Tik per plauką išvengta didelės katastrofos“, – pažymi E. Sabutis.

                                    Gal kas žino, apie ką eina kalba?
                                    Spėju:

                                    2023-03-10 Keleivinio traukinio Nr. 837 eismo įvykis G-23/09
                                    2023-03-04 Keleivinio traukinio Nr. 669 riktas G-23/07

                                    Deja, daugiau info greituoju būdu nerandu

                                    Comment


                                      Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                                      Gal kas žino, apie ką eina kalba?
                                      Incidentas įvyko kovo ketvirtą dieną. Traukiniui važiuojant iš Turmanto, pro Ignaliną, į Vilnių. Tiesa, kurioje tiksliai vietoje briedis galėjo iššokti prieš traukinį, niekas atsakyti negali.

                                      Lietuvos geležinkelių profsąjungos „Solidarumas“ vadovas Stanislavas Fedaravičius, išsiaiškino, kad kovo ketvirtą susidūrimas su briedžiu buvo ne vienintelis traukinio kelionės incidentas. Briedį kliudęs mašinistas tuomet sustabdė traukinį, apžiūrėjęs jį gavo dispečerės nurodymą važiuoti toliau.

                                      „Ir kada pradėjo važiuoti toliau, dingo stabdžiai. Toliau į Dūkštų stotį. Dūkštų stoty, jau įvažiuodamas be stabdžių, pravažiavo raudoną šviesoforą, išpjovė iešmus, ten bandė stabdyti jį darbuotojai, ne pats mašinistas. Mašinistas dabar dirba vienas, padėjėjo neturi. Visgi buvo stabdomas, pravažiavo raudoną šviesoforą ir tuo metu važiavo kitas keleivinis traukinys. Tikrai galėjo būti tragedija, ne tik Lietuvos mastu, bet ir dar baisiau. Galėjo susidurti du keleiviniai traukiniai“, – kalba profsąjungos vadovas Stanislavas Fedaravičius.


                                      Šaltinis

                                      Comment


                                        Nukirst briedį ir paleist traukinį tolyn normaliai nepatikrinus stabdžių magistralės.. stipru

                                        Comment


                                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...tu-667-2146302

                                          Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.

                                          Man labiausiai trūksta Kaunas-Šiauliai maršruto pagerinimų, ypač savaitgaliais praktiškai pilnai išparduodamas, autobusai šia kryptimi irgi gana pilni važiuoja, bet vis tiek tik vienas-du 620M per dieną tevažiuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X