Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ta prasme visus tuos 5 ar 6 realiai naudojamus peronus Lietuvoje reiktų labai sudėtingai priderinti?
    Na nereikia. Vien tarp Vilniaus ir Kauno yra daugiau realiai naudojamų peronų.

    Comment


      Pasitikrinau dėl Kauno mazgo Rail Baltica projekto, stoty realiai visi peronai nauji bus, senų nė kvapo. Tikiuosi ta proga ir aukščiai visų bus tinkamai padaryti 760mm. Bet teks gana ilgai to palaukt.
      Attached Files

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Ta prasme visus tuos 5 ar 6 realiai naudojamus peronus Lietuvoje reiktų labai sudėtingai priderinti?
        Reikia skaityti TNN.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...-ir-klaipedoje

          Praeitą savaitgalį atsirado galimybė kombinuotai ir Klaipėdos autobusams bilietus nusipirkt keliaujant ten traukiniu. Iš didžiųjų miestų Kauno ir Šiaulių tetrūksta kombinuotų bilietų.

          Comment


            Latvijoje "nėra daugiau, ką veikti, negu kilnoti peronus"




            Nuotraukų šaltinis: (61) LATVIA | Railways | Dzelzceļš | Page 310 | SkyscraperCity Forum

            Comment


              Nauji LTG Link "fintai"...
              Mįslingas nutikimas: iš Kauno į Vilnių vykęs traukinys staiga dėl neaiškių aplinkybių sustabdytas pusiaukelėje
              LRYTAS.LT AUTO RINKA
              Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...eleje-28758985

              Comment


                Turbut paskambino ir pasakė, kad užminuotas kelias

                Comment


                  Tiksliau sulūžo. LG jau galės konkuruoti su VVT troleibusais, pagal patikimumą.

                  Traukiniu vykę keleiviai vėl susidūrė su nepatogumais: dėl gedimo teko perlipti į kitą, užlaikyti reisai Kauno ir Klaipėdos kryptimis
                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...edos-kryptimis
                  Pirmadienio rytą maršruto Kaunas–Vilnius traukinys nebegalėjo tęsti kelionės dėl gedimo
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Šiandien rytinis Kaunas-Vilnius Nr. 822 vėlavo daugiau nei 30min nes 3 kartus dėl kažkokio gedimo reikėjo stoti ir perkraudinėti traukinį.

                    Comment


                      LRT.lt 2023.10.22
                      Dėl aptikto įtartino objekto buvo sustabdytas traukinių eismas į Kauno geležinkelio stotį
                      Sekmadienio vakarą Kauno geležinkelio stotyje dėl, pirminiais duomenimis, palikto įtartino daikto pradėta keleivių evakuacija, įvestas planas „Skydas“, laukiama atvykstant „Aro“ pareigūnų, praneša „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime žiniasklaidai.
                      Dėl šio incidento kuriam laikui sustabdytas traukinių eismas į Kauno geležinkelio stotį, galimi traukinių vėlavimai.

                      Kaip LRT.lt informavo Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovė Odeta Vaitkevičienė, pranešimo apie prie paradinių durų paliktus įtartinus daiktus policija sulaukė 18.06 val., o sprendimas pradėti evakuaciją buvo priimtas 18.22 val. Apie 20.11 val. O. Vaitkevičienė informavo, kad sprogstamųjų medžiagų stotyje aptikta nebuvo, planas „Skydas“ atšauktas.

                      Savo ruožtu „Lietuvos geležinkeliai“ informuoja, kad kiek po 20 val. keleiviams leista grįžti į stotį, o traukinių eismas atnaujintas.
                      .Dėl incidento buvo užlaikyta 11 traukinių, vykusių maršrutais Vilnius–Kaunas, Kaunas–Vilnius, Marijampolė–Kaunas, Kaunas–Marijampolė, Kaunas–Kybartai. Siekiant kuo mažiau paveikti keleivių planus, iš Vilniaus į Kauną traukiniu vykusiems keleiviams kelionę pasiūlyta tęsti autobusu, o likę traukiniai galėjo tęsti kelionę.

                      https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...jami-keleiviai

                      Comment


                        Kada paskutinį kartą Lietuvos geležinkeliai panaudojo vagoną-restoraną traukinių sąstate? Aš niekada nebuvau tokiame vagone ir norečiau pabandyti jį neišvykstant iš Lietuvos (aš mačiau bent vieną tokį vagoną Bėgių parke, tai greičiausiai jie nebenaudojami)

                        Jei jie nebenaudojami tai greičiausiai man reikės pabandyti atnaujintą Mockava-Krokuva lenkišką traukinį į Varšuvą kitais metais (aš skaičiau kad ten pagaliau vagonas-restoranas atsiras)

                        Comment


                          Šiandien 17:35h. Vilnius-Trakai iš Vilniaus vėluoja išvykti jau 20min. Įdomu kas nutiko, nes traukinys šiam reisui būna atsiunčiamas iš Naujosios Vilnios.

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	906,0 kB
ID:	2084301 panašu kad iš Kauno pusės dyzeliukas atstūmė električką. Atsiprašau už prastą kokybę
                            Attached Files

                            Comment


                              Parašė statyba Rodyti pranešimą
                              Panašu, kad iš Kauno pusės dyzeliukas atstūmė električką.
                              Kai sąstatas ne traukiamas, o stumiamas, tai gaunasi nebe traukinys, o stuminys

                              Kažko padažnėjo incidentų su sugedusiais traukiniais


                              Kyla klausimų ar vis dar aktualus 3 / 97 santykis tarp vėluojančių ir nevėluojančių traukinių.

                              Comment


                                ar negali būt kažkas panašaus: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dar-2-susidure ? labai jau keistai skirtingi traukiniai stoja. .

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Kai sąstatas ne traukiamas, o stumiamas, tai gaunasi nebe traukinys, o stuminys

                                  Kažko padažnėjo incidentų su sugedusiais traukiniais


                                  Kyla klausimų ar vis dar aktualus 3 / 97 santykis tarp vėluojančių ir nevėluojančių traukinių.
                                  Jeigu prie Baužio LTG Linke buvo bardakas, jam išėjus darosi visiškas jovalas.

                                  Šiandien iš Varėnos pusės link Vilniaus važiavo 630M+DR1A sąstatas. Panašu, kad drkė sugedo, o Pesa 630 vietoje manevrinio.

                                  Comment


                                    Parašė vectron Rodyti pranešimą

                                    Jeigu prie Baužio LTG Linke buvo bardakas, jam išėjus darosi visiškas jovalas.

                                    Šiandien iš Varėnos pusės link Vilniaus važiavo 630M+DR1A sąstatas. Panašu, kad drkė sugedo, o Pesa 630 vietoje manevrinio.
                                    Erkė ar visgi Drakonas?

                                    Comment


                                      Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                                      ar negali būt kažkas panašaus: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dar-2-susidure ? labai jau keistai skirtingi traukiniai stoja. .
                                      Nemanau, arba bent jau ne tiesiogiai panašaus - Lietuvoje geležinkeliai naudoja GSM-R, kuris turi normalią saugą ir tiesiog imti ir siusti avarinio stabdymo signalų neturėdamas SIM'o kurį LTG Infra išduoda negali.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Maršrutų gal nėra, ne linijų? Jei dienos vidury norint nuvažiuoti iš Vilniaus į Trakus, populiarų priemiestį ir turizmo traukos centrą, kito traukinio reikia laukti daugiau kaip dvi valandas, tai čia linijos problema ar imbeciliško LTG maršrutų ir tvarkaraščių planavimo? Kaunas-Jonava? Vilnius-Vievis? Tas pats galioja ir visoms kitoms priemiestinėms linijoms, kurios neegzistuoja, nes debilai SuMine ir LTG tiesiog elementariai nesuvokia, kad taip galėtų būti.
                                        Taip pat, kas tiksliai trukdo nutiesti tuos porą km bėgių nuo Kretingos iki Palangos ir paleisti tiesioginius traukinius tiek iš Klaipėdos, tiek iš Vilniaus? Keleivių srautai potencialiai milžiniški, bet jei politika yra tyčinis ir piktybiškas geležinkelių transporto nustekenimas ir naikinimas, tai biškį keista ieškoti kaltų "linijose" ar "industrinėse zonose". Ne tame problema, o LTG ir Susisiekimo ministerijos piktybiškame ir tyčiniame veikime, siekiant galutinai sunaikinti keleivinį geležinkelių transportą Lietuvoje.
                                        ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.

                                        Comment


                                          Parašė jan Rodyti pranešimą

                                          ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.
                                          Nežinau, ar turės tiek pat, kiek Jūrmala, bet faktas, kad keleivių būti negali, kai nėra reisų ir nevažiuoja traukiniai, nors tuo pačiu metu Vilnius-TRakai kelyje kamščiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X