Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tragedija.
    1. V. Europoje traukinių programėlėse visada yra galimybė pasirinkti konkretų traukinį ir pažiūrėti informaciją, kiek jis vėluoja, ar sutrumpintas/atšauktas ir pan. (DB Navigator) Jei traukinys vėluoja arba pasikeičia traukinio išvykimo platforma, telefone programėlėje gauni pranešimą.

    2. Romas puikiai parodė problemą, kad internetas prišiukšlintas senų tvarkaraščių paveiksliukais, nerodant esamų tvarkaraščių tokiu formatu. Aš sakyčiau, kad LTG neturi publikuoti tvarkaraščių paveiksliukuose, jei turi patys išsitrinti ir liepti ištrinti visokiems Kėdainių laikraščiams tuos paveiksliukus, kurie tik balamūtina žmones.

    3. Tvarkaraščiai turi būti tik PDF formatu preinami tik LTG svetainėje pagal ruožus, pavyzdys: https://www.oebb.at/de/fahrplan/fahrplanbilder

    4. Kodėl negalima išleisti vieno leidinio (PDF formatu ir popierinio) su visos šalies metiniu tvarkaraščiu? T. y. visos lentelės vienoje vietoje. Vokietijoje, Šveicarijoje ir Austrijoje yra atskiros knygelės pagal maršrutus arba regionus, bet Lietuvoje absoliučiai visi traukinių tvarkaraščiai tilptų į ploną bukletuką. Iš anksto įdėti dėl statybos darbų keičiamus tvarkaraščius arba bent informaciją, kad jie keisis (pvz. liepos mėnesį toks ir toks maršrutas pasikeis).

    5. Švieslentės absoliuti tragedija, reikia perprogramuoti pagal visos civilizuotos Europos pavyzdžius. Kodėl rodoma tik galutinė stotis, o tarpinės nerodomos? Nerodoma traukinio kategorija (greitasis, ...), o tik kvailas maršruto numeris, kuris paprastam žmogui nieko nesako. Dabar pagal rodomą informaciją išeina, kad tarpines stoteles visi žmonės turi mokėti mintinai ir švieslentės pritaikytos tik važiuojantiems į galutinę stotį.
    Taip pat nerodoma vėlavimo priežastis. Ir išvis kvailas dizainas, vėlavimo informacija rodoma labai sumažintu šriftu, kai kitiems lentelės stulpeliams skiriama per daug vietos, kuri net neišnaudojama (tuščia), nors ten reikėtų papildomos informacijos (pvz. tarpinių stotelių).

    Ką jau kalbėti įskaitomumą ar apskritai perteklinę informaciją.

    Lietuvoje NĖRA normalaus informacijos pateikimo niekur!!!
    Paskutinis taisė taccido; 2023.09.24, 12:40.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą
      Lietuvoje NĖRA normalaus informacijos pateikimo niekur!!!
      Jei ir yra, to tiesiog nepastebi.

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        4. Kodėl negalima išleisti vieno leidinio (PDF formatu ir popierinio) su visos šalies metiniu tvarkaraščiu?
        Todėl, kad Lietuvoje maršrutų planavimas lankstus. Yra žiemos, vasaros, rudens ir pavasario tvarkaraščiai. Taip pat moksleivių atostogų laikotarpio, Kalėdų, Vėlinių, bulviasodžio, bulviakasio ir kiti tvarkaraščiai. Be to bet kuris tvarkaraštis bet kada gali būti pakeistas, o bet kuris maršrutas bet kada panaikintas ar pakeistas kitu (su 17 skirtingų versijų skirtingiems metų laikams).

        Tokios informacijos vaivorykštės tiesiog neįmanoma sudėti į PDF, ar dar blogiau - popierių.
        Paskutinis taisė Tomas; 2023.09.25, 07:37.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Buvo anksčiau https://bilietas.ltglink.lt/timetable, kur suvedus maršrutą rodydavo visos dienos reisus kartu su tarpinėmis stotelėmis. Išėmė. LTG Link komentavo, kad dėl tobulinimo darbų.

          Comment


            Suintrigavo diskusijos, nusprendžiau pats užsiimti tvarkaraščių paieška - skersai ir išilgai išnaršiau LTG tinklalapį, ir tikrai, vieno tvarkaraščio vienoje vietoje nėra. Apgailėtina.
            Bet googlo paieška davė rezultatą: https://www.stops.lt/traukiniai/. Tiesa, netikrinau, ar čia pateikiami aktualūs tvarkaraščiai, tam reikėtų skirti papildomo laiko LTG sistemoje rankiniu būdu suvedinėti kiekvieno maršruto pradines ir galines stotis.

            Comment


              Nežinojau, kad stops.lt yra LTG tvarkaraščiai. Bet neatitikimų yra - panašu, kad duomenys sukelti įsigaliojus metiniam tvarkaraščiui ir taip ir nebebuvo atnaujinami.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Suintrigavo diskusijos, nusprendžiau pats užsiimti tvarkaraščių paieška - skersai ir išilgai išnaršiau LTG tinklalapį, ir tikrai, vieno tvarkaraščio vienoje vietoje nėra. Apgailėtina.
                Bet googlo paieška davė rezultatą: https://www.stops.lt/traukiniai/. Tiesa, netikrinau, ar čia pateikiami aktualūs tvarkaraščiai,
                Ačiū už nuorodą.
                Toje konkrecioje situacijoje su 5 valandoms užstrigusiu traukiniu į klausimą, kokiose stotelėje stoja traukinys Nr.19G būtų atsakyta per keliolika sekundžių.

                Aišku, ten yra neišbaigtumų - pvz., jei planuoji kelionę tarkim, iš Šiaulių į Telšius, tai reikia atskirai žiūrėti maršrutus Vilnius - Klaipėda ir Radviliškis - Klaipėda.

                Tokiam LTG esančiam jovalui su tvarkarasčiais apibūdinti geriausiai tinka rusiškas posakis "na bezrybje i rak ryba". Kai nieko nėra, tiks ir pakaitalas.
                Paskutinis taisė Romas; 2023.09.25, 07:06.

                Comment


                  Jeigu nepatinka - važiuokit automobiliu.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Dar vertas dėmesio "LTG link" komunikavimas su 5 valandas vėlavusio traukinio keleiviais.
                    Pirmas ir paskutinis pranešimas elektroninėmis priemonėmis buvo apie tai, kad "traukinys vėluoja 30 minučių"
                    Didelė dalis keleivių pirko bilietus internetu (penktadienį vakare vyravo jaunimas) ir LTG turi jų kontaktus. Tikrai nebuvo sunku jiems nusiųsti bent atsiprašymo žinutę ar instrukcijas, kur kreiptis dėl kompensacijos (jei priklauso).

                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Jeigu nepatinka - važiuokit automobiliu.
                    Ar čia siūlomas naujo keleivių vezimo kokybės standarto šūkis?

                    Comment


                      Kadangi niekas iš LTG Link neinformavo apie vėluojančių keleivių teises, pabandžaiu ieškoti interrnete:

                      Valstybinė vartototjų teisių apsaugos tarnyba
                      TRAUKINIO VĖLAVIMAS
                      2007 m. spalio 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1371/2007 dėl geležinkelių keleivių teisių ir pareigų (toliau – Reglamentas Nr. 1371/2007) numato tam tikrą geležinkelio bendrovių atsakomybę ir kompensacijų dydžius dėl pavėluoto keleivių pristatymo į galutinę atvykimo vietą. (...)

                      Teisė į kompensacijos išmokėjimą
                      Neprarasdamas teisės į transportą, keleivis iš geležinkelio įmonės gali reikalauti kompensacijos už vėlavimą, jei jo traukinys vėluoja ir dėl šio vėlavimo nebuvo sumokėta anksčiau minima kompensacija už bilietą.
                      Minimali kompensacija už traukinio vėlavimą yra tokia:
                      25 proc. bilieto kainos tuo atveju, kai vėluojama nuo 60 iki 119 min;
                      50 proc. bilieto kainos tuo atveju, kai vėluojama 120 ar daugiau min.

                      https://www.vvtat.lt/gelezinkeliu-pa...o-velavimas/98
                      VVTAT savo puslapio skiltyje "Traukinio vėlavimas" nurodo 2017 metų ES reglamentą, tačiau teisės aktų skiltyje nurodo vien naujesnį 2021 m. reglamentą:

                      https://www.vvtat.lt/teisine-informa...eises-aktai/29

                      Nuoroda į ES reglamentą Nr. 2021/782:
                      https://www.vvtat.lt/data/public/upl...2023-06-07.pdf
                      Kas gali paneigti galimybę, kad VVTAT negaudavo skundų dėl geležinkelio vėlavimo ir nebuvo poreikio atnaujinti nuorodas į ES reglamentus.

                      Bendrosios UAB "LTG link" keleivių vežimo taisyklės
                      1.1. Šios UAB „LTG Link“ (toliau – Vežėjas) bendrosios keleivių vežimo taisyklės (toliau – Bendrosios taisyklės) yra vežimo sutarties sudedamoji dalis ir yra parengtos pagal šių teisės aktų aktualias redakcijas:
                      1.1.1. 2021 m. balandžio 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 2021/782 dėl geležinkelių keleivių teisių ir pareigų (...)

                      14. Traukinių vėlavimai ir atšaukimai, praleisti persėdimai
                      14.3. Esant Bendrųjų taisyklių 14.1. punkte įtvirtintoms aplinkybėms, keleiviui paprašius Vežėjas gali leisti, kad keleivis sudarytų sutartį su kitu transporto paslaugų teikėju, pagal kurią keleivis galėtų panašiomis sąlygomis pasiekti galutinę paskirties vietą. Tokiu atveju Vežėjas atlygina keleivio patirtas išlaidas.
                      14.3.1. Jei apie esamas kelionės nukreipimo kitu maršrutu galimybes keleiviui nepranešama per 100 minučių nuo tvarkaraštyje numatyto atidėtos ar atšauktos paslaugos ar praleisto persėdimo išvykimo laiko, keleivis turi teisę sudaryti tokią sutartį su kitais viešojo transporto paslaugų teikėjais, Tokiu atveju Vežėjas atlygina keleiviui būtinas, tinkamas ir pagrįstas patirtas keleivio išlaidas.

                      14.4. Neprarasdamas teisės į kelionę traukiniu, keleivis iš Vežėjo turi teisę reikalauti kompensacijos už vėlavimą, jei jo traukinys į vežimo sutartyje nurodytą atvykimo stotį arba stotelę pavėlavo daugiau nei 60 minučių ir dėl šio vėlavimo pagal Bendrųjų taisyklių 14.1.1. punktą jam nebuvo grąžinta už bilietą sumokėta pinigų suma. Šiame punkte įtvirtintomis teisėmis taip pat gali pasinaudoti keleiviai, turintys terminuotus kelionės bilietus. Kompensacijos už vėlavimą yra:
                      14.4.1. 25 % keleivio sumokėtos bilieto kainos tuo atveju, kai vėluojama į atvykimo stotį arba stotelę nuo 60 iki 119 minučių;
                      14.4.2. 50 % keleivio sumokėtos bilieto kainos tuo atveju, kai vėluojama atvykti į atvykimo stotį arba stotelę 120 ar daugiau minučių.

                      6.1. SKUNDAI VEŽĖJUI
                      16.1.1. Keleivis, manantis, jog Vežėjas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, turi teisę raštu kreiptis į Vėžėją ir nurodyti savo reikalavimus bei ginčo aplinkybes. Keleivis privalo raštu į Vežėją kreiptis ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą. (...)

                      https://ltglink.lt/bendrosios-uab-lt...zimo-taisykles
                      Yra numatyta išlygų, kad vežėjas atleidžiamas nuo kompoensacijos jei buvo avarija, stichinė nelaimė, streikas ir pan.
                      Šiu atveju nesigirdi, kad Kuršėnų - Raudėnų ruože vyko kas nors panašaus.

                      Yra kas rūpinasi aviacijos keleivių teisėmis, apie tas teises yra nemažai rašoma.
                      LTG link apie vėluojančių keleivių teises neinformuoja - tiesiogiai ar per žiniasklaidą. Jie turbūt tikisi, kad penktadienio traukinio 5 valandų vėlavimas bus tyliai numarintas be jokių kompensacijų.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Kadangi niekas iš LTG Link neinformavo apie vėluojančių keleivių teises, pabandžaiu ieškoti interrnete:

                        Yra numatyta išlygų, kad vežėjas atleidžiamas nuo kompoensacijos jei buvo avarija, stichinė nelaimė, streikas ir pan.
                        Šiu atveju nesigirdi, kad Kuršėnų - Raudėnų ruože vyko kas nors panašaus.

                        Yra kas rūpinasi aviacijos keleivių teisėmis, apie tas teises yra nemažai rašoma.
                        LTG link apie vėluojančių keleivių teises neinformuoja - tiesiogiai ar per žiniasklaidą. Jie turbūt tikisi, kad penktadienio traukinio 5 valandų vėlavimas bus tyliai numarintas be jokių kompensacijų.
                        Aš ten parašiau dėl kompensacijos nes kažkada skaičiai LRT straipsnį (gal kokie metai atgal) apie vėlavimą, ir kaip įprastai, paprašyta LG komentaro, kuriame nurodyta kreiptis dėl kompensacijos jei vėluojama ten kažkiek laiko.

                        O šiaip tai omg, Romas vieną kart pravažiavo traukiniu, tai dabar mėnesį laiko skaitysim nepasitenkinimus.
                        Paskutinis taisė digital; 2023.09.25, 14:26. Priežastis: pamažinta citata

                        Comment


                          Šiaip turėtų būti įstatymas, įpareigojantis bėgių / oro / kelio vežėją patį informuoti pirkėją el. paštu pvz. esant užsiregistravus ir paklausti, kur pervesti pinigus.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą
                            Aš ten parašiau dėl kompensacijos
                            Buvo prašyta dar penktadienį pasidalinti nuorodomis ir patirtimi.
                            Nebūtų reikėję dabar ieskoti internete

                            Parašė rmss Rodyti pranešimą
                            O šiaip tai omg, Romas vieną kart pravažiavo traukiniu, tai dabar mėnesį laiko skaitysim nepasitenkinimus.
                            Net nevaziavau, bet bandžiau pasitikti traukinį.
                            Kaip retai besinaudojantis sužinojau, kad LTG išvis neskelbiami traukinių tvarkaraščiai, kurie tiktų kelioų planavimui. Nelabai matau, kuo čia dziaugtis

                            Man tai buvo nakties nuotykis, o 5 valandas vėlavę keleiviai turėjo kur kas blogesnė nuomonę.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Buvo prašyta dar penktadienį pasidalinti nuorodomis ir patirtimi.
                              Nebūtų reikėję dabar ieskoti internete


                              Net nevaziavau, bet bandžiau pasitikti traukinį.
                              Kaip retai besinaudojantis sužinojau, kad LTG išvis neskelbiami traukinių tvarkaraščiai, kurie tiktų kelioų planavimui. Nelabai matau, kuo čia dziaugtis

                              Man tai buvo nakties nuotykis, o 5 valandas vėlavę keleiviai turėjo kur kas blogesnė nuomonę.
                              Nelabai gali būti maloni patirtis su tokiu vėlavimu. Taip pat kaip ir skaityti 58-ą pranešimą apie tą patį.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Nelabai gali būti maloni patirtis su tokiu vėlavimu. Taip pat kaip ir skaityti 58-ą pranešimą apie tą patį.
                                Dėl pačio vėlavimo visada bus nesmagu. Bet kai vežėjas dirba normaliai, galima likt bent su pusėtina nuomone.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Dar vertas dėmesio "LTG link" komunikavimas su 5 valandas vėlavusio traukinio keleiviais.
                                  Pirmas ir paskutinis pranešimas elektroninėmis priemonėmis buvo apie tai, kad "traukinys vėluoja 30 minučių"
                                  Didelė dalis keleivių pirko bilietus internetu (penktadienį vakare vyravo jaunimas) ir LTG turi jų kontaktus. Tikrai nebuvo sunku jiems nusiųsti bent atsiprašymo žinutę ar instrukcijas, kur kreiptis dėl kompensacijos (jei priklauso).


                                  Ar čia siūlomas naujo keleivių vezimo kokybės standarto šūkis?
                                  čia yra susisiekimo ministerijos "Lietuva 2050" strategija

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                    Nelabai gali būti maloni patirtis su tokiu vėlavimu. Taip pat kaip ir skaityti 58-ą pranešimą apie tą patį.
                                    Teks nuliūdinti, nes skandalas jau pateko į viešumą ir turbūt dar labiau įsisūbuos.
                                    Yra dvi naujienos:
                                    1. Pasirodo traukinys Nr.19 buvo vėl sugedęs ir už Telšių. 25 km atstumui iki Plungės reikėjo 3 su viršum valandų. Be "stūminio" ir traukinio su lokomotyvu atsirado ir pervežimas autobusais nuo Lieplaukės stoties.

                                    Paprastas reisas netikėtai tapo „naktiniu“: valandos kelionė traukiniu į Plungę virto aštuoniomis
                                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-667-2116870

                                    2. LTG šiandien atsiuntė atsiprašymą ir pasiūlymą grąžinti pinigus už kelionę.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Teks nuliūdinti, nes skandalas jau pateko į viešumą ir turbūt dar labiau įsisūbuos.
                                      Yra dvi naujienos:
                                      1. Pasirodo traukinys Nr.19 buvo vėl sugedęs ir už Telšių. 25 km atstumui iki Plungės reikėjo 3 su viršum valandų. Be "stūminio" ir traukinio su lokomotyvu atsirado ir pervežimas autobusais nuo Lieplaukės stoties.

                                      Paprastas reisas netikėtai tapo „naktiniu“: valandos kelionė traukiniu į Plungę virto aštuoniomis
                                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-667-2116870

                                      2. LTG šiandien atsiuntė atsiprašymą ir pasiūlymą grąžinti pinigus už kelionę.
                                      Už tokias keliones ne vien pinigus už bilietą turėtų grąžinėti, bet ir kompensacijas.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Už tokias keliones ne vien pinigus už bilietą turėtų grąžinėti, bet ir kompensacijas.
                                        Turėkit sąžinės, iš Bydgošč iki Lieplaukės reikia važiuoti daugiau nei 9 valandas. Dar greit susisuko.

                                        Sakot išVilniaus važiavo.... Gal per Rygą?

                                        Comment


                                          Įsivaizduokime, kad lėktuvas vėluoja 8 valandas, bet tvarkaraštyje ar žinutėmis nebūtų jokių užuominų apie jo vėlavimą. Ten būtų skandalas
                                          Tuo tarpu LTG Link (ne)informavimas apie incidentus yra panašus į stručio galvos kišimą į smėlį - nebuvo jokio viešo pranešimo ar informacijos apie pokyčius.

                                          Tačiau LTG Link FB puslapyje pilna reklaminių žinučių apie ekologijos ar dieną be automobilio
                                          Ką reikia užskaityti, tai reklamą apie knygas. Kol traukinys stovėjo kelias valandas laukuose, buvo beveik perskaityta knyga.
                                          Iš tiesų, jei važiuoji traukiniu, pasiimk kuo daugiau skaityti.


                                          Gera reklama apie dieną be automobilio buvo penktadienį 2023.09.22, kai ir užvėlavo tas traukinys Nr.19
                                          Realybė buvo tokia, kad šūkis turėtų būti "jei važiuoj traukiniu - nė žingsnio be automobilio".
                                          Jei nebūčiau važiavęs pasitikti traukinio į Telšius, tai reikėtų dar 3 valnadas laukti.

                                          https://www.facebook.com/LTGLink/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X