Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nėra detalių tiekimo, visi remontai daromi iš donorų. Viena iš Klaipėdos Pesų stovi patvoryje. Kalba, kad išrinkta taip, kad surinkti atgal kainuotų panašiai, kaip naujas riedmuo. Tikėtina, kad daugiau ir nebevažiuos, o gaminta, 2016-ais metais..
    rankas išsukioti tiems, kas leido demontuoti, ir tiems, kad nesugeba užtikrinti tiekimo.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kadangi bendrai geležinkeliai tikriausiai taps nuostolingi, tikėtis kažkokių naujų maršrutų, ar esamų plėtros, labai mažai tikėtina.
    bet gal praeis noras vežioti didelius krovinius už brangiai.

    Comment


      2016 metų gamybos traukinys, kainavęs virš 5 mln. eurų, jau ardomas ir pūdomas patvoryje!? Nusikalstamas aplaidumas.

      Comment


        Jis ne pudomas, o naudojamas atsarginems dalims, kad kiti galetu vaziuoti.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
          rankas išsukioti tiems, kas leido demontuoti, ir tiems, kad nesugeba užtikrinti tiekimo.
          Pradėti reikia nuo tų niekšų, kurie liepė viską pirkti tik per viešuosios pirkimus (t.y. brangiau ir nepatikimiau).
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            2016 metų gamybos traukinys, kainavęs virš 5 mln. eurų, jau ardomas ir pūdomas patvoryje!? Nusikalstamas aplaidumas.
            Ardomas ir pūdomas kaip minimum nuo 2020 (atkreipkit dėmesį, kad dar senas LG logotipas). Nevažiuojančių, tačiau patvorio dar nepasiekusių tokių Pesų dar bent dvi-trys.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Pradėti reikia nuo tų niekšų, kurie liepė viską pirkti tik per viešuosios pirkimus (t.y. brangiau ir nepatikimiau).
              FUD. Nereikia nekompetencijos ir aplaidumo teisinti mistiniais viešųjų pirkimų ribojimais.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Nereikia nekompetencijos ir aplaidumo teisinti mistiniais viešųjų pirkimų ribojimais.
                Iki privalomų viešųjų pirkimų buvo: šiandien ryte užsakau - smulkmeną gaunu popiet, kiek mandresnę prekę - po kelių dienų, galų gale tiekėjai suorganizuoja apkalusą ir po poros dienų turime pasirašytą sutartį, po nustatyto termino gauname reikiamą detalę. Dabar: rašau užsakymą, jam kelias savaites/net mėnesius ruošia technines sąlygas, po to skelbia konkursą, po to reikia koreguoti technines sąlygas, vėl skelbti konkursą, tik po to pasirašo sutartį. Rezultatas matosi.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Iki privalomų viešųjų pirkimų buvo: šiandien ryte užsakau - smulkmeną gaunu popiet, kiek mandresnę prekę - po kelių dienų, galų gale tiekėjai suorganizuoja apkalusą ir po poros dienų turime pasirašytą sutartį, po nustatyto termino gauname reikiamą detalę. Dabar: rašau užsakymą, jam kelias savaites/net mėnesius ruošia technines sąlygas, po to skelbia konkursą, po to reikia koreguoti technines sąlygas, vėl skelbti konkursą, tik po to pasirašo sutartį. Rezultatas matosi.
                  Apie terminuotas (iki 3 metų trukmės) tiekimo sutartis nieko neteko girdėti? Pagal dabartinę tvarką pirkimams iki 5k+PVM man užtenka apklausos raštu, iki 50k+PVM - supaprastinto konkurso (mėnuo). Apie tai, kad technines sąlygas rašyčiau ir derinčiau kelias savaites, neina nei kalbos - maksimum savaitė. Tai gal vistik darbuotojų nekompetencija muša raktu?

                  Comment


                    Nežinau, ar žinot, kad бьёт ключом reiškia ne muša raktu, o prasimuša srove, nes ключ šiuo atveju yra šaltinis.
                    ПТН ПНХ
                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Apie terminuotas (iki 3 metų trukmės) tiekimo sutartis nieko neteko girdėti?
                      Norėjom sudaryti sutartį 3 metams (su nekintančiomis kainomis), bet tiekėjo atsakymas buvo "arba 3 mėnesiams, arba viso gero".
                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Pagal dabartinę tvarką pirkimams iki 5k+PVM man užtenka apklausos raštu
                      5k€ geležinkeliuose yra nulis.
                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Apie tai, kad technines sąlygas rašyčiau ir derinčiau kelias savaites, neina nei kalbos - maksimum savaitė. Tai gal vistik darbuotojų nekompetencija muša raktu?
                      Senus darbuotojus išvarė, naujus priėmė - TS rašomos iligai ir nuobodžiai.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                        https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...vezys-rokiskis

                        Nuo šių metų liepos 1 d. laikinai trumpinamas traukinių maršrutas Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys – Rokiškis. Šis sprendimas priimtas  įvertinus Rusijos karo Ukrainoje ir agresoriams įvestų tarptautinių sankcijų poveikį dalies traukinių techninei priežiūrai reikalingų atsarginių dalių tiekimu bei išanalizavus keleivių srautus. 
                        Nuo liepos mėnesio traukiniai kursuos maršrutu Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys. Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) teigimu, susisiekimas maršruto atkarpa iki Rokiškio bus užtikrinamas autobusais.  Likusiame maršruto ruože, kaip ir kituose maršrutuose Lietuvoje, traukinių reisai po liepos 1 d. bus vykdomi įprastai.     
                        Važiavau vienu iš paskutiniųjų reisų, nes netikiu, kad rudenį jis bus sugrąžintas. Problemos - geležinkelių laukia dideli nuostoliai dėl krovinių netekimo ir tai negali neatsiliepti keleiviniams pervežimams, nes valstybė negalės dotuoti dar ir krovinių pervežimo nuostolių... Todėl duotas įsakymas mažinti nuostolius. Rokiškio atveju kažin ar tai mažiausiai keleivių surenkantis maršrutas. Turint omenyje, kad ir autobusų susisiekimas su Panevėžiu po koronos neatsistatė. Berods 2 ar 3 autobusai per dieną ir tai vienas iš jų ne kasdien.
                        Taigi, važiavau aš tuo traukinių. Rokiškyje įlipo 17 ar 18 keleivių. Kitose stotyse ir stotelėse keleiviai tik įlipinėjo ir niekas neišlipo. Į Panevėžį atvažiavo apie 35-37 keleivius. Tai čia vasarą, kai nėra studentų... Panevėžyje išlipo apie pusė, bet maždaug tiek pat ir įlipo.

                        Paskutinis taisė Al1; 2022.07.03, 19:00.

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          Vaziuos ukrainieciai nemokamai pasivazineti, taip,kaip dabar vyksta vazinejimasis Kauno VT - i niekur, be reikalo.
                          Kažin, ar jiems šiuo maršrutu kelionė bus nemokama. Visgi tai tarptautinis maršrutas.

                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                          Man įdomu tai, kad prieš koroną keleivinių traukinių rida stabiliai augdavo:

                          Vadinasi, kažkokiu būdu buvo sutariama, kad bus skiriama daugiau lėšų kiekvienais metais. Jeigu keleivinis ir krovininis transportas yra atskirti vienas nuo kito, finansavimas atskiras, tai teoriškai neturėtų būti kliūčių toliau palaipsniui didinti finansavimą ar bent jau išlaikyti tokiame pačiame lygyje. Vis dėlto yra tikslas iki 2030 m. padvigubinti keleivių skaičių.

                          Net jeigu būtų pinigų papildomiems reisams su esamais traukiniais, gal bijoma tą daryti, nes nebus kaip gauti atsarginių dalių (o jų prireiktų šiek tiek dažniau)? Tai turbūt išeina, kad problema ir piniguose, ir transporto priemonių kiekyje/eksploatacijoje.

                          Tai iš kur tie papildomi keleiviai atsiras iki 2030 m., jeigu Šilutės maršrute reisų vis dar mažiau nei prieš koroną, Rokiškio maršrutas sutrumpėjo, o Kaunas-Šiauliai nesikeičia talpa? Nejaugi reisų padidėjimas įvyks tik gavus naujus traukinius 2025-2026 metais?
                          Biudžetas ne guminis, deja. Keleivinį VT reikia dotuoti iš autotransporto surenkamų mokesčių. Tiesiog turėtų būti atrėžta dalis lėšų nuo automobilių kelių fondo ir skirta VT. Nes VT išlaikymas kainuoja pigiau nei kelių tinklo. O kelių tinklas pagrinde plečiamas dėl asmeninio transporto poreikių.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Apie terminuotas (iki 3 metų trukmės) tiekimo sutartis nieko neteko girdėti? Pagal dabartinę tvarką pirkimams iki 5k+PVM man užtenka apklausos raštu, iki 50k+PVM - supaprastinto konkurso (mėnuo). Apie tai, kad technines sąlygas rašyčiau ir derinčiau kelias savaites, neina nei kalbos - maksimum savaitė. Tai gal vistik darbuotojų nekompetencija muša raktu?
                            Viešieji pirkimai yra pokazūcha, kad kovojama su otkatais ir pirkimu iš švogerių firmų. Pats dirbu valdiškoje įstaigoje ir žinau. Biurokratija dėl jų tik auga ir auga. Iki jų įvedimo užteko kelių darbuotojų ant visos didelės įstagos, kurie prižiūrėjo pirkimus (čia ne apie buhalteriją kalba). Dabar įsteigtas visas VP skyrius, kuriame dirba kelios dešimtys biurokratų dažniausiai tik stabdančių pirkimą savo išsikalinėjimasi ir laiku nepadedamais parašais. Neskaitant etatų atsiradimo padaliniuose. Seniau buvo 1 žmogus, dabar pas mus 3. Ir vis tiek pirkimu daugiau rupintis tenka pačiam perkančiajam.
                            Kas dėl neva tai mažesnių kainų... Nejuokinkit. Jei ir kartais pasiūloma kokia mažesnė kaina vienai ar kelioms prekių pozicijoms, tai užkeliama ant kitų.

                            Kas dėl keleivinių riedmenų remonto, tai ne tik VP problema. Tiesiog nėra pinigų. Nėra kompetentingų darbuotojų po LG išskaidymo. Baltarankiai manageriai traukinį mato tik iš tolo ir jais nevažinėja... Dauguma niekada to nedarė visą gyvenimą...

                            Comment


                              Parašė manometras Rodyti pranešimą
                              Nežinau, ar žinot, kad бьёт ключом reiškia ne muša raktu, o prasimuša srove, nes ключ šiuo atveju yra šaltinis.
                              Šiuo atveju "muša raktu" tiksliau apibūdina situaciją
                              Šį vertimą prieš kokį 30 metu sugalvojo mano kursiokas, kai iki atsiskaitymo liko savaitė, o nieko apčiuopiamo dar nepadaryta.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Norėjom sudaryti sutartį 3 metams (su nekintančiomis kainomis), bet tiekėjo atsakymas buvo "arba 3 mėnesiams, arba viso gero".
                                5k€ geležinkeliuose yra nulis.
                                Senus darbuotojus išvarė, naujus priėmė - TS rašomos iligai ir nuobodžiai.
                                Minėtos sumos nustatytos įmonės vadovo įsakymu.

                                Vietinis tiekėjas dalių neišperi. Ką sako gamintojas, ar jam reikia stabilaus kiekio?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Biudžetas ne guminis, deja. Keleivinį VT reikia dotuoti iš autotransporto surenkamų mokesčių. Tiesiog turėtų būti atrėžta dalis lėšų nuo automobilių kelių fondo ir skirta VT. Nes VT išlaikymas kainuoja pigiau nei kelių tinklo. O kelių tinklas pagrinde plečiamas dėl asmeninio transporto poreikių.
                                  IMHO, rinkos monopolininkas visuomet ras kur išleisti pinigus ir rodyti nuostolį. Kol nebus konkurencijos, keleivių pervežimas bus nuostolingas.
                                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.07.04, 13:42.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    IMHO, rinkos monopolininkas visuoemt ras kur išleisti pinigus ir rodyti nuostolį. Kol nebus konkurencijos, keleivių pervežimas bus nuostolingas.
                                    Buvo laikai, kai Vilniuje buvo daug-daug privačių mikrikų (t.y. jie konkuravo tarpusavyje ir visi kartu konkuravo su VVT), dabar liko tik VVT.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Buvo laikai, kai Vilniuje buvo daug-daug privačių mikrikų (t.y. jie konkuravo tarpusavyje ir visi kartu konkuravo su VVT), dabar liko tik VVT.
                                      Galiu priminti kodėl taip nutiko. Ir Transrevis kažkaip dirba

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        IMHO, rinkos monopolininkas visuomet ras kur išleisti pinigus ir rodyti nuostolį. Kol nebus konkurencijos, keleivių pervežimas bus nuostolingas.
                                        Konkurencijos niekur nėra. O jei ji neva tai yra, tai tik fikcija. Lygiai tas pats su Transreviu Vilniuje. Tai tik būdas kaip privatininkui prisisiurbti prie valdiškos kišenės ir tiek.
                                        Kadangi valstybė yra užsakovas, ji ir turi reikalauti. Ir reikalauti tiesiogiai, o ne per pseudokonkurencines procedūras.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                          Transrevis kažkaip dirba
                                          Aš, keleivis, savo vilniečio kortele sumoku už važiavimą VVT ir man yra visiškai dzyn, kurioje įmonėje yra įdarbintas autobusą vairuojantis vairuotojas.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X