Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pats meluoji. To nėra. Fordo ar MB gamyklos neperka detalių iš savo pačios gamyklų, esančių skirtinguose miestuose ar skirtingose šalyse pagal konkursus, dar daugiau, neperka iš viso, o GAUNA nemokamai.
    Su žvakele po buhalterijos knygas nebėgiojau, bet 95% tikimybe - tai įprastas pirkimas ir pardavimas. "Gauti" galima tik planinėje ekonomikoje.

    Comment


      Tai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
      Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties. Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
      Paskutinis taisė Al1; 2021.08.02, 11:29.

      Comment


        Valstybės kontrolei LG neįveikiama. Kaip ir VSAT sienos apsauga.

        Comment


          O
          Parašė John Rodyti pranešimą

          Ten nemenką ruožą kažkur už Kaišiadorių link Jonavos lyg daro. Bent jau darbai nemenki vyksta, kiek matosi pro traukinio langą.
          Livintai išardyti ir statomas antras kelias iki Gaižiūnų. Daugiau iki Šiaulių jokiu darbų nesimato, Gimbogala - Linkaičiai vis dar vienkelis.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tačiau yra ir tokia liberalizmo grimasų naujiena.
            LTG pati iš savęs konkurso būdu perka paslaugas...
            Tai gal Gargždų Geležinkelis galėjo ką nors pasiūlyti?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
              Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties. Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
              Šiuo metu dirbu tarptautinėje kompanijoje. Esame service centras, kuris teikia IT ir kitokias paslaugas centrinei būstinei Vokietijoje. Tai Vokietijos įmonė perka šias paslaugas iš lietuviško UAB'o. Yra įkainiai ir pan. už kiek ir kokias paslaugas vokiečiai iš lietuvių įsigija. Nors lietuviškas UAB'as priklauso tai pačiai įmonei iš Vokietijos ir jo pelnas nubėga ten pat. Tad tai tikrai yra normali praktika vykdyti pirkumus/pardavinus tarp skirtingų įmonės padalinių. Tas pats buvo kai dirbau panašiame service center, tik jau amerikiečių.

              Taip veikė Barclays, taip pat veikia Danske Vilniuje.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
                Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties. Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
                Arba tu maišai atskirus dalykus arba tiesiog nieko nežinai ir kalbi iš lempos.

                Samsung. Viena didžiausių įmonių pasaulyje. Jie turi krūvą antrinių įmonių, kurios užsiima specializuotos srities produktų gamyba. Pavyzdžiui: Samsung Electro-Mechanics, Samsung Display, kurios gamina atskirus komponentus. Juos Samsung perka iš savo antrinės įmonės ir naudoja savo telefonų gamybai.

                Lygiai tas pats vyksta su LG ir LG Display. Ir tai tik keli pavyzdžiai. Tai yra visiškai normali praktika, kai norima, kad antrinė įmonė būtų konkurencinga rinkoje ir gebėtų išgyventi jos sąlygomis. Motininė bendrovė tuo atveju yra tik vienas iš klientų.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
                  Jei tau reikia žinoti kiek kainuoja viena ar kita detalė, tu turi ją nupirkti. Todėl ir atskiriamos veiklos.

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties.
                  Kodėl? Nes galima labiau paslėpti finansinius srautus? Jei man reikia suremontuoti daiktą, aš nestatau tam dirbtuvių, bet ieškau kas man jį suremontuotų.
                  Tai kodėl LG nestato naujų poilsiaviečių savo darbuotojams? Kodėl LG neturi nei vienos vagonų gamyklos? Ir plieno kombinato? Ir naftos perdirbimo gamyklos? Jie ką, kaip 2rniai perka bėgius, kurą ir tepalus?

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
                  Dabar arba imi traukos paslaugą už belenkiek brangiai, arba 17 / 18 Klaipėdos traukiniai nevažiuoja. Nuo žodžio "visiškai". Netikiu kad niekas nebūtų pasiūlęs nuomotis 70-ukų. Ir šiaip, LG jau senai turėjo atsikratyti moraliskai pasenusių vagonų, ypač sukabinamų. Keleivių srautus žino, įprastu apkrovimu leidžia padorų 4-6 vagonų dyzelį, neįprastu - DMU. O ne penkioliktą kartą perdažytą bendro tipo vagoną (ex plackartą) su tiek pat kartų dažyta palydove.
                  Palyginimui, imam Helsinki - Vaasa maršrutą. 8 poros traukinių per parą, ~400 km. Kelionės kaina atitinka Suomijos kainų lygį. Ir žinai ko tikėti bei koks traukinys atvažiuos.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Tai gal Gargždų Geležinkelis galėjo ką nors pasiūlyti?
                    Nieko jie negalėjo. Ir aplamai, kodėl LG turi kažką pirkti iš kažko, kas yra pačios LG tiesioginė veiklos funkcija, jei pati yra seniausias, vienintelis ir didžiausias vežėjas geležinkeliais.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nieko jie negalėjo. Ir aplamai, kodėl LG turi kažką pirkti iš kažko, kas yra pačios LG tiesioginė veiklos funkcija, jei pati yra seniausias, vienintelis ir didžiausias vežėjas geležinkeliais.
                      Jei traukos paslauga yra tradicinė LTG Link paslauga, kaip čia STAIGA atsitiko taip, kad nebėra techninių galimybių ją pateikti? Nejauti demagogijos?

                      Ir pamiršk LG kaip „mes darome viską“ monstrą. Nebėr jaukaus Dailydkos lizdelio.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
                        Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties. Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
                        Visiški kliedesiai. Tau jau kiti pateikė pavyzdžių, kaip tai vyksta/vyko konkrečiose įmonėse Lietuvoje. Jeigu nesupranti, kas ir kaip daroma didelėse kompanijose, kam rašinėji visiškas nesąmones?

                        Comment


                          Imonese, kurios didžiulės konkurencijos sąlygomis suinteresuotos maksimalia kaštų-sanaudu nauda, o ne vienintelėje valstybinėje monopolineje imoneje-pinigu plovykloje

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Imonese, kurios didžiulės konkurencijos sąlygomis suinteresuotos maksimalia kaštų-sanaudu nauda, o ne vienintelėje valstybinėje monopolineje imoneje-pinigu plovykloje
                            Esi tiek finandiškai beraštis, kad net pinigų plovimo reikšmės nežinai. Kam taip iš savęs tyčiotis?

                            Comment


                              O tos minetos įmonės daro konkursus, ar visgi be kalbų tiesiog perka iš savo kitų grupės įmonių?

                              Comment


                                Privačioms įmonėms konkursai nėra privalomi.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  O tos minetos įmonės daro konkursus, ar visgi be kalbų tiesiog perka iš savo kitų grupės įmonių?
                                  Čia yra delikatus balansas. Vienoje pusėje tu turi nuosavą įmonę, kuri užtikrina kiekius, kokybę bei atidirba investicijas. Kitoje - pašalinį tiekėją, kuris irgi užtikrina kiekius, kokybę, atidirba savo investicijas ir jis kažkodėl parduoda pigiau. Kažkurį laiką gali remti savo įmonę, bet paskui akcininkams kils klausimų: kodėl perki brangiau, arba kodėl nuosavos įmonės savikaina ar pardavimo kaina yra didesnė.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    O tos minetos įmonės daro konkursus, ar visgi be kalbų tiesiog perka iš savo kitų grupės įmonių?
                                    Kiek teko susidurti - bent kiek rinkoje norinti išlikti kontora turi normalų tiekimo skyrių. Pas kaimynus - http://l-ekspresis.eu/par-kompaniju/...4/detail/News/

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Čia yra delikatus balansas. Vienoje pusėje tu turi nuosavą įmonę, kuri užtikrina kiekius, kokybę bei atidirba investicijas. Kitoje - pašalinį tiekėją, kuris irgi užtikrina kiekius, kokybę, atidirba savo investicijas ir jis kažkodėl parduoda pigiau. Kažkurį laiką gali remti savo įmonę, bet paskui akcininkams kils klausimų: kodėl perki brangiau, arba kodėl nuosavos įmonės savikaina ar pardavimo kaina yra didesnė.
                                      Savo įmonė patieks pigiau, nes jai nereikia uždirbti viršaus, užtenka, kad išsilaiko ant nulio.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Savo įmonė patieks pigiau, nes jai nereikia uždirbti viršaus, užtenka, kad išsilaiko ant nulio.
                                        Apibrėžk "nulį".
                                        Ekonomikoje nėra gerai kai įmonė gamina vieninteliam užsakovui. Nes kai jis nustos pirkti, įmonės niekam nereiks.
                                        Įrengimus, sienas ir kolonas išmontuojam, grindis išnuomojam kaip aikštelę saugojimui, aufiderzein.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Apibrėžk "nulį".
                                          Ekonomikoje nėra gerai kai įmonė gamina vieninteliam užsakovui. Nes kai jis nustos pirkti, įmonės niekam nereiks.
                                          Įrengimus, sienas ir kolonas išmontuojam, grindis išnuomojam kaip aikštelę saugojimui, aufiderzein.
                                          Ne vieninteliam užsakovui. Kitiems parduoda rinkos kaina, o motininei parduoda daug mažesne kaina, tarkim savikaina.

                                          Bet yra ir dukterinių, kurios tik motininei gamina, čia nieko keisto, tiesiog atskirta dalis gamybos į kitą uab.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X