Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    Bet tai tranzitu kertantys Rusijos piliečiai čia negali nei įlipti nei išlipti, tai koks skirtumas ar per Vilnių ar per Kauną. O jei dar Rusija uz tai moka €- tai tada reikia per kuo labiau aplinkui padaryti. Tegu Putka ar Batka paišlaidauja.
    Kodėl būtinai keliauti pagal Šengeno tranzito schemą? Manau naktinis SpB - Ryga rastų savo keleivius. Ir jei Rygoje atsiduri tarkim apie 07:00, tai gal apie 12:00 gal realu atsidurti Kaune, o apie 19:00 - Kaliningrade.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Kodėl būtinai keliauti pagal Šengeno tranzito schemą? Manau naktinis SpB - Ryga rastų savo keleivius. Ir jei Rygoje atsiduri tarkim apie 07:00, tai gal apie 12:00 gal realu atsidurti Kaune, o apie 19:00 - Kaliningrade.
      Vizos, pasienio patikros, daliai žmonių dėl savo reputacijos išvis to daryti nepavyktų.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Kodėl būtinai keliauti pagal Šengeno tranzito schemą? Manau naktinis SpB - Ryga rastų savo keleivius. Ir jei Rygoje atsiduri tarkim apie 07:00, tai gal apie 12:00 gal realu atsidurti Kaune, o apie 19:00 - Kaliningrade.
        Alio, tai gi toks traukinys yra. Keleivių dar iki koronos buvo mažai kaip pilnaverčiam, todėl jis buvo dvigrupinis kartu su traukiniu į Maksvą. Kodėl į Lietuvą reikėtų važiuoti per Rygą? Tai gal geriau tegul Lietuvos geležinkeliai paleidžia kelis vagonus į Rusiją, kurie susikabintų su Latvijos traukiniu Rezeknėje... Bet toks traukinys būtų reikalingas tik ne Rusijos piliečiams, kurie negali važiuoti į Rusiją per Baltarusiją. Ar daug atsirastų keleivių?
        Paskutinis taisė Al1; 2021.05.25, 20:29.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Alio, tai gi toks traukinys yra. Keleivių dar iki koronos buvo mažai kaip pilnaverčiam, todėl jis buvo dvigrupinis kartu su traukiniu į Maksvą. Kodėl į Lietuvą reikėtų važiuoti per Rygą? Tai gal geriau tegul Lietuvos geležinkeliai paleidžia kelis vagonus į Rusiją, kurie susikabintų su Latvijos traukiniu Rezeknėje... Bet toks traukinys būtų reikalingas tik ne Rusijos piliečiams, kurie negali važiuoti į Rusiją per Baltarusiją.
          O kodėl Lietuvos Geležinkeliams išvis turėtų būti labai įdomus keleivių susisiekimas su Rusija? Kas ten į ją taip važiuos?
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            O kodėl Latvijai turėtų būti įdomus, kaip kad čia svaigsta entuziazmu tranzitinį traukinį į Kaliningradą leisti per Rygą? O kas dėl LG, tai jiems iš viso joks užsienio susisiekimas neįdomus. Tiek metų nėra normalaus susisiekimo net su kaimyninėmis šalimis ES...
            Paskutinis taisė Al1; 2021.05.25, 20:40.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O kodėl Latvijai turėtų būti įdomus, kaip kad čia svaigsta entuziazmu tranzitinį traukinį į Kaliningradą leisti per Rygą?
              Na, latviai vis dar turi šiek tiek iliuzijų apie gerą būdą uždirbti iš tranzito su Rusija. Čia gal irgi kažkam buvo tokių "gerų" idėjų kilę, tai pašnekėjo.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                O kodėl Lietuva turi atiduoti šį tranzitą, kai turi išskirtines sąlygas ir monopolį? Tai viena medalio pusė. Kita medalio pusė - Ryga su Rusija turi susisiekimą geležinkeliais. Traukinys į Kaliningradą per Rygą važiuotų ilgiau. Kaliningrado susisiekimui su Ryga pakanka vieno autobuso per dieną. Pilnas nebūdavo niekada, kiek teko matyti Šialiuose. Taip buvo iki koronos. O kaip bus po jos, tai neaišku.
                Viskas ten paprasta. Eiliniai latvių pasvaigimai apie traukinį kaip ir Lietuvoje buvo pasvaigimai apie traukinį į Gardiną ar Rygą...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  O kodėl Lietuva turi atiduoti šį tranzitą, kai turi išskirtines sąlygas ir monopolį?
                  Kena-Kybartai, Turmantas-Kybartai, Obeliai-Pagėgiai - vistiek LTG CARGO uždirba maždaug vienodus pinigus.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Kena-Kybartai, Turmantas-Kybartai, Obeliai-Pagėgiai - vistiek LTG CARGO uždirba maždaug vienodus pinigus.
                    Tik kad būtų Joniškis - Pagėgiai. Trumpesnis atstumas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Kena-Kybartai, Turmantas-Kybartai, Obeliai-Pagėgiai - vistiek LTG CARGO uždirba maždaug vienodus pinigus.
                      Kiek Rusija jau investavo į tranzitinį koridorių? Kodėl ji turėtų investuoti dar iš naujo ir dar kelis kartus ilgesniame koridoriuje Latvijoje + Lietuvoje? Tų kelių keleivinių traukinių praleidimui pilnai pakanka esamo geležinkelio, kuris dabar jau greitai dar ir patuštės dėl to, kad Baltarusija pagreitintai perves savo krovinius į Rusijos uostus...

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        O kodėl Lietuvos Geležinkeliams išvis turėtų būti labai įdomus keleivių susisiekimas su Rusija? Kas ten į ją taip važiuos?
                        Tie, kas nenori skristi?
                        Maskva - Vladivostokas kelyje užtrunka apie savaitę, bet irgi atranda savo keleivius.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kiek Rusija jau investavo į tranzitinį koridorių? Kodėl ji turėtų investuoti dar iš naujo ir dar kelis kartus ilgesniame koridoriuje Latvijoje + Lietuvoje?
                          Rusija investavo į Kena-Kybartai? Gal būtų galima pamatyti sutartis, darbų aktus ir pan?

                          Comment


                            Taip, investuoja. O gal manai, kad Lietuva už dyką kiša pinigus į tranzito infrastruktūrą, jos plėtrą ir išlaikyma? Ir už tai tik ima mokestį už traukinio praleidimą? Mokestis mokesčiu, o infrastruktūros sukūrimas atskirai. Tas liečia ir tranzitą automobiliais. Kažkiek lėšų duoda ES. Bet ji tikriausiai jas po to numelžia iš Rusijos. Niekas jokia labdara čia neužsiima. Kam reikia, tas ir moka. Rusijai reikia, ji ir susimoka.

                            Comment


                              o Baltarusija uz savo Belaruskal ir kitu prekiu vezima musu gelezinkeliais mums moka?

                              Comment


                                Nereikia uždavinėti kvailų klausimų.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taip, investuoja. O gal manai, kad Lietuva už dyką kiša pinigus į tranzito infrastruktūrą, jos plėtrą ir išlaikyma? Ir už tai tik ima mokestį už traukinio praleidimą? Mokestis mokesčiu, o infrastruktūros sukūrimas atskirai.
                                  A jo, tada aš irgi Vilniaus Vandenų investitorius. Kur mano dividendai?

                                  Comment


                                    Taip, tu VV investitorius, jei savo nuosavą namą prisijungi savo lėšomis prie vandentiekio ir kanalizacijos ir privalomai (o kitaip neprijungs) perduosi jiems tą įrengtą vamzdyną iki skaitiklio.

                                    Nereikia painioti mokesčio už traukinio pravažiavimą ir Kaliningrado tranzito koridoriaus techninį bei saugumo palaikymą, už ką papildomai moka Rusija ne per tranzito tarifą, o pagal poreikį.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nereikia painioti mokesčio už traukinio pravažiavimą ir Kaliningrado tranzito koridoriaus techninį bei saugumo palaikymą, už ką papildomai moka Rusija ne per tranzito tarifą, o pagal poreikį.
                                      RŽD moka tik už tonkilometrus (šitas mokėstis gali skirtis priklausomai nuo krovinio kategorijos - naftos produktai, automobiliai ir t.t.) - į šitą mokestį įskaičiuotas ir dyz.kuras, ir lokomotyvo aptarnavimas, ir mašinisto atlyginimas, ir kelio remonto darbai, ir viršininkų automobiliai. Jokių kitų pinigų jie nemoka.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        RŽD moka tik už tonkilometrus (šitas mokėstis gali skirtis priklausomai nuo krovinio kategorijos - naftos produktai, automobiliai ir t.t.) - į šitą mokestį įskaičiuotas ir dyz.kuras, ir lokomotyvo aptarnavimas, ir mašinisto atlyginimas, ir kelio remonto darbai, ir viršininkų automobiliai. Jokių kitų pinigų jie nemoka.
                                        Ta prasme Lietuva gauna šitą mokestį ir iš jo sunoka rzd mašinisto algą?

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Ta prasme Lietuva gauna šitą mokestį ir iš jo sunoka rzd mašinisto algą?
                                          LTG Cargo/LTG Link mašinisto (kuris tempia šitą traukinį nuo Kenos iki Kybartų) algą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X