Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet situacija tokia pat jau kokius 2 metus ar net daugiau. Nesibaigiantys remontai? Per pandemijos įkarštį neteko važiuot, o dabar kaip ir po senovei. Išvykstant iš Vilniaus mačiau stovint dvi tokias stovint depe, sakyčiau gal kitos dienos maršrutams, bet dar vakare viena Pesa turėjo atvykti iš Klaipėdos ​​​​​​

    Comment


      Daug pesų reikia remonto, stringa viešieji pirkimai dėl dalių.

      Comment


        O dalių pirkimas stringa dėl dviejų priežasčių:
        1. Geležinkeliai kenkėjų dėka buvo pavadinti perkančiąja organizacija (o tai stipriai apsunkina pirkimus).
        2. Nėra pinigų (LTG šiemet planuoja iš valstybės gauti 60 mln.€ veiklos palaikymui).
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          O dalių pirkimas stringa dėl dviejų priežasčių:
          1. Geležinkeliai kenkėjų dėka buvo pavadinti perkančiąja organizacija (o tai stipriai apsunkina pirkimus).
          Nebegali gauti cash-back'o?
          Taip, viešuosius pirkimus reika planuoti ir žinoti kaip juos vykdyti teisingai. Nesigauna taip paprastai susitarti ir nusipirkti š__dą už brangiai.

          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          2. Nėra pinigų (LTG šiemet planuoja iš valstybės gauti 60 mln.€ veiklos palaikymui).
          LTG kaip grupė, ar Infra ir Link ?

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            Nebegali gauti cash-back'o?
            Nebegali nupirkti dabar, o gali tik po kelių mėnesių.
            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            Taip, viešuosius pirkimus reika planuoti
            Ypač lengva planuoti, kai remonto planai kardinaliai keičiami kas porą mėnesių.
            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            Nesigauna taip paprastai susitarti ir nusipirkti š__dą už brangiai.
            Kai susitari, beveik visada gaunasi kad nuperki gerą daiktą už nedidelę kainą.
            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            LTG kaip grupė, ar Infra ir Link ?
            Katilas vistiek bendras.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Taigi, kad katilas ne bendras ir dabar kiekviena iš bendrovių turi suktis kaip išmano. Čia ir buvo visa LG suskaldymo esmė. Dabar įmonės tarpusavyje net būdamos bendrame holdinge turi atsiskaitinėti realiais pinigais, o ne formaliais lėšų permetimais įmonės viduje ir netgi kai kuriems pirkimams tarp atskirų holdingo įmonių reikia taikyti viešuosius pirkimus! Tai visiškas absurdas, jokie privatūs holdingai ir ne tik holdingai neturi tiek debiliškų suvaržymų, kiek valdiškos įmonės ir įstaigos. O paskui visokie laisvos rinkos adeptai bliauna apie neefektyvią veiklą ir t.t. Veiklos efektyvumą stabdo bereikalingas biurokratinis net ne reguliavimas, o jau netgi užreguliavimas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Nebegali nupirkti dabar, o gali tik po kelių mėnesių.
                Ypač lengva planuoti, kai remonto planai kardinaliai keičiami kas porą mėnesių.
                Tai __ulkinti tokius menedžerius reikia. Arba turėti didelį sandėlį. Ką ir daro dauguma transporto remontu užsiimančių kontorų.

                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Kai susitari, beveik visada gaunasi kad nuperki gerą daiktą už nedidelę kainą.
                Ir dar lieka nedideliam namukui.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai visiškas absurdas, jokie privatūs holdingai ir ne tik holdingai neturi tiek debiliškų suvaržymų, kiek valdiškos įmonės ir įstaigos. O paskui visokie laisvos rinkos adeptai bliauna apie neefektyvią veiklą ir t.t. Veiklos efektyvumą stabdo bereikalingas biurokratinis net ne reguliavimas, o jau netgi užreguliavimas.
                  Man žinios apie holdingų finansinę drausmę visiškai priešingos. Nėra numatyta ketvirčįo planuose - pirkimo nebus.

                  Comment


                    Privatus holdino problemos - jo savininkų pelno problemos. Jei taip sustabarėjusiai elgsis, tai patys ir kalti bus dėl prarasto pelno ar netgi prarastų kontraktų, rinkų ir t.t.

                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Tai __ulkinti tokius menedžerius reikia. Arba turėti didelį sandėlį. Ką ir daro dauguma transporto remontu užsiimančių kontorų.



                    Ir dar lieka nedideliam namukui.
                    Geležinkelis ne autotransportas. Traukinių kiekis skaičiuojamas ant rankų pirštų net ir įskaitant Baltarusijos geležinkelių Pesas. Dalį dalių gamintojas irgi gali pagaminti tik pagal užsakymą. O jei dar ir vilkinama pirkimo procedūra, tai iš viso gaunasi chrenova. Viešieji pirkimai Lietuvoje yra blogis. Norėta kaip geriau, o išėjo kaip visada šūdinai. Net iš vienintelio tiekėjo pasaulyje negali be konkurso nupirkti... Kas per šūdas? Būtini kažkokie tarpininkai, kurie perpirktų ir paduotų su 50 proc. antkainiu? O už mažiau niekas tokiais pirkimais ir neužsiims. Žinau, nes pačiam tenka pirkti per viešuosius pirkimus...
                    Paskutinis taisė Al1; 2021.06.21, 12:58.

                    Comment


                      Niekas neužsiims perparduoti traukinių už mažiau nei 50proc?
                      Tu pirma paskaičiuok kokia čia sumq prieš kalbėdamas.

                      Comment


                        Aš apie detales, o ne traukinius. Traukinius perka tiesiai iš gamintojo, o detales perka konkurso būdu per tarpininkus, nors tų detalių gamintojas yra vienas vienintelis ar tos detalės gaminamos pagal užsakymą vieno vienintelio gamintojo pasaulyje... Nes to reikalauja viešųjų pirkimų įstatymas. Ir iš tokių pirkimų punta švogerių firmos.
                        O kaip yra daroma, kaip darau aš, kai reikia ką nors greitai nupirkti pagal viešųjų pirkimų įstatymą, bet nėra laiko skelbti konkursų ir dulkintis su biurokratija, už kurią man nemoka? Eini į firmą, kuri jau yra laimėjusi panašių prekių tiekimo konkursą mūsų įstaigai ir sakai - noriu to ir to, reikia, kad perparduotumėte. OK, sako, 50 proc. antkainis (kartais užsimeta mažiau, apie 30 proc., žiūrint kokios prekės). Taip, aš perku brangiau, švaistau valdiškus pinigus. Bet man už dulinimąsi su viešaisiais pirkimais niekas nemoka. Tai viena, antra, man reikia atlikti mano darbą ir aš negaliu laukti poros mėnesių su viešaisiais pirkimais, nes už savo darbo neatlikimą laiku aš negalėsiu paaiškinti, kad viešieji pirkimai mane užlaikė... Aš tik vieną iš viešųjų pirkimų idiotiškų reikalavimų apėjimo papasakojau.
                        Paskutinis taisė Al1; 2021.06.21, 15:30.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Privatus holdino problemos - jo savininkų pelno problemos. Jei taip sustabarėjusiai elgsis, tai patys ir kalti bus dėl prarasto pelno ar netgi prarastų kontraktų, rinkų ir t.t.
                          Ėjimas į rinkas ar nauji kontraktai nėra ketvirčio finansinio plano tikslas.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Geležinkelis ne autotransportas. Traukinių kiekis skaičiuojamas ant rankų pirštų net ir įskaitant Baltarusijos geležinkelių Pesas. Dalį dalių gamintojas irgi gali pagaminti tik pagal užsakymą. O jei dar ir vilkinama pirkimo procedūra, tai iš viso gaunasi chrenova.
                          Tai kodėl vilkinama? Gal kompetencijos problemos?
                          O dėl gamybos: netikiu kad traukiniai sudaryti iš unikalių dalių, kurias galima pagaminti tik pastačius vagoną ant domkratų. Matau blogą planavimą: jei žinai kad dalį reikės keisti sekančio aptarnavimo metu, kodėl jos dar nėra sandėlio lentynoje? Gera sandėlio apyvarta yra 6 mėnesiai: per tą laiką sandėlyje turi pasikeisti absoliučiai viso dalys. Jei kažkas užsilieka, aiškinamasi kodėl; čia yra 2 variantai: arba tai retai naudojama dalis, kurios tiekimo terminas ilgas; arba tai nebenaudojama dalis kurios reikiai atsikratyti, gražinant į stambesnį sandėlį.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Viešieji pirkimai Lietuvoje yra blogis. Norėta kaip geriau, o išėjo kaip visada šūdinai. Net iš vienintelio tiekėjo pasaulyje negali be konkurso nupirkti... Kas per šūdas? Būtini kažkokie tarpininkai, kurie perpirktų ir paduotų su 50 proc. antkainiu? O už mažiau niekas tokiais pirkimais ir neužsiims. Žinau, nes pačiam tenka pirkti per viešuosius pirkimus...
                          Gali pirkti iš vienintelio tiekėjo, jei jis yra gamintojas ir toks reikalavimas numatytas aptarnavimo sutartyje, ar vienintelis įmanomas paslaugos tiekėjas (pvz. teatro spektaklis, visuomeninio transporto bilietas ir pan). Visais kitais atvejais pirkimas turi būti pagrįstas. Jei 2 tiekėjų kaina skiriasi nuo gamintojo +50, reiškia šuo vistik yra kažkur užkastas. Atmetant apetitą, transportavimas? Muitas? PVM?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Aš apie detales, o ne traukinius. Traukinius perka tiesiai iš gamintojo, o detales perka konkurso būdu per tarpininkus, nors tų detalių gamintojas yra vienas vienintelis ar tos detalės gaminamos pagal užsakymą vieno vienintelio gamintojo pasaulyje... Nes to reikalauja viešųjų pirkimų įstatymas. Ir iš tokių pirkimų punta švogerių firmos.
                            O kaip yra daroma, kaip darau aš, kai reikia ką nors greitai nupirkti pagal viešųjų pirkimų įstatymą, bet nėra laiko skelbti konkursų ir dulkintis su biurokratija, už kurią man nemoka? Eini į firmą, kuri jau yra laimėjusi panašių prekių tiekimo konkursą mūsų įstaigai ir sakai - noriu to ir to, reikia, kad perparduotumėte. OK, sako, 50 proc. antkainis (kartais užsimeta mažiau, apie 30 proc., žiūrint kokios prekės). Taip, aš perku brangiau, švaistau valdiškus pinigus. Bet man už dulinimąsi su viešaisiais pirkimais niekas nemoka. Tai viena, antra, man reikia atlikti mano darbą ir aš negaliu laukti poros mėnesių su viešaisiais pirkimais, nes už savo darbo neatlikimą laiku aš negalėsiu paaiškinti, kad viešieji pirkimai mane užlaikė... Aš tik vieną iš viešųjų pirkimų idiotiškų reikalavimų apėjimo papasakojau.
                            2 variantai: arba tau moka už dulkinimasį su viešaisiais pirkimais, nes kitaip negalėtum būti pirkimo organizatoriumi.
                            Arba tau iš tiesų tau už tai nemoka ir tuomet laiku nepateikta dalis gal yra Ne Tavo Problema.

                            Ir tuomet grįžtam prie planavimo: jei tu žinai kad tau reiks einamos detalės ir tiekimo terminas 3 mėnesiai, kodėl sandėlyje nėra jų rezervo? Jei žinai, kad reiks retos detalės, kodėl jos pirkimas neplanuojamas iš anksto?

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                              O dėl gamybos: netikiu kad traukiniai sudaryti iš unikalių dalių, kurias galima pagaminti tik pastačius vagoną ant domkratų. Matau blogą planavimą: jei žinai kad dalį reikės keisti sekančio aptarnavimo metu, kodėl jos dar nėra sandėlio lentynoje?
                              Vakar lokomotyvas stovėjo patvoryje, šnd nutarta jį "pakelti" ir suremontuoti. Detalės nenumatytos, ką daryti? Net planuojamiems remontams dažnai "detales keisime pagal faktą, bet sandėlyje atsargų neturi būti".
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Ėjimas į rinkas ar nauji kontraktai nėra ketvirčio finansinio plano tikslas.



                                Tai kodėl vilkinama? Gal kompetencijos problemos?
                                O dėl gamybos: netikiu kad traukiniai sudaryti iš unikalių dalių, kurias galima pagaminti tik pastačius vagoną ant domkratų. Matau blogą planavimą: jei žinai kad dalį reikės keisti sekančio aptarnavimo metu, kodėl jos dar nėra sandėlio lentynoje? Gera sandėlio apyvarta yra 6 mėnesiai: per tą laiką sandėlyje turi pasikeisti absoliučiai viso dalys. Jei kažkas užsilieka, aiškinamasi kodėl; čia yra 2 variantai: arba tai retai naudojama dalis, kurios tiekimo terminas ilgas; arba tai nebenaudojama dalis kurios reikiai atsikratyti, gražinant į stambesnį sandėlį.



                                Gali pirkti iš vienintelio tiekėjo, jei jis yra gamintojas ir toks reikalavimas numatytas aptarnavimo sutartyje, ar vienintelis įmanomas paslaugos tiekėjas (pvz. teatro spektaklis, visuomeninio transporto bilietas ir pan). Visais kitais atvejais pirkimas turi būti pagrįstas. Jei 2 tiekėjų kaina skiriasi nuo gamintojo +50, reiškia šuo vistik yra kažkur užkastas. Atmetant apetitą, transportavimas? Muitas? PVM?
                                Ne tiesiogiai ėjimas į rinkas, o dėl laiku neįvykdytų pirkimų užstrigusi veikla, gamyba ir t.t. ir dėl to patirti nuostoliai ar netgi rinkos praradimas.

                                Vilkinimu aš laikau viešųjų pirkimų procedūras, kurių apeiti neišeina, o per kelias dienas juk konkurso neįvykdyti. Plius dar po to teismai galimi... Visa tai laikas... Bet laikas valstybei pas mus ne pinigai...
                                Taip, traukinys yra unikalus gaminys. Kai kurios detalės tiekamos iš kitų tiekėjų, kai kurios yra gaminamos kitų gamintojų, bet pagal konkretų traukinio gamintojo užsakymą ir neparduodamos tretiems pirkėjams, tik to traukinio gamintojui. Kai kurios yra unikalios ir gaminamos tik paties traukinio gamintojo. Mes nežinome, kokių iš jų reikia konkrečiu atveju.
                                Yra sąnaudinės medžiagos ir detalės ir jos turi būti sandėlyje, bet yra nesąnaudinės dalys, kurių niekas sandėlyje nelaiko. Mes konkrečiai nežinome, ką ten reikia keisti, todėl kalbos apie blogą planavimą irgi nebūtinai teisingos konkrečiu atveju.
                                Garantinis aptarnavimas jau pasibaigė - Pesoms 5 metai.
                                O aš tau pasakysiu tokį dalyką. Formaliai pirkimas iš vienintelio gamintojo galimas, realiai yra daugybė visokių kabliukų. Galiausiai, viešųjų pirkimų atsakingi asmenys atsako savo galva ir jie nenori prisiimti atsakomybės ir sėsti (juk jie sės, jei ką, o ne įmonės vadovas), todėl geriau darys pagal įstatymą ilgiausiu keliu su konkursu, o ne pagrindinės vienintelio tiekėjo pirkimą. Kitas momentas, dar yra ir korupcijos iš švogerių firmų reikalai. Kai tiesiog valdžia tokiu būdu per užkeltą kainą pasidaro otkatą, užuot nupirkus tiesiai.
                                Muitai, mokesčiai ir kitos valstybės rinkliavos bet kokiu bet kokiems tiekėjams įeina į kainą ir jei prekė gaminama vieno gamintojo, tai ten jau nepažaisi skirtingais mokesčiais importuojant iš skirtingų valstybių, be to ES viduje tai neaktualu.

                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                2 variantai: arba tau moka už dulkinimasį su viešaisiais pirkimais, nes kitaip negalėtum būti pirkimo organizatoriumi.
                                Arba tau iš tiesų tau už tai nemoka ir tuomet laiku nepateikta dalis gal yra Ne Tavo Problema.

                                Ir tuomet grįžtam prie planavimo: jei tu žinai kad tau reiks einamos detalės ir tiekimo terminas 3 mėnesiai, kodėl sandėlyje nėra jų rezervo? Jei žinai, kad reiks retos detalės, kodėl jos pirkimas neplanuojamas iš anksto?
                                Nemoka ir nemokės, nes formaliai yra pirkimo organizatoriai, kurie labiau stabdo, nei pagreitina procesą. Fromaliai jų darbas susisveda į parašų padėjimą, o tai kartais užtrunka ir savaitę, nes reikia surinkti keletą parašų ir nors dabar pasirašymas elektroninis, tai užtrunka net ilgiau nei anksčiau, kai buvo fizinis (popierinis)... Realiai perka kiekvienas darbuotojas sau (tai kas susiję su jo darbu) perka pats ir su pardavėjais bendrauja pats. Kancprekės ir kai kuri fignia perkama centralizuotai.
                                Ne, neatliktas darbas yra mano problema. Planavimas yra planavimu, bet ne viskas suplanuojama iki smulkmenų, be to yra daugybė visokių netikėtų dalykų kūrybiniame darbe ir vėlgi visko nesuplanuosi. Plius pasitaiko visokie gedimai, kuriuos reikia šalinti. Aš nesakau, kad viskas būtinai turi trukti ilgai. Bet kartais negali laukti net 2 savaičių, nes kaip sakoma, dega šikna ir valdžia reikalauja.
                                Paskutinis taisė Al1; 2021.06.21, 19:12.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Vakar lokomotyvas stovėjo patvoryje, šnd nutarta jį "pakelti" ir suremontuoti. Detalės nenumatytos, ką daryti? Net planuojamiems remontams dažnai "detales keisime pagal faktą, bet sandėlyje atsargų neturi būti".
                                  Debilai ir tiek.
                                  Jei tokia pat situacija būtų pvz sunkvežimių servise, jis pusės metų neišsilaikytų.

                                  Comment


                                    Todėl, kad šilumvežis tai ne sunkvežimis. Be to geležinkeliai patys taiso, patys veža, patys viską daro. Kapitalinį remontą gali užsakyti konkurso būdu ir kitoje lokomotyvų remonto gamykloje, bet tai jau kiti laikai ir nieko greitai nebūna. Todėl laisvos rinkos adeptų pasakos apie konkurenciją čia irgi nelabai veikia, nes nelabai yra kur užsakinėti tą remontą dėl riedmenų specifiškumo, lokomotyvų remonto gamyklų specializacijos ir darbų kokybės. Ir politikos - Lietuvos geležinkeliai neužsakinės remonto nei Rusijoje, nei Baltarusijoje, nei Ukrainoje. Gali tik Latvijoje ir Estijoje. Kai ką Lenkijoje. Bet ne daugiau.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ne tiesiogiai ėjimas į rinkas, o dėl laiku neįvykdytų pirkimų užstrigusi veikla, gamyba ir t.t. ir dėl to patirti nuostoliai ar netgi rinkos praradimas.
                                      O tai - tiesioginė pasekmė to fakto, kad LG ilgą laiką nesilaiko viešųjų pirkimų įstatymo ir nemoka planuoti.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vilkinimu aš laikau viešųjų pirkimų procedūras, kurių apeiti neišeina, o per kelias dienas juk konkurso neįvykdyti. Plius dar po to teismai galimi... Visa tai laikas... Bet laikas valstybei pas mus ne pinigai...
                                      Mažos vertės (<3k € be PVM) pirkimas be sutarties įvyksta per dieną, su sutartimi (<158k €) - 2-3 savaitės. Ir vis tai pagal viešųjų pirkimų procedūras. Lygiai tiek pat privačiame sektoriuje vyksta derybos ir sutarties derinimas, taip kad LG nėra iškirtinis subjektas.

                                      Kad nereiktų gadinti teismų durų, reikia tinkamai parengti specifikacijas.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Taip, traukinys yra unikalus gaminys. Kai kurios detalės tiekamos iš kitų tiekėjų, kai kurios yra gaminamos kitų gamintojų, bet pagal konkretų traukinio gamintojo užsakymą ir neparduodamos tretiems pirkėjams, tik to traukinio gamintojui. Kai kurios yra unikalios ir gaminamos tik paties traukinio gamintojo. Mes nežinome, kokių iš jų reikia konkrečiu atveju.
                                      Yra sąnaudinės medžiagos ir detalės ir jos turi būti sandėlyje, bet yra nesąnaudinės dalys, kurių niekas sandėlyje nelaiko. Mes konkrečiai nežinome, ką ten reikia keisti, todėl kalbos apie blogą planavimą irgi nebūtinai teisingos konkrečiu atveju.
                                      Priešpaskutinė apžiūra prieš remontą ir skirta tam, kad išsiaiškinti ką reiks keisti remonto metu. Ne paukščiukų dėliojimui.

                                      Dėl unikalumo, leiskite nesutikti.
                                      Tuomet ir kiekvienas automobilis yra unikalus gaminys, ką paneigia atsarginų dalių rinka.
                                      Šiaip jau, apie 95% pastato inžinerinių sistemų surenkama iš tipinių gaminių. Nesileidžiant iki 'raw material', kiekvienas pastatas yra unikaliu būdu surinktas iš didžiaja dalimi tipinių gaminių.Taip pat ir automobilis ar traukinys - unikalus surinkimo būdas nedaro traukinio unikaliu, tai yra tipinis gaminys (sertifikavimas ir pan) su surinkimo variacijomis.

                                      Kitas momentas, kad turint labai riboto dydžio parką ko gero nėra įmanoma statistiškai nustatyti ką reiks keisti ir atitinkamai planuoti pirkimus. Bet galima daryti elementariai: "Konkursas YYYY atsarginių dalių tiekimui", galioja 2-3 metus. Einamsios - pagal sąrašą, mažiau einamos - gamintojo kaina + 15%. Analogiškai suknistoms kancprekėms ar kompams.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Garantinis aptarnavimas jau pasibaigė - Pesoms 5 metai.
                                      O aš tau pasakysiu tokį dalyką. Formaliai pirkimas iš vienintelio gamintojo galimas, realiai yra daugybė visokių kabliukų. Galiausiai, viešųjų pirkimų atsakingi asmenys atsako savo galva ir jie nenori prisiimti atsakomybės ir sėsti (juk jie sės, jei ką, o ne įmonės vadovas), todėl geriau darys pagal įstatymą ilgiausiu keliu su konkursu, o ne pagrindinės vienintelio tiekėjo pirkimą.
                                      Jie neatsako savo galva ir sės, jei reiks, vadovas. O čia aš matau eilinį norą nedirbti savo darbo.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kitas momentas, dar yra ir korupcijos iš švogerių firmų reikalai. Kai tiesiog valdžia tokiu būdu per užkeltą kainą pasidaro otkatą, užuot nupirkus tiesiai.
                                      Muitai, mokesčiai ir kitos valstybės rinkliavos bet kokiu bet kokiems tiekėjams įeina į kainą ir jei prekė gaminama vieno gamintojo, tai ten jau nepažaisi skirtingais mokesčiais importuojant iš skirtingų valstybių, be to ES viduje tai neaktualu.
                                      Tai dėl gešefto, kaip suprantu, neprieštarauji. Tai kodėl aš turėčiau šį gešeftą ir kažkieno tingūjimą dirbti apmokėti savo pinigais?

                                      Dėl tiekimo - niekada nežinai kur iš tiesų yra gaminama tau reikiama detalė ir kaip ji atsiranda tiekėjo rankutėse.


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nemoka ir nemokės, nes formaliai yra pirkimo organizatoriai, kurie labiau stabdo, nei pagreitina procesą. Fromaliai jų darbas susisveda į parašų padėjimą, o tai kartais užtrunka ir savaitę, nes reikia surinkti keletą parašų ir nors dabar pasirašymas elektroninis, tai užtrunka net ilgiau nei anksčiau, kai buvo fizinis (popierinis)... Realiai perka kiekvienas darbuotojas sau (tai kas susiję su jo darbu) perka pats ir su pardavėjais bendrauja pats. Kancprekės ir kai kuri fignia perkama centralizuotai.
                                      Ne, neatliktas darbas yra mano problema. Planavimas yra planavimu, bet ne viskas suplanuojama iki smulkmenų, be to yra daugybė visokių netikėtų dalykų kūrybiniame darbe ir vėlgi visko nesuplanuosi. Plius pasitaiko visokie gedimai, kuriuos reikia šalinti. Aš nesakau, kad viskas būtinai turi trukti ilgai. Bet kartais negali laukti net 2 savaičių, nes kaip sakoma, dega šikna ir valdžia reikalauja.
                                      Tai, kas išdėstyta aukščiau - totalus bardakas ir absoliučiai jokios kontrolės. Sutvarkius procesus, pasirodytų kad ir keleivių vežimas nėra nuostolingas.
                                      Sulauksit jūs kada nors normalaus audito ...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Todėl, kad šilumvežis tai ne sunkvežimis. Be to geležinkeliai patys taiso, patys veža, patys viską daro.
                                        Tiesiog barbė devyndarbė.
                                        Žinai iš kur tai? Prie ruso beveik kiekvienoje gamykloje buvo varžtelių cechas.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Tiesiog barbė devyndarbė.
                                          Žinai iš kur tai? Prie ruso beveik kiekvienoje gamykloje buvo varžtelių cechas.
                                          Turbūt nelabai supranti esmės. Pesą traukinius ir tiekiamąsias dalis gali duoti tik PESA. Nes tai sertifikacija, autorinės teisės ir pan. Joks kaimo jurgis detalių neištekins ar neišlies. Todėl arba nesupranti esmės arba trukšmauji vardan triukšmavimo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X