Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu, patys latviai nenori (užsiprašė nesąmoningų sumų už važiavimą Latvijos teritorija)?
    Čia man nesenai šovė mintis, matyt, latvių transporto ministerija taip bando remti airBaltic...

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Neužsimenama apie "gerėjantį susisiekimą" traukiniais į Kupiškį ir Rokiškį - ten turbūt nelieka jokių traukinių.
      Apie maršrutą Šiauliai - Panevėžys - Daugpilis geriau nesvajoti.
      LTGlink žemėlapyje jų jau nebėra:

      https://ltglink.lt/marsrutu-zemelapis

      Comment


        Parašė acetonas Rodyti pranešimą
        Tau niekada nekilo klausimas kodėl mikrūškės nėra pilnos, nors įvažiavimas į Neringa automobilius yra labai brangus? Dauguma žmonių mieliau renkasi mokėti didelius pinigus, nei grūstis mikrūškę būtent dėl jų nepatogumo.
        Ne, nekilo, matant kokios "prabos" mašinos važinėja Nidoje vasaros metu. Ne mikrūškių bėda, kad Nida patapus Nica.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Ne, nekilo, matant kokios "prabos" mašinos važinėja Nidoje vasaros metu. Ne mikrūškių bėda, kad Nida patapus Nica.
          Tai jokių problemų, paleiskim mikrūškių, kurių komfortas daugmaž atitiks traukinio: didelės ir patogios kėdės, tualetas, prekiaujama kava ir užkandžiais, galima pasivaikščioti dideliame ir erdviame salone, o kelias bus lygus kaip veidrodis (po kelių šimtų milijonų investicijų į patį kelią tai pavyktų pasiekti) ir tada pakalbėsim apie mikrūškių kainas.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            Ką reikėjo padaryti dar prieš 30 metų, bet nebuvo padaryta:
            1. Perkalti visus bėgius į standartinę vėžę taip nutraukiant bambagyslę su rudosios struktūromis ir užtikrinant galimybę nesunkiai įsigyti vakarietiškų riedmenų (rusiškos vėžės riedmenų trūkumas tik iš dalies anekdotas, nes to šūdo Europoje elementariai beveik niekas negamina, tuo tarpu standartinės vėžės riedmenų pilna kiek nori ir kokių nori).
            Žinoma, pats tas Lietuvos galioms perkalti bėgius. O kam apsiriboti kažkokia standartine vėže, gal reikėjo iškart maglevą statyt? Ką dar turėjo bomžinė, oi, atsiprašau, šalis, kurioje tik 1/5 žmonių gyvena žemiau skurdo ribos, padaryt?

            Comment


              Parašė Elis Rodyti pranešimą
              mes žinom iš kitų valstybių ir Lietuvos patirties, kad viešasis transportas, net jeigu jis neapsimoka, atneša objektyvią naudą visuomenei ir valstybei, o jo trūkumas nešą objektyvią žalą.
              Taip, neša žalą. Bet žalą neša daug kas: uždaryti kultūrnamiai, bibliotekos, mokyklos, mediciniai punktai, lengvosios pramonės rajonuose nebuvimas arba jos bankrotai. Klausimas, kas neša daugiau žalos? Traukinių mylėtojai tiesiog nemato, kad besitraukiančioje Lietuvoje išlaikyti mokyklą yra daug svarbiau nei jų mylimą geležinkelį ir kad veikiantis geležinkelis niekada nebuvo ir nebus jokios provincijos gyvavimo priežastis.

              Traukinių fanboyizmas yra smagu (man traukinys irgi cool, jei ką), išlaikyti traukinius vien tam, kad fanbojai būtų patenkinti retkarčiais pavažiuoti plačiais salonais su vieta pasivaikščioti ir papostinti video youtube makes no sense.

              Tipinis argumentas: valstybė turi dotuoti. Kad valstybė galėtų dotuoti, ji turi iš kažko atimti arba skolintis (fiskalinė drausmė toliau dzin?). Tai iš ko siūlytumėte atimti? Jei sakytumėte, atimam iš nacionalinio stadiono ir finansuojam geležinkelius provincijoje, aš gal ir sutikčiau.
              Paskutinis taisė ifl; 2023.01.02, 21:03.

              Comment


                Čia mikrūškės tikros mikrūškės, ar aliuzija į autobusus aka ne bėginį transportą?? Nes Nidoje kursuoja tik viena nauja mikruškė ir žiemos metu, vasarą dideli autobusai nesutalpina žmonių šiaip.
                Kas dėl mikruškių trapmiestyje, labai gali būti, kad nauja realybė, nes šiais metais bus konkursas vežti keleivius tarpmiestyje, reikalaus naujų metų ir pritaikymo neįgaliesiems, tai miesto tipo mikrūškės, ar kokie tai turkiški midbusai, gali būti nauja realybė. Taip jau atsitiko Latvijoje.
                Paskutinis taisė Garbanius; 2023.01.02, 21:11.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Čia mikrūškės tikros mikrūškės, ar aliuzija į autobusus aka ne bėginį transportą?? Nes Nidoje kursuoja tik viena nauja mikruškė ir žiemos metu, vasarą dideli autobusai nesutalpina žmonių šiaip.
                  Kad dėl mikruškių trapmiestyje, labai gali būti, kad nauja realybė, nes šiais metais bus konkursas vežti keleivius tarpmiestyje, reikalaus naujų metų ir pritaikymo neįgaliesiems, tai miesto tipo mikrūškės, ar kokie tai turkiški midbusai, gali būti nauja realybė. Taip jau atsitiko Latvijoje.
                  Žodis mikrūškė diskusijoje dažniausiai panaudojamas kaip menkinamasis žodis viskam, kas ne ant bėgių.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    Ne, nekilo, matant kokios "prabos" mašinos važinėja Nidoje vasaros metu. Ne mikrūškių bėda, kad Nida patapus Nica.
                    Na matyt, Lietuvoje žmonės gerai gyvena, jei vien prabangių automobilių užtenka sukurti kilometrinius kamščius. Beje dėl prasto VT labiausiai ir nukenčia skurdžiausi žmonės, kuriems Neringa vasarą pasidaro sunkiai pasiekiama.

                    Taip, neša žalą. Bet žalą neša daug kas: uždaryti kultūrnamiai, bibliotekos, mokyklos, mediciniai punktai, lengvosios pramonės rajonuose nebuvimas arba jos bankrotai. Klausimas, kas neša daugiau žalos? Traukinių mylėtojai tiesiog nemato, kad besitraukiančioje Lietuvoje išlaikyti mokyklą yra daug svarbiau nei jų mylimą geležinkelį ir kad veikiantis geležinkelis niekada nebuvo ir nebus jokios provincijos gyvavimo priežastis.
                    Nematau, kaip jokios priešpriešos tarp traukinių ir mokyklų, kultūrnamių. Visus juos uždarinėja ta pati optimizavimo ideologija ir tavo bendraminčiai. Problema yra valstybinių įstaigų nemokšiškas valdymas ir kartais net piktybiškas pinigų švaistymas. Pagerink valstybinių įstaigų darbą, sumažink valdiškų pinigų taškymą, pinigų užteks ir geležinkeliams ir mokyklos ir net Vilniaus tramvajui.

                    Comment


                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                      Na matyt, Lietuvoje žmonės gerai gyvena, jei vien prabangių automobilių užtenka sukurti kilometrinius kamščius. Beje dėl prasto VT labiausiai ir nukenčia skurdžiausi žmonės, kuriems Neringa vasarą pasidaro sunkiai pasiekiama.


                      Nematau, kaip jokios priešpriešos tarp traukinių ir mokyklų, kultūrnamių. Visus juos uždarinėja ta pati optimizavimo ideologija ir tavo bendraminčiai. Problema yra valstybinių įstaigų nemokšiškas valdymas ir kartais net piktybiškas pinigų švaistymas. Pagerink valstybinių įstaigų darbą, sumažink valdiškų pinigų taškymą, pinigų užteks ir geležinkeliams ir mokyklos ir net Vilniaus tramvajui.
                      Neringa nėra sunkiai pasiekiama, Neringa tiesiog yra brangi, todėl skurdžiausi žmonės į ją atostogauti nevažiuoja.

                      Eilinį kartą populistinis argumentas. Visi gabūs pagerinti, tik valdžioje ir visose įstaigose visur nemokšos, taškytojai ir, matyt, vagys susirinkę. Kažkaip vis nesiseka Lietuvai, kad nėra joje padorių žmonių.

                      Optimizavimas yra neišvengiamybė. Norėčiau pamatyti jus valdžioje. Matyt, atsakingai skolintumėtės, kol Lt taptų Graikija ir reiktų Neringą parduot skoloms atiduot.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą
                        Optimizavimas yra neišvengiamybė. Norėčiau pamatyti jus valdžioje. Matyt, atsakingai skolintumėtės, kol Lt taptų Graikija ir reiktų Neringą parduot skoloms atiduot.
                        Matai, kad ir kokie pas mus nemokšos, taškytojai ir vagys valdžioje susirinkę, bet iki Graikijos 2000-ųjų lygio su nereikalingų kruizinių laivų pirkimais, masyviais uostais nemokančiais jokių mokesčių ir 20% darbo jėgos gaunančios atlyginimus už neegzistuojančius darbus dar nepriėjom. O jūs, matau, atsakingai optimizuotumėt viską iki kol prieitumėm iki UK lygio kur pusė šalies streikuoja nes dėl optimizacijos realus BVP taip ir nesugrįžo iki 2007-ųjų lygio. Lietuvai dar labai labai pasisekė, kad po 2009-ųjų optimizacijų išlipom ganėtinai sausi, antrą raundą taip gerai vargu ar atlaikytumėm.

                        Btw, Japonija yra dar labiau prasiskolinus negu Graikija, bet kažkaip antra Graikija nepavirto ir iki šiol sau gali leisti traukinius į kaimus dėl vieno keleivio per dieną.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Neringa nėra sunkiai pasiekiama, Neringa tiesiog yra brangi, todėl skurdžiausi žmonės į ją atostogauti nevažiuoja.
                          Ir čia aišku jokios problemos nėra.
                          Eilinį kartą populistinis argumentas. Visi gabūs pagerinti, tik valdžioje ir visose įstaigose visur nemokšos, taškytojai ir, matyt, vagys susirinkę. Kažkaip vis nesiseka Lietuvai, kad nėra joje padorių žmonių.
                          Čia forume buvo aprašyta begale atvejų, kaip buvo švaistomi valdiški pinigai: Ukmergės gatvės vizija, 40 (gal klystų dėl skaičiaus) Vilniaus skverų projektai, kreivi nauji Vilniaus šaligatviai ant kurių stato automobiliai. Atsiminkim Masiulio kelių auditą ir tt. Asmeniškai pridėčiau vieną užkasta požeminę perėją Klaipėdos, Šilutės pl. kuri buvo pradėta atkasinėti tik tam, kad ją užversti vėl. Vien laikinai Lypkių pervažai buvo išmesta virš miliono eurų.

                          Comment


                            Parašė Elis Rodyti pranešimą

                            Matai, kad ir kokie pas mus nemokšos, taškytojai ir vagys valdžioje susirinkę, bet iki Graikijos 2000-ųjų lygio su nereikalingų kruizinių laivų pirkimais, masyviais uostais nemokančiais jokių mokesčių ir 20% darbo jėgos gaunančios atlyginimus už neegzistuojančius darbus dar nepriėjom. O jūs, matau, atsakingai optimizuotumėt viską iki kol prieitumėm iki UK lygio kur pusė šalies streikuoja nes dėl optimizacijos realus BVP taip ir nesugrįžo iki 2007-ųjų lygio. Lietuvai dar labai labai pasisekė, kad po 2009-ųjų optimizacijų išlipom ganėtinai sausi, antrą raundą taip gerai vargu ar atlaikytumėm.

                            Btw, Japonija yra dar labiau prasiskolinus negu Graikija, bet kažkaip antra Graikija nepavirto ir iki šiol sau gali leisti traukinius į kaimus dėl vieno keleivio per dieną.
                            Pusė šalies streikuoja? Na, na, prašau šaltinį.

                            O kad nesugrįžo iki 2007 lygio yra didelis melas:

                            Click image for larger version

Name:	fredgraph.png?width=880&height=440&id=CLVMNACSCAB1GQUK.png
Views:	385
Size:	30,4 kB
ID:	2020699
                            Paskutinis taisė ifl; 2023.01.02, 22:03.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Žodis mikrūškė diskusijoje dažniausiai panaudojamas kaip menkinamasis žodis viskam, kas ne ant bėgių.
                              Ne, neteko matyti, kad pilno dydžio autobusą kas mikrūške vadintų.

                              Comment


                                Optimizuotuojai nori, kad LT ne UK pataptu, kuri nera labai optimizuota palygimus su LT, bet Salvadoras ar Paragavajus, kur jei neturi pinigu privaciam gydymui - tavo problema

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Ne, nekilo, matant kokios "prabos" mašinos važinėja Nidoje vasaros metu. Ne mikrūškių bėda, kad Nida patapus Nica.
                                  Kad kiek teko lankytis ten vidutinis automobilis turbūt senesnis nei vilniuje....
                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Taip, neša žalą. Bet žalą neša daug kas: uždaryti kultūrnamiai, bibliotekos, mokyklos, mediciniai punktai, lengvosios pramonės rajonuose nebuvimas arba jos bankrotai. Klausimas, kas neša daugiau žalos? Traukinių mylėtojai tiesiog nemato, kad besitraukiančioje Lietuvoje išlaikyti mokyklą yra daug svarbiau nei jų mylimą geležinkelį ir kad veikiantis geležinkelis niekada nebuvo ir nebus jokios provincijos gyvavimo priežastis.
                                  didžiausią psichologinę žalą neša mobilumo trūkumas ir automobiliai. Vakaruose jau galvoja kaip pagerinti šių tyrimų rezultatus, o čia panašu dar yra propaguojančių persėstį į automobilius. Beje jeigu būtų geležinkelis nereikėtu ir 15 mokinių mokyklos išlaikyti nes vaikai galėtų į centralizuotas mokyklas patekti be problemų.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Beje jeigu būtų geležinkelis nereikėtu ir 15 mokinių mokyklos išlaikyti nes vaikai galėtų į centralizuotas mokyklas patekti be problemų.
                                    Tai kodėl mokykla turėtų būti optimizuota - centralizuota - likviduota, o geležinkelis tai jau neliečiamas?

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Tai kodėl mokykla turėtų būti optimizuota - centralizuota - likviduota, o geležinkelis tai jau neliečiamas?
                                      Nes esant geležinkeliui - t.y. lengvam mobilumui - mokyklos panaikinimas nesumažintu mokymo paslaugų kokybės.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Nes esant geležinkeliui - t.y. lengvam mobilumui - mokyklos panaikinimas nesumažintu mokymo paslaugų kokybės.
                                        O nuvežimas 15 vaikų mikrūške (mokykliniu autobusiuku) tai jau sumažina? Ar yra būtinybė vaikams važiuoti traukiniu? Gal kaip tik patogiau mikrūške, kuri gali kursuoti daug dažniau nei traukinys?

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          O nuvežimas 15 vaikų mikrūške (mokykliniu autobusiuku) tai jau sumažina? Ar yra būtinybė vaikams važiuoti traukiniu? Gal kaip tik patogiau mikrūške, kuri gali kursuoti daug dažniau nei traukinys?
                                          Nesumažina, nnes vaikai turi važiuoti VT kaip civilizuoti žmonės o ne mikrškėse ar mokykliniuose autobusuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X