Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gal atvirkščiai. Žinau valstybinę kontorą kur visi laukia kol teisės departamento vadovė išeis atostogų, kad galėtų prasukti pirkimus.
    Nes ta aklai laikosi įstatymų ir nupirkti ką reikia neįmanoma.
    Kažkas nemoka pasidaryti specifikacijų.

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
      Gal atvirkščiai. Žinau valstybinę kontorą kur visi laukia kol teisės departamento vadovė išeis atostogų, kad galėtų prasukti pirkimus.
      Nes ta aklai laikosi įstatymų ir nupirkti ką reikia neįmanoma.
      Taip, yra tokių debilų. VU pirko serverius, atvežė naujesnius ir geresnius, bet pirkimų skyrius nesutiko, tai tiekėjas turėjo specialiai ieškoti ir vežė senesnius ir prastesnius modelius, kurie buvo sutartyje.

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

        Kažkas nemoka pasidaryti specifikacijų.
        Ne, kažkas prirašo nesamoningų įstatymų.
        -

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Taip, yra tokių debilų. VU pirko serverius, atvežė naujesnius ir geresnius, bet pirkimų skyrius nesutiko, tai tiekėjas turėjo specialiai ieškoti ir vežė senesnius ir prastesnius modelius, kurie buvo sutartyje.
          Įprasta formuluotė TS: 'ne blogesnių parametrų nei...'

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Sutartis sudaroma visam katalogui prekių pagal sutartas kainas ir tiekimo laikotarpį ir nesvarbu kokių riebokšlių prireiks. Kokių reikės tokius ir atveš. Tik aišku atveš patį pigiausią variantą, kaip privaloma pagal VPI.
            Kokiam nors garažiniame servisiuke tai yra galima, Lietuvos geležinkeliuose "prie bebrų" taip pat buvo galima, o dabar negalima, nes "viskas turi būti skaidriai, viskas turi būti surašyta sutartyje".
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Jūs vis čia apie pinigus.
              O dabar apie keleivius: Kaunas - Šiauliai atvyksta beveik tuo pat metu kaip išvyksta Klaipėda-Šiauliai-Vilnius. Pirmasis atvažiuotų bent 15 min anksčiau - būtų neblogas variantas persėdimui.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Įprasta formuluotė TS: 'ne blogesnių parametrų nei...'
                Tai taip ir buvo, bet lamėjusiame pasiūlyme jau buvo įrašytas konkretus modelis, o atvežė naujesnį. Reikalavo, kad būtų taip kaip buvo laimėjusiame pasiūlyme.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                  Jūs vis čia apie pinigus.
                  O dabar apie keleivius: Kaunas - Šiauliai atvyksta beveik tuo pat metu kaip išvyksta Klaipėda-Šiauliai-Vilnius. Pirmasis atvažiuotų bent 15 min anksčiau - būtų neblogas variantas persėdimui.
                  O koks tikslas važiuoti su persėdimu Kaunas - Šiauliai - Vilnius?

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    O koks tikslas važiuoti su persėdimu Kaunas - Šiauliai - Vilnius?
                    Baisiogala - Šiauliai - Vilnius.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Tai taip ir buvo, bet lamėjusiame pasiūlyme jau buvo įrašytas konkretus modelis, o atvežė naujesnį.
                      Sutartyje irgi, 'ne blogesnių parametrų nei...'. Nes paprastai IT sutartys gal ilgos ir perkopia įrangos išleidimo ciklų ribas.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Baisiogala - Šiauliai - Vilnius.
                        O tai nebūtų logiškiau, pigiau ir greičiau važiuoti Baisogala - Kaunas - Vilnius? Tvarkaraščiai gerai suderinti, Kaune persėdimas 20 min.

                        Kitas klausimas, kodėl nebestoja Vilnius-Šiauliai traukiniai Baisogaloje, pernai dar stodavo. Turbūt keleivių per mažai.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          Jūs vis čia apie pinigus.
                          O dabar apie keleivius: Kaunas - Šiauliai atvyksta beveik tuo pat metu kaip išvyksta Klaipėda-Šiauliai-Vilnius. Pirmasis atvažiuotų bent 15 min anksčiau - būtų neblogas variantas persėdimui.
                          yra dar viena labai nelogiška vieta:

                          Turmantas - Vilnius atvyksta 07:31
                          Vilnius - Klaipėda išvyksta 07:30

                          Žiemos sezone buvo 5 min tarpas, per kurį, turėdamas noro spėdavau "nusiteleportuoti" iš trečio perono į pirmą Dabar gi - be šansų

                          Comment


                            Parašė angelswing Rodyti pranešimą

                            yra dar viena labai nelogiška vieta:

                            Turmantas - Vilnius atvyksta 07:31
                            Vilnius - Klaipėda išvyksta 07:30

                            Žiemos sezone buvo 5 min tarpas, per kurį, turėdamas noro spėdavau "nusiteleportuoti" iš trečio perono į pirmą Dabar gi - be šansų
                            Absurdas. Toks jausmas, jog kažkas piktybiškai tvarkaraščius dėlioja))

                            Comment


                              Parašė dtb Rodyti pranešimą
                              O tai nebūtų logiškiau, pigiau ir greičiau važiuoti Baisogala - Kaunas - Vilnius? Tvarkaraščiai gerai suderinti, Kaune persėdimas 20 min.
                              Kitas klausimas, kodėl nebestoja Vilnius-Šiauliai traukiniai Baisogaloje, pernai dar stodavo. Turbūt keleivių per mažai.
                              Tik studentai paprastai uogienes ilgai krauna, tad jiems vakarinis būtų patogiau.

                              Bet, 44/43 traukiniai nestoja Baisiogaloje, lieka 55/56 pora 14:41 iš Baisiogalos į Kauną. Liūdnas gavosi trolinimas.

                              Comment


                                Parašė neoplan Rodyti pranešimą

                                Absurdas. Toks jausmas, jog kažkas piktybiškai tvarkaraščius dėlioja))
                                Gal neišeina padaryt, kad kiekvienas traukinys turėtų gerą persėdimą, ta prasme pakeitus šitą traukinį, gal griūna koks kitas persėdimas, ar yra jažkoks realus techninis ar laiko dalykas ir panašiai.

                                Comment


                                  Visiems gaunasi, tik vat LTG visokios kliūtys... Vienintelis realus dalykas yra pxizmas ant keleivių, nes persėdimas suderintas tik vienas - į Varšuvą. Toliau jau kaip grafikai sukrenta.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Visiems gaunasi, tik vat LTG visokios kliūtys... Vienintelis realus dalykas yra pxizmas ant keleivių, nes persėdimas suderintas tik vienas - į Varšuvą. Toliau jau kaip grafikai sukrenta.
                                    Stebėtinas nedėmesingumas keleiviams.

                                    Comment


                                      Kuo mažiau keleivių - tuo mažiau problemų.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Kuo mažiau keleivių - tuo mažiau problemų.
                                        Kroviniai irgi pradėjo kelti problemas.
                                        Bet jau LTG žino Tikrąjį Kelią.

                                        Comment


                                          Įdomybės: dėl NATO viršūnių susitikimo bus daugiau traukinių reisų tarp Vilniaus ir Vilniaus oro uosto. Beveik taktinis tvarkaraštis kas ~1 val.
                                          Tai reiškia, kad net oro uostas ir LTG Link suvokia, koks nesąmoningas ir apgailėtinas dabartinis tvarkaraštis, kad jį būtina dažninti, siekiant patogumo...

                                          Liepos 10-13 d. laikinai bus atnaujintas traukinių eismas maršrutu Vilnius–Vilniaus oro uostas
                                          Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ siekdama prisidėti prie sklandaus žmonių judėjimo tarp Vilniaus centro ir Vilniaus oro uosto, liepos 10–13 d. atnaujins traukinių judėjimą maršrutu Vilnius–Vilniaus oro uostas. Per NATO viršūnių susitikimą, dieną prieš ir dieną po susitikimo oro uostą bus galima pasiekti dar dažniau nei įprastai – „LTG Link“ šio maršrutų reisų skaičių didina iki dviejų kartų. NATO viršūnių susitikimo dienomis daugiau traukinių kursuos ir maršrutu Vilnius–Kaunas.



                                          Planuojama, kad liepos 10-13 d. per dieną pirmyn/atgal kursuos nuo 24 iki 36 traukinių reisų. Palyginti, įprastą darbo dieną šia kryptimi kursuoja iki 20 traukinių reisų.



                                          „Belaukiant NATO viršūnių susitikimo ypatingai svarbu susitelkti ir visiems kartu prisidėti prie sklandžios tiek vilniečių, tiek renginio svečių patirties. Bendradarbiaudami su Vilniaus oro uostu užtikrinsime itin dažnus traukinių reisus. Planuojame, kad traukiniai tarp šių stočių vidutiniškai kursuos kas valandą Tokiu būdu tiek sostinės gyventojai ir oro uosto darbuotojai, tiek į viršūnių susitikimą atvyksiantys svečiai galės greitai, patogiai ir saugiai judėti tarp pagrindinio šalies oro uosto ir miesto centro“, – sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.



                                          „Dedame daug pastangų, kad judėjimas aplink Vilniaus oro uostą NATO renginio metu būtų kiek įmanoma sklandesnis, labai kviečiame keleivius, kurie dar prieš šį renginį ir oro erdvės uždarymą turi oro bendrovių bilietus skrydžiui – naudotis viešuoju transportu ir ypatingai džiaugiamės tuo, kad mūsų partneriai didina traukinių maršrutų skaičių šiomis dienomis, tikime, kad tai bus labai patogi, greita alternatyva oro uosto pasiekimui iš miesto centro“, – komentuoja Arnas Dūmanas, Lietuvos oro uostų infrastruktūros departamento vadovas.



                                          Numatoma, jog per NATO viršūnių susitikimą populiariausiu maršrutu šalyje Vilnius–Kaunas kursuos daugiau traukinių. Birželio 11 d. maršrutu Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Vilnius kursuos po du papildomus reisus ryte ir vakare. Liepos 12 d. rytą tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno kursuos dvigubo sąstato traukinių reisai, o vėlyvą vakarą suplanuoti papildomi reisai tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno.



                                          Primenama, jog dėl geležinkelio ruožo Vilnius–Valčiūnai elektrifikacijos darbų nuo birželio 26 d. iki rugpjūčio 12 d. geležinkelio atkarpa Vilnius–Jašiūnai laikinai bus ribojamas traukinių eismas, todėl šiuo laikotarpiu traukinių eismas bus atnaujintas tik minėtomis keturiomis dienomis.

                                          https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...U2d5iYytMGSbOw

                                          Click image for larger version

Name:	oro uosto taktinis1.png
Views:	911
Size:	155,2 kB
ID:	2059255
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X