Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė jan Rodyti pranešimą

    ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.
    Vilniaus miesto gyventojų tankio statistika rodo, kad tarp Naujanų ir Gedimino pr. (t.y. centrinė geležinkelio stotis yra nesunkiai pasiekiama pėsčiomis, truliku ar paspirtuku) gyvena beveik 70000 gyventojų. Wikipedija rašo, kad Zolitūdėj gyvena 20000, o Imantoj 50000, t.y. tie patys 70000 gyventojų.

    Click image for larger version

Name:	vmgt.jpg
Views:	945
Size:	215,6 kB
ID:	2085223
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Nežinau, ar turės tiek pat, kiek Jūrmala, bet faktas, kad keleivių būti negali, kai nėra reisų ir nevažiuoja traukiniai, nors tuo pačiu metu Vilnius-TRakai kelyje kamščiai.
      kaip gali būt kitaip, jeigu pvz. Trakų autobusai visai nėra pritaikyti prie traukinių.. viso Trakų rajone yra 8 traukinių stotys, įvairiuose kaimuose. Beveik nei vienoje nėra sinchronizuoto susisiekimo su autobusais. Apie tai net rašė vietiniai "blogeriai" https://www.simasburbulis.lt/naujien...savo-patogumui

      Esu pats kažkada rašęs Trakų autobusams, siūlęs net padėt įkraut tvarkaraščius į google maps, siūliau atkrept dėmesį į problmą.. visiškai dėję.. tai ar daryk ar ne, jeigu nebus valdžioje ir pas gyventojus noro, bus tušti traukiniai.

      Comment


        Šiandien vėl kažkas buvo sugedę.

        TV3.lt 2023.10.27
        Incidentas šalia Vievio: stojo traukinių eismas, pranešama apie vėlavimus
        Vievyje nenumatytas technines kliūtis patyrė traukinys Vilnius-Kaunas, iš sostinės pajudėjęs 17:45 ir Kauną turėjęs pasiekti 19:13 val.
        (...)
        "Informuojame, kad 2023-10-27, Vievis-Lentvaris-Vievis ruože, dėl 18 traukinio nenumatytų techninių aplinkybių numatomi traukinių: Nr. 879 (Vilnius - Kaunas, 17:45-19:13val.) , Nr. 18 (Klaipėda - Vilnius, 12:45-17:27val.), Nr. 24 (Mockava - Vilnius, 16:26-17:34val.) ir Nr. 884 ( Kaunas-Vilnius, 17:45-19:13) užlaikymai. Galimas traukinių vėlavimas 50 – 120 min. Atsiprašome už nepatogumus“, – pranešė Lietuvos geležinkeliai.

        https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...vimus-n1268228
        Iki traukinio Nr.19 rekordo (8 valandos vėlavimo) yra dar toli. Bet dviejų valandų vėlavimas pusantros valandos kelionėje tarp Vilniaus ir Kauno visai nėra simpatiškas.

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Vilniaus miesto gyventojų tankio statistika rodo, kad tarp Naujanų ir Gedimino pr. (t.y. centrinė geležinkelio stotis yra nesunkiai pasiekiama pėsčiomis, truliku ar paspirtuku) gyvena beveik 70000 gyventojų. Wikipedija rašo, kad Zolitūdėj gyvena 20000, o Imantoj 50000, t.y. tie patys 70000 gyventojų.

          Click image for larger version

Name:	vmgt.jpg
Views:	945
Size:	215,6 kB
ID:	2085223
          Iš Vilniaus stoties niekur prasmingai nenuvažiuosi. Iš Fabų, Karoliniškių, Antakalnio, Jeruzalės negali nuvykti į centrą.

          Iš Ķengarago, Imantos, Zolitudės, Sarkandaugavos gali nuvykti iš miegamųjų rajonų į centrą. Galų gale, gali ir prie tos pačios jūros nuvykti savaitgalį - arba į Jūrmalą, arba į Carnikavos kryptį.

          Comment


            Aš suprantu, kai galvoje įjungtas režimas "fsio prapalo" - viskas pradeda atrodyti neįmanoma, ypač lyginantis ilgiais su Ryga.

            Bet dėl to, kad iš Vilniaus nėra normalių reisų į Trakus, ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Aš suprantu, kai galvoje įjungtas režimas "fsio prapalo" - viskas pradeda atrodyti neįmanoma, ypač lyginantis ilgiais su Ryga.

              Bet dėl to, kad iš Vilniaus nėra normalių reisų į Trakus, ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
              Visiškai teisingai. Papildysiu – per 33 metus vienintelis ryškesnis Lietuvos geležinkelių VT progresas yra Vilniaus oro uosto stotelė (kuri dabar aptarnaujama 4/6 k. per parą, jei neklystu, ir tai beveik nesuderinta su kitais traukiniais).
              Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
              Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.

              O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                LG dirba pagal dar Pribaltiskos Železnajos Darogos su centru Rygoje nustatytus principus. Į visasąjunginės reikšmės kurortą Jūrmalą turi eiti keleivinis traukinys, o respublikinės reikšmės kurortą Palangą traukinys eiti neturi.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                  Visiškai teisingai. Papildysiu – per 33 metus vienintelis ryškesnis Lietuvos geležinkelių VT progresas yra Vilniaus oro uosto stotelė (kuri dabar aptarnaujama 4/6 k. per parą, jei neklystu, ir tai beveik nesuderinta su kitais traukiniais).
                  Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
                  Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.

                  O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.
                  O kur neegzistuojantis Kaunas - Klaipėda maršrutas? Laivu galima nuplaukti, bet traukiniu nuvažiuoti tarp antro ir trečio didžiausių šalies miestų - ne. Įdomu, kurioje dar šalyje taip.

                  Comment


                    negi is LG niekas neskaito sio forumo, ideju pilna... trasos i druskininkus ir palanga butu anslagines.. kas gi nori su auto vaziuot prisigerus alaus druskininkuose i vilniu... siaip tai nesuprantamas lg apsileidimas.

                    ps. na nors kavines ir iki parduotuve atidare patogia vilniaus stoti.. tai negaliu baisiai skustis, kazka daro zmoniu patogumui.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                      Visiškai teisingai. Papildysiu – per 33 metus vienintelis ryškesnis Lietuvos geležinkelių VT progresas yra Vilniaus oro uosto stotelė (kuri dabar aptarnaujama 4/6 k. per parą, jei neklystu, ir tai beveik nesuderinta su kitais traukiniais).
                      Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
                      Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.

                      O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.
                      del Druskininku abejoju, matrise gal kazka veztu.del Palangos ir alaus nesamoniu nesamone

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        O kur neegzistuojantis Kaunas - Klaipėda maršrutas? Laivu galima nuplaukti, bet traukiniu nuvažiuoti tarp antro ir trečio didžiausių šalies miestų - ne. Įdomu, kurioje dar šalyje taip.
                        Atsakymas - Latvijoje ir Estijoje irgi nėra tiesioginių traukinių tarp II ir III didžiausių miestų.

                        Pas mus net nėra bėgiu tiesiogiai iš Kauno į Klaipėdą - kažkur tik per aplinkui. Planuoja iki 2030 m. pradėti tiesimo darbus: https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...tinkla-1105460 . Nenoriu būt blogu pranašu, bet turbūt nepradės.

                        Comment


                          Galiu įsivaizduot, kad kokioj nors Vokietijoj ar Šveicarijoj esant tokiems bėgiams, būtų įmanomas maršrutas Trakai - Naujoji Vilnia, per Lentvarį, Vaidotus, Salininkus (nauja stotelė, o kodėl ir ne?), Oro uostą, Vilniaus stotį.. ir nedidelis S-Bahn traukinys varytų kas 30 min.

                          O taip pat Grigiškės (pasirodo yra bėgiai!) - Vilnius - Naujoji Vilnia kas 15 min.

                          Trakai - turistinis miestas, Lentvaris gan nemažas miestas.. Salininkuose padaryt naują stotelę ir suderinus vietinius autobusus, manau susirinktų liaudis.

                          Grigiškės - Vilnius galėtų nemažai srauto nuo Savanorių prospekto nukrauti jeigu būtų kas 15-20 min leidžiamas.

                          Prifantazavau? Kažkaip jaučiu tik noro ir supratimo valdžioj trūksta..

                          Click image for larger version

Name:	trakai-orouostas.png
Views:	755
Size:	1,45 MB
ID:	2085640

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                            negi is LG niekas neskaito sio forumo, ideju pilna...
                            Aš LG dirbu, bet gerokai per toli šiuo momentu kad galėčiau realiai įtakoti klausimus apie kuriuos paprastai forume kalbama. Realiai kiek matau iš vidaus tai matosi žmonių noras gerinti geležinkelius pagrinde panašia kryptimi kaip dauguma forumo nori, bet nelabai matau kas visa tai stabdo - nors vėlgi, esu ganėtinai toli nuo strateginių sprendimų darymo IT-išniku būdamas, tai nelabai galiu pasakyti kiek tų problemų yra vidinės ir kiek išorinės.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Aš LG dirbu, bet gerokai per toli šiuo momentu kad galėčiau realiai įtakoti klausimus apie kuriuos paprastai forume kalbama. Realiai kiek matau iš vidaus tai matosi žmonių noras gerinti geležinkelius pagrinde panašia kryptimi kaip dauguma forumo nori, bet nelabai matau kas visa tai stabdo - nors vėlgi, esu ganėtinai toli nuo strateginių sprendimų darymo IT-išniku būdamas, tai nelabai galiu pasakyti kiek tų problemų yra vidinės ir kiek išorinės.
                              Manyčiau, kad daugumos šių idėjų nepelningumas.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Manyčiau, kad daugumos šių idėjų nepelningumas.
                                Stoties remontas ir nenaudingu plotu pavertimas prekyba... tik dabar susiprotejo. Ir ka ten veikia ilgalaikis sakvojazu saugojimas centrineje gelezinkelios stoty.. isvis neisivaizduoju... totalus saugumo pravalas.
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Vilniaus miesto gyventojų tankio statistika rodo, kad tarp Naujanų ir Gedimino pr. (t.y. centrinė geležinkelio stotis yra nesunkiai pasiekiama pėsčiomis, truliku ar paspirtuku) gyvena beveik 70000 gyventojų. Wikipedija rašo, kad Zolitūdėj gyvena 20000, o Imantoj 50000, t.y. tie patys 70000 gyventojų.

                                  Rygos centre dar daugiau gyvena, Zolitudę ir imantą reikia lyginti su Lentvariu ir Paneriais.
                                  Jūrmaloje be to 10 kart daugiau gyventojų nei Trakuose, Rygoje yra kitų populiarių traukinių maršrutų iš kurių persėda keleiviai iš dar kitų Rygos dalių, Vilniuje tik Nauja Vilnia.
                                  Čia argumentai ne pateisinti mažus Lietuvos skaičius o pagrįsti kodėl be naujų linijų per tankius miesto rajonus Latvijos skaičiai bus didesni. Žiūrėkit diskusijos pradžią

                                  Comment


                                    Ką dar reiktų pridurti, važiuojant traukiniu iš Stoties Kauno link, kad geležinkelio apylinkės yra vienintelės erdvės, kurios dar neužstatytos namais. Pvz. tarp Mūrinės Vokės ir Lentvario greitu metu bus užstatyti visi laukai išskyrus geležinkelio ruožą. Nors planuojant infrastruktūrą palei geležinkelį, viešuosius centrus ties traukinio sustojimais, paleidus dažnai traukinį, būtų galima protingai prijungti Trakų Vokę, Senuosius Trakus, Lentvarį, Juodšilius, Salininkus kaip perspektyvias vietoves norintiems gyventi priemiestyje.

                                    Comment


                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                      Ką dar reiktų pridurti, važiuojant traukiniu iš Stoties Kauno link, kad geležinkelio apylinkės yra vienintelės erdvės, kurios dar neužstatytos namais. Pvz. tarp Mūrinės Vokės ir Lentvario greitu metu bus užstatyti visi laukai išskyrus geležinkelio ruožą. Nors planuojant infrastruktūrą palei geležinkelį, viešuosius centrus ties traukinio sustojimais, paleidus dažnai traukinį, būtų galima protingai prijungti Trakų Vokę, Senuosius Trakus, Lentvarį, Juodšilius, Salininkus kaip perspektyvias vietoves norintiems gyventi priemiestyje.
                                      Lietuvoje planavimas dažnai eina jau po pastatymo, kai jau nieko padaryti nebeįmanoma.

                                      Comment


                                        Parašė jan Rodyti pranešimą

                                        Rygos centre dar daugiau gyvena, Zolitudę ir imantą reikia lyginti su Lentvariu ir Paneriais.
                                        Jūrmaloje be to 10 kart daugiau gyventojų nei Trakuose, Rygoje yra kitų populiarių traukinių maršrutų iš kurių persėda keleiviai iš dar kitų Rygos dalių, Vilniuje tik Nauja Vilnia.
                                        Čia argumentai ne pateisinti mažus Lietuvos skaičius o pagrįsti kodėl be naujų linijų per tankius miesto rajonus Latvijos skaičiai bus didesni. Žiūrėkit diskusijos pradžią
                                        Viskas taip. Bet to, kad iš Vilniaus nėra susisiekimo geležinkeliu į Trakus, Druskininkus ir Palangą kitaip nei sabotažu pavadinti neišeina. Stalino laikais tokio LG vadovybę būtų jau 3x represavę.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Viskas taip. Bet to, kad iš Vilniaus nėra susisiekimo geležinkeliu į Trakus, Druskininkus ir Palangą kitaip nei sabotažu pavadinti neišeina. Stalino laikais tokio LG vadovybę būtų jau 3x represavę.
                                          ~45% keleivinio vežimo kainų subsidijuojamos(skaičius viešas, iš metinių ataskaitų). Kol nebus kas subsidijuoja papildomų maršrutų, tol papildomų maršrutų realiai ir nebus. Savivaldybės nelabai entuziazmo rodo - prisiminkim kaip praeitą gruodį verkė kai joms nenorint subsidijuoti pakeitė kelis maršrutus šiaurės Lietuvoje vienu Mažeikiai-Šiauliai. Iš susisiekimo ministerijos tai kaip ir noro kažkiek yra, bet vėlgi su daug klaustukų. Metų pradžioje pasirašė naujai sutartį dėl keleivių vežimo geležinkeliais iki 2030, kitų metų tvarkaraštis bus pirmas kuris bus derinamas pilnai pagal tos sutarties sąlygas - bus įdomu pamatyt, gal labiau sudažnins maršrutus pagaliau.

                                          Ekvivalenčiom salygom ne tik LG vadovybė bet ir savivaldybes ir susmin'a butu represavę.

                                          Beje, gal kas žinot kur būtų galima rast tos sutarties tekstą? Kaip ir būtų logiška kad viešas turėtų būti, bet niekur neradau, būtų įdomu specifikas pažiūrėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X