Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
    Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Kauno geležinkelio stoties saugojimo kameros ir kainos jos paslaugų.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1930 m.





    KAVB.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarpukaryje 1 peroną uždengė stogeliu.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas " Policija" 1939 m.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2013.02.03, 07:08.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1937m. nr.4. Izid. Girčio nuotrauka.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Po visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...
    Vusgi atvirksciai - stipriai sutrumpejo. Seniau po uzdarytos pervazos dar ir cigarete galejai surukyt, dabar tik prisidegi ir jau traukinys pralekia. Pesciom ejau tai net issigandau kaip greit atleke palyginus su laiku iki modernizavimo. Maziausiai dukart trumpiau reikia dabar laukti. Gal kas zinote tikslius laikus ir standartus pries kiek laiko pries atlekiant traukiniui uzdaroma pervaza po modernizacijos?

    Papildau, nes pats radau sia infomacija:

    Geležinkelio pervažoje Ateities plente Kaune, vadinama Amalių pervaža, papildomai įrengtas ir pėsčiųjų takas su šviesoforais, skirtais pėstiesiems. Ši pervaža automobilių eismui uždaroma likus 40 sek. iki pravažiuos traukinys. Iš pradžių pervažos šviesoforų raudonos šviesos pradeda paeiliui mirksėti, ima veikti garsiniai signalai ir pėsčiųjų tako šviesoforuose užsidega raudoni žiburiai.

    Praėjus 13–15 sek. delslaikio, užtvarų užkardai automatiškai pradeda leistis ir po 4–6 sek. pasiekia horizontalią padėtį. Šia pervaža traukiniai važiuoja iki 120 km/val. greičiu. Bandantieji „prašokti" po besileidžiančiais užkardais praktiškai neturi kito pasirinkimo, kaip susidurti su traukiniu. Geležinkelininkai garantuoja – padariniai neišvengiamai liūdni.



    Is cia: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#ixzz2GHnlWjN1
    Paskutinis taisė Gator; 2012.12.27, 21:28.

    Komentuoti:


  • Civis
    replied
    Kauno geležinkelio stotis

    Iš leidinio: T. Butkus Trumpai apie Tarybų Lietuvą. Vilnius, 1960.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Kaip pastebėjau , jau visi darbai baigti , viskas veikia , buvau vakar stotyje , tik chebra iešmus valo , kelio technika manevruoja. Geležinkelio g. pervaža taip pat veikia jau pilnai , visur mediniai X nuimti.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
    Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13![/QUOTE]

    Ne visi žino kas tas E - 13 o,kad apie 20km/h velkas ,tas tai tiesa,link Vilniaus ir Jiesios, gal net lėčiau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Po visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaip ir kuo pageres traukiniu eismas po siu modernizavimu? Gal netycia sutrumpes uzdarytu pervazu laikas?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
    Kadangi keičiama įranga ir visi šviesoforai į abi puses neveikiantys! Taip pat neveikia ir blokuotė ir visą kitą (visi suprantat apie ką aš)


    Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
    Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!
    Ir iki Palemono velkamasi apie 20 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • N.L.V.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
    Kadangi keičiama įranga ir visi šviesoforai į abi puses neveikiantys! Taip pat neveikia ir blokuotė ir visą kitą (visi suprantat apie ką aš)

    Sakau ,mačiau,paduoda lapuką,o paskui per raudoną išvažiuoja.
    Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
    Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
    Sakau ,mačiau,paduoda lapuką,o paskui per raudoną išvažiuoja.

    Komentuoti:


  • kimius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
    Kiek žinoma Kauno stotyje vyksta modernizacijos darbai, tai šiuo metu neveikia signalizacijos įrenginiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?
    Išleidžia viską ten šviesoforas. Tiesiog, tas žmogus atneša mašinistams įspėjimo lapelį apie tarpstotyje esančius greičio apribojimus ir panašiai. Tas žmogus dar kitaip vadinamas - Kelyno būdėtojas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    (...) . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną
    Tikriausiai iš Vilniaus atvyko ne elektrinis traukinysa ER9M E875, o dviaukštis EJ817 - pastoviu laiku 11:38, laikinai (nuo XI.22 iki XII.89) dėl kelio remonto tartp Kauno ir Pelemono - 11:55.
    Elektrinių traukinių atvykimas į 11 ar 12 aklikelius nuo XI.22 padažnėjo. Gal būt dėl tų remonto darbų, kai kiti keliai labiau reikalingi kitiems traukiniams (kiek supratau pagal laikiną tvarkaraštį, kuriam būdingi ilgesni pastovėjimai Palemone, iš Kauno iki Palemono kelyno pradžios važinėjama vienais bėgiais).
    Antai dabar 12:44h (kai pastoviai būdavo 12:29) dviaukštis taip pat atvyksta į 11 kelią, dyzelinis 13:00h į Šeštokus išvyksta iš pirmo kelio (11:33h iš Kybartų taip pat atvyksta į pirmą).

    Komentuoti:

Working...
X